Jump to content

AC - reparare


Camil
 Share

Postare recomandată

:vwrullz:

Scuze, stiu ca am zis ca fac poze dar iti zic sincer ca nu au iesit . Am incercat sa fac poza cu ap meu dar nu e suficienta lumina sa se vada ceva. iar blitzul nu mere ( naspa nu ? ) . Ideea e ca am gasit o poza pe net unde ti-am facut niste sageti cam unde sa te uiti (sub toate conductele alea in partea de jos a masinii aproape de catalizator) dar sper sa primesti si din alta parte lamuriri . Cel mai usor ar fi sa mergi la un mecanic care doar sa te indrume nu tre sa ti-o desfunde el sa dai bani anapoda. Iar cu mirosul , degeaba l-ai aspirat si degeaba pare curat (schimba-l cu unul nou). Dupa ce il schimbi poti sa torni cateva picaturi de solutie frumos mirositoare dintr-un odorizant pe noul filtru si ai sa vezi ca nu o sa mai miroase .

SAL .

post-40370-1248418072_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ViorelT

    7

  • Aurelian 6n2

    5

  • boogyF1clasic

    3

  • mihai_soy

    3

Multumesc mult mihai,esti un om de caracter :) .Ca tot incepe week-end-ul o sa am timp sa caut conducta aia de evacuare.Iar despre mecanicii din ziua de azi... :sly: ... am intrebat pe ici pe colo si toti o dau pe bajbaite,asa ca o sa ma descurc singur si o sa-ti zic ce am rezolvat.Oricum vad ca nimeni nu este interesat de acest subiect in afara de noi doi...cred ca de la caldura :P

:)) scuze ca intreb aici dar inca nu am permisiunea de a crea un nou topic,dar pana acum cateva zile era un forum dedicat vwpolo 6n2 (vwpolo.ro by Zaky and Barabas).A fost creat in 2006,iar acum cateva zile a disparul subit,nereusind sa-l mai gasesc deloc pe net(eram inscris si acolo).Stie cineva ce s-a intamplat cu el? :blah_: :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conducta de drenaj condens e ascunsa si nu o gasesti decat pipaind cu mana. din poza de mai sus iti poti da seama de pozitia ei, cu mentiunea ca e in partea de jos a peretelui dintre motor si cabina.

la mine de exemplu condensul pica chiar pe locul unde intra ceva teava ca cele de la pompa de frana (adica tot metalica si tot cu acelas tip de filet) in cutia de directie. prima data m-am speriat crezand ca am scapari pe acolo, dar analizand lichidul am constatat ca este apa si cautand de unde vine am descoperit iesirea tevii de drenaj.

totusi ma intreb daca acolo nu ar fi trebuit sa fie vreo valva ceva. l amine pot introduce lejer degetul fara sa dau de ceva pe acolo, ba chiar se simte aerul care este impins pe acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu AC la Bora. Cand il cuplez face urat de tot (ca o huruitura)? De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresorul? varianta cea mai pesimista, dar...

ar mai fi o rola presoare care intinde cureaua alternatorului si care dupa un timp incepe sa dea semne de "oboseala" . si la mine se manifesta tot numai la intrarea in sacina a compresorului, cureaua este supusa unor tensiuni mai mari. rola ar fi cazul fericit, pentru ca la mine de exemplu, am schimbat chiar numai rola (rulmentul imbracat in ebonita) fara sa schimb toata piesa si am iesit chiar ieftin. rola nu am gasit-o de repere vw, dar baiatul de la magazin mi-a gasit pe aceleasi cote piesa de la ... ford :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu AC la Bora. Cand il cuplez face urat de tot (ca o huruitura)? De la ce poate fi?

De obicei ambreiajul compresorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogyF1clasic

@BogdanGeorge

Huriuitura pe care o auzi este de la Ambreiajul compresorului ,in momentul in care apesi pe buton se cupleaza compresorul cu fulia de antrenare ea fiind anternata tot timpul de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E o investitie foarte mare atat din punct de vedere financiar cat si din cel al muncii depuse raportat la rezultate.Cu alte cuvinte nu merita sa-ti instalezi AC pe o masina care nu a fost prevazuta niciodata cu asa ceva deoarece trebuie facute multe modificari (radiator racire agent termic,condensor,compresor,trasee,unitate comanda,etc) care cer spatiu de instalare si mutl Kash :) .Acum iti dai seama ca nu ai cum sa realizezi echiparea cu AC ca in fabrica, consecinta fiind o functionare defectuasa sau mai mult ca sigur o nefunctionare.De clima (climatronic) nici nu incape vorba deoarece pe langa cele enumerate mai sus mai trebuie modificate traseele circulatiei aerului in bord, electrovalve,senzori...te doare capu'..

Daca iti doresti neaparat AC sau Clima vinde-ti masina,iar la pretul obtinut mai pui ca diferenta banii pe care vrei sa-i investesti in AC si-ti iei una gata echipata din fabrica cu aceasta optiune. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut!

Si eu "am parte" de ambele probleme, am un polo 6N2 2001 1.4 Mpi, si, si mie imi face la fel motorul cand pornesc ac ... iar cateodata, dimineatza cand il pornesc, "se ineaca" si moare daca nu pisc acceleratia... ar prinde bine niste poze cu clapeta respectiva.

