Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

si la mine a aparut ... AFS in bord , apoi si a reveneit ... iar a aparut , apoi am fo la service , pan ala urma mi au skimbat intrteg modulul .... acum iar apare , iar dispare .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat a doua oara farul dreapta si acuma merge treaba, doar ca uneori nu isi face galibrarea de inceput la aprinderea fazei scurte, ci pur si simplu se aprinde direct "pe pozitie" si atat. Oricum ceva nu e in regula, ca doar nu depinde de ceva anume calibrarea aia. Parerea mea e aceeasi: marfa proasta, vanduta scump si la nivel de pretentii premium. Pacat.

Problema 2, desi putin off-topic: nu mi-a fost acceptata schimbarea in garantie a partii "mama" de la cenbtura de siguranta dreapta care produce un zgomot permanent si enervant cand nu este cuplata. Plasticul negru din jurul mecanismului zbarnaie... Cica nu este o problema a garantiei pt ca masina a fost avariata si de acolo se trage problema, desi la avarie nu era cuplata centura. Foarte comic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

In far am observat ca sunt 3 bec-uri. 1 de pozitie, 1 pt cornering, si 1 xenon. daca dau flash-uri cu faza scurta aprinsa mi se ridica electromagnetul, daca dau flash cu faza scurta stinsa mi se aprinde xenon-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt fericitul posesor al unui B6 HL adus de cateva zile din GE si ma confrunt cu o problema la faza lunga: cand o aprind becul din partea stanga nu functioneaza deloc, cel din dreapta se aprinde dar se stinge singur dupa aprox. 5 sec.

La o scanare cu VAG-COM-ul imi apare o singura eroare la modulul 09 - Cent. Elect.:

02498 - Left Low Beam Reflector Motor (V294)

012 - Electrical Fault in Circuit

Va rog pareri, eventual solutii daca s-a mai intalnit aceasta situatie, trebuie sa fac un drum lung in weekend si tare as vrea sa am si faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzatia mea era ca la bi-xenon se foloseste aceeasi lampa xenon si la faza mica si la faza mare si la faza mica se aplica mecanic o pleoapa. Nu e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Paul_L, asa functioneaza BI-Xenonul...cu o clapeta care se misca in interior.

rovie, la fiecare modul pe care intri cu VAG-COM, in partea dreapta, acolo unde sunt butoanele cu "Adaptation", "Coding", etc...ai si unul "Output Tests". Apasand pe el, se initiaza o secventa de teste la modulul respectiv. La Xenon se verifica sistemul de autoleveling, corner light, si ce functionalitati mai are. Daca este o problema cu motorasele sau electrica, ar trebui sa fie evidentiata la sfarsitul testelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut fix aceeasi problema la un b6 din 2006. Fiind in garantie am dus masina in service, unde dupa 3 zile timp in care i-au tot dat ocol, specialistii au decis: contact imperfect la o mufa, rezolvat toate bune. Acum o luna la citeva zile dupa ce a iesit din garantie din nou aceeasi problema. M-am dus la acelasi service, aceiasi specialisti zic acum ca s-a ars nu stiu ce bobina si trebuie schimbat tot farul, 2000 de lei d-astia noi. Mi se pare cel putin suspect, mai ales ca domnii de la respectiva reprezentanta au o faima deloc pozitiva.

bixenon-ul foloseste acelasi bec si pentru lunga si pentru scurta, se actioneaza doar o clapeta care obtureaza partial becul pe faza scurta.

rovie sint curios ce diagnostic iti pun tie si cum o rezolvi, eu deocamdata astept si o a doua parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fira nu o sa scapi de problema pana nu iti schimba tot farul.

am un prieten cu passat 2006 HL care a avut aceeasi problema. a reclamat-o de "10" ori si tot de atatea ori i-au zis chestia cu mufa.....lol a carei "reparatie" tinea pana la la chestiile alea din cauciuc lipite pe jos in parcarea de la pbn (anti-viteza cred).

ma rog, am exagerat cu reclamarea de 10 ori ....cred ca au fost numa 4 si un scandal monstru. cert este ca pana nu i-au schimbat farul nu s-a rezolvat.

parerea mea este ca este de la mufa, insa partea lipita de cablajul farului si care vine numai cu acesta ca piesa.

din pacate daca nu mai ai garantie aceasta piesa (ansamblu) costa destul de mult... bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai grav n-ar fi faptul ca trebuie sa scot o suma serioasa din buzunar, ci faptul ca n-am nicio garantie ca nu o sa mi se intimple din nou la fel. Daca problema tine de conceptia defectuoasa a ansamblului, atunci posibilitatea asta exista si-i destul de mare, mai ales ca vad si aici citiva care au patit-o.

