Jump to content

Revizie (Touareg 7L)


Florin M
 Share

Postare recomandată

Am 82.000km si voi face si eu revizia in Germania, am cumparat, placutele (fata - spate), discurile (fata spate) si senzorii (4 senzori) la un pret f bun de la cineva d epe forum (are firma de consumabile).Discuri fata Zimmerman + discuri spate zimmerman + placute fata/spate PAGID - 1650 Ron + 140ron senzorii cu TVA inclus. Le iau pe firma deci voi iesi undeva la 1500ron cu totul.

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg cum ar putea consuma mai putin in modul sport din cutie. Mie imi consuma mai putin daca dau suspensia pe sport, deoarece scade garda la sol.

Explicatia este ca in modul D deseori schimbarea se face subturat. In S schimbarea treptelor se face mai tarziu si in turatia mai ridicata astfel ca se revine dupa schimbare din nou in zona de cuplu maxim. Asa e la TDI-uri... pesemne la benzinare aspirate modul S le face mai insetate.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Diesel. Eu prin oras merg numai in S, deorece ma simt eu mai bine crezand ca protejez turbina daca sta turata(chiar daca nu prea conteaza...pt ca la tiptronic schimba automat inferior in cazul in care esti subturat), plus ca sta mereu in cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma ... in D sau In S ? care e mai viabila ? care e diferenta de consum ? Asta a fost ultima revizie pe care o mai fac in Buc ... oricum luna viitoare bag masina la vanzare ... si sa dea dracii in mine daca mai iau jeep cu motor sub 3000 :) ori astept sa vad noul touareg ... ori iau unu 2009 face lift dar V6 NEAPARAT sau astept pana spre toamna sa vina Amarok .... ( cica e JALE cu el cat de bun e )

Care este diferenta fata de preturile atasate?

astea sunt fara TVA ? am facut si eu revizia la ploiesti anu trecut si nici atunci nu corespundeau preturile cu ce ai dat tu aici .... 17 mil m`a costat revizia de 15 000 km ! am factura.

Modificat de Iullian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e ok si in D si in S, doar deasta le-au creat. Acum fiecare dupa gustul personal:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Oferta pret primita de la Autoworld Cluj (ceruta din curiozitate pt a putea compara cu ofertele din Ungaria):

P.S. Preturile sunt identice cu cele de la Porsche Pest din Budapesta. Nelamurirea ar fi ca cei din Ungaria au facut oferta de pret la Castrol II 0W30 13litri cei din Romania la ulei VW 5W30 9 litri, acuma eu cat si de care ulei sa bag (discurile, placutele si senzorii sunt cumparati din Romania de pe site-ul http://www.pieseautoshop.ro si m-au costat 1600ron cu TVA inclus) ? :D

post-17265-1275137251_thumb.jpg

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Diesel. Eu prin oras merg numai in S, deorece ma simt eu mai bine crezand ca protejez turbina daca sta turata(chiar daca nu prea conteaza...pt ca la tiptronic schimba automat inferior in cazul in care esti subturat), plus ca sta mereu in cuplu.

E o idee bună să mergi pe S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea de service a masinii, la revizia de 150.000 km scrie:

tatigkeit:

torsionselastiche kupplung und freilauf am generatorantrieb und klimakompressorantrieb ersetzen - nur bei R5

Ma ajuta cineva care are cartea in romana sau are habar de germana...eu nu prea inteleg decat ca e de inlocuit amreiajul si ceva la clima..:blah:

Am 140.000km si a inceput sa se auda ca un scartait, ca de curea, cand dau drumul la clima, chiar si cand e pe ECON. E sigur de la ventilator, daca inchid sau daca dau la max puterea ventilatorului, nu se mai aude. Coincidenta face ca e la cateva zile dupa schimbarea filtrului de polen. O sa incerc sa il dau jos si sa incerc sa vad daca e ceva peacolo..dar nu cred ca e de la schimbare...cineva zicea ca e posibil sa fie vreo frunza ceva..dar se aude ca un scartait de curea...Ma ajuta careva cu ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, cu Google Translate iese ceva de genul:

activitate:

cuplare torsionselastiche şi pe liber-generator de unitate şi schimbările climatice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, la ce perioada faceti revizia? Cei din Germania mi-au spus sa schimb ulei si celelalte atunci cand zice pe bord. Deja are 20.000km de la ultima revizie si doar 4.000km prin Romania.

