Jump to content

consum ulei?


XploD
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...
  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • abuwz

    12

  • SSRAZVAN

    11

  • alinradita88

    11

  • john_doe200616

    9

la cat timp se curata epuratorul de ulei?

stiti daca influenteaza consumul de ulei sau doar functionarea motorului?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cornel.Passat

am masina din semnatura(passat 1.6 ALZ 102 cp) 140.000 km si fac si eu urmatoarele precizari: Incepand cu 90.000 km a inceput sa pape cam 500 ml la schimb(10.000km) si a tot crescut pana la aproape 2 litri pe schimb, marca pe care o foloseam fiind Castrol 5W40. La sfaturile mecanicului am trecut pe 10W40 tot Castrol dar nu s-a schimbat cu nimic. La ultimul schimb facut, respectiv la 130.000km, tot la sfaturile aceluiasi mecanic, am pus liqui molly 10W40 si pana azi, aproape de 140.000km, knd trebuie sa-i fac urmatorul schimb, mi-a consumat 1,5 litri, deci a mai scazut cu 0.5 litri.

Mai fac precizarea ca in aproximativ 8500 km a consumat 1 litru (mers 85% in oras cu schimbarea vitezelor in 2500-3000 rpm) iar in 700 km mers pe autostrada pana la bulgari cu 130-140 km/ora constant a consumat 0.5 litri, acest drum fiind facut in finalul celor 10000 de km si in doua bucati(350 dus-intors).

Dupa ce am mai citit pe forum ma gandesc sa trec pe Aral 10W40 sau sa scap de masina. Rog pareri de la cunoscatori.

Oricum mi se pare un consum destul de mare de ulei avand in vedere ca motorul nu are foooarte multi km parcursi iar Loganul lui taica-meu cu motor de 1.4 l, si 200.000 km parcursi in regim TAXI nu completeaza intre schimburi. Mi se pare mult prea devreme sa faci segmentare la motor de VW, fie el chiar si unul amarat de 1.6litri. Oare motoarele de Renault sunt mai reusite?   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai reusite in ce priveste consumul de ulei.Pentru prima incercare fara sa umblati la segmenti schimbati semeringurile de la supape dupa care vedeti cum se prezinta consumul poate scade pana in litru cum ar trebui sa fie..Asta este boala generala la motoarele pe benzina VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

daca ar fi problema cu semeringurile de la supape dar as merge in continuare asa pt a nu desface motorul si nici acest consum, este vreo problema? se mai poate strica si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti merge fara nicio problema.daca nu te deranjeaza sa completezi/improspatezi si faci schimbul la 15 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare baieti,

 

E drept ca este vorba de un diesel la mine,insa hai sa va zic una buna.Un exemplu:

Masina din semnatura(Seat Leon 1.9SDI),i-am facut motorul personal.

Am schimbat segmenti,pistoane,supape,tacheti,ghiduri supape si semeringuri victor reintz).

Motoru a mers "ceas" cu un consum de ulei de 200 de grame la 8000km,cu un ulei Aral 10w40.A mers bine timp de aprox 45.000km,dupa care banuiesc ca s-au dus simeringurile de la supape,de care se vorbeste si mai sus.

Ce vreau sa zic,e aproape clar ca nu s-au dus segmentii,sau cilindrii/pistoane.Mai mult ca sigur e vorba de simeringuri supape.Masina nu da fum albastru,motorul merge "ceas", doar miroase a ulei la toba cand o turez la 4000rot/min,insa acum am la 1000km/un consum de 200grame(alta mancare de peste nu?).

 

Deci ce vreau sa zic:sunt 99% sigur ca e vorba de simeringuri de supape,astea contand foarte mult.O alta concluzie ca piesele numai sunt,ce erau odata.Am sa desfac motorul,cand am timp sa schimb simeringurile de supape cu unele OEM.Insa chiar si simeringurile OEM,care daca le cumpar acum,numai sunt ca piesele OEM,cu care a venit masina:)...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

oare toate motoarele de vw consuma ulei si au probleme cu simeringurile de la supape sau doar noi de pe forum suntem ghinionisti.

Sunt dezamagit de ele, mi se pare prematur sa desfaci un motor la cca 140000km, ka la daciile vechi.

Stie cineva kam kat ar costa o astfel de operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel nu scoate fum deloc dar cam dispare uleiul.Masina este octavia 1 ,2002 ,1.6mpi.

Mi-a spus cineva ca daca scapa ulei pe simeringurile de la supape,sa o lasi 3/4 zile nepornita iar la pornire primele cateva secunde scoate putin fum dar care il vezi doar daca esti foarte atent.Asta am facut eu astazi am pus pe cineva sa o porneasca am stat la toba primele 10 secunde nu a scos nimic dar dupa 10 secunde scoate foarte putin 3 sec dar e mai mult abur ma gandesc ca e in esapament apa din benzina.

