Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Buna,

Am schimbat si eu de 2 saptamani valva EGR, am pus una Wahel cu 540Ron, si am facut deja 3000 km,Ce sa zic. Trage foarte bine, chiar extrem de bine. Pe un golf 4 AGR l'am "curatat" cum am putut si sincer nu sa simtit nici o schimbare. Dar cu unul nou pe passat zici ca i-as fi facut resoftare.

Eu l-am schimbat pentru ca mie imi curgea, adica im arunca ulei cateodata.Desi nu aveam nici o eroare.

Pentru 500Ron , nu merita sa te complici cu curatatul. Cat dai bani pe produse si cat pierzi timpu si te chinui pentru a ajunge la un rezultat probabil si cu riscu de a strica turbo din cauza produselor de curatare.

Eu sunt multumit de rezultat.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care turbo ar fi dus si ar papa ulei dupa 2-3 luni EGR ar fi fost din nou murdar(asta in cazul meu). Deci pana sa schimbi EGR trebui sa mai elimini orice pierdere de ulei altfel se prelinge din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sper sa nimeresc bine in topicul asta. Am si eu o mica problema cu masinuta mea. Tremura la relanti si cand franez si este pe liber (rar franez cu ea pe liber tocmai pentru a vedea daca "tremuratul" s-a amplificat.) Am curatat asta vara EGR-ul si dupa 500 km mi-a aparut eroarea cu insufficient flow ,dar nu mai tremura. Dup un timp a inceput iar sa faca urat.

Un prieten cu accelasi tip de motor are acceiasi problema. La el face si mai urat chiar.

Ceva pareri ?

Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-i membrana - sa nu fie sparta (vezi daca tine vacuum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il desfac sambata cand am mai mult timp. Din cate am citit il pot verifica si altfel , dar daca tot ajung in service nu imi e greu sa dau cateva suruburi jos.

Sent from my GT-I9100 using Xparent BlueTapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa-l desfaci? Scoate-i furtunul si vezi daca tine vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta pe grupul engine am dat output test si mi-a dat la egr short to ground. Acuma ma gandesc daca nu e din mufa /fire si are el ceva ...cum as putea sa il testez pe direct ? ce fire trebuie puse direct la baterie sa vad daca cupleaza sau nu . Mentionez ca masina este pe benzina si e 1.4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are motorul pentru că sunt 2 tipuri de EGR: pe AHW şi AKQ este EGR cu capsulă vacuumatică simplă comandată de valva N18, pe celelalte (APE, AUS, AZD, BCB etc) este mai complicat pt că sunt toate (N18 plus supapa controlată potenţiometric) băgate în aceeaşi piesă.

În primul caz este simpulu de verificat N18: scoţi furtunul de vacuum de la capsulă şi mufa de la N18 şi porneşti motorul. Vacuum-ul ar trebui să fie absent la futunaşul pe care l-ai scos din capsulă. Dacă aplici 12V la N18 trebuie să ai vacuum la furtunaş.