Oricum, o bila "alba" pentru baieti ca au ales sa-mi repare pe genunchi defectiunea in garantie stiind ca in curind voi fi nevoit sa apelez la departamentul piese de schimb.

piesa costa 1800 lei plus vreo 300 manopera, asta estimativ, ca sa-i citez. Probabil vreo 2500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fira,

am fost si eu la reprezentanta VW din tg. mures si dupa o diagnosticare cu computerul mi-au spus ca poate fi motorasul care actioneaza clapeta sau calculatorul de la far - xenon (nu stiam ca are si farul un computer?!), din ce vad se pare ca fiecare reprezentanta vine cu un diagnostic propriu, diferit, pentru aceeasi problema. Pentru a vedea exact trebuie sa ajung iarasi pe la ei pentru a demonta bara, farul... si ce mai vor ei pentru a pune diagnosticul corect.

Ca si costuri oferite, in functie de ce trebuie inlocuit, avem: motoras 320 ron, calculator far 1100 ron.

interesant aspectul de care spuneti voi cu mufa, voi merge la un prieten care are service sa verific si cu care cred ca voi incerca si rezolvarea problemei, parca nu mai imi vine sa merg la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a spus ca subansamblele far nu sint disponibile separat si ca trebuie cumparat cu totul. A doua oara cind am fost la service nici nu cred ca au mai desfacut farul, pentru ca n-a durat mult toata operatiunea, vreo 2 ore, timp in care au bagat masina, au inspectat-o, au avut timp s-o si spele :huh:

Suspectez ca doar au facut o diagnoza si au citit codul de eroare, iar ca sa nu se mai complice cu subansambluri si altele mi-au aruncat direct pastila cu trebuie schimbat tot farul. Lipsa fazei lungi nu prea ma deranjeaza, oricum nu prea aveam unde s-o folosesc, mai mult dadeam flash-uri sa atentionez prezenta radar-ului, asa ca o sa astept sa vad cum rezolvati si voi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un passat cu faruri adaptive :angry: ... si nu m-a ocolit probl cu farurile. De revelion am luam o groapa mai mare si a inceput sa-mi dea eroare la AFS.(intermitenta).

De atunci nu prea mi-am dat seama ce genereaza aceasta eroare. Totusi cred ca ar fi ceva legat de rotatia volanului...vreun senzor ceva. Am observat si o miscare rapida stanga -dreapta a farurilor atunci cand e eroarea, in rest ele se misca normal. Numai ca dupa ce aprinde prima oara becul nu mai pot pune tempomatul si daca am stergatoarele pe pozitia auto exact cand se aprinde becul de bec ars imi porneste stergatoarele, chiar daca e absolut uscat afara.

Poate v-ati confruntat si voi cu aceeasi problema..as vrea sa stiu cam ce ar putea fi..ca sa nu ma duc la reprezentanta sa-mi demonteze jumate de masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din pacate am patit-o si eu.. mi s-a aprins martorul in bord si mi-au ramas farurile blocate, bat in jos! pana la urma ce e de facut? masina mi-a iesit din garantie si la service nu ma duc ca vroiau sa ma tepuiasca de vreo 20 de mil.. pt o mufa (asta e alta poveste). Din cate am citit, pot fi 4 cauze: ori o mufa iesita, ori motorasul , senzorul sau o siguranta. Oare ce-o fi ? pls help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut tuturor,

am o problema cu xenon-ul dreapta fata , adica se aprinde se stinge , iar pe bord imi apare un bec galben cu semnul exclamarii in mijloc. Eroarea pe care o da pe computer este: Front righ dipped beam ..... . si mai este una AFS inoperative....

Am fost in service sa-i fac revizia si am intrebat pe acolo, raspuns: da , trebuie schimbat becul , 200 de euro .

Daca poate sa ma ajute cineva , sa-mi zica ce are sau ce trebuie sa-i fac si unde sa ma duc, cred ca nu sunt singurul care are problema asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Farul din dreapta, care iti face probleme, are alta intensitate, mai slaba in comparatie cu cel din stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu este mai slab in intensitate , lumineaza la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca intensitatea farului nu este mai scazuta, problema nu este la lampa, ci la unul din sistemele auxiliare. Foarte posibil la ce spui tu, releu etc.

In principui farul cu xenon OEM este asemanator. Fara o scanare cu vag com-ul sau vas-ul, nu putem sti cu siguranta, doar presupunem.

