Jump to content

Revizie (Touareg 7L)


Florin M
 Share

Postare recomandată

Chestiunea e simpla...ma mir ca nu ti-a spus-o nimeni pana acum. In Romania, service-urile Porsche Romania si cele afiliate NU folosesc ulei Longlife si ca atare nu agreeaza reviziile la 2 ani sau la 30000km. E politica importatorului national.

Ulei Longlife se foloseste de catre dealeri,numai ca intervalul ramane 15000km,nu 30000km. Am facut 3 schimburi de ulei pana acum si de fiecare data s-a utilizat ulei Castrol Longlife 3,cu norma VW 507.00. Cine spune ca e la fel de mult praf in Germania ca in iubita noastra patrie se inseala amarnic. In Germania poti merge linsitit 2 saptamani in care sa nu speli masina,in timp ce la noi dupa 3 zile are praf de parca as sta la tara.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, probabil ca ar trebui sa faci revizia in Germania la 30000km iar garantia internationala se va mentine si in Romania.

Ce ti-au raspuns nemtii de la VW?

Ceea ce raspund de obicei (am inteles de pe forum); ca imi redirectionează mailul catre importator (unde va muri)

Oricum m-am hotarat sa fac revizia la 15000; discutia cu vw.de va continua insa, deoarece aici e vorba de principiu si de discriminarea pe care mie mi se pare ca ei ne-o aplica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMW cei de la Autotransilvania Cluj mi-au zis ca reviziile se fac din 30 in 30.000 km, bine-nteles ca acei 30.000k au scazut la 22.000km in functie de stilul de condus, ideea ca se poate face service la un interval de timp mai lung nu inteleg de ce la VW nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au raspuns cei de la vw romania.

Au vorbit despre "trafic specific urban preponderent, cu viteza de deplasare foarte mica;

numarul mediu mare de Km parcursi anual;

specific geografic zonal foarte variat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...e un marketing ce ti-au spus ei.

Nu stiam ca se foloseste ulei longlife la revizii. Acesta este clar mai scump decat unul regular. Macar la 20.000km puteau sa fixeze revizia sau la 18 luni.

Abia in aprilie voi ajunge pt revizie (si banuiesc ca va fi prima si ultima revizie la un dealer din Romania). In Romania am cine sa se ocupe de masina iar daca va fi nevoie de revizii afara, voi merge oricum mai relaxat decat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia se face la 15k cu ulei long life datorita coditiilor, mai ales daca mergi cu predilectie urban. Senzorii de calitate a uleiului la mine arata ca uleiul ar trebui schimbat cam la 17 000 km. Deci dintr-o data a scazut de la 30 000 la 17 000 km. Planul de service long life se refera nr maxim de km care pot fi facuti - 30 000 sau 50 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca senzorul de analiza a calitatii uleiului ma trimite la schimb pina in 20 000 de km, dar eu nu am tuareg :Driver: ,la serviici avem unul, desi uleiul (long life) are interval maxim de utilizare 40 000 km sau 2 ani.Exploatarea golfului 4 se face 50% oras si 50% extraurban.

Punctul de vedere al unui reprezentant porsche romania, era prezent la mine la sevici la o licitatie de automobile, ca la noi nu sunt conditii de exploatare a unui ulei long life precum si alte povesti...Ca sa ii inghit gura ca parca era un televizor i-am explicat ca atunci cand vor repara golful 2 al meu din 86, ca doar sunt reprezentanta VW, atunci ma vor avea de client.

Daca te uiti pe indicatoarele din bucuresti privind starea calitatii mediului, vei constata ca nu sunt inregistrate depasiri peste pragul de alerta.(se inregistreaza depasiri de pulber dar nu ca la copsa mica).

Intrucat tuaregul utilizeaza un ulei long life, pentru a asigura protectia filtrului de particule, normal ar fi ca utilizatorul sa se prezinte la service atunci cand masina o cere, adica nu 15 000, ci cand cere computerul masini.