In ceea ce priveste butonul de geam, la mine s-a dus cel de la sofer, am dus-o odata sa-mi curete tapitzeria si l-au paradit baietii... O solutie temporara, am inversat mufele butoanelor, si acum geamul stanga se deschide cu butonul pt dreapta, si geamul dreapta doar de la pasager

Daca stie cineva de unde se poate face rost ... sa ne anunte, eu am umblat pe la sroturi vw dar nu am gasit ;), si nu am reusit nici sa scot butoanele din carcasa lor, sa incerc sa le fix :(

o problema cu pornitul dimineata cand motorul era rece o aveam si eu.porneam , o lasam pe liber si daca acceleram putin si luam piciorul dupa acceleratie scadea turatia se inneca si chiar mi se oprea motorul.problema am rezolvat-o schimband filtrul de benzina.m-am speriat cand am vazut cate gunoaie poate sa retina.si bag benzina numai de la Mol sau OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna tuturor,am si eu o mica problema cu ac-ul , cand dau drumul la caldura cred ca dureaza peste 30 min sa se dezabureasca geamurile (toate)de obicei dau pe 3 si caldura undeva pe la mijloc,butonul este pus pe dezaburire dar degeaba , sterg cu carpa incontinuu, mai ales daca ploua nu mai vad nimic.si inca ceva ce am vazut astazi , la fiecare curba sau daca maresc caldura de la 3 in sus se aude un suierat in partea dreapta ca de la un fier de calcat cu abur sub presiune, nu le prea am cu mecanica si nu are rost sa-mi prind urechile. in afara de sprayuri-le de dezaburire mai avetii vreo solutie? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

imi raspund singur, am schimbat filtru polen care era bocna de gheata si termostatul care era blocat....

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu un Polo 1.4 16 v 101 cp din 2000 si am probleme cu AC-ul. Am fost la un service sa ii bage freon (credeam ca nu mai am), dar se pare ca problemea e mai grava cica e dus compresorul de AC. Mentionez ca am climatronic pe masina. Acum nu stiu ce sa zic, sa bag banii intr-un compresor nou care de destul de scump sau sa ma duc in alta parte pt o alta parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la BTM Grup in spate la Metro langa Delphi sau mergi la un service care se afla pe malul Bahluiului, de la podul Metalurgie cam 1,5 km pe malul drept, treci de ComBeton si de BDM, urmatoarea intrare dupa BDM intri intr-o curte mare cu niste cauciucuri uzate si fier vechi; service-ul are usi albe de termopan, se vad 2 elevatoare inauntru.

Cica baietii de acolo s-ar pricepe la asa ceva, mi i-a recomandat cineva zilele trecute.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aurelian 6n2 Multumesc de indicatii si de pm. Presupun ca nu am nr necesar de postari ca sa iti raspund la pm (am incerat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tipu Bogdan de la servicesul din Metalurgie. Mi-a facut verificare completa la istalatia de AC. Incarcat cu ulei, freon , vidare... si a ajuns la concluzia ca nu compresorul e de vina (unu nou e in jur de 22mil lei) ci senzorul de presiune (pressure switch low & high) ceva de genu. Care costa 150 ron. Asta e altceva. Am dat comanda de senzor si maine ma duc sa il schimb plus incarcat din nou cu ulei si freon. Va tin la curent cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un polo 6n2 din 2001 cu clima pe el, acum aprox un an am fost la un service pt ca nu imi mai baga aer rece in masina, am schimbat freonul dar fiind mai rece afara nu am putut sa si testez functionalitatea lui, cand au venit caldurile surpriza dar nu imi baga aer rece ci doar aerul de afara... m-am intors la service-ul respectiv unde am primit raspunsul ca este compresorul dus si ca trebuie schimbat sau reconditionat. Vara trecuta am trecut-o cu greu fara aer :(, pe timpul iernii nu prea m-a interesat pt ca imi baga aer cald (probabil de la motor), compresorul se aude cum porneste cum se opreste si iarna si vara... + o chestie pe care am observat-o de ceva timp, se aude in partea din dreapta jos sub bord ca un soricel ce roade ceva :) sau ca un ticait de ceas... din ce am inteles se pare ca, clapeta care blocheaza sa nu-ti mai vina aer de afara ramane nu stiu cum blocata... Ceva idei, pareri, recomandari la specialisti, orice ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o diagnoza VCDS ce zice climaticul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare acum aprox 6 luni, in care aparea o problema legata de clima, a sters eroarea dar mi-a zis ca nu are nicio legatura cu problema mea. Atunci se observa ca in momentul cand porneam clima oscila puterea aerului bagat, doar se auzea pe display nu se modifica nimic, de cand a sters eroarea respectiva problema asta s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
  • 2 years later...

Salutare,

 Poate ma puteti ajuta cu un sfat:

Detin un polo 6n2 din 2001 motor 1.0 cod motor(AUC) benzina.

Dupa ce apas butonul de A.C ventilatorul porneste dar la cateva secunde se opreste, am fost la un service pentru alimentarea cu freon asta credeam eu ca este problema.

A fost testata instalatia totul in regula aveam o pierdere de 30gr sau ceva de genul, tipul de acolo a zis ca incearca sa inlocuiasca presostatul, zis si facut inlocuit presostatul problema inca persista.

Am fost sfatuit sa inlocuiesc compresorul de A.C.

Credeti ca ar putea fi alta problema? Nu as vrea sa cumpar un compresor de AC si sa nu fie el defect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

  Cand apas butonul de AC se aude tacanitul acela de pornire al ventilatoarelor dar imediat se si opresc....adica la 1-2 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

  Acum am verificat și ventilatorul de la AC pornește dar nu se simte nici un fel de răcire in interior....

Mulțumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut!

Pentru posesorii de polo 6n2, motorizare 1.4 TDI am o intrebare: compresorul de AC si ventilatorul de la radiator (condensator) va merg continuu? La mine am pus freon in instalatie si nu se mai opesc deloc, nici compresorul nici ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!