Dar zi întâi ce cod are motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara de 2 sapt touranul imi da mari batai de cap si tind sa cred ca o sa imi mai dea de acum in colo...e cam lunga povestea dar ma incumet poate poate cineva imi da o mana de ajutor ca nu stiu unde sa ma mai duc...pe drum romania italia s-a aprins un fel de robinet in bord care mai apoi am aflat ca e valvola egr am mers asa pana acasa si imediat dupa revelion am mers cu masina la mecanic mai intai am mers la reprezentanta vw dar cum era imediat dupa sarbatori nu era nici un mecanic toti in vacanta asa ca stiam un mecanic roman aproape de mine asa ca am mers acolo....acolo gata valvola egr trebuie schimbata,zis si facut doar ca intr-o fractiune de secunda mecanicului i-a venit ideea anularii valvolei egr ,mai exact "dam valorile la minim"...si asa cica nu mai aveam dureri de cap toata viata....bun,fiind prima masina nu am habar de nimic am fost de acord cu aceasta anulare a egr si am scos din buzunar 300 euro....totul bine si frumos...a doua zi am luat masina 5 km si a inceput sa tremure de ziceai ca ii sare motorul afara....am sunat imediat mecanicul a venit cu testerul si imediat mi-a dat un injector....eu nu ma pricep dar m-i se pare ciudat cand am plecat din romania toate injectoarele pe verde cum am lasat-o la mecanic un injector pe rosu....in fine a luat iar mi-a dat-o tot tremura ....i-a infundat egr ala la propriu cu o tabla (lucru pe care nu il facuse) a mers o zi bine si dupa iar tremura....m-am enervat si m-am dus la reprezentanta am povestit toata treaba bun acolo au pus-o pe tester si verdictul....aveam un mic soc la ea era ceva de la un arbore nu stiu cum,si cu injectoarele de un injector stiam ca am vazut cu ochii mei valorile de pe tester primul era pe galben ,al doi-lea era pe rosu si celelalte doua pe verde ,acum asta de la reprezentanta imi spune ca toate patru tre sa le schimb....am ramas masca....un injector e 600 euro plus montat toata treaba ma ajunge 2000 euro am innebunit....nu stiu ce sa mai fac....de o sapt stau si citesc pareri si sfaturi pe forum si dupa mine as face asa :cumpar o valvola egr noua sa o puna mecanicul ala cum era sa ii dea valorile de fabrica si schimb injectorul ala care este pe rosu ca ala e buba ,primul imi da pe galben pt ca il compenseaza pe al doi-lea, am citit undeva ca prin anularea valvolei egr la o masina care are filtru de particole nu e indicat pt ca nu face bine la injectoare acum eu habar nu am nici nu stiu daca a mea are sau nu dpf e un touran 2.0 136 cp 2004 .Daca cineva poate sa imi dea o mana de ajutor i-as fi recunoscator ca m-am saturat sa dau bani si masina mea tot nu merge..p.s:eu nu cred ca toate injectoarele sunt duse altfel masina nici nu mai pornea ,nu?masina merge dar tremura rau....nu mai merge cum mergea acum doua sapt.Ii multumesc celui care are rabdarea de a citi compunerea mea si sper ca ,poate, am sa gasesc si eu o solutie pe acest forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte de a cumpăra orice, mai bine cumpără o interfaţă vcds de pe ebay sau unde îţi vine mai la îndemână (costă mult mai puţin decît orice piesă ai cumpăra), fă o scanare şi pune codurile de eroare aici.

Ar fi un bun punct de plecare pentru oricine ar putea să te ajute. Fără date concrete este greu de stabilit un diagnostic şi de dat sfaturi. Nu cred că s-au dus aşa dintr-o dată injectoarele, mai pot fi şi alte cauze de asta spun că trebuie o diagnoză cu interfaţa dedicată vw.

Cu sau fără dpf, dacă anularea egr nu a îmbunătăţit lucrurile cu nimic atunci cauza trebuie căutată în altă parte.Oricum anularea egr, pe lângă "avantaje" are şi multe dezavantaje, aşa că încearcă să restabileşti funcţionarea corectă a maşinii aşa cum a fost ea făcută.

LE Acum am citit mai atent că ai lăsat maşina la mecanic, nu cumva ti-a schimbat ceva injectoare? Mai ales că după cum spui a venit direct cu un injector de schimb. Din ce am înţeles înainte de a merge la mecanic nu tremura (robinetul ăla se poate aprinde de la multe cauze), iar după a început să tremure....ceva nu este în regulă aici.

PS Tipul tău de maşină s-a construit şi cu şi fără filtru de particule. Ca să poţi afla caută pe undeva prin maşină un stick-er cu multe cifre (la mine este pe lângă roata de rezervă), le introduci aici

http://igorweb.org/e...ec/Default.aspx

şi afli foarte multe despre dotările maşinii, poate ai noroc şi spune şi dacă ai sau nu DPF.

M-am mai holbat puţin prin manual şi cred că maşina ta nu are DPF, s-a pus pe motoarele cu cod BMN după 2006

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 136 de cai e cu dfp cu aditiv in rezervor special, asa cum e pus si pe passat B5.5

@misnervi : Ce cod motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters postarile cu alte tipuri de masini. Va rog sa va limitati la Passat.

Missnervi, am facut o exceptie pentru tine, fiind la ananghie si departe de tara.

Mergi la mecanic sa-ti scrie inapoi softul fara EGR anulat, schimba EGR-ul si vezi ce se intampla.

