Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Daca membrana nu e sparta nu are rost sa-l inlocuiesti deoarece si unul nou in 20,30.000 km incepe sa curga,intradevar e inestetic dar te obisnuiesti,de reparat nu am auzit sau vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul este "EGR - Inlocuire Sau Reparare?"

cum se poate repara?

Era o nedumerire a initiatorului topicului, daca se poate repara sau trebuie inlocuit.

Nu ai ce sa repari la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
georgianlaurentiu50

Salutare ! Puteti sa ma ajutati si pe mine? Cum procedez cu EGR-UL TREBUIE SCHIMBAT SAU CURATAT ? IMI APARE IN COMPUTER-UL DE BORD '' EMISSION WORKSHOP'' .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il dai jos si sa il cureti bine pe interior , poti sa il schimbi dar pretul pe OEM este undeva la ~800 lei sau poti sa il anulezi...eu unul l-am anulat punand o teava in locul lui iar egr-ul l-am curatat bine si il tin in portbagaj :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua !am o intrebare in legatura cu horcaitul la supapa egr: de la care electrovalva e buba ?de la aia de sub vasul cu antigel sau ala de langa turbo ?ori mi se pare ori sunt identice.multumesc

Nu de alta dar m-am saturat sa schimb piese care nu sunt defecte .Iar cu mecanicii e o poveste lunga ...Insa eu optez pe cea de sub vas,dar vreau sa fiu 100% sigur.

Modificat de buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Puteti sa ma ajutati si pe mine? Cum procedez cu EGR-UL TREBUIE SCHIMBAT SAU CURATAT ? IMI APARE IN COMPUTER-UL DE BORD '' EMISSION WORKSHOP'' .

Aceiasi eroare si la mine si la scanare mi-a dat senzorul de temperatura antigel G62, l-am schimbat si nu a mai aparut nici un mesaj "Emission Workshop".

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzas,citeste postul #591 de la pagina 30 din acest topic si ai sa vezi cum am rezolvat eu aceasta problema si poate te ajuta,rabdare si spor la treaba,si electrovalva N18 este intradevar cea de sub vasul de expansiune,verifica bine sa nu ai pierderi de vaccum,si nu uita sa ne spui si noua cum ai rezolvat.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu50

Cam cat costa acest senzor de temperatura ? multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea anula egr la un passat din 2002 motor avb 101 cai??thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ori cu vcds ul, sa-i limitezi actionarea - sau mecanic - si aici sunt mai multe variante - dop pe furtunul de vacuum care-l actioneaza, tabla la capatul tevii lui, care sa obtureze orificiul, etc...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu50

Salutare !Am rezolvat problema cu Egr-ul ! aveam un furtun de la vacuum intepat! am taiat aceea bucata mica si l-am lipit ! acum nu imi mai apare Emission Workshop ! daca vi se intampla si dumneavoastra sa va apara emission workshop verificati inti daca furtunele de la vacuum nu sunt rupte ! eu am desfacut sambata trecuta egr-ul si nu i-am facut nimic doar l-am curatat ! dupa ce am montat toate piesele la loc am dat o tura sa vad daca m-ai apare Emission Workshop . am mers aproximativ 500-600 de mitri si mi-a aparut dar dupa ce am taiat furtunul de la vacuum si l-am lipit la loc nu mi-a m-ai aparut nici un Emission Workshop!

Modificat de georgianlaurentiu50
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt nou si as vrea sa va intreb pe dvs, daca cumva vi s-a intamplat vreodata, am un passat 2003-2004, 1.9tdi, 74kw(101cp), cand ajunge la 100km/h ( uneori si la 80-90km/h ) mi se aprinde becul acela galben de la motor si nu mi se mai tureaza, am fost la 2-3 service-uri, nu i-au dat de cap, unii spun ca egr-ul trebuie schimbat altii ca nu e de la egr...ce ar putea sa fie? tin sa mentionez ca turbo merge, deoarece astest lucru nu mi se intampla mereu, ci uneori...uneori masina trage normal si ajung la 180-190 de km fara probleme, alteori la 100 mi se aprinde acel bec si nu se mai tureaza... daca cineva este in cunostinta de cauza, v'as ruga sa-mi dati add pe idul haidennn@yahoo.com sa ma ajutati. Multumesc.

