Jump to content

Revizie (Touareg 7L)


Florin M
 Share

Postare recomandată

Nu uitati ca suntem in RO! Praf mult,combustibil mai slab! Eu schimb la 15000,folosesc mobil1 si totul e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

:icon_thumright:

...da, am ajuns si la 200.000km la 40 de luni fix de cand am luat masina...

Probleme aparute la revizie (sau rezolvate in acelasi timp):

- pompa combustibil dreapta (sunt 2 in rezervor stg / dr) nu functiona corect; simptomul, sub forma unor rateuri la accelerare brusca de pe la 1400-1500rpm se manifesta de ceva vreme, presupun eu ca de la o alimentare la un shell "super" de prin Cehia si continuand cu masina parcata prin Polonia intr-o noapte cu -25-30*C. Posibil sa se fi deformat de la motorina inghetata.

- etrier spate dreapta blocat, ceea ce a dus si la suprauzura placutelor spate - inlocuite.

- far stg de inlocuit (suport cu reglaj rupt) - casco. Constat ca este un punct slab al Touareg-ului, avand in vedere ca am mai inlocuit si farul dreapta nu de mult, cu aceeasi problema.

- parbriz ciobit de inlocuit - casco. Ar fi deja al 3lea. Am mai inlocuit aici si grila de sub parbriz, ca era crapata.

- aripa dreapta fata de inlocuit - casco. Pe gerurile alea ciudate din 18-19dec09, veneam de la Constanta si Politia a inchis autostrada din cauza multor accidente;de la Drajna, pe drumul vechi niste copaci cadeau pe strada din cauza greutatii ghetii de pe ei... si unul pe masina mea, cauzand o mica spartura in aripa de fibra.

- geometrie roti, dupa schimb cu setul de vara; si set de capace decor.

- cosmetizare generala int, ext, motor.

Despre costuri:

- consumabilele (placute+senzori, filtre, ulei) si pompa ~3100ron

- etrierul (pe care nu mi l-a putut aduce in timp scurt niciun magazin specializat desi unii chiar au promis ca o fac), adus din HU ~1430ron

- grila de sub parbriz ~220ron

- set capace decor pt jante ~250ron; pe care un "binevoitor" mi le-a furat a doua zi (suficient de prost incat sa le smulga practic fara clipsurile de prindere si sa-mi zgarie jantele cu surubelnita)...

- manopera pbv1 si muuulte "piese mici" ~2400ron

Ce ma bucura:

- ca dupa toate eforturile zilnice de a tine masina asta intr-o forma decenta, fara insa a merge cu ea ca pe ace - Touareg-ul functioneaza ca in prima zi;

- faptul ca desi au trecut mai bine de 3 ani, zeci de pasageri si multe bagaje - interiorul este impecabil si materialele acceptabile;

- ca iese modelul nou si voi avea alternativa

- ca in Vitan nu se vinde nimic, si sper ca toti samsarii sa emigreze

- ca pretul masinilor noi a scazut cu ~20%, si vreau sa ajunga Bentley la 25.000, sa se faca numai galbene si sa fie obligatoriu taxiuri

Ce ma oftica:

- ca nici azi nu m-am invatat minte si tot apelez la "plapumari" fie ei mai mult sau mai putin oficiali

- ca toti lucreaza pe banii tai si niciodata nu au nimic in stoc si nici nu-si respecta termenele de livrare

- ca inca sunt multi care "isi cumpara masini mai scumpe decat casa in care stau", dar nu au nicio jena sa-si completeze diverse lipsuri de pe la masinile altora

- ca se face bisnita de cea mai proasta calitate cu mentiunea "special pentru membrii"

Bafta!

Modificat de NON-STOP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:

...da, am ajuns si la 200.000km la 40 de luni fix de cand am luat masina...

Uleiul din cutia de viteza l-ai schimbat vreodata? (Cred ca ai tiptronic...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apropie revizia si la mine...am 80.600km revizie care o voi face in Austria, dar am o intebare.....oare la cati km se schimba discurile de frana? Din ce am inteles la nemti ar fi undeva pe la 800eur spate si 1200eur fata aprox.... si alea atunci mi le-as cumpara separat de undeva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Diesel: da, am schimbat uleiul din cutie pe la 170.000km. Thx.

@msclemike: dicurile se schimba cand se uzeaza sub limita de 3mm, parca; intotdeauna cu placute noi.

