Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

georgianlaurentiu50

Salutare !Am si eu o problema !Cand pornesc masina imi apare in computerul de bord Emision Workshop ceva de genul!CE trebuie schimbat sau reparat?DUMNEAVOASTRA CE SPUNETI ce trebuie schimbat nu prea am incredere in cei de la service!

Modificat de C o s m i n
Nu expune mai multe probleme in acelasi topic !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

AM SI EU O PROBLEMA am un passat 2.0 benzina automat si de vreo 4 luni mi-a aparut o eroare e vb de beculetul galben ce indica motorul am fost la service si mi-a schimbat egr si mi-a curatat tobele si toata admisea iar dupa 3 sapt iar a aparut iar am mers la service si a spus ca am condes in catalizator si iar curatat tot etc dupa 3500 km a aparut iar si au spus ca nu stiu de la ce si au sters eroarea acum iar a aprut .Imi poate spune cineva ce poate fi sau ce sa mai verific ca sincer am impresea ca sunt dus de nas si doar platesc banii aiurea si de fapt nu fac nimik numa sterg erorile si vin cu diverse motive sa justifice banii si mai schimba cate o piesa care poate nu are nici o problema.sincer habar nu am ce poate avea am ceva habar de masini insa aici sunt depasit sincer deci cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa anulez si eu egr `ul dar vrea sa ii pun teava cu flansa pt admisie dar nu stiu de unde sa o cumpar sau unde sa o fac.ma poate ajuta cineva?

post-68118-0-22889800-1330376848_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea nasoala daca ii faci asa ceva,este ca-i anulezi si shut-off valve si o sa se opreasca aiurea motorul.mai bine este sa cauti un egr bun pe la dezmembrari si sa-l anulezi din prima,adica sa nu-i mai bagi furtunul de vacuum ca sa mai lucreze.nebagandu-i furtunul nici nu o sa mai apara scurgerile de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,in februarie cand a fost frigul ala mare stand la relanti intr-o parcare(-15 grade) asa din senin am auzit un zgomot asa ca un grohait intermitent din compartimentul motor,am deschis capota si era de la EGR,am oprit motorul ,am repornit si nu sa mai auzit,putin 10-15 sec dupa care iar a inceput,am turat de vreo doua ori motorul(2000-2500rot/min) si a tacut.Nu l-am mai auzit pana azi(-4 grade)tot asa stand la relanti asteptand pe cineva,tot de la EGR,daca i-am scos furtunul de vacum din el a tacut.Mentionez ca am pus limba pe capatul furtunului si mi-o tine atrasa ,adica vacum este si respectiv membrana tot buna este ca am tras aer cu gura pe la orificiul unde se pune furtunul si imi tine atrasa limba .De curatat l-am curatat in saptamana Craciunului cand am fost cu turbo la reparat,a mai patti cineva asa ceva ?stie cineva rezolvarea la aceasta problema ?are vreo legatura cu o problema doar de azi aparuta si anume am observat ca in treapta 1-a si in marsarier(in celelalte trepte nu am simtit,...inca) la plecarea de pe loc intr-un anumit punct(cam pe la jumatate)al eliberarii pedalei de ambreiaj ,tremura USOR masina asa ca si cum a-r da sa moara motorul.In timpul debraierii se trece repede peste acel punct aproape nedectabil de un incepator.Ce pareri aveti voi?, scuze pentru locul unde am postat problema cu tremuratul dar am zis ca poate are legatura cu EGR,multumesc.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Buna,cand am postat mai sus citisem doar ultimele doua pagini,ei...azi am citit in intregime acest topic.Din cati colegi care si-au postat "durerea" in legatura cu acel horcait-grohait-dum-dum sau ce o mai fi el,doar unul singur a postat ca rezolvarea fiind cu succes dupa inlocuirea electrovalvei N18 ,dar problema revenind dupa cca 9-10 luni.Nu am inteles de ce grohaie doar din cand in cand,o sa fac si eu zilele astea un control amanuntit pe la furtunele de vacum,la N18 cum lucreaza si daca problema persista dau iar jos EGR-ul sa-l curat,oricum poate isi da cineva cu parerea la postul de mai sus,multumesc.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Odata cand am inlocuit n18 cu n75 tot asa a inceput sa horcaie. Cand am pus inapoi n18 horcaitul a incetat. Parerea mea e ca virgula daca membrana e buna atunci singurul lucru care poate provoca horcaitul e n18. Atentie si la modul de functionare al acestor electrovalve(n75,n18) deoarece ele pot functiona cand bine,cand rau datorita uzurii sau slabirii magnetilor care imping si trag tija din interior. Campul magnetic poate fi uneori bun,uneori prea slab, de aceea uneori merg bine un timp.....uneori o iau razna...si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau a mizeriei acumulate de pe liniile de vacuum. Date jos si incercat sa le suflii cu presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

