Jump to content

consum ulei?


XploD
 Share

Postare recomandată

Daca km ar fi reali nu ar trebui sa ai inca probleme cu motorul decat daca s-a abuzat de el (mers fara ulei, sau cu ulei neconform, regim de exploatare mult exagerat etc). Daca as fi in locul tau as monitoriza o perioada nivelul uleiului si dupa aceea as lua o decizie. Un semn important e fumul. La un asemenea consum ar trebui sa scoata fum albastru pe esapament. In ceea ce priveste schimbatul motorului , nu as face aceasta operatie decat daca as putea porni in prealabil masina donatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • abuwz

    12

  • SSRAZVAN

    11

  • alinradita88

    11

  • dr_junior1980

    9

am avut un oltcit care consuma 1l ulei/300 km.

a ta consuma dublu.ar trebui sa nu vezi nimic in oglinda de fum,nu altceva....cred eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_doe200616

@valioglu -km masinii se pare ca ar fi reali.o sa citesc un pic documentaţia dar ce am eu hârtii de la maşină,ce este in bord e si pe acte.mi-e frică ca poate chiar eu cand am mers la mare sa nu fi încălzit motorul.chiar înainte sa merg la mare facusem schimbul si chiar nu am verificat. Si cum spune si doctorul maşina ar trb sa scoată fum albastru,asta nu scoate nimic.am avut dacie si consuma ulei dar scotea si fum.asta nimic.acum nu stiu ce sa mai zic.am mers azi un pic cu ea,am verificat uleiul,sta la jumătate.Nu stiu ce sa mai zic.

Astazi cu motorul cald am scos joja si nu arunca ulei afara,am scos capacul de la motor(pe unde pui uleiul) si acolo miroase a benzina arsa.

@ doctorul-nu iese decat ceva ca un abur alb si e cam innecacios dar in rest nimic.nu scoate fum albastru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum alb necacios e de la ulei....asa se simte si la tancul meu cu aprox 400k km....insa intre schimburi mai completez max 1.8 l de ulei...eu fac schimbul undeva pana in 10k km...

 

ca o parere, daca zici ca ai istoricul masinii, nu scrie si ce tip de ulei s-a folosit la schimb?poate nu e uleiul care ii trebuie motorului...

 

nu am inteles unul din posturile tale...ai zis ca la un moment dat cand ai verificat pe joja nivelul era sub minim, iar apoi cand ai mai facut o verificare era la jumatate, asta in conditiile in care tu nu ai completat cu ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_doe200616

@fanbarcelona-facusem completarea in momentul in care verificasem.turnasem 300 de ml de ulei si se pare ca acum a început sa consume din el iar.uleiul folosit in germania e motul sinergy 10w-40. Am vazut ca asta a turnat mereu.eu am turnat castrol magnatec 10 w-40. Am vaxut ca norma e acceptata de cei din grupul vag.

Nu stiu ce sa fac.sa incerc un tratament de motor?are vreo şansă?

@fanbarcelona-facusem completarea in momentul in care verificasem.turnasem 300 de ml de ulei si se pare ca acum a început sa consume din el iar.uleiul folosit in germania e motul sinergy 10w-40. Am vazut ca asta a turnat mereu.eu am turnat castrol magnatec 10 w-40. Am vaxut ca norma e acceptata de cei din grupul vag.

Nu stiu ce sa fac.sa incerc un tratament de motor?are vreo şansă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta tratament motor. Monitorizeaza cu atentie nivelul in functie de km parcursi. Castrol ar trebui sa fie foarte bun, dar nu stiu norma pe care trebuie sa o indeplineasca. Mai da si cate un search pe forum, ia uite aici: http://vwforum.ro/topic/80000-problema-ciudata-motor-alz-16-benzina/ 

http://vwforum.ro/topic/19318-passat-16-2000-2001/

Cred ca ALZ ai si tu, ca doar acest motor de 1.6 s-a montat din 2000.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... umplem pagina si n-ai facut nimic la motor!

Hai ca nu e W8, e un mititel de 1.6 benzina, nu costa o avere reparatia.

Schimba ce ti s-a spus, apoi revii cu impresii. Din sfaturi nu se repara.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_doe200616

@valioglu-Ms de ajutor.O sa revin cu impresii cand voi repara toata treaba.

@cosmin-scz ca iti umplu pagina...doar ca analizam opţiunile-citisem ca si segmentarea si schimbul simeringurilor nu a ajutat pe cineva atat de mult.consuma la fel ca si inainte de a face astea.

