Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

PArtea din sticla unde este Bulbul de descarcare este fixata pe un soclu,. Acel soclu e miezul unui electromagnet, in repaos buklbul e in locul filamentului de scurta, cand dai lunga, o bobina atrage acest soclu si misca intreg ansamblul si bulbul ajunge in locul filamentului de lunga de la halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok dar ma gandesc ca nu e o regula generala cred ca mai sunt si alte metode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fratie e trist rau de tot cu farurile astea ....eu de azi am inceput sa caut ptr ca nu mai imi merg nici "dansul"...nici corner lights si imi apare binenteles si "AFS Inoperative" message astept si VAG COM sa il pun dar in principiu stiu ce poate fi......si sunt scumpe rau toate piesele...deci este modulul motorasul sau senzorul uite ai un link sa vezi care e treaba....eu stiu ce o sa ma astepte!!!!si plus tre sa schimb si becurile care sunt vreo 120 Euro/Buc deci in final o sa trebuie sa cumpar Headlight Assembly mai bine .....chiar aveti idee cat costa si unde le pot gasi???? Headlights Assembly with AFS Passat B6 2007

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_335.pdf

asta e linkul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acelasi AFS Inoperative il am si eu pe bord. Dansul ala nu il pot face si din alte motive. Hai sa-ti spun ce am observat eu la a mea. Imi da AFS Inoperative de vreo juma de an dar farurile se reglau si mergeau si corner lights deci nu i-am dat prea multa atentie. Acum o luna am plecat noaptea si mi se parea ca faza scurta batea cam in pamant (1 metru in fata), am tras pe dreapta am oprit/pornit masina si am observat ca farurile nu se mai reglau. Peste cateva zile am mers cu ea la spalatorie si dupa ce am plecat de acolo si-au revenit. Am tras concluzia ca e ceva care se misca/nu face contact cum trebuie pe undeva pe unde ating astia cu jetul de apa. Un prieten are un Touran care nu are adaptive dar si lui ii face jocul ala, dar, doar sus jos. Si tot asa a patit ca s-au blocat in jos, vedea 1 metru in fata. El mi-a zis ca undeva pe la roata e o tija care are legatura cu reglajul farurilor si la el aia era problema, a miscat-o el nu stiu cum si acum nu mai are probleme. Nu stiu detalii tehnice, spun cum mi-a povestit el. Ideea e ca eu de fiecare data cand o duc la spalatorie si nu merg farurile, dupa ce plec de acolo merg perfect.

Am scanat-o la Al Bundy si intr-adevar dadea o eroare care recomanda inlocuirea farului. Cand am ajuns acasa am cautat mai mutle despre eroarea respectiva si spunea ca poate sa fie si de la contact imperfect, apa intrata pe acolo... A ramas sa desfacem farul dar pe frigurile astea parca nu am mai avut chef :).

Alta problema care o am cu farurile astea e ca la fiecare gropita tremura, zici ca sunt cu vreo rabla de acum o suta de ani care sta sa-i cada farurile. Nu stiu ce sa-i fac... Mai bine aveam unele din alea clasice fara adaptive, fara nimic, astea nu au facut decat sa-mi distruga nervii.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoide de un far si codul este 3C0941754G, am dat un search pe net sa vad daca il gasesc pe net si am dat numai de siteuri rusesti. Trebuie sa caut fara exact codul asta? Sau este si vreun echivalent si cum pot afla lucru asta? Cineva zicea ca 3C0941752K este acelasi lucru. 3C0941752K l-am gasit pe o gramada siteuri din Europa sau 3C0941751G. Eu am Bi-Xenon Adaptive cu cornering light...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca alea care le-ai gasit tu nu au exact aceleasi functii ? :)

Iti zic eu, NU.

Terminatia difera pt ca farul este de generatie mai noua, de aia ti s-a zis ca 3C0941752K este acelasi lucru' ;) (K-ul de la coada este peste G in oridina alfabetului, deci este mai nou)

Oricum farurile bi-xenon adaptiv la Passat 3C sunt facute numai de AL (Automotive Lightning)

Sa-ti dau un exemplu: in prezent eu am 2 faruri cu 2 terminatii diferite pt ca am fost nevoit sa schimb unu afectat.

Singura diferenta este ca la faru' nou, soclu' de prindere a becului mai beneficiza de o clema pt o mai buna fixare, in rest este fix aceiasi chestie :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am becurile originale ale masinii. Bixenon, mult timp toate bune si frumoase, acum unul din ele lumineaza roz ba chiar uneori se stinge. E pe duca? Cat ar trebui sa coste unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- deobicei cand culoarea becului devine roz, este un semn ca becu' respectiv a inceput sa-si piarda din propietati si este "pe duca" :mellow:

- bine nu lesina imediat, mai iti merge o perioada (mai mare sau mai mica, depinde aici)

Exemplu: am un amic care are un A6 Allroad (model 2002-2003) si care merge de mult timp (cam 1 an) cu ambele xenoane "pe roz" :lol:)

Mai indicat ar fi sa cauti sa-ti iei un bec si sa-l schimbi (cost cam 600-700 RON pe producator, nu pe original ca acolo ingheti instant cand auzi pretu')

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, stie cineva ce becuri sunt si cum se pot schimba becurile de pozitie la farul Bixenon. Astaseara cand am pornit masina mi s-a aprins martorul becuri arse si am observat ca e arsa pozitia dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns, insa si mai mult ma arde daca se pot schimba de mine sau trebuie sa fac o vizita (de care nu am chef) la reprezentanta la timisoara.