Insa pretul pe care-l mentionezi este mult peste orice realitate, chiar si cea a reprezentantei din RO.

Nu mai stiu cifre exacte, dar cred ca ~1000-1200eur vei cheltui pe setul complet discuri fata (vezi ca-s diferite stg/dr) si spate, cu placute si senzori.

Intreaba-l pe Volksman, pe forum.

In Austria mergi cu un certificat de inregistrare persoana juridica si cere-le factura fara tva (numai pentru piese, manopera va avea tva). Scutesti 22%.

Si daca nu ai ales deja service-ul, iti recomand cu caldura Autohaus-Piltz din Viena (numai cu programare confirmata)... Un fel de SPA pentru masini.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial vroiam sa merg la Hirsch Wien dar oricum eu nu aveam de gand sa merg la un dealer anume, asa ca o recomandare e intotdeauna binevenita si iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cool: NON STOP .. fara legatura cu topicul, pot spune ca am intrat pe autohaus piltz si au super preturi !!! Pe langa ca au cataloagele de accesorii pentru toate marcile VAG si super preturi la ele, inclusiv site-ul e bine structurat.

Le voi face o vizita in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un R5 cu suspensie pneumatica, 138.000km achizitionat de curand. Are carte service in germana si nu inteleg mai nimic din ea.

Masina a iesit din Germania la 50.000km si de atunci nu stiu cam ce s-a mai schimbat la ea, iar cei de la PBN te-ar pune sa schimbi tot pe ea daca ai accepta :). Imi poate spune careva cam ce revizii ar mai trebui sa fac la ea? cam ce consumabile se mai schimba dupa 100.000 km. In carte vad ca scrie ca se schimba ceva la 120.000-130k. dar nu inteleg ce. Ulei si filtre am schimbat, placute frane sunt ok, discuri la fel. Ma gandeam ca m-ar putea ajuta cineva care a avut-o de noua si a trebuit sa faca unele schimburi la revizii conform cerintelor producatorului.

Am uitat sa zic, ieri am schimbat bieletele anti-ruliu pe spate...erau duse ...la PBN era 200lei bucata si 150 manopera/bucata parca...am luat de la un magazin de piese auto.. marca TRW..cu 100lei/buc. Am inteles ca ar fi ok ca marca..( am avut de ales intre Delphi care erau mai ieftine cu 10 lei si inca o marca cu L parca..nu-i retin numele care era 125 lei/buc parca.. la augsburg. si le-am schimbat eu..e foarte simplu..ridici masina pe cric..dureaza 10 minute de fiecare.

Am Tiptronic..oare la cati km s-o schimba uleiul din cutie?

Imi poate spune cineva cum este recomandat sa folosesti tiptronic-ul? Eu consider ca pe D, schimba prea devreme..cam la 1800-2000rpm( mi se pare subturat, nu prea apuca turbina sa intre in functiune..si mi-e frica sa nu am probleme cu turbina...pe Sport am vazut ca schimba la 2300-2400rpm, ceea ce mi se pare un regim normal de turatii mai ales pentru mers preponderent in Bucuresti. Am observat ca e un consum mai ridicat pe sport, dar ma gandesc ca e mai bine sa cheltuiesti un pic mai mult pe motorina decat sa ai probleme cu turbina. Eu pana acum am mers si pe D si pe S si in mod manual ca sa nu o las sa leneveasca..:P Imi cer scuze daca sunt offtopic cu asta ...dar n-am stiut unde sa postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca ar fi bine sa ceri o verificare completa la un service de incredere, referitor la ce ar mai trebui schimbat.

Tu nu ai nevoie de sfaturi sau pareri, ci de o diagnoza profi.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o verificare amanuntita la PBN, e ok..nu intrebam ce ar trebui schimbat la masina mea in particular..ci in general...lucruri de genu' schimb ulei cutie...( nu e cazul de schimb distributie), schimb nu stiu ce... pe la suspensie...nu ma pricep..deasta intrebam..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa fii f. atent cu suspensia pneumatica. Sunt cativa colegi care au avut pobleme. Eu personal sunt impotriva acesteia tocmai datorita unor probleme aparute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliualin75
Salut.

Am un R5 cu suspensie pneumatica, 138.000km achizitionat de curand. Are carte service in germana si nu inteleg mai nimic din ea.