http://www.e-automobile.ro/categorie-diagnoza/56-diagnoza-egr.html

Articol free de pe siteul unui coleg inginer mecanic, interesant de citit asa ptr o lamurire asupra functionarii EGR...

Concluzii simple ar fi ca EGR blocat inchis inseamna poluare mult mai mare, EGR blocat deschis inseamna cresterea temperaturii de ardere din cilindru deci uzura a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus o teava in locul la egr si sincer sa fiu merge bine masina . nu imi da cu fum,nu se aprinde nimic la bord si in plus de asta am un raspuns mai bun la accelerare . egr-ul de pe masina nu era infundat aproape deloc spre surprinderea mea (doar murdar de ulei) chiar daca masina are 192 mii km.deci ce sa mai fac cu el , il pun la vanzare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus o teava in locul la egr si sincer sa fiu merge bine masina . nu imi da cu fum,nu se aprinde nimic la bord si in plus de asta am un raspuns mai bun la accelerare . egr-ul de pe masina nu era infundat aproape deloc spre surprinderea mea (doar murdar de ulei) chiar daca masina are 192 mii km.deci ce sa mai fac cu el , il pun la vanzare :))

Da Adyi da nici daca vei vrea sa vinzi candva masina nu o vei vinde decat unui prost sau unuia care nu se pricepe ,prostul cand va transcrie masina pe el nu-i vor mai "iesi" gazele la RAR,asa ca inainte de a-l vinde mai gandestete daca nu vrei sa-ti cumperi altul mai tarziu...,oricum bine ca nu-ti "da cu virgula" daca l-ai "concediat" si iti merge bine masina,sal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce fac aceste modificari (vezi la "masina mea" ) fii sigur ca a mea o sa ramana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am avut si eu aceiasi problema cu egr-ul,i-am scos furtunul de la vacuum,am anulat egr-ul,si am mers asa o perioada de timp cu el anulat,si si-a revenit acum nu mai horhaie si l-am pus si pe vagcom si lucreaza in parametri! :) stima!

mie imi horhaia, si imi scotea fum alb doar cand stationam,l-am anulat am mers o perioada de timp asa,si si-a revenit,l-am pus si pe vagcom si lucreaza in parametri! stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o mica problema cu egr-ul daca ma poate cineva ajuta.pe partea mediana,sub ciuperca egr-ul are 2 orificii,fata/spate.mie imi curge putin ulei,cel putin asa am vazut eu,si nu am idee ce ar putea avea.membrana am verificat-o si la ultimul test nu mi-a dat nici o eroare.

