Jump to content

Schimbare turbina - Noua sau reconditionata?


kador
 Share

Postare recomandată

Dc vrei sa schimbi turbina???

Mai sus de 130-140 Cp oricum nu o sa ajunga parerea mea.

Turbina wastegate?? eu stiu ca aia este doar o componenta de pe turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    17

  • CatalinL

    15

  • cipos

    11

  • kador

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dc vrei sa schimbi turbina???

Mai sus de 130-140 Cp oricum nu o sa ajunga parerea mea.

Turbina wastegate?? eu stiu ca aia este doar o componenta de pe turbina.

Daca nu cunoasteti de ce va bagati?

Tot ce ai spus mai sus este eronat.

1. 1Z/AHU/AGR-urile pot fi dusa pana spre 170CP inclusiv (cu modificarile de rigoare)

2. Cand spui turbina cu wastegate te referi la un anume tip de turbina, diferit de cele tip VNT. Intr-adevar wastegate-ul este o componenta a acestui tip de turbina insa exprimarea nu este deloc eronata.

____________________

Am cautat ani de zile turbine wastegated pentru un upgrade si abia de curand am gasit la http://www.turbolader.de/shop/index2.htm click pe "+"-ul de langa Turbolader din meniul din stanga, apoi pe Garrett GT ohne KG.

Vei vedea turbina noastra stock, GT1544 la pretul de 645 EUR mentionand ca este indicata pentru puteri de maxim 140HP si mai poti vedea si GT1544RS pentru maxim 160HP la doar 560 EUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci andREI pentru informatii.

Acu sa inteleg ca GT1544RS este un mic upgrade pentru GT1544, dar se poate si mai sus de atat (doar o curiozitate) fara sa modifici galeriile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI

Lucrezi cumva la "PIMP MY CAR" sau esti vreun tunner de tractoare din romania?vad ca te pricepi bine la turbine GT.

Daca vrei iti dau eu un motor de acel gen si tu vii cu piesele si bani pentru a o face de 170CP sunt tare curios la cati bani vei ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referinte pentru capacitatea de dezvoltare a puterii unui motor 1Z/AHU respectiv AGR prin extrapolare (AGR putem spune ca este un ALH cu turbina cu geometrie fixa) puteti gasi in sectiunea "TDI Power Enhancements" din cadrul TDICLUB.COM -> http://forums.tdiclub.com/forumdisplay.php?f=13

Cat despre ocupatia mea ati gresit domnule "Vioar". Eu sunt programator de meserie, inginer ca pregatire si moderator ca ocupatie in cadrul forumului. Pentru aceasta remarca jignitoare ("tunner de tractoare") - apropos se scrie "tuner" (cu un singur "n") dar ma miram sa fi stiut dvs - va urez relaxare in cadrul vacantei de 5 zile pe care v-o acord.

Merci andREI pentru informatii.

Acu sa inteleg ca GT1544RS este un mic upgrade pentru GT1544, dar se poate si mai sus de atat (doar o curiozitate) fara sa modifici galeriile?

Sincer sper sa nu fie nevoie sa umbli la flansa sau mai enervant la conductele de ulei. Am scris in germania la ei un mail cat mai oficial si serios cu putinta si astept cu speranta sa imi raspunda. Cand aflu va anunt si pe voi. Oricum din ce scrie acolo pare sa rezulta ca nu e necesare nici un fel de modificare si ar fi direct intersanjabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Programator???

Baga nasu atunci in monitor si mai arunca okiu prin asp.net sau C# sau nu ai reusit inca sa treci de Pascal??

Mai nou programatori se pricep si la motoare??sau tu esti omul bun la toate(momentan fara ocupatie?!)

Motoarele termice lasa-le in seama celor care se pricep la ele.(si suspenda-te singur 5 zile,nu pe altii care cat de cat se mai pricep)

Tovarasul Andrei aveti o atitudine de comunist.

Modificat de katy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene cu nume de domnita, pana una-alta Andrei este unul din cei mai vechi membri ai acestui forum si a dovedit de-a lungul timpului ce stie si ce poate. Tu esti un nou-venit care nu a dovedit pana acum nimic (poate doar proasta-crestere) si mai are de invatat de la cei mai "batrani". Oricum, ca si domnul Vioara, nu cred ca vei face multi purici pe-aci. Dovedeste-mi ca ma insel si ca de fapt esti un fin cunoscator al motoarelor TDI si o persoana cu maniere :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Katy pare a fi chiar Vioar ("ambii" au IP 86.34.139.246), scriu in

"aceeasi directie", ataca persoana nu idea, jignesc ("tu esti omul bun la toate(momentan fara ocupatie?!)", "tunner de tractoare", "Baga nasu atunci in monitor si mai arunca okiu prin asp.net sau C#") si nu aduc nici un fel de aport tehnic sau alt aport util acestui forum.

