Jump to content

Revizie (Touareg 7L)


Florin M
 Share

Postare recomandată

Salut!

desi nu foarte des, revin cu informatii ~actuale despre cele p(l)atite de mine...

Pe la sfarsitul lui august (poate primele zile din septembrie) am facut revizia la 230.000km. Din pacate, magazinul de unde imi iau majoritatea pieselor si consumabilelor era inchis de tot pt vacanta de vara si nu am avut timp sa umblu prin alte locatii. Motiv pentru care m-am dus la PBV si am cerut revizie "all inclusive".

Rezulta de aici schimb ulei + toate filtrele, schimb placute fata si spate, inlocuit galeria cu clapete de admisie stanga (dreapta o inlocuisem cu ceva timp inainte) motivele fiind cam aceleasi - eroare in bord si recomandarea de a schimba pentru ca clapetele sunt sarite / rupte de pe ax din cauza depunerilor.

Toate astea costa ~6.500ron.

Pe 07.10 ma intorceam spre casa, facusem ~1000km in ziua respectiva si vreo 7000km de la mai sus mentionata revizie (4-5 saptamani).

Undeva inainte de Teius, prin intuneric sesizez ca nicio masina nu se mai apropie de mine, iar cei depasiti insista cu flash-uri si lasa o distanta considerabila... Verific mai atent si observ in spate fum mai consistent cu fiecare metru, iar luneta mi se umple de stropi...

O las mai moale ca sa inteleg ce se intampla, se aprinde martor la bord mai intai spirala incandescenta si in cateva secunde eroare "engine failure, stop now, check service".

Intru in Teius si opresc intr-un loc sigur (ma gandeam ca intr-un final va lua foc, desi constient inteleg ca motorina nu arde...).

In secunda in care opresc de sub capota motor iese fum pe toate partile.

Opresc motorul, deschid capota si tot ce-mi trece prin cap este faptul ca masina valoreaza 40.000eur pe casco... A, si noroc ca sunt in tara de vreo 3h....

Dupa ce se mai limpezeste atmosfera si pot sa respir, sa vad ceva observ tot compartimentul motor (sub capac) ca dupa un dus cu motorina, iar sub masina o balta de vreo 3-5 litri...

La 23.40 incep si sun unde ma taie capul, in conditiile in care la 7.00 a doua zi trebuia sa fiu fresh si disponibil pentru o discutie la Bucuresti.

Cu greu gasesc pe cineva, in jur de 01.00, care poate veni de la Alba Iulia (~30km) sa ma tracteze pana in fata service-ului VW din oras.

Vine omul, foarte amabil de altfel, se recomanda ca fiind din domeniu, ca stie lucreaza cu VW si imi cere voie sa se uite sub capota inainte sa urce masina pe platforma. Cum la ora aia nu mai aveam nimic de pierdut, imi spun ca mai rau de atata nu se poate si sunt de acord.

Dau o cheie de proba, masina face eforturi dar nu porneste.

Dam capacul jos, facem lumina si mai dau o cheie...

Si aici reamintesc una dintre operatiunile de la ultima revizie: schimbat galerie clapete de admisie stanga.

Sunt 4 conducte metalice acolo, una tur si cate una corespondenta fiecarui cilindru. Toate erau stranse foarte putin, practic se puteau strange mai bine doar cu mana. Cea de tur era desfacuta de tot (probabil a ajuns asa de la vibratii) si pe acolo iesea cu presiune un jet de motorina...

Dupa ce s-au strans moderat toate cele 4 conducte (filet conic ?!?), dau chei, amorsez si plec fara nicio problema.

Ma duc ulterior la PBV cu masina inca inecata in motorina, fac un test complet, "n-are domle' nimic, nicio eroare, s-a intamplat asa ceva la noi? dar vai, nu se poate... acuma' nu ca nu va credem, dar e prea de tot...etc.", mai departe stiti poezia.

Am spalat masina inclusiv motor, de teama ca s-ar putea degresa ceva angrenaje de la motorina, sau altceva.

No comment!

Acum am ~242.000km, n-am mai avut alte incidente si sper sa nu am legate de acest episod.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

desi nu foarte des, revin cu informatii ~actuale despre cele p(l)atite de mine...

Pe la sfarsitul lui august (poate primele zile din septembrie) am facut revizia la 230.000km. Din pacate, magazinul de unde imi iau majoritatea pieselor si consumabilelor era inchis de tot pt vacanta de vara si nu am avut timp sa umblu prin alte locatii. Motiv pentru care m-am dus la PBV si am cerut revizie "all inclusive".

Toate astea costa ~6.500ron.