Revenind la topic constat aceeasi situatie ca la posesorii de BMW X5, comportamentul mecanicilor de a stoarce bani din orice, potentiala defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu mai vad utilitatea senzorului de analiza a calitatii uleiului daca, "creierele" de la poro stabilesc ARBITRAR faptul ca schimburile se fac la 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut ieri revizia de 45,000 km la Scorpion Galati.

Schimbat ulei si toate filtrele, verificare plactue - 1320 lei cu tot cu TVA, din care 90,00 lei manopera.

Ce am sesizat dupa revizie si nu mai stiu cum era inainte, poate ma lamuriti voi, este ca becul AUTO din comutatorul pentru faruri nu se mai aprindde indiferent de lumina. Pozitia 0, pozitii si faza scurta sunt luminate cu rosu cum era si inainte. Cel AUTO, din cate imi aduc aminte era verde intr-o anumita pozitie. Acum nu se mai aprinde deloc.

Inca o intrebare. Filtrul de polen se monteaza sub torpedou? Intreb pentru ca a aparut un zgomot ciudat sub bord in dreptul pasagerului dreapta.

Matei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti si touaregi, haideti sa va spun eu cum sta treaba ... VW Germania , cere revizie la 30 000 Km ptr ca asa se cere, la noi la 15 000 km ca sa`ti ia banii ... si iti baga vrajeala ca e praf , ca e groapa, ca e macakaka ... VRAJEALA oameni buni ... mie mi`a trecut pe carte ulei Longlife ... si cand am intrebat ... a zis ca nu au asa ceva pe stok si ca a trecut din greseala (asa a scris el cu pixu din greseala), acum germanu daca cere la 30 mii ... de unde sunt eu sigur ca vw romania - nu reprezentanta ... cei ce lucreaza acolo imi schimba uleiul si toate cele la 15 mii ? de unde nu stiu eu ca`mi ia banii si imi pune alte filtre in portbagaj ?

ulei long life nu pun la vw ... am vb cu cineva care lucreaza ... ca iti scrie el acolo long life ... e ceva ... ce iti spune ... e altceva ... eu niciodata nu am vazut bidonul de ulei gol care mi l`au pus ... am intrebat si mi`au zis ca l`au aruncat ... parca ar trebui sa vina sa le vezi , sa`ti dea acces sa vezi ce`ti face la masina ... vrajeala curata cu longlife si cu 15000 km !

e cineva sigur dintre voi ca au schimbat la fiecare 15 000 km tot ce au spus ei ? a vazut cineva bidonul de ulei sau filtrele de ulei/motorina ????

Confirm si eu ca senzorul de analiza a calitatii uleiului ma trimite la schimb pina in 20 000 de km, dar eu nu am tuareg :D ,la serviici avem unul, desi uleiul (long life) are interval maxim de utilizare 40 000 km sau 2 ani.Exploatarea golfului 4 se face 50% oras si 50% extraurban.

Punctul de vedere al unui reprezentant porsche romania, era prezent la mine la sevici la o licitatie de automobile, ca la noi nu sunt conditii de exploatare a unui ulei long life precum si alte povesti...Ca sa ii inghit gura ca parca era un televizor i-am explicat ca atunci cand vor repara golful 2 al meu din 86, ca doar sunt reprezentanta VW, atunci ma vor avea de client.

Daca te uiti pe indicatoarele din bucuresti privind starea calitatii mediului, vei constata ca nu sunt inregistrate depasiri peste pragul de alerta.(se inregistreaza depasiri de pulber dar nu ca la copsa mica).

Intrucat tuaregul utilizeaza un ulei long life, pentru a asigura protectia filtrului de particule, normal ar fi ca utilizatorul sa se prezinte la service atunci cand masina o cere, adica nu 15 000, ci cand cere computerul masini.

Revenind la topic constat aceeasi situatie ca la posesorii de BMW X5, comportamentul mecanicilor de a stoarce bani din orice, potentiala defectiune.