PS: tin sa mentionez ca acea supapa de la egr-u sau ce este, care deschide si inchide cand masina este pornita sau oprita, mie nu imi funcioneaza. ramane inchisa asa cum e si cand o pornesc si cand o opresc :)

Modificat de HAIDEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma depinde care crezi tu ca e supapa EGR , asta se poate anula daca e defecta dar daca cumva ai probleme la valva de shut off care e tot pe EGR atunci e alta treaba,Turbo-ul poate fi de vina la ce patesti tu,iti recomand sa ii faci o diagnoza si revi cu rezultatul ca asa din presupuse e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum pot sa ma convinc daca EGR sau mai bine zic aceea clapeta de pe egr care "ajuta"la oprirea motorului este stricata? Nu pot f test, altfel nu se poate? La oprire se opreste cam brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anuleaza EGR si vezi daca mai are acelasi sindrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

total gresit. egr- ul nu are nici o legatura cu acea clapeta chiar daca se afla in acelasi corp.

Il poti testa in urmatorul mod: scoate capatul celalalt al furtunasului ce intra in actuator(chestia aia neagra din plastic) trage cu gura sa vezi daca tine vacuumul. Daca nu tine atunci e sparta membrana din actuator ( problema des intalnita). Daca tine vacuumul atunci problema ta e ori valva n239 (mai rar) ori clapeta din interiorul corpului egr e blocata( din cauza calaminei depuse ori altceva).

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu egr-ul...se aude la gogoasa aceea metalica un zgomot ciudat in mers (uneori) ca si cum ar trage aer fals...am fost la service si am schimbat egr-ul...la cateva zile aceeasi problema...acum doua zile am luat la mana toate furtunasele si conductele care fac vaccum...am gasit o conducta din plastic fisurata si am schimbat-o...in continuare sunetul respectiv persista, ba chiar mai mult dupa ce am umblat la toate furtunasele, parca motorul nu mai trage bine nu mai are svacul ala cand intra turbina....

nu stiu ce sa-i mai fac!!! Rog pareri, sugestii, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura sugestie: CAUTA UN MECANIC SI NU-TI MAI BAGA DEGETELE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Doamne...citesc pe aici si ma crucesc. Eu stiam ca masinile astea sunt facute de nemti cu un anumit scop. Sa mergem cu ele pe strazi. Pentru partea mecanica exista service-uri (autorizat sau nu), revizii....etc.

Nu inteleg cum unii oameni au curajul sa deschida capota si sa umble la furtunase, cabluri si alte componente. Daca eu am un calculator acasa si ma pricep sa instalez un linux, sa butez de pe stick ubuntu sau alte chestii de genul asta nu inseamna ca sunt IT-ist.

Exista oameni specializati in asa ceva, ce-i drept nu toate service-urile au un standard inalt de calitate...iar noua romanilor ne place sa dam doua parale si sa fie totul ca nou. Asta e marea problema.

Nu cred ca un neamt ar urca masina pe bordura si s-ar apuca sa desfaca cablaje si alte mate de prin ea...daca vad unul o sa va zic.

Scuze de off-topic dar au fost niste pagini cel putin halucinante pentru mine. Acum urmeaza si intrebarea:

Proprietarul de la care am luat masina mi-a zis ca el isi curata singur din cand in cand acest EGR. Nu mai dadea bani la service ca cica "acelasi lucru il faceau si aia"

Mi-a zis ceva de genul: il desfaceam si mergeam asa cu el...sau parca ii atasa o chestie la un furtun.

Intrebarea este: cat de des se curata acest sistem...si cum iti dai seama ca este ceva in neregula cu el?