Acum am ~242.000km, n-am mai avut alte incidente si sper sa nu am legate de acest episod.

Bafta!

Iata ce inseamna sa fi de buna credinta si sa iti faci o revizie la reprezentanta de 6500lei. Sa constati ulterior ca iti e pusa viata in pericol.

Eu iti urez multi km in continuare si sa ii eviti pe viitor pe respectivii. Cu siguranta de 6500lei iti faceai aceeasi revizie oriunde pe planeta asta si nu aveai problemele respective.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 30000 de km la nurvil tg.jiu. A inclus: ulei+toate filtrele(mai putin cel de aer pe care il schimbasem de vreo 5000 de km). Pret: 1350 lei. Nici prea mult, nici prea putin. Ma declar relativ multumit, mai putin de faptul ca la iesire din service, am gasit volanul imbracat in piele destul de serios zgariat (probabil de la vreun ghiul, ceva). N-am mai facut scandal deoarece nu avea rost, si oricum l-am descoperit a doua zi. Apropo, aveti vreo idee cum se poate remedia problema??

Am mai schimbat : proiector dreapta (am lovit un caine cu capul cam tare) : aprox. 500 de lei şi ochiul de pisica din bara spate (vreo 60 de lei).

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REVIZIE R5 LA 30.000 KM ...1160 RON. SEPT. 2010

TOTUL INCLUS ..FILTRE , ULEI ETC

SCORPION FOCSANI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REVIZIE R5 LA 30.000 KM ...1160 RON. SEPT. 2010

TOTUL INCLUS ..FILTRE , ULEI ETC

SCORPION FOCSANI

Eu am facut revizia de 30.000 KM pe 18.09.2010 tot la Scorpion Focsani si m-a costat 1.400 RON (ulei Castrol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Master Auto System

Am o intrebare referitor la lichid-ul de racire.In cartea tehnica lichidul de racire recomandat este M12 verde si eventual amestecat cu rosu.proportie 50%,pot sa al inlocuiesc cu lichid de racire M12++ rosu(roz)integral.Afecteaza cu ceva?M12++ este lichid de generatie mai noua cred.Nu de altceva dar m-am ales cu vreo 10 L lichid antigel M12++.Stiu proportia amestec este 60% antigel si 40% apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Master Auto System

Ce tip de ulei este recomandat la motor pe benzina 162kW(V6).In Manual 3.5 Date tehnice autovehiculele cu Long Life-Service Scrie-Ulei cu vascozitate redusa-VW 503.00 si fara Long Life-Service-Ulei multigrad cu vascozitate redusa VW 500.00 ,VW 501.01 ,VW 502,00.

Pot folosi ulei Castrol SLX Profesional Powerflow Longlife III 5W30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

desi nu foarte des, revin cu informatii ~actuale despre cele p(l)atite de mine...

Pe la sfarsitul lui august (poate primele zile din septembrie) am facut revizia la 230.000km. Din pacate, magazinul de unde imi iau majoritatea pieselor si consumabilelor era inchis de tot pt vacanta de vara si nu am avut timp sa umblu prin alte locatii. Motiv pentru care m-am dus la PBV si am cerut revizie "all inclusive".

Rezulta de aici schimb ulei + toate filtrele, schimb placute fata si spate, inlocuit galeria cu clapete de admisie stanga (dreapta o inlocuisem cu ceva timp inainte) motivele fiind cam aceleasi - eroare in bord si recomandarea de a schimba pentru ca clapetele sunt sarite / rupte de pe ax din cauza depunerilor.

Toate astea costa ~6.500ron.

sunt siderat de 'surprizele' pe care le primesti necontenit de la service-urile din romania. mi s-a ridicat parul pe maini cand am citit patania ta, dar ma bucur ca a iesit cu bine:)

am si eu o intrebare legata de galeria cu clapete de admisie, caci recent si mie mi s-a recomandat sa schimb 'unitatea clapeta dreapta': te referi la motorasul ala care misca flapsurile de admisie la 3 din cele 6 valve de pe o ramura? sau ce ai inlocuit mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

incerc sa-ti expun cat mai plastic care este piesa respectiva:

- ai niste conducte metalice care duc in si dintr-un repartitor, de asemenea metalic (sunt 2 a cate o intrare si 3 iesiri pe fiecare extremitate a V-ului);

- sub piesele astea este galeria cu clapete; nu stiu sa aiba vreun motoras, ce-ti pot spune de la ale mele este ca prima avea clapetele incarcate cu ceva depunere de motorina pietrificata si erau sarite / rupte de pe ax; a doua avea aceeasi poveste, insa nu era sarita de pe ax, inca.