In urmatorii 1500-2000km o sa iti apara atentionarea pe bord, depinde cum mergi cu masina, mie m-a aparut avertizarea de service acum 200km, revizia in general e ok daca o faci la 20.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva zicea ca e posibil sa fie vreo frunza ceva..dar se aude ca un scartait de curea...Ma ajuta careva cu ceva idei?

Am avut o frunza la Octavia si suna ca un falfait de fluture de noapte cand mergea ventilatorul.

Ai verificat cureaua de accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2zile nu s-a mai auzit....ce curea de accesorii?unde se afla si la ce foloseste?n-am mai auzit de ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La R5 nu este curea de accesorii,sunt niste cuplaje elastice atat la alternator cat si la compresorul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac un mic offtopic sa nu mai deschid un thread, care e diferenta intre luminile puse pe automat si pozitie? bat altfel xenoanele (mai sus mai jos) au alt unghi sau e doar o chestie de "leneseala" sa nu tot invarti sa aprinzi farurile lasi pe automat si noapte buna (desi la un momentdat am lasat pe automat si mi-a aparut un warning intr-o seara "daylight running on" sau "daylight on" ceva de genu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate aveai activat din meniu "daylight on". La mine cand activez asta, merg doar farurile, in schimb nu se aprind luminile din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cobor sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Nu am avut ragazul necesar in ultima vreme, insa imi fac datoria sa va tin la curent...

215.000km (saptamana trecuta):

- set complet filtre si ulei 930ron

- manopera revizie 800ron

Alte detalii - dupa revizia de 200.000 am avut cateva probleme pentru care am facut ~10 interventii si am pierdut ~2 saptamani prin service:

- reglaj far dreapta nefunctional (AFC wallet) - nu a fost acceptat pe garantie desi avea mai putin de un an si sigur s-a defectat de la montajul prost facut in reprezentanta dupa inlocuirea aripii; l-am schimbat pe casco pentru ca evident service-ul reprezentanta desi a recunoscut verbal ca au facut un montaj de kk nu si-a asumat greseala;

- aripa proaspat inlocuita, respectiv vopsita si polishata mi-a fost zgariata grosolan in service si pentru ca nu-i costa nimic au acceptat sa o polisheze din nou;

- aveam un scartait de genul frecare fier pe fier si vibratii necontrolate pe franare; am cerut parerea specialistilor reprezentantei si am primit urmatoarele explicatii din acelasi service, persoane diferite...

1. (mecanicul) cutia de transfer (diferential central) are joc si se va rupe (~9500ron fara tva si montaj) - s-a demonstrat ca jocul este normal si reprezinta uzura fizica la nr km; nu influenteaza functionarea masinii si nu prezinta niciun risc;

2. (sef tehnic) cardanul spate este deformat si se va rupe (~7000ron fara tva, montaj si probabil alte piese conexe) - s-a demonstrat prin montaj cardan nou si probe ca defectul nu este acolo;

Ce vreau sa evidentiez pana aici: daca eram pictor si nu inginer (eventual un pictor bogat) plateam la recomandarile specialistilor ~20.000ron fix degeaba. Sunt convins ca nu ar fi incaput discutie referitor la responsabilitate, etc. Ai semnat in avans contractul ala de 3 lei, esti inca un client multumit (a se citi un fraier parlit).

Intr-un final, obosit si satul de amatorisme la pret de lux, am cerut mai multe pareri, am facut niste masuratori si am decis din proprie initiativa sa schimb pe fata discurile care aveau o uzura pronuntata si o abatere de 0,4mm, placutele si rulmentii...