Masina a iesit din Germania la 50.000km si de atunci nu stiu cam ce s-a mai schimbat la ea, iar cei de la PBN te-ar pune sa schimbi tot pe ea daca ai accepta :rolleyes:. Imi poate spune careva cam ce revizii ar mai trebui sa fac la ea? cam ce consumabile se mai schimba dupa 100.000 km. In carte vad ca scrie ca se schimba ceva la 120.000-130k. dar nu inteleg ce. Ulei si filtre am schimbat, placute frane sunt ok, discuri la fel. Ma gandeam ca m-ar putea ajuta cineva care a avut-o de noua si a trebuit sa faca unele schimburi la revizii conform cerintelor producatorului.

Am uitat sa zic, ieri am schimbat bieletele anti-ruliu pe spate...erau duse ...la PBN era 200lei bucata si 150 manopera/bucata parca...am luat de la un magazin de piese auto.. marca TRW..cu 100lei/buc. Am inteles ca ar fi ok ca marca..( am avut de ales intre Delphi care erau mai ieftine cu 10 lei si inca o marca cu L parca..nu-i retin numele care era 125 lei/buc parca.. la augsburg. si le-am schimbat eu..e foarte simplu..ridici masina pe cric..dureaza 10 minute de fiecare.

Am Tiptronic..oare la cati km s-o schimba uleiul din cutie?

Imi poate spune cineva cum este recomandat sa folosesti tiptronic-ul? Eu consider ca pe D, schimba prea devreme..cam la 1800-2000rpm( mi se pare subturat, nu prea apuca turbina sa intre in functiune..si mi-e frica sa nu am probleme cu turbina...pe Sport am vazut ca schimba la 2300-2400rpm, ceea ce mi se pare un regim normal de turatii mai ales pentru mers preponderent in Bucuresti. Am observat ca e un consum mai ridicat pe sport, dar ma gandesc ca e mai bine sa cheltuiesti un pic mai mult pe motorina decat sa ai probleme cu turbina. Eu pana acum am mers si pe D si pe S si in mod manual ca sa nu o las sa leneveasca..:blah_: Imi cer scuze daca sunt offtopic cu asta ...dar n-am stiut unde sa postez.

Salut,

eu am aceelasi tip de masina....nu se schimba uleiul la cutie ,doar se inlocuieste daca este cazul,cat despre turatia in treapta D a cutiei automate ..incearca sa apesi mai tare pe acceleratie si vei vedea ca turatie va creste spre 2300-2500 ...daca nu esti incantat treci pe manual si schimbi cum vrei ...cat despre stricatul turbinei cred ca trebuie sa stai linistit....incearca pe un drum bun de fuga sa treci pe manual si sa tii turata la 3500 de ture ,timp de 5-10 min si ai sa vezi ca se vor curata foarte bine tobele si vei avea un mers al motorului mult mai lin mai usor(rotund).

Incearca si mai vb

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu am aceelasi tip de masina....nu se schimba uleiul la cutie ,doar se inlocuieste daca este cazul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerile despre schimbarea uleiului in cutie sunt foarte impartite, inclusiv aici la noi pe forum (vezi secţiunea dedicata special acestui subiect parca in aria tehnica). Ca o parere personala eu voi schimba totusi uleiul in cutie pe la 60000 de km. E un cost relativ mic in comparatie cu problemele ce pot aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei interesati de niste preturi la pbn pt 3.0 65.000 km:

Am schimbat un rulment pe spate, parca pe dreapta nu mai stiu exact, pret rulment cam 480 ron, pana in 500 ron oricum. Am platit pana la urma 1000 ron.....diferenta reprezentand manopera (si niste nimicuri de vreo 50 ron). Deci mai scumpa manopera decat piesa.

Si am nevoie de discuri...in special pe fata, am facut gresala sa intreb cat costa:

- disc fata: 700 ron unul

- placute fata 1100 amandoua

- senzori placute 200 ron amandoi.

- manopera aproape 600 ron.

Total: 3300 ron...DOAR PE FATA.

Exact acelas lucru facut de un prieten cu service auto: 300 ron placutele, cam 100 ron senzorii(nu mai stiu exact), discuri 700 ron amandoua, manopera 150 ron, total: 1250 ron.

Scuze pt. eventualele greseli...postez de pe telefon.