Tot proprietarul mi-a zis ca iti dai seama de problema atunci cand te infigi in ea..si nu se intampla nimic...la 90 km/h daca pui piciorul serios in acceleratie nu se intampla nimic...si mi-a zis sa anulez depasirea daca observ asta.

Ce-i drept a fost un tip foarte cumsecade...cred eu ca a incercat sa-mi explice tot ce era cu putinta in jumatate de zi.

Prefer sa il curat/inlocuiesc decat sa imi apara vreo problema in mers. Mentionez ca masina n-are nici cea mai mica problema...ba chiar cu acordul vostru mi-as permite sa o laud putin...6.89 l/100 km consum in oras, consum facut dupa regula de 3 simpla...nu dupa computer. Nu stiu daca poti sa-i ceri mai mult de atat unui motor 1.9..... :-)

Inca ceva...ca tot suntem la capitolul in care exista posibilitatea sa accelerezi si sa nu se intample nimic... Cum sta treaba cu mersul unui motor diesel 1.9 tdi 96 kw (131 hp) ? In cartea masinii se recomanda deplasarea la turatii cat mai mici...si vreau sa va zic ca am gasit-o tradusa cartea si am citit-o cap-coada. Acolo zicea: evitati sa lasati bagaje in masina...orice surplus de greutate aduce un consum in plus de motorina...iar motorul pentru o buna functionare ar trebui sa lucreze la turatii cat mai joase.

Pe de alta parte proprietarul a zis ca el schimba vitezele la 2.500 rpm ....si trebuie sa va zic...nu scoate pic de fum pe esapamentul ala. Eu stiam ca diesel-urile sunt mai urate din punctul asta de vedere....ca scot fum negru. La a mea...chiar daca o turez...scoate un fum foarte fad si putin dens. Voi cum imi recomandati sa merg cu ea?

Si inca ceva...tot in carte, nemtii ne spun ca in decelerare e bine ca motorul sa fie in viteza...in felul asta consumul este 0. Si asa este...0 imi arata cand o las sa curga in viteza. Dar intrebarea e...de ce la 50 km/h daca o scot din viteza tot imi arata consum 6-7 l / 100km ? Nu inteleg..

Modificat de liviuplenicianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi halucinante paginile pe care le-ai citit, dar si mai halucinant este postul tau si plin de :offtopic:

De ce nu mergi la un mecanic sa te lamureasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu,fara suparare,mergi la service,forumurile sunt pt oameni carora nu li se pare halucinant ce se intampla sub capota cand se invarte motorul!

si ca sa iti raspund la ultima intrebare,si sa incheiem cu off topicul: cand lasi masina sa curga liber ea consuma 0,5-0,7 litri/ora,consumul de relanti.

daca rulezi cu 70 la ora,de exemplu, atunci faci 100 km intr o ora si jumatate,cu un consumul aferent unei ore si jumatate de mers la relanti!

consumul total raportat la distanta parcursa iti da ..media de consum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ doctorul : foarte pertinent comentul, dar sa nu uitam ca relantiul e moartea dieselului. dieselul trebuie turat pentru ungere, caldura, compresie si mai ales turbina si catalizator curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca merge 100 de ani la relanti un TDI. Ungerea nu este deficitara la relanti, caldura motorului se mentine, compresia nu are nici o treaba. Turbina si catalizatorul sufera mai degraba la acceleratie, cand amestecul e mai bogat sau cand motorul este rece si in mod cert la acceleratii puternice cand motorul este rece.

In ceea ce priveste mizeria din EGR e posibil ca aceasta sa creasca la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai gicu,eu nu spuneam ca e bun sau nu relantiul,am explicat(asa cum m am gandit cu capu meu prima oara),de ce cred eu ca la liber cu 80 pe ora consumu este cat este...

in ce ma priveste egr ul este anulat,si n au decat ecologistii sa dea cu oua in AVF ul meu:))!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!