Sporuri si sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao la toata lumea si LA MULTI ANI!!!! Sa va descriu si eu ce am patit,cu Ravan si cu Cosmin am mai vb in privat despre problema mea poate isi aduc aminte,ok am un passat an 99,motor 1,6 benzina si gpl. treaba este in felul urmator: in octombrie am facut revizia filtre,ulei,lichid racire,lichid frana,placute etc. apoi am plecat la drum lung 1350km,dupa cca 700km am auzit un usor tacanit la motor ca si cel cum era inainte la tachetii de la dacie,am oprit in ce-a mai apropiata parcare,am oprit si dupa cca 10 min am verificat nivelul uleiului,nu e prea korect asa dar asta era pe moment si am observat cu stupoare ca nivelul ulei era sub minim!am pornit si am mers asa usor pe banda de urgenta(aflandu-ma pe autostrada)iar dupa cca 3 km sa aprins martorul ulei iar in cca 3km am ajuns la o benzinarie si am complectat cu ulei,alt fabricant si putin mai vascos15w40,avand castrol 10w40 in motor.Am complectat pana la nivelul maxim cc3 litri.disparuse tacanitul de tacheti si am continuat drumul.ajuns la destinatie a trebuit din nou sa completez cu ulei cca 2 litri.am mers la primul service pentru a verifica daca nu cumva pierd pe undeva si dupa 2 zile de verificare au zis ca nu pierd pe nici unde doar ca motorul este kaput!am mai citit pe forum ,am studiat am mai circulat cca 150km in oras si nu a mai papat ulei in schimb a trebuit sa complectez de doua ori lichidul de racire(cca 2 litri in total).Acum ca simtome:cand motorul este clad,in turatie scoate cam mult abur sau fum alb ce o fi,la relanti cant tin palma la esapament apare impuritati de stropi de ulei in palma,si doar f putina spuma galbuie pe interiorul busonului de umplere ulei,pe joja nu are deloc!In rest motorul porneste la sfert,nu moare in mers,trage zic eu bine,relanti bun.Intrebarea mea este cum pot stii cu cat de cat exactitate daca trebuie segmentat,sau garnitura chiulasa arsa,deoarece am inteles ca un test de compresie nu este 100% sigur!sau trebuie desfacut motor pt a afla?cineva spunea poate ghidurile de la supape...nu stiu,nu ma pricep deloc si daca ma puteti ajuta cu sfaturi sa stiu ce am de facut.VA MULTUMESC ANTICIPAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand probleme atat pe partea de ulei cat si pe cea de antigel... eu m-as gandi serios sa schimb motorul.

Sunt ieftine si nu stiu daca merita desfacut bucati.

Daca ti se ofera garantie cat de cat, schimba-l.

 

Nu stiu ce-i cu motoarele astea de 1.6, mai zilele trecute se plangea un coleg ca-i papa ulei. Recent am mai discutat in privat cu un coleg ramas prin Italia cu motorul ce-i papa cred ca o parte ulei si 2 parti benzina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aseara a inceput sa imi baraie pompa de benzina...pur si simplu are un sunet ca si cum s-ar auzi brum in niste boxe !

 

cand pun mana pe tabla din portbagaj (am ridicat mocheta) se simte acea vibratie .... oare urmeaza sa se arda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As avea si eu o intrebare....pentru cei mai experimentati in "motoare".

Am un Passat B4 35I 1.6 AEK....consuma cam un litru intre schimburi...schimbul facut la 10.000 km...

Am mers initial cu 5w40 Castrol....cam 80.000 km...Dupa am trecut la 10w40 tot Castrol...

Este normal sau ma pregatesc de reparatii ? :))

Motorul are 200.000 km acum...

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

P.S

Sper ca nu am postat off-topic! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa te pregatesti de reparatii

 

incearca sa schimbi uleiul, cunosc cazuri in care cu Motul s-a diminuat considerabil consumul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o intrebare am o problema la masina un passat 1.6 benzina din 99 imi da ulei pe la bujia 1 si in vas ce poate fi am auzit mai multe pareri si nu stiu care ar putea fii exact problema ma pute ti ajuta?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ulei in vas este garnitura de chiulasa arsa.Uleiul pe la bujie trebuie verificate supapele ,ghidurile schimbate si daca tot dai jos chiulasa sa pui garnitura noua vezi cum prezinta segmentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi facea mie pe la bujia 4 si consuma ulei mult

ce am facut?refacut tot motoru de frica

 

segmenti blocati

simeringuri supape "bata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

unde, in bucuresti, ai facut motorul?

 

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu l`am facut in bucuresti l`am facut la un prieten care are service in provincie

-segmenti

-cuzineti

-simeringuri supape

-planat chiulasa

-garnitura chiulasa

-distributie si pompa de apa continental

i`am dat si lui manopera 400 lei

 

total 1800ron

 

de atunci am facut 20k km si nu a mai consumat gram

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare.

 

caut si eu pe cineva in bucuresti sa fac motorul dar nu primesc nicio recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai oriunde l`ai face sa`l faci cum trebuie, sa nu`l mermelesti ca dai banii de geaba,fa`l ca la carte

segmenti-simeringuri supape-cuzineti daca au uzura(sunt zgariati) baia ulei data jos si curatata bine planat chiulasa simeringuri supape etc

 

daca te duci la talentati care schimba doar simeringurile de la supape fara nici macar sa desfac chiulasa (baga aer comprimat in cilindru) sa fii 90% sigur ca iti va consuma ulei la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu l`am facut in bucuresti l`am facut la un prieten care are service in provincie

-segmenti

-cuzineti

-simeringuri supape

-planat chiulasa

-garnitura chiulasa

-distributie si pompa de apa continental

i`am dat si lui manopera 400 lei

 

total 1800ron

 

de atunci am facut 20k km si nu a mai consumat gram

Segmenti/cuzineti/simeringuri, ce producator ai luat? OE sau AM? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai simeringuri si garnitura chiulasa sigur "Victor Reintz"

segmenti si cuzineti parca totosi nu au fost originali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! Am zis ca revin cu detalii despre consumul de ulei dupa ce fac un numar mai acatarii de km :D.

 

Asadar, azi am schimbat uleiul, filtrele, etc. si pot sa spun urmatoarele, la 1.6 16v benzina, 10.000 de km facuti nivelul de ulei era la jumate intre minim si maxim. Eu unul spun ca e decent. (motor segmentat acum 1 an). nu am mai completat deloc ulei de la ultimul schimb. deci doamne ajunta:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am intrebat la AVIA pt un test de compresie si mi au zis 150 RON! Prin bucuresti pe unde as putea sa fac un test la un pret cat de cat rezonabil??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!