- senzori 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin... Am o nelamurire poate ma lumineaza cineva. De la ultimul schimb de ulei, acum 10 luni, am mers doar 4.000 km cu masina (touareg 3.0 65000km). Intrebarea mea este daca va trebui sa fac schimbul de ulei cand se va implini un an, desi probabil voi avea doar vreo 5.000km de la precedentul schimb????? Am vandut a doua masina pe care o aveam si merg numai cu touaregul de acum inainte.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

\

Salut ... o sa faci schimbul de ulei cand se fac 15 000 km sau 1 an ... indiferent ca ai facut 1 km sau 15 km ... asta este " garantia " ... acum , asa stiu eu si cat am mai citit prin cartea masinii ....

Oameni buni , am o problema ... martorul in bord imi rata revizie in 100 km .... deci la 59200 km , iar in carte imi arata sa ma duc la 59840 km ... ce fac ? cand ma duc ?

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te dupa cum spune cartea de service. Oricum uleiul e Longlife deci suporta mai mult de 15000km si garantia e pe terminate. No stress!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te dupa cum spune cartea de service. Oricum uleiul e Longlife deci suporta mai mult de 15000km si garantia e pe terminate. No stress!

am sunat la VW ... exista o marja de 10% (1500 km sau 1 luna). Uleiul nu e Longlife, garantez ... au trecut Longlife si can am intrebat a zis ca nu e dar a gresit , si mi`a spus cineva care lucreaza acolo ca la noi rar iti pune Longlife ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu am aceelasi tip de masina....nu se schimba uleiul la cutie ,doar se inlocuieste daca este cazul :D

:)) am si eu o intrebare ... care este diferenta intre "schimbat" si "inlocuit" ? ai spus " nu se schimba uleiul la cutie ,doar se inlocuieste "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D am si eu o intrebare ... care este diferenta intre "schimbat" si "inlocuit" ? ai spus " nu se schimba uleiul la cutie ,doar se inlocuieste "

Eventual a vrut sa zica: " nu se schimba uleiul in cutie doar se completeaza "

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scumpa revizie la 60 000 km: ulei , filtre motorina si aer, aparatoarea fata de noroi stanga .... 2100 ron. din care vre`o 800 sunt manopere si 41 ron ... cum spun ei ... mici materiale :) .... cat despre ulei ... am stat langa ei cand au facut revizia la pbv si nu au pus ulei din bidon ... ci " varsat " dintr`un aparat cu un furtun ... a programat sa curga 9 l si gata uleiul ... deci nu am vazut ce ulei era doar ce mi`au zis ei ca e castrol longlife 3 .... discurile si placutele au zis ca la 75 000 km ca mai sunt bune .... aaaaa si drept cadou mi`au spalat masina pe exterior si motor ca era murdara !:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin23_dodo

sa vezi "scumpete" la revizia de 75.000 km, fara 7.000 ron nu scapi, poate si mai mult. Numai placutele pe fata sunt 1100 ron (pe spate nu stiu dar presupun ca nu poate sa difere foarte mult), un disc 700 ron, plus uleiul cu toate filtrele, plus manopera. Asta la un calcul in mare...dar o sa iti mai adauge ei verificare "nu-stiu-ce", vre-un surub, iti mai completeaza cu lichid de parbriz daca se aprinde in bord ca nu ai, si mai "impusca" 100-200 ron. Nasol la noi cu preturile astea de la reprezentante, mai ales la masinile considerate din gama premium sau lux sau cum naiba ii zice :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sambata trecuta am facut prima revizia - 15k km. la Nurvil Rm. Valcea la masina din semnatura. Au verificat cam tot si au schimbat uleiul (9l) si filtrul de ulei.

Costul reviziei cu tot cu TVA - 701 Lei. A durat 2,5 ore si s-au purtat foarte atent.

Simson nu stiu cum e la tine dar la al meu isi seteaza singur numarul de km pana la revizii. Am facut doar 200 km de la service si inca imi apar doar dungi. Nu stiu cum iti pot seta cei de la service intervalul la 15k daca isi calculeaza singura.

O mica intrebare off topic: Oare se poate intampla ceva in timp daca as merge doar in Sport? Consuma mult mai putin si schimba mai rar. Nu stiu in schimb daca afecteaza ceva in cutie. M-am gandit sa merg in D pana se incalzeste si dupa sa trec in S. Ce parere aveti?

Multumesc,

Matei

eu nu inteleg cum ar putea consuma mai putin in modul sport din cutie. Mie imi consuma mai putin daca dau suspensia pe sport, deoarece scade garda la sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!