Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Asta e problema nu stiu exact pentru ca ultima data nu prea statea dreapta cand am verificat nivelul dar cred ca mananca in jur de 500-600 ml la 1000 de Km - daca nu si mai mult... E adevarat ca dupa fiecare drum sub intercooler apare cate o mica pata de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exagerat de mult, iti consuma cantitatea admisa x 10. Indiferenta daca iti scapa sau nu presiunea la IC nu trebuie sa ai tu asa cantitate de ulei in circuitul de admisie. Iti scapa sau iti arde cantitatea respectiva tot consum de ulei sa numeste. Verifica turbina.

P.S. Devenim Off topic, ar trebui sa treci cu discutia pe un topic dedicat acestei probleme adica consumului de ulei, turbina, admisie.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine un loc de surub de pe egr acolo unde sunt