Mie imi bagau placutele pe gat ca tre` neaparat schimbate ca am deja 45 000 KM si macar discurile pe fata ! I`am spus ... prietene , nu s`a aprins martor in bord , nu sunt ovalizate ... daca le schimbi le platesti . la sf l`am intrebat daca a schimbat si mi`a zis ca nu ca , nu era nevoie dar trebuiau schimbate pentru siguranta. I`am zis ca e touareg nu dacie ... cand cere bordu ... ne intalnim sa schimbam ... bec ars pe dreapta pozitie fata ... la 3-4 saptamani nu stiu care e smecheria ... nu mai face contact bine ... acum becul nu era ars ... cand am fost la revizie , dar ei l`au schimbat ... e vb de un bec ... nu e mult , dar daca schimba cate 20 de becuri poe zi ... e ceva .... dar nu l`am vazut pe cel ars ... l`au schimbat sau mi`au luat banii pe vorbe ????

cred ca mai bine ma duc in germania sau austria si fac revizia ... mai ieftin , iar de diferenta de bani ... ma plimb ... si atunci fac la 30 000 km si cu siguranta stiu ca e altceva decat la Romania :P

Ulei Longlife se foloseste de catre dealeri,numai ca intervalul ramane 15000km,nu 30000km. Am facut 3 schimburi de ulei pana acum si de fiecare data s-a utilizat ulei Castrol Longlife 3,cu norma VW 507.00. Cine spune ca e la fel de mult praf in Germania ca in iubita noastra patrie se inseala amarnic. In Germania poti merge linsitit 2 saptamani in care sa nu speli masina,in timp ce la noi dupa 3 zile are praf de parca as sta la tara.

glumaretzuu ai vazut tu bidonul de ulei ca era longlife ? sau ca asa scria in factura ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai bine ma duc in germania sau austria si fac revizia ... mai ieftin , iar de diferenta de bani ... ma plimb ... si atunci fac la 30 000 km si cu siguranta stiu ca e altceva decat la Romania :blink:

eu asa fac la X3. consumabile mai ieftine si cu diferenta de bani am o scuza sa mai ies in civilizatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfecta dreptate ! macar sti ca iti face omu treaba buna ! In schimb la noi ... una spun , un platesc si cu minim ma aleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ulei.

Credeti ca gasesc maine pe la vreo benzinarie CASTROL LONGLIFE III 5W-30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cind verific uleiul, de fiecare data joja este curata.Trebuie sa o scot si sa o bag de mai multe ori pina imi apare nivelul de ulei corect!

Dar sint situatii cind nu imi apare deloc nivelul, joja este curata dar uleiul stiu ca este acolo...e curios nu stiu care este fenomenul.

Voua va indica din prima cind scoateti joja?...il verific mereu la rece.

Sa fie o problema la V10, pentru ca am mai auzit la cineva problema asta si tot V10 are?

Ce am observat - cind inca mai este cald motorul, dupa 2,3 ore...joja indica perfect...cind este rece motorul, ma chinui sa-mi indice.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/24/2010 at 9:48 PM, coexist said:

Uleiul se verifica atunci cand motorul este cald si oprit.

 

Doar la anumite motoare sau in general?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMW imi indica corect si cand verificam dimineata...inainte sa-l pornesc...la Touareg cand e rece trebuie sa-l bag de 2x sa imi indice corect./...prima data e curata joja...a doua oara e indicat corect....strange.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca senzorul de analiza a calitatii uleiului ma trimite la schimb pina in 20 000 de km, dar eu nu am tuareg :) ,la serviici avem unul, desi uleiul (long life) are interval maxim de utilizare 40 000 km sau 2 ani.Exploatarea golfului 4 se face 50% oras si 50% extraurban.

