Jump to content

Schimbare turbina - Noua sau reconditionata?


kador
 Share

Postare recomandată

osama , masina ta are euro 3 sigur ?

vad ca ai AHF care dupa cate stiu e euro 2 :icon_thumright:

te rog sa imi raspunzi daca poti !!!

im lista euro 3 asta nu e trecut AHF , sau e greseala ??? :

Copy_of_lista_EURO3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    17

  • CatalinL

    15

  • cipos

    11

  • kisslorand

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Am avut si eu probleme cu turbina si am fost cu ea la un services sa mi-o curete dar nici dupa curatare nu merge la fel de bine ca inainte :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos este in masura sa te ajute pe mine m-a ajutat si ai dau nota 10+ si o lada cu.....suc ca bere nu avem voie.si eu am tot passat din 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat.

Din pacate sunt timisoarean si nu prea pot ajunge in Bucuresti. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Da iti spun sigur ca este euro 3 :( , nu stiu ce lista ai acolo , uite cand ajung la skoda o sa il intreb pe cel de acolo ca il cunosc bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai logic ca paleti trebuie sa fie mai mari ca sa dezvolte o putere mai mare.implicit si axul este mai mare, dar ma intreb atunci cum mai baga cipos in corpul turbinei vechi un ax mai mare.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHF e euro 2, ASV e euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai logic ca paleti trebuie sa fie mai mari ca sa dezvolte o putere mai mare.implicit si axul este mai mare, dar ma intreb atunci cum mai baga cipos in corpul turbinei vechi un ax mai mare.

nu se baga un ax mai mare se schimba tot corpul si capacul deci practic din turbina veche mai ramane galeria de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90/110hp au galeria de evacuare comuna cu capacu de la turbina.... tot nu inteleg..... mai bine iei galeria cu totu cu turbinade 130/150hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe evacuare turbina de 110 130 si 150 sunt la fel si ma refeream la capacul de admisie(cel de aluminiu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai si paletii si capacul de aluminiu de pe cea de 130 cp nu se potrivesc pe cea de 110 care o am eu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup pt k axul e mai mic la tine si nu se poate echilibbra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o nelamurire si va rog sa ma ajutati cu un sfat avizat. Este vorba de un A4 din 2001, TDI de 116 cai.

Am facut o verificare de rutina ca inainte de plecarea in concediu si cei de la service mi-au spus ca am "pierderi de ulei pe la turbina" si ca obligatoriu trebuie sa o schimb, intrucat daca "o ia pe ulei", mi se va supratura motorul (chiar daca am sa iau contactul) si il gripez. Ideea este ca mie motorul imi trage fara probleme, turbina intra ok, nu am simtit nici o schimbare in functionare. Intrebarile sunt:

1. Diagnosticul este corect? Adica scurgerea respectiva arata ca trebuie schimbata turbina?

2. S-ar putea intampla sa ajung la supraturare brusc, fara nici o avertizare, fara nici un alt semn in functionarea motorului?

3. Mi s-a recomandat sa merg mai subturat pana gasesc sa schimb turbina (iar asta ar trebui sa o fac urgent). Ce parere aveti?

4. In urma cu cca 2 luni, niste destepti de la un service din Bacau mi-au lasat cam 1.5 litri de ulei in motor, apoi l-au adaugat pe cel de schimb si am observat ca am acest exces abia dupa o saptamana, cand am verificat nivelul si am scos surplusul. Este posibil ca acea scurgere de la turbina sa aiba drept cauza intamplarea de la schimbul de ulei, iar turbina sa nu fie totusi afectata?

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Motorul TDI are compresie mai mare iar vaporii de ulei se autoaprind daca ajung in camera de ardere, poti lua contactul, numai baga viteza si lasa ambreiajul si apesi frana.

Pierderile de ulei pe acolo pot fi de la mai multe lucruri, trebuie dat jos turbina is verificat jocul la ax.

Eu zic sa o iei in serios ca te poate costa motorul.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"4. In urma cu cca 2 luni, niste destepti de la un service din Bacau mi-au lasat cam 1.5 litri de ulei in motor, apoi l-au adaugat pe cel de schimb si am observat ca am acest exces abia dupa o saptamana, cand am verificat nivelul si am scos surplusul. Este posibil ca acea scurgere de la turbina sa aiba drept cauza intamplarea de la schimbul de ulei, iar turbina sa nu fie totusi afectata?"