v-as fi recunoscator de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai prea citit acest topic,iti dadea-i si tu seama de unde provine uleiul la orificiile de la EGR,vezi postul lui Floro de la pag. 21(#417),dar nu este o rezolvare definitiva,tind sa cred ca nu exista rezolvare dupa ce am citit in intregime acest topic si am indepartat toate cauzele enumerate si tot mai apare cate un pic de ulei la zona respectiva,succes.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva intarziere revin cu problema horcait/grohait-ului de la valva EGR la relantiu,rezolvarea la mine a fost o curatire a EGR-ului(era murdar dar nu de speriat) inlocuirea unor furtune de la vacum ,refacerea unor imbinari pentru ca erau neetanse,furtunul de vacum care intra in partea superioara a capacului de la filtrul de aer era iesit afara si pozitionarea lui N18 in pozitie orizontala pentru ca in pozitia lui normala de prindere ,verticala nu "lucra" bine (prin proba separata de curent).Am decapsulat N18 sa vad daca nu este rupta membrana sau alte defecte vizibile dar totul era ok doar putin ulei era pe acolo.Acum nu mai grohaie ba chiar merge mai bine in sensul ca trage mult mai bine ca inainte.Ce am observat(nesemnificativ) dupa toate acestea este consumul la relantiu si anume ca inainte imi statea mai mult pe 0,4 decat pe 0,5 ,...acum este invers, sta mai mult pe 0,5 decat pe 0,4 l/h,dar daca a-r fi asta sigurul bai la masina pe viitor,he he he :icon_thumleft: ,salutare.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va intreb de ce anume imi curge ulei din egr?nu curge o cantitate mare dar in timp pe prelinge pana jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat prin inlocuirea EGR-ului cu unul din dezmembrari

e drept la un pret bunicel dar satisfacut ca nu mai picura deloc ulei

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa ? imi pare bine de ceea ce am vazut ca ai scris dar sunt tare curios...,cati km ai facut de cand ai schimbat EGR-ul ? eu am inlaturat toate cauzele enumerate pe acest topic ce ar "elimina" ulei pe acolo inafara de a schimba EGR-ul dar cineva a postat in acest topic ca a pus unul nou si dupa un scurt timp (2-3 luni) uleiul a reaparut,ma face sa cred ca ai castigat la Loto 6/49 :icon_thumleft: ,salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa descriu mai in detaliat un pic problema,in urma cu 2 ani,mi sa dus turbo si motorul a luat-o pe ulei,masina am reusit sa o oprec cu frana de motor in mai putin de 30 de secunde,asa ca cu tot ca a stat turat la maxim motoru nu a patzit nimic,am cumparat o turbina noua de la colegul Cipos(care sustine ca este noua...)dar in postul citit scrie ca acel ulei rezulta in urma scapari pe langa axul de la turbo,cum se poate ca o turbina noua nu reconditionata (nici 20.000 de mii de km) sa aiba scapari pe langa ax,Si ce am uitat sa spun este ca problema cu virgula cursul uleiului la egr a inceput dupa vreo 6 luni dupa ce am pus turbo nou,ma gandesc ca acel ulei se va acumula in intercooler si iara o sa o ieie pe ulei

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caline

undeva la 1500 km

sper sa tina

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus EGR nou in 2008 (tradus in km ar fi cam 35 - 40.000) si de atunci, in combinatie cu curatarea acelei supape din capacul culbutori, nu am mai avut scurgeri la EGR, este totul perfect curat si in ziua de azi

Ulei pe admisie insa tot mai este, dar in limite normale

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floro sa-ti "traiasca" EGR-ul :icon_thumleft: ,pai daca spui ca pe tubulatura tot mai ai ceva ulei(ceva normal, toate au)inseamna ca tot de la EGR poate fi buba,adica bucsele de la axul supapei(EGR) si inclusiv el insusi sunt ok.Oricum si la mine sa micsorat scurgerea cu cca 80% de cand am avut probleme cu turbo si am pus piese noi in el,mai vedem noi,cele bune.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca la mine a aparut aceasta problema dupa ce am pus turbina nou(peste 6 luni)cu turbina veche nu aveam scapari pe la egr,cu tot ca suiera turbina de numai,Sincer sa spun nu ma deranjeaza asa de tare faptul ca scapa ulei acolo,ma ingrijoreaza faptul ca se acumuleaza in intercooler si ar putea sa o ia iarasi pe ulei

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!