Punctul de vedere al unui reprezentant porsche romania, era prezent la mine la sevici la o licitatie de automobile, ca la noi nu sunt conditii de exploatare a unui ulei long life precum si alte povesti...Ca sa ii inghit gura ca parca era un televizor i-am explicat ca atunci cand vor repara golful 2 al meu din 86, ca doar sunt reprezentanta VW, atunci ma vor avea de client.

Daca te uiti pe indicatoarele din bucuresti privind starea calitatii mediului, vei constata ca nu sunt inregistrate depasiri peste pragul de alerta.(se inregistreaza depasiri de pulber dar nu ca la copsa mica).

Intrucat tuaregul utilizeaza un ulei long life, pentru a asigura protectia filtrului de particule, normal ar fi ca utilizatorul sa se prezinte la service atunci cand masina o cere, adica nu 15 000, ci cand cere computerul masini.

Revenind la topic constat aceeasi situatie ca la posesorii de BMW X5, comportamentul mecanicilor de a stoarce bani din orice, potentiala defectiune.

Perfect adevarat . Subscriu la ce ai spus. Asa cum ma asteptam problema mea a fost ingropata de poro. O sa mai incerc la vw.de. Repet, aici e vorba de principiu. Mi se pare ca importatorul ne crede mai prosti decat pe nemti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul stau langa masina la fiecare revizie fiindca e mai sanatos asa si uleiul folosit la Audi e longlife.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finally, am facut si eu revizia de 15000 de km. Am schimbat uleiul, filtrul de ulei şi o saiba.

Pretul mi s-a parut dubios de mic (fata de ce declarati voi pe aici). 610 lei, inclusiv TVA, la Nurvil Tg-Jiu

Am mai luat si o cutie cu un lichid de protectie a pileii (45 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

610 lei, inclusiv TVA, la Nurvil Tg-Jiu

Pai pt 9 litri de ulei, si un filtru de ulei si manopera e normal un pret de 600-700 de lei.

Ce ulei ti-au pus?

Reviziile scumpe sunt cele cu schimb de placute de frana, discuri, filtre aer, polen, motorina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

700 Ron o revizie ??? :) Pfff si eu sub 1800 RON nu am platit niciodata aici la Buc , unde le gasiti frate asa ieftine ? :) Ahhhh are cineva (off topic) o grila de touareg facelift ce`a de sub numar !!! nu ce`a cu sigla ... ce`a de jos de sub numar !!!!

Chestiunea e simpla...ma mir ca nu ti-a spus-o nimeni pana acum. In Romania, service-urile Porsche Romania si cele afiliate NU folosesc ulei Longlife si ca atare nu agreeaza reviziile la 2 ani sau la 30000km. E politica importatorului national.

Cat priveste praful din orasele romanesti...m-as bucura sa fie la nivelul celui din orasele germane.

Diesel daca in Romania nu exista ulei Longlife ... mie de ce mi`au scris in carte ca e ulei Longlife ???? de jegosi ca in momentul cand l`am intrebat a zis ca au scris din greseala !!! Smecherie nu ?

Modificat de Iullian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...e un marketing ce ti-au spus ei.

Nu stiam ca se foloseste ulei longlife la revizii. Acesta este clar mai scump decat unul regular. Macar la 20.000km puteau sa fixeze revizia sau la 18 luni.

Abia in aprilie voi ajunge pt revizie (si banuiesc ca va fi prima si ultima revizie la un dealer din Romania). In Romania am cine sa se ocupe de masina iar daca va fi nevoie de revizii afara, voi merge oricum mai relaxat decat aici.

Am scris mai jos ca nu stiam ca cei din Romania folosesc ulei Long Life la revizii. Doar ca tu nu ai citit mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 5W30. Mi-au dat 3 variante: castrol(cel mai ieftin), mobil si ala original.

Daca tot am zis sa fac schimbul la 15000 de km, cel putin l-am pus pe ala intermediar ca pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca nu mai e in garantie, sfatul meu este sa o faci la 30000 km, cu conditia sa pui ulei longlife. Eu cel putin asa voi face dupa ce va expira garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!