Jump to content

SEAT ALTEA: Debutul unei noi generatii


EPoX
 Share

Postare recomandată

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hubertus

    37

  • miriamtoyo

    22

  • cosmins

    10

  • X-Ecutor

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu este nici o problema !

aia mia scapat din greseala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

CUM PUTEM AVEA ACCES LA DISCUTIILE SI PREZENTAREA ALTEA ??

visu.jpg

Ca tot avem membrii pe forum din cadrul METROTEHNICA, daca cititi pe site-ul lor, sambata 26 si duminica 27 iunie au prezentare SEAT Altea si drive teste.

Poate aflam si noi (de la sursa) cum se poate participa la un drive test adevarat si la discutii despre modelele din gama ?

Eu personal sunt deosebit de interesat de 2.0 TDI DSG Stylance, dar nu as vrea sa ajung acolo si sa incep sa-mi dau coate cu toti pustii din zona care casca gura, si sa dau peste un salesman deosebit de amabil dar care nu stie date despre masina/accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si un kit aerodinamic pentru Altea de la Seat Sport

img.aero,property=Image.jpg

img.aero2,property=Image.jpg

img-skirt,property=Image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un Altea albastru expus in spate la mall , are forme marfa masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Masina e de culoarea albastru polar (albastru deschis metalizat cu reflexii auriu) iar interiorul e "costa blue". In curand o sa-i fac niste poze dar nu stiu inca cum sa le postez. Nu am mai condus Van-uri sau mini Van-uri dar senzatia de semi-inaltime e grozava. Ai falsa impresie ca in cazul unei coliziuni nu patesi nimic. Stalpii din fata nu deranjeaza in nici un fel. Acum ,nu stiu ce sa va mai spun . Daca va mai intereseaza ceva...puteti sa intrebati ...!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... o chestie interesanta pe care personal nu am mai vazut-o la nici o masina este pozitia de repaus a stergatoarelor de parbriz. Acestea se afla ascunse sub stalpii din fata ceea ce ingreuneaza viata baietilor ce vor sa-ti ataseze pe parbriz fluturasi promotionali sau chitante cu amenzi. Pentru a schimba stergatoarele de parbriz exista o smecherie prin luarea contactului si actionarea in jos a parghiei din partea dreapta a volanului. Astfel stergatoarele ajung in pozitia "de service" , adica cea normala pentru masinile obisnuite, si pot fi inlocuite. Stergatoarele nu se potrivesc cu nici un alt tip de masina , chiar daca sunt la fel de lungi pentru ca sunt mai groase, cauciucul are un altfel de profil iar sistemul de prindere e original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Bine v-am gasit pe forum. E primul meu post aici.

Daca totul merge bine, azi imi comand si eu Altea Stylance 2.0TDI :)

Sper sa imi livreze masina pana in iulie, fiindca o vand pe ceea actuala si in august vreau sa merg in concediu cu ea.

Revin cu detalii despre ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit pe forum. E primul meu post aici. Daca totul merge bine, azi imi comand si eu Altea Stylance 2.0TDI :)
Bine ai venit. Imi place mult aceasta masina! Acum are si un "verisor" in cadrul grupului VAG: VW Golf Plus. Diferenta dintre ele: Altea - mai sportiva, cu un design mai futurist, Golf Plus - mai practic. Iar motorul 2.0 TDI / 140 CP i se potriveste foarte bine. Nu optezi si pentru varianta de echipare cu DSG? Performantele sunt practic aceleasi ca si in cazul echiparii cu cutie manuala. Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu optez pt DSG. Si asa, masinuta ajunge la un pret destul de mare. In ceea ce priveste aspectul practic, am inteles de la dealer, ca deja se fabrica mdoelul 2006, si acesta are scaunele din spate exact ca Golf Plus.

Oricum sunt indragostit lulea de Altea ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum si te asteptam cu impresii cand o primesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste aspectul practic, am inteles de la dealer, ca deja se fabrica mdoelul 2006, si acesta are scaunele din spate exact ca Golf Plus.
Sa inteleg ca acum bancheta spate culiseaza fata-spate ca si cea de la Golf Plus (al carui portbagaj, cu scaunele nerabatate, variaza de la 305 la 505 litri)? Din oferta de la Altea reiese ca are numai canapea spate rabatabila fractionat...
Oricum sunt indragostit lulea de Altea ... :unsure:
Sa mai inteleg ca nu esti casatorit (inca)? :D Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este "DA" la ambele intrebari. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda inca nu am reusit sa o plasez si astept si oferta de pret. Mai ales ca vor fi cumparate 2 masini: o Cordoba si o Altea.

La Altea am cerut in plus fata de echiparea Stylance:

- ESP

- pachet iarna 1 - spalator faruri, oglinizi incalzite, duze spalare parbriz incalzite

- pachet audio 5 - comenzi radio pe volan, CD player cu mp3, 8 difuzoare, Bluetooth

- roata de rezerva temporara

- culoare metalizata - albastru luvia

Din pacate nici o masina din cele care sunt comandate in avans nu contine aceste elemente. Si la unele dintre ele nu vreau sa renunt. Asa ca termenul de livrare promis a fost luna septembrie (si tare mi-e frica sa nu fie optimist). :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

:lol: In toi de vara a venit Mos Craciun la mine. Si mi-a adus masinuta noua: Seat Altea 2.0 TDI Stylance. Ieri am preluat-o si am deja 100 km facuti. Deocamdata nu apas acceleratia prea tare, incerc sa o tin la maxim 2500 ture, de abia dupa 1500 km parcursi o sa maresc si ritmul. Dar masina e frumoasa, se comporta bine, are spatiu interior arhisufuicient.

