Jump to content

Sistemul de ventilatie si A/C la Fabia


vicu
 Share

Postare recomandată

@silk'- cum suntem multi in situatia asta, poate pui ceva poze cu un DIY (cred ca o sa iti multumeasca multa lume)...

Cat despre reprezentante, lumea nu le ocoleste din cauza ca sunt foarte bune, ci din cauza experientelor neplacute avaute la ei (si eu am avut parte de astfel de experiente din pacate - se pare ca depinde si peste cine nimeresti la reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. schimbat sensor ma duc la un service din reteaua Automeister. Sunt foarte multumit de ei deci daca este ceva de demontat la bord, prefer sa faca unii mai priceputi decat mine. Si ce conteaza foarte mult, este foarte acceptabil ca si pret privind manopera si piesele la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti spun sigur ca nu trebuie dat bordul jos pt a schimba senzorul de temp vaporizator,eu l-am schimbat fara sa dau bordul jos, am dat doar partea de sub volan.Daca intampinati dificultati la dat jos butonul

Modificat de silk'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohhooo..Tocmai urmeaza sa schimb un senzor de temp vaporizator la o fabie.O sa fac DIY-ul respectiv pt a putea schimba senzorul repectiv cu poze si cu explicatiile de rigoare SI FARA SA DAI BORDUL JOS!ATENTIE!Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam cu rabdare acest DIY. Stiind faptul ca este o problema destul de comuna la Fabii. Pe viitor poate voi face si eu singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat senzorul, acum ramane doar sa il schimb. Astept si eu sa vad poate ma apuc singur sa il schimb daca e asa usor... :D

Apropo... HAI ROMANIA ! ! ! ptr deseara :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de o diagnoza (cu taxe, bere, ce se cere... :) ). ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a mai mers edit... diagnoza mi-ar trebui ca sa ma conving si eu ca este vorba de acel senzor pus, strategic, in spatele bordului. asta ca sa nu se creada ca sunt off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai completa de unde esti poate s-ar oferi cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu observasem ca a disparut. Am updatat profilul, in Bucale ma aflu :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ? mai asteptam silk ? Vreau sa montez senzorul cat mai rapid pt ca il am deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, parca am facut diy, eu cu fily_costy, ca si eu l-am schimbat la a mea. Parca era pe aici. Si regret sa va anunt ca trebuie dat jos bordul..si asa oricum e chinuiala mare. Nu l-am dat jos de tot, ca nu am putut sa scot volanul. dar trebuie tras de el atat cat permit manetele de semnalizare si stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silk: tot mai asteptam DIY fara demontare bord. Ai schimbat sensorul respectiv pe care l-ai anuntat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-a lasat si pe mine senzorul G263. Dimineata merge AC-ul. Dupa ce opresc motorul si sta in soare 20 minute, AC-ul nu mai merge. La interogare iese senzorul G263 scurt B+.

Sa vad cum il schimb, Are cineva idee cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-a lasat si pe mine senzorul G263. Dimineata merge AC-ul. Dupa ce opresc motorul si sta in soare 20 minute, AC-ul nu mai merge. La interogare iese senzorul G263 scurt B+.

Sa vad cum il schimb, Are cineva idee cam cat costa?

Eu l-am cumparat cu 65 RON, comanda de la dealer VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pot posta mai multe imagini?doar 550k?pozele sunt facute cu telefonul din cauza spatiilor f mici si greu accesibile apoi daca le mai si prelucrez iasa o tocana!Mi-a luat max o ora sa-l schimb pt ca nu toate se desprind asa cum vrei si trebuie sa ai rabdare,MARE RABDARE,in rest totul ok fara alte chestii date jos si desprinse si despicate sau mai stiu eu ce!O sa postez aici DIY pt ca inca nu am dreptul sa deschid un topic fiind 'doar inscris'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu intrebare. Am o fabia 1.4 , 101 cai din 2000 pe care am cumparat-o recent . Cand apas AC , se aprinde butonul , cupleaza compresorul dar nu baga aer rece deloc . Am discutat cu un coleg de forum sa-mi faca o scanare , dar poate mai rezolv din probleme pana ma intalnesc cu el . Ce voiam sa intreb . In momentul in care pornesc ac-ul trebuie sa porneasca cele 2 ventilatoare mari din fata ? Am vazut ca ele pornesc doar cand se incalzeste putin motorul si se opresc dupa cateva zeci de secunde. Alta chestie , daca nu am freon nu ar trebui sa cupleze compresorul, nu ? Ca o protectie ca sa nu se chinuie degeaba . Am un megane si nu cupla bine ( tot se oprea si iar pornea compresorul )cand am avut probleme cu freonul . Si alta chestie , daca e sa fie senzorul ala din bord , este cineva din Iasi care se ocupa de treaba asta ? Multumesc si numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatoarele alea 2 de la radiator nu au treaba cu compresorul de AC