Am intampinat o problema asemanatoare la un E-classe si s-a dovedit a fi un contact slabit.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai instalatie OEM (adica din fabrica) si in acest caz 90% ai un contact imperfect sau, asa cum ti s-a sugerat in service, poate fi chiar becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred la fel: un contact imperfect. Poate fi si de la bec, dar daca cei din service ti-au spus ca e stricat becul si trebuie schimbat fara sa-l demonteze sa-l analizeze, a fost o teapa ca sa-ti fure banii. In principal becul xenon nu se arde, ca nu are filament, e pe gaz. Incearca sa faci o scanare cu VagComul si posteaza erorile pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut siguranta arsa. Am avut noroc ca era in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu probelma asta.... cel de la pbv au zis k este o mufa sarit si ca nu sunt primul cu aceasta problema... masina fiind in garantie .. au fost montate niste celeme trimise de constructor care fixeaza mai bine mufele in spatele farului.... iar chestia cu afs inoperative cand nu iti merge un bec... nici lumina pe viraje nu merge.. daca rezolvi cu becu o sa se rezolve atuomat si cu afs :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

Am si eu o intrebare,mai degraba nelamurire

Cand am comandat masina mi-a venit cu optiunea Code PXF-Faruri xenon cu lumina de viraj in curbe -1170 e pret DDP ceea ce credeam ca inseamna ca am xenon simplu (fara adaptive, ceea ce stiu ca inseamna ca farurile se dau dupa cum rotesti volanul) si cu halogenele in far care cand faci curba dreapta/stanga se aprind in functie de cum invarti volanul. Nu stiam nimic de chestia asta cu adaptive ( ce e drept e si prima masina care o am cu xenon (eu tind sa cred ca e bixenon dupa lumina f alba exact ca pe faza scurta). Am mai aflat cate ceva dupa ce am mai citit pe forum. Ce voiam sa spun este ca atunci cand pornesc motorul si aprind faururile vad cum isi fac o auto-verificare cred adica se lasa in jos,stanga/dreapta si abia dupa aia isi revin la pozitia initiala de iluminare si mai nou am observat ca atunci cand fac curba dar numai in mers se dau farurile dupa curba ramanand placut impresionat.

1 Intrebarea mea este daca aceste faruri adapative (nu halogenu suplimentar din far,sper ca sunt destul de explicit) se dau dupa curba numai in mers ? Cu masina stationata nu am reusit sa vad nici o schimbare,doar acele halogene din far suplimentare. Intreb asta si pt ca un vecin m-a pus sa invart de volan sa vada daca am adaptive si el se uita la faruri (cu masina stationata) sa vada daca se misca in functie de sensul in care invart volanul si surpiza ca nu se misca nici unul.

2 Cum imi dau seama daca am bixenon ? Si daca ma poate lamuri cineva daca farurile pe care le am sunt cu adevarat adaptive (avand in vedere ca nu am mai avut)

3 Daca am aceste optiuni adica adaptive si bixenon de ce nu apar in lista de optionale pe care o am de cand mi-am comandat masina ? Si nu ar trebui sa fie mai scumpe sau mai scumpa aceasta optiune ?

Inchei cu scuzele de rigoare pentru greselile gramaticale si de exprimare si sper ca cineva va reusi sa inteleaga ce am scris mai sus :censur: si sa ma lamureasca si pe mine.

Va multumesc si numai bine tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Adaptivele le poti vedea foarte usor in mers, pe loc se vor aprinde daca dai de volan numai Corner Lights.

2. Cele care au corner light sunt sigur Bi-Xenon. De fapt, cred ca pe Passat, din fabrica, nu se mai pune Xenon simplu ci numai Bi-Xenon. Dar ca sa-ti dai seama si mai bine vei observa ca atunci cand dai faza lunga se ridica doar lupele de la faruri, nu se aprind alte becuri suplimentare.

Corner light-ul nu este pe xenon, este un bec halogen de culoare alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao

La gama passat(b6), inclusiv CC, exista doar un fel de faruri cu xenon, si anume bixenon, adaptive atat dinamic cat si static(mai pe germana : "Scheinwerfer fuer dynamisches und statisches Kurvenlicht"). Static se refera la acel bec halogen pe care l-ai mentionat si tu, care este activ la viteze de pana la 30 km/h, iar dinamic se refera la o miscare atat pe verticala cat si pe orizontala a fazei scurte(xenon), in funtie de pozitia volanului si a senzorilor de nivel(asta nu este asa spectaculos ca si in cazul becului halogen, deci este mai greu de observat, dar la poti vedea in actiune daca lasi comutatorul farurilor pe auto; imediat dupa pornirea motorului farurile vor face miscarile astea, un fel de autoreglaj, bineinteles seara. Cel putin la passat este asa, banuiesc ca si la CC este la fel)

Modificat de Scorpion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am o denumerire care ma cam macina de 2 zile.

Am faruri Bixenon adaptive.

F. multumit de prestatia lor mai ales in curbe sau in parcarea din garaj si lumina albastra ma incanta f. mult.

Pana aici toate bune, dar problema e ca la orice denivelare mai ascutita au un usor tremurat.

O fi din cauza ca soclurile nu stau fixe in lacasul lor pt a se putea roti?

Voua vi se intampla la fel sau e problema de fabrica?

Am deabia 700Km cu ea si nu as vrea sa incep de acum cu service-urile, cu cealalta pana am dat-o gata intr-un an jumate nu am avut nici-o problema (dar nu aveam adaptive).

Multumesc pt. eventualele raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!