 

https://d.transfer.ro/20130715_140143-transfer_ro-15jul-b21a9e.mp4

 

Se vede putin albastrui de la flashul telefonului ca este xenon.Fiti atenti la secunda 10 atunci da foarte putin.



Ma gandesc ca daca erau segmenti dusi scotea fum calumea.Si la mine cred ca tot simeringurile de la supape sunt insa cred ca o sa merg asa pentru ca nu vreau sa desfac motorul care merge impecabil si nu scoate pic de fum 



Am comandat aditivul asta.Cei care se pricep astep o parere:- http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditiv-evitare-scurgere-ulei-8375-p-431680.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

cat ulei manank a ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mancat 0.5l in 1700km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

se pare k ma intreci. de knd ai masina? kati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 200, 000 dar nu scoate fum nimic .cred ca scapa pe la simeringuri

Nu te intrec cu mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

si ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Molu leichtlauf HT 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

din ce am citit se pare k la km astia, peste 100000 km, este indicat 10w40. daca pui liquy molly, asta este si aditivat si nu cred k mai e nevoie sa pui tu aditiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai si tu dreptate dar la cald are aceiasi temperatura "40".deci daca e sa consuma mai bine completez decat sa fac sa se duca motorul de tot .iarna este gros 10w40;)



Tu ce ulei folosesti la motorul tau?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

liuquy molly 10w40, la indicatiile mecanicului meu. ma gandeam sa incerc si Aral.

folosesc 10w40 de 40000 km. daca trec pe 5w40 nu stiu daca va mai scadea consumul, nu cred k e vreo afacere.

Pareri sunt referitor la cele scrise?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu motorul tau este la fel ca al meu.Si acum iti consuma 2l/10000km cu 10w40



Eu as incerca http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Oils/Mobil_1_High_Mileage_10W-40.aspx cica ar fi foarte bun.dar nush c sa zic de 10w40 ma gandesc ca iarna totui este foarte gros 10w40



iarna nu iti face probleme la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

akm imi consuma 1,5 litri

la 10000km.

Iarna nu imi face nicio problema la pornire.

as reveni la 5w40 dar nu stiu daca afecteaza cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate incearca ti-am spus foarte clar doar la rece e mai gros la cald tot "40".sau daca nu incearca un 5w50 sa fie la cald putin mai gros.eu mai bine imi completez decat sa stau sa desfac motorul si mi-am luat un aditiv care reda cat de cat elasticitatea la garnituri si simeringuri.sa etanseze mai bien

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele pe benzina consumul de ulei poate fi enorm din cauza semeringurilor la supape (care sunt usor de schimbat, doar capacul la chiulasa se demonteaza) si pe la epuratorul gazelor de carter daca acesta e imbacsit

 

daca urmariti cele 2 probleme puteti duce consumul de ulei spre 0 asta daca motorul e in parametri (ceea ce de obicei este)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim frumos sergiu.



Si mai ales ca daca era de la segmenti sau altceva cotea fum.si motorul nu mergea asa cum trebuie



Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!am si eu urmatoarea intrebare:am segmentat motorul la masina din semnatura si acum motorul se aude mai pronuntat parca ar fi diesel!sa fie de la ulei?pana sa fac segmentarea foloseam Castrol 10w40 acum cei de la service care au facut segmentarea am bagat tot 10w40 dar aral....masina porneste si mai urat nu mai porneste ca inainte si incepe sa mearga mai bine dupa ce o incalzesc bine plecarea de pe loc e mai grea la rece esapamentul se aude ca o masina de curse.ce sa aibe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am postat acum ceva luni legat de un AZD mancator de ulei. Revi cu update...poate ajuta pe cineva.

Asadar am facut oil flush, am pus metabond old spezial si ulei nou... rezultatul? Zero barat,kanci, kix, fix tranta. Dupa 1000 km un litru era gata asa ca hai la service. Am facut un test de compresie si arata 11 pe pistonul 4. Am lasat-o pe mana mecanicului si sa inceapa segmentarea. Dupa ceva "timp" masina era gata. Supapele erau terminate, capetele pistoanelor erau negre, pistonu 4 juca polka in cilindu asa ca am schimbat segmentii, supapele, semeringurile garnitura de chiulasa si refacut planeitatea la chiulasa. Rezultatul? 1500 km de la segmentare cu ulei 5w40 si consum de ulei 0, motor silentios si putere. Fara aditivi sau alte frectii la picior de lemn.
Si ca sa fie totul bine acu 3 zile mi se aprinde becul rosu de presiune scazuta de ulei(nivel ulei maxim, temperatura constanta). Se aprindea la 3000 de ture in panta numai. Iar la service, test de presiune a uleiului si diagnoza. Se pare ca era senzorul de presiune bata-l ciuma sa-l bata.

 EDIT: pun si niste poze din timpul segmentarii, ui ce pistoane aveam :grrrrrr:

 

post-36111-0-35065700-1376935704_thumb.j

post-36111-0-18064400-1376935729_thumb.j

post-36111-0-09089300-1376935749_thumb.j

Modificat de luci_mk2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!