Poate ti-a schimbat injectorul, dar acum asta e. Probabil va trebui sa-l schimbi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu stiu doar ca pe cartea masinii scrie tipul motorului AZV si serie FARA SERIE ...si undeva in josul paginii scrie SERIE MOTOR NU POATE FI POANSONATA....cred ca trebuie,ca sa fiu eu sigura, sa imi bag eu capul sub capota si sa vad poate dau de serie pe acolo pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap...asta gandeam si eu...mersi cosmin

Modificat de missnervi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet Am verificat EGR-ul și nu mai ține vacum. Soluția este să-l schimb. Mulțumesc de ajutor.

Sent from my GT-I9100 using Xparent BlueTapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare ptr EGR-ul de pe un motor 3.0 cod BMK...

Am observat fara sa vreau ca EGR duty cycle e permanent 80,7% indiferent ce ii fac..relanti, acceleratie, in sarcina...oricum o dau, e permanent ..

In rest nu are nici o eroare, MAF se plimba de nebun pe acolo fara diferente notabile intre actual si requested...pana mea...

 

Care ar fi motivatia?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era ulei pe langa egr, eu am crezut ca curge pe la el, chiar avea deja dat niste silicon peste el, l-am desfacut odata si la o-ringul de etansare am dat gasket rosu, si vad ca nu a mai curs ulei deloc.

Deci nu curgea egr-ul, ci o-ringul se intarise, parca era din plastic.

 

2i77keb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

De vreo vreo 4 luni sunt posesorul unui Vw Passat 2005 motor 1.9 TDI AWX 131 CP, Pana acum rar mi s-a intamplat sa parasesc orasul, insa atunci cand am facut-o, am remarcat ca doar la viteza mai mare...exemplu la peste 120 Km, masina trage oarecum sacadat, simt efeciv ca trage in suturi, adica alterneaza brusc momentele in care simt ca trage f bine, cu altele in care parca pierde putere, in conditii de accelerare continua. As vrea sa mentionez ca la test nu mi-a fost gasita nicio eroare legata de partea mecanica sau orice altceva, nici nu sesizez vreun zgomot deosebit sau deranjant al motorului, dimpotriva pare sa "toarca" foarte bine. Din informatiile culese de pe net, am dedus (mentionez ca nu sunt un specialist, nici pe departe) ca problema ar putea fi eliminata sa zic prin curatarea EGR. Mai precizez ca la trepte de viteza mici, accelerata nu simt acelasi simptom. In speranta ca pot obtine o parere avizata, va multumesc tuturor in avans. Cu toata consideratia pentru toate opiniile de pe acest forum care de multe ori se intampla sa fie mai mult decat utile.

Modificat de skylux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la passat-ul meu si la golful unui prieten(tot 1.9 tdi). La 120 incepea sa traga sacadat. Solutia a fost curatarea si intarirea contactelor injectoarelor. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula, o sa incerc sa vad cum voi reusi sa trec si eu prin aceeasi "operatiune"...nu stii niciodata....ms mult, atat pentru promptitudine, cat si pentru informatie..o seara faina....toate cele bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere si spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skylux,incearca sa faci un log in mers si posteaza-l pe forum...la o problema identica cu a ta eu am schimbat debitmetrul de aer care era obosit dar eroare nu dadea .Eu recomand sa incerci unul de proba de la ceva prieten daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea va trebui sa plec din tara (vreo luna) in interes de serviciu si din pacate nu voi putea sa fac nimic...insa e o problema ce "ma sacaie"....asa ca voi incerca atat sugestia ta, cat si pe cea a lui <planetara>, cumva, o sa trebuiasca sa ii dau de cap. Iti multumesc mult pentru ca mi-ai dat o idee in plus...(a propos, dupa ce ai schimbat acel debitmetru, problema s-a rezolvat?)...si voi incerca sa o pun in practica....numai bine.....ms...

Modificat de skylux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada s-a rezolvat.Inainte de asta curatasem si turbina si tot circuitul de admisie,inclusiv galeria de admisie,EGR-ul si rezolvarea a venit numai dupa inlocuirea debitmetrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tema la care trebuie sa reflectez si eu...va trebui sa o iau pas cu pas....mii de multumiri....ramane sa le iau prin eliminare... :icon_confused: ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!