PS: mi se pare forte prost pozitionata gura de umplere a lichidului de parbriz. Inainte sa pornesc masina si sa observ defectiunea am umplut cu lichid de parbriz si a stropit si pe spatele farului, bidonul fiind prea plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este f simplu de schimbat , mai greu este la cei care nu au xenon din fabrica din cauza spatiului limitat de lucru.

Incepe cu cel din dreapta, desfa capacelul dupa care o sa vezi un suport de plastic cu o tija de plastic, tragi de tija si va iesi suportul cu tot cu bec, nu are o pozitie anume in care intra, varful suportului este conic si intra inapoi prin presare.

Ca sa iti poti da seama cum sa il bagi in pozitie (suportul cu becul) poti sa aprinzi becul si te uiti in far dupa lumina (dinspre exterior), asa o sa iti dai seama f simplu unde intra!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un Passat B6 cu bixenon adaptiv... incepe sa imi palpaie xenonul stang de cateva ori si dupaia se stinge complet si apare APS inoperative si nu se mai aprinde, dar cand opresc de tot farurile si le pornesc se aprinde pentru putin timp sau poate sa mearga si cateva ore bune fara sa se mai stinga deloc. Mentionez ca sunt zile cand nu imi face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema am avut o si eu . este pe duca unul dintre becuri .pana la urma s a ars de tot , l am schimbat si nu am mai avut problema . daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie doar becu, cineva mi-a spus ca poate sa fie drosarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Ehee, am schimbat ambele becuri pana la urma, ca sa nu mai am probleme si cu cel care era bun, mai ales ca se da bara jos si se scoate faru...

La Porsche Romania un bec D1S costa 1200 roni :)

Oricum bine ca am scapat de problema prin schimbarea becurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune-mi ca nu ai dat 2.400 lei pe 2 becuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Damn... Eu si Valix ne-am luat Osram D1S noi la 238 de lei PERECHEA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde? chiar trebuie dat spoilerul jos ca sa schimbi 1 bec? pe sus nu se poate?

Modificat de Mihai ENE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat eu pe sus , si am facut scurt si am ars si ballast ul ... deci don't try this at home ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Te rog spune-mi ca nu ai dat 2.400 lei pe 2 becuri...

Au fost 350lei.

Damn... Eu si Valix ne-am luat Osram D1S noi la 238 de lei PERECHEA

Tot Osram (perechea 350)

de unde? chiar trebuie dat spoilerul jos ca sa schimbi 1 bec? pe sus nu se poate?

De la userul KTY, eu am fost la service si au dat bara jos... pac-pac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

passatul b6 cu bixenon adaptiv ce tip de bec are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scap de eroarea AFS Inoperative ("02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right : Defective ") astfel:

- conectat VCDS pe modulul 55-Xenon Range

- introdus Security Access code

- intrat apoi la Adaptation, canal 16 (Tourist Solution), care suprinzator, era Enabled (valoare 1)

- am setat valoarea 0, am salvat si... a disparut eroarea cu AFS Inoperative.

Detalii despre procedura (de pe site-ul Ross-Tech):


Adaptation
Channel 016: Tourist Solution

When driving in countries where driving is performed on the opposite side as in the native country the headlights must be changed over to avoid blinding the oncoming traffic.

* 0 = Disabled
* 1 = Enabled


Security Access

* 15284 = Adaptation Enabling

Am dat o tura cu masina prin parcare (din pacate era inca lumina) si pot spune urmatoarele:

- cornering-ul functioneaza ok

- leveling-ul nu stiu daca functioneaza (nu mi-am putut da seama daca xenoanele bat "dupa colt" sau nu).

- eroarea AFS Inoperative a disparut

- MIL-ul de bec ars care clipea intr-un mare fel S-A STINS (uraaaaaa)

Ramane de vazut daca am o problema reala cu acest modul ("02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right : Defective ") sau daca pot rezolva printr-un basic setting pt. restabilirea pozitiei "zero" a farurilor.

Pana una alta, rog un coleg care are Xenon OEM + VCDS si este dispus sa ma ajute, sa faca urmatorul test (cu prima ocazie cand leaga VCDS-ul la masina):

- sa activeze temporar Tourist Solution (55-Xenon Range / Security 15284, Adaptation, Channel 016, Value=1, commit)

- sa verifice fault codes pe 55-Xenon Range si sa le posteze aci.

Conform cu cele spuse aici, ar trebui sa apara doar un fault code ("02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active"), insa as vrea sa stiu daca mai apar si alte erori.

multumesc! :icon_thumright:

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!