Cf. regulamentului este strict interzisa folosirea clonelor iar acest caz se vede clar o astfel de fapta.

Ce stiu este treaba mea (intamplator lucrez de cativa ani in C# si ASP.NET dar mai tin minte chiar si sintaxa Pascal) si nu trebuie sa fie proiectant de motoare de meserie ca sa te "pricepi" "cat de cat" la ele. Contributia mea pe forum se poate vedea dand click pe "mine" si selectand "Find Members' Posts".

Acest forum este un forum auto care se concentreaza pe scandaluri si mizerii, ca atare ultimele le vom indeparta de pe forum.

In concluzie pentru clonare "membrii" (care sunt 99% unul singur) Katy si Vioar sunt suspendati pana se solutioneaza situatia lor (nedefinit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasand la o parte scandalul provocat de acest post, desi nu asta a fost intentia lui, andREI cand aflii ceva concret de la ei sa postezi te rog. Eu sper la un upgrade fara a trebui sa fac alte modificari in afara schimbarii turbinei.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta le-am scris: ('info@turbolader.de')

Hallo, erste Entschuldigung ich f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vve dar de ce vrei tot vnt ca nu ma prind,pentru ca poate fi adaptata foarte usor o turbina vnt pe masina ta.In plus o turbina mai mare implica lag mai mare (acum depinde cat de mult mai mare e noua turbina)

Oricum in mare ideea e ca cu un vnt poti ajunge si peste 200 de cai chiar primul tdi non-pd modificat la extrem de pe tdiclub(220-230 de cai) era un AGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vve dar de ce vrei tot vnt ca nu ma prind,pentru ca poate fi adaptata foarte usor o turbina vnt pe masina ta.In plus o turbina mai mare implica lag mai mare (acum depinde cat de mult mai mare e noua turbina)

Oricum in mare ideea e ca cu un vnt poti ajunge si peste 200 de cai chiar primul tdi non-pd modificat la extrem de pe tdiclub(220-230 de cai) era un AGR.

Ideea e ca nu vreau sa ma complic cu prea multe modificari si prefer doar o turbina un pic mai mare care sa se potrivesca il locul celei existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am o octavia din 2002 de 110cp.. si mai am o turbina din cutie.. de pe un passat de 131cp cu 6 trepte.. as putea sa o montez la octavia mea ? daca da ce modificari ar trebuii facute.. Astept raspun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste bolt-on. Nu sunt probleme majore, dar ca sa beneficiezi de avantajele noi turbine iti trebuie o remapare. Apoi daca vrei si mai multi cai ai de unde alege:injectoare etc. Vezi sa nu ai probleme cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o octavia din 2002 de 110cp.. si mai am o turbina din cutie.. de pe un passat de 131cp cu 6 trepte.. as putea sa o montez la octavia mea ? daca da ce modificari ar trebuii facute.. Astept raspun :)

e vorba de asv??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se potriveasca? Octavia nu are turbina cu tot cu galerie? La Passat e fara galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia comanda geometriei variabile este pusa diametral opus fata de passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ciops sa inteleg ca nu am nici o sansa nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup, pt ca de montat o montezi pe masina dar cand vine vremea sa pui conductele de ulei ai sa vezi ca vin invres adica turul in loc de retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup, pt ca de montat o montezi pe masina dar cand vine vremea sa pui conductele de ulei ai sa vezi ca vin invres adica turul in loc de retur

astia de pe tdi club cu or fi facut...+ conteaza pe unde intra si pe unde iese uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup, pt ca de montat o montezi pe masina dar cand vine vremea sa pui conductele de ulei ai sa vezi ca vin invres adica turul in loc de retur

pacat , ghinionul meu :lol: asta e.. , si iarasi pacat ca sunt din constanta ca altfel veneam la tine sa curatam turbina care o am, eventual cred ca trebuie schimbate bucsele , nus daca e numai de curatat ca , cateodata la viteze mari imi intra in limp mode. In caz de o sa am drum pe la bucuresti si o sa fiu in bani te anuntz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa ne uitam la ea ajung maine un pic prin constanta dar nnu stau mult, deci daca e ne vedem maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa ne uitam la ea ajung maine un pic prin constanta dar nnu stau mult, deci daca e ne vedem maine

imi cer scuze.. am avut niste probleme si nu am mai putut intra pe aici printre voi.. am inteles de la mecanici ca de potrivit sar potrivi cu mici modificari da problema ar fi ca turbina de pe octavia mea este cu tot cu galerie.. si cea de pe passat este fara galerie, o galerie custom nu as putea sa gasesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!