De la schimbul de ulei este.

Am patit aceeasi figura (tot 1.5 litri extra oil) si la prima tura in forta cu masina a inceput sa dea cu ulei in capul pistonului (auto-aprindere). Mentionez ca este prima si singura data cand am patit asa ceva de 3 ani de cand am masina. Adica exact cand am facut schimbul de ulei si nu a fost verificat nivelul dupa, am iesit pe poarta service-ului si a luat-o pe ulei masina. Sa ii zici lu' mutu coincidenta curului. Imi spunea omu ca am probleme cu turbo-ul si ca sa o repar.

Am tras masina in service, am scos furtunul gros de la turbo spre IC (in partea de jos a motorului la mine) si cred ca a curs vreo 200ml de ulei de pe racordul respectiv. De la mine, care m-am mai uitat la el din an in paste si nu aveam picatura (decat vapori pe furtun).

In fine, am facut schimbul iarasi, si acum, dupa 1000km am mai dat o data jos furtunul de la turbo.

Ghici ce ? 0 ml ulei. Curat curatel.

Deci tu ai patit exact ca mine.

Nu are turbo-ul nimic. Da si tu jos furtunul si mai discutam. Dar ai mers cam mult cu el asa. Ar trb sa verifici si InterCoolerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot veni vorba de turbina,cine ma ajuta si pe mine cu un furtun,iese dintr-o teava de langa radiator si se duce in spatele motorului undeva sus,in admisie parca,contra cost bineinteles,Sharan 1.9 tdi,AUY,wvwzzz7mz1v034160. :blah_:

Modificat de Tijs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu stiu daca postez unde trebuie dar totusi incerc :icon_thumright:

vreau sa-mi schimb turbina cu una de 131/150 cp (vnt 17) in prezent am vnt15 (AJM 116cp)

am gasit mai multe turbine vnt 17 pe net...dar nush care se potrivesc la mine(am inteles ca alea de 131 cp de pe asz au aceeasi galerie ca ajm-ul si merg direct)

o sa postez un cod de pe o turbina si va rog sa-mi spune'ti daca se potriveste la mine

gt 1749VA(VNT 17) HGR 03G253019A V550

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se potrivesc sau nu, dar banuiesc ca vrei sa pui si chip+injectoare ca altfel nu ii vad rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: interesante discutii .. :P mie mii sa spart turbo acu 3 4 luni nu mai stiu exact si in 400 m mia consumat 3 litri de ulei si a scos un fum alb imens am INCETOSAT zona de fum ... stiam ca am spart turbo dar trebia sa ajung acasa si mam riscat dupa 1 km motorul a luat`o pe ulei si mia urcat in 5000 RPM dar am mai apucat sa o bag in treapta 5 si sa las ambreiaju ... deci un sfat schimba turbo ca daca se sparge poti cala motorul ... daca nu ai bani de turbo nou mai e o sansa la shrot :D bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i problema de asta...ca s blocat geometria variabila si-mi intra des in limp mode....dar daca merg incet (adica daca schimb treptele in max 2500rpm) nu se intampla nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica daca schimbi undeva pe la 3000 tio taie nu mai intra turbo? tre sa opresti motoru si sa o pornesti iar?:Driver: ma regaasesc in chestiile astea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine incearca totusi sa nu mai razi atat :Driver:

si da daca schimb in 3000 tre sa opresc masina si sa o pornesc iar.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si pentru asta vrei sa schimbi tu turbina? :icon_cool:

1. Fie scapi usor cu 300-400 RON ducand-o la un service sa-ti curete geometria si o ai ca noua.

2. Fie iti faci timp si o scoti la un drum lung si timp de o zi, doua o tii numai in regim de talpa in treptele 2, 3, 4 pana in 4000-4500 rpm pana ce simti ca si-a dat drumul. Daca faci asta nu o face in continuu toata ziua, doar asa ocazional, ai grija sa fie motorul incalzit si dupa ce ii dai talpe si te opresti las-o un minut sa mearga la relanti ca sa isi faca racirea.

Daca vrei sa schimbi turbina schimb-o din motive de neales (adica e terminata turbina) sau schimb-o din motive de upgrade/tuning (vrei sa mai scoti caluti :angry: )

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!