Totul ok, numai ca situatia s-a schimbat destul de putin in bine, deci am gresit... pozitia! Daca reluam comentariul propriu de la revizia de 200.000km, daca eram mai lucid si nu orbit de maxima indolenta a acelorasi specialisti, as fi dedus destul de simplu ca e vorba de rulmentul spate dreapta unde inlocuisem anterior etrierul blocat.

Dar sa revin,

fac toate aceste inlocuiri si tot am un scartait (nu mai aveam vibratie). Mai mult, simt un fel de blocaj dupa franare si intensificare zgomot pe curba stanga...

Verific si gasesc un rulment facut praf.

Inlocuiesc si totul este ok.

Azi am ~219.000 si simt o mica vibratie pe franare care raspunde usor in volan.

Ma gandesc serios sa schimb si singurul rulment vechi ramas pe stanga spate, impreuna cu discurile si placutele spate.

Posibil sa fie si cauciucurile care arata ok, dar au deja vreo 70-75.000km intr-un sezon si jumate.

...Ar mai fi de mentionat numai ca din cauza unui montaj execrabil al barii fata dupa inlocuire far dreapta (cu circuite parktronic care ieseau prin orificiul de belciug tractare si furtune spalare far care se vedeau prin sitele din bara in pozitii nefiresti...), am cerut demontare si remontare cu mine in service si cu ajutorul unui mecanic bun, care spala cu greu jegul din reprezentanta...

Nu stiu cat mai tin Touareg-ul, insa cred ca vreau sa incerc altceva, nu atat marca cat service afara.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Chifor
Salutare. Eu am un V6 Diesel achizitionat nou in vara. Am auzit zilele trecute cum ca acest tip de motor mai manica ulei. Asa o fi? Saptamina viitoare plec in Austria si vreau sa stiu daca sa ma pregatesc cu un bidon de ulei. Stie cineva ce tip de ulei este cel recomandat. M-am uitat prin carte si nu am descoperit. Am gasit doar o eticheta pe care scrie ca VW recomada Castrol dar nu scrie tipul. Hai va multumesc

castrol edge 5w30 sau castrol slx proffesional powerflow 5w30 - norme vw 504-507.00 pt filtru de particule ... mai usor de gasit in comert o sa fie 5w30 edge ( e si mai ieftin) - eu il am la vanzare la 153.00 /4L tva inclus . bafta !

Modificat de Marius Chifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Chifor
Eu stiu ca daca nu cumperi piesele de la reprezentanta, nu le poti schimba la ei si nici nu iti ofera garantie pt lucrare.

depinde, spre exemplu eu lucrez in comert si am vandut destul de multe piese care s`au schimbat la reprezentanta important e sa fie totusi de calitate si sa fie insotite de declaratie de conformitate ... filtre ofer de obicei mann, iar ulei aral/castrol, insa n`am avut probleme de refuz ... asta e valabil pt cluj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizie 60,000 km la Scorpion Galati 1320 lei. Ulei + toate filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare cam mult, mai ales ca e vorba de motorul de 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca include si filtrul de motorina nu e mult deloc...

Claudiu, intre 2,5 si 3,0, diferenta de pret ar trebui sa o dea diferenta de cantitate de ulei care se inlocuieste. Din cate stiu eu, aceasta e de pana intr-un litru de ulei.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pt ulei si filtru am dat la nurvil 600 sau 650 (nu mai stiu exact), cu tot cu manopera.

Din cate am inteles, cam la 30000 de km se schimba si placutele de frana. veti ceva recomandari pt mine in privinta marcii pe care o s-o aleg?

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la categoria filtre mai intra: filtru de aer, de polen, de motorina. Plus manoperele lor si uite asa creste factura...:)

Daca vrei sa mergi cu placutele tale de frana, recomandate ar fi: Textar, ATE, Ferodo, TRW-Lucas...cam in ordinea asta. Oricum e bine sa ceri o oferta de pret si de la dealer pentru a avea un termen de comparatie legat de preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este echiparea originală?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!