Fata de comanda - vezi postul anterior - masina mai are:

- scaune spate plimbarete (ca la Golf Plus)

- senzor presiune in pneuri

- buton pt portbagaj pe cheie

Toate acestea fiindca deja am prins model 2006. Vineri plecam cu ea in concediu in Croatia si Italia. O sa va povestesc mai multe dupa ce ma intorc. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si drum bun.

Te asteptam cu impresi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

uhu.. asta da rodaj bun pentru o masina.. plecatul din tara pe drumuri mai bune cu combustibil de calitate.

sper sa nu te dezamageasca la intoarcere (motorina mai proasta si gropi mai dese care se simt bine intr-o masina precum seatul inima sportiva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de urari! O sa va povestesc cum a fost.... :P Oricum, masina este superba, motorul excelent si spatiu arhisuficient pt 4 persoane!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum bun si sa revii cu mai multe impresii dupa rodaj. Mai ales cum se comporta motorul 2.0 tdi. Am condus si eu o altea cu acelasi motor si mi s-a parut ca are niste reprize excelente. Viitoarea mea masina probabil va avea acest motor, mai ales ca se mai poate umbla un pic mai mult la caluti printr-o remapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Dupa cum v-am promis, revin cu impresii despre masinuta. Am deja 4600 km la bord, facuti pe un drum lung in concediu: Brasov - Cluj-Napoca - Budapesta - Pola (Croatia) - Bergamo (Italia) - Lugano (Elvetia) - Bergamo - Budapesta si inapoi la Brasov.

Am fost 4 persoane cu bagaje pt 2 saptamani.

La inceput am mers mai usurel, nu am depasit 2500 de ture si 120 - 130 kmh. Masina se comporta excelent. Nici nu a simtit greutatea, chiar daca urcam un deal abrupt.

Spatiul in masina: cacalau. Desi la prima privire portbagajul e mic, de fapt a incaput tot acolo, si in masina nu a ajuns nimic. In acelasi timp, cei din spate stau regeste. Eu am o probelma la genunchi si nu imi place sa conduc aproape de volan, asa ca scaunul meu este impins cat se poate de mult in spate (la Megane - ce am avut inainte - aveam scaunul impins la maxim in spate). Cu toate astea cel din spatele meu poate sa isi intinda picioarele fara probleme. Spatiul interior este mare, mult mai mare decat de ex. la Octavia si Golf. Si nu numai din cauza plafonului inalt.

Motorul merge foarte bine. Pana pe la 1800 de ture e docil si nimic spectaculos. Insa de acolo incepe sa traga fenomenal. Pe autostrada am mers cu aprox 150 - 160 (dupa primii 1500 km) dar daca era nevoie tinea lejer si 180. Mai mult nu am vrut sa o fortez, dar o data o sa incerc si cei 205 kmh. :D

Cruise Control este super, mai ales pt genunchiul meu. Fixezi viteza si merge. Daca vrei mai mult, poti sa adaugi si din deget. E fantastic cum incepe masina sa traga...

Ieri am activat si sistemul bluetooth pt telefon. Desi manualul este ciudat, pana la urma e simplu sa il folosesti. Il recomand cu caldura. La fel, la achizitie recomand sa cereti CD cu MP3, comenzi pe volan, 8 boxe si sistem Bluetooth. Merita banii!

Ceea ce nu mi s-a parut eficient pana acum, este spalatorul de faruri. Nu are suficienta forta sa spele insectele. O sa vad cum se comporta iarna, ca atunci e mai multa nevoie de el.

Si acum ce am gasit eu negativ la aceasta masina:

- in primul rand consumul. Pana acum am o medie de peste 7L/100 km. La Megane aveam 5,5 pe autostrada. Adevarat e ca motorul e cu 50% mai puternic, ca masina e mai grea si dupa spusele celor de la SEAT, consumul va scade pana pe la 6L in medie. Oricum nu ma doare foarte mult acest aspect.

- din cauza design-ului usile nu au banda de protectie. Va trebui sa gasesc o solutie pt asta, ca sunt multi idioti care nu stiu sa isi tina usile cand parcheaza.

- computerul de bord e reglat sa ia in considerare un interval de mers foarte scurt. Si arata distanta ce o poti parcurge doar din 10 in 10 km. La Megane mi s-a parut mult mai bun sistemul folosit.

- durerea ceea mai mare este legata de o chestie jenanta: manualul s-a facut varza dupa prima rasfoire. Dincolo de asta are poze de o calitate execrabila. Plus, nu zice nici o vorba despre sistemul audio si optiunile pe care la ai pentru reglajul radioului si a sunetului. La o masina de 23000

Modificat de Hubertus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate hubertus si la mine manualul de utilizare e lipit peste tot cu banda adeziva ca s-a dezlipit din prima zi. Iar despre manualul de radio cd cei de la reprezentanta mi-au spus ca exista dar ca e la Bucuresti !? A trecut aproape un an si nu l-am primit . Ma intereseaza mai mult nu cum sa utilizez instalatia audio ci daca are vreun cod la pornire dupa deconectarea bateriei.

P.S. poate ajungi si tu la intalnirea de la Cheia ca doar e aproape de tine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate hubertus si la mine manualul de utilizare e lipit peste tot cu banda adeziva ca s-a dezlipit din prima zi. Iar despre manualul de radio cd cei de la reprezentanta mi-au spus ca exista dar ca e la Bucuresti !? A trecut aproape un an si nu l-am primit . Ma intereseaza mai mult nu cum sa utilizez instalatia audio ci daca are vreun cod la pornire dupa deconectarea bateriei.

  P.S. poate ajungi si tu la intalnirea de la Cheia ca doar e aproape de tine !!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu daca ajung la Cheia. Vad eu...

Tu cum stai cu consumul la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!