fa intai scanarea si vezi ce iese

masoara si cat baga exact la vaporizator - poate e freonul obosit dupa atatia ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu ceva intrebari aici ,daca nu deranjez. De cateva saptamani am schimbat compresorul la instalatia de aer conditionat (era blocat mecanic si s-a forfecat plasticul ala in fulie, nu se mai invartea odata cu fulia-se poate sa fi cumparat asa masina). Acum vreo 2 saptamani am observat ca este o pata (in sensul ca este mai inchisa la culoare zona respectiva, ca si cum ar fi curs ceva) pe radiatorul de recire al freonului, cel din fata. Instalatia merge bine, zilele astea chiar l-am folosit mult. Spuneti, ar trebui sa ma ingrijorez, sa merg eventual sa-mi verifice presiunea in instalatie? Ma gandesc ca freonul fiind sub presiune, ar trebui sa se goleasca relativ repede instalatia, nu? Am vazut ca la service, mi-au stropit pe motor si pe capac, probabil cand au dat compresorul jos. Se poate sa fi stropit (desi in spatele radiatorului de apa este un plastic) ? Sau poate fi cumva lichid de racire, cele 2 radiatoare fiind foerte apropiate? Cand am dat cu mana pare fi ceva uleios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi ulei din instalatia de racire (in instalatie circula pe langa agentul de racire si ~50grame de ulei pentru ungerea compresorului). Insa daca ai fi avut o fisura in radiator, ai fi pierdut tot freonul cu mult inainte de a iesi uleiul pe-acolo. Foarte probabil prezenta lui acolo are alte cauze. Cel mai bine ia un spray cu ceva alcool si curata zona si tine-o sub observatie. Daca nu e o problema, nu va mai aparea pata uleioasa.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu. Am observat ieri ca, pe tevile care duc la heat exchanger(undeva in habitaclu, sub bord banuiesc) si la compresor se face foarte mult condens, poate ca de acolo de undeva ajunge. Sau poate de la radiatorul de apa, desi nu am vazut sa fi scazut nivelul in vasul de expansiune. Multumesc de raspuns. Eram ingrijorat sa nu pierd ulei si sa nu blocheze compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la Centrul Auto Moto Invest din Bacau si mi-au schimbat senzorul G263 (senzorul de temperatura interioara). A costat 66 lei cu TVA, iar manopera 55 Lei cu TVA. A durat aproximativ 45 minute. Am vorbit cu mecanicul care s-a ocupat si mi-a spus ca nu trebuie dat tot bordul jos. Se ajunge la senzor demontand doar partea de bord de sub volan. Deci se pare ca Silk' are dreptate ca dureaza cam o ora schimbatul senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatoarele alea 2 de la radiator nu au treaba cu compresorul de AC

Fabian, te contrazic: daca cel de clima este ars (daca sunt 2, dar de obicei la fabia este doar unul) atunci compresorul de clima nu va porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. dl__io: Cu aerul conditionat pornit, uita-te la compresor si vezi daca la fulie, capacul acela de plastic se invarte odata cu fulia. Daca nu, inseamna ca sistemult de siguranta al compresorului s-a forfecat si compresorul este blocat mecanic. La mine asta a fost problema, se manifesta in sensul ca nu sufla aer rece, desi turatia crestea si puterea motorului scadea cand cuplam AC-ul. Freon aveam in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!