Din pacate nu am schita sau poza cu elementul respectiv. Poate colegii cu acces pe la service cu ETKA te pot ajuta...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut frati cu Touareg in special V6TDI 224CP,am o intrebare,la ce temperatura va sta uleiul?La mine sta la 100 de grade,nu stiu de ce dar pana acum o saptamana stiam ca sta la 90,va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la sfarsit de ianuarie 2011 fac 40000km cu R5-ul.

In acea perioada voi fi la schi in Austria si ieri m-am hotarat sa contactez un service VW de pe langa statiunea unde schiez, pentru a face revizia acolo. Inca n-am primit un raspuns de la ei, sunt curios cat va costa acolo fata de Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

345 EU LA v6 in austria iar la noi 200 eu....acelasi ulei mobil 1 si filtre mann

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touareg V6/3,2 benzina/2004/105.000km la Midocar Otopeni.

Schimb 6 litri ulei, filtru ulei, alte filtre nu a fost cazul(am K&N).

643 lei.

Rezonabil si rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la 3.2 benzina intra doar 6 litri de ulei?La 3.0V6TDI intra 8.3L.

Eu am cerut acum o oferta de la un distribuitor cu care colaboram si cand aveam BMW,si preturile ar fi urmatoarele,Ulei 40Ron/Lx9L(360Ron),Toate Filtrele Mann(aer56Ron,ulei 32Ron,polen carbon 70Ron,motorina 165Ron).Totalul ar fi 683Ron+Manopera 100Ron(intr-un service unde pot sa stau langa masina).Mi se pare mult mai avantajos in condiitile in care nu am nici un fel de incredere in reprezentantele din Romania.Bafta multa si km multi fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aveti idee daca la revizia de 120,000 km (si 4 ani) se face ceva special?

Oare cand se recomanda schimbarea uleiului cutiei de viteza automate?

Pana acum in 4 ani nu am facut nimic special din punct de vedere revizii - doar ulei, filtre etc + piesele stricate (galerie clapete admisie, pompa servo etc). Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la cutie automata se recomanda schimbat la 60.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa verific factura de la revizia de 60k - eu nu-mi aduc aminte sa il fi schimbat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La 50.000km sau 5 ani de zile mai trebuie schimbat ceva, cu exceptia uleiului la motor si a filtrelor? E vorba de Touareg R5, 2007.

LE: tocmai am sunat la Midocar Otopeni, preturi la zi: schimb ulei si filtru ulei + manopera = 1000 lei, tva inclus. Schimb lichid frana+manopera = 250 ron.

Modificat de cgrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

La VW, pana prin 2008 sau 2009, cutiile automate nu necesitau intretinere (schimb ulei + filtru). Probabil cand au realizat ca din aceasta cauza au inceput sa cada cutiile, au inceput sa faca revizie la ele, doar ca, daca mergi la reprezentanta cu un model mai vechi de 2008 o sa-ti spuna ca nu e nevoie sa schimbi uleiul  (cel putin asa am patit eu la Cybernet BC ).  Dupa ce m-am documentat pe la mai multi specialisti am aflat ca e mai mult decat recomandat sa schimbi uleiul in cutie la fiecare 60.000 km, indifferent de anul de fabricatie al masinii. La mine incepuse sa smunceasca un pic cand trecea din a 3-a in a 4-a. Problema s-a rezolvat dupa schimb si probabil am salvat blocul de supape din cutie ( aprox 4000 Ron ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

mie la pbn nu mi-au spus, de fapt mi-au confirmat si ei ca e recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

aroganta maxima, azi m-am lasat pe mana amicului mecanic si am pus un motul 10w40 4100turbolight cu norma 505.00 in loc de 506.01 sau 505.01 5w40 cu indulgenta, nu 507 ca eu nu am dpf... pe dl. motul specific 0w30 506.01 anterior ayh-ul il halea la greu, practic il vaporiza, nu mai zic ca eu avand QG1-LL pe motor oricum mergeam si merg pe interval fix la 15k. ca sa fie treaba pana la capat va mai spun si ca asta nou e de 3 ori mai ieftin, 27 lei litrul (10w40) fata de 90 lei litrul (0w30). EEE? e treaba sau nu ? :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma felicita nimeni pt. curaj ? :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut  , va rog   pentru un Touareg R5 DPF in carte scrie  7.4 l w507 .  Deci 8l ajung banuiesc ? Am vazut pe aici specificadu-se ca s-au folosit 9 l   , de aceea intreb.  Castrol EDGE 5W30 ar fi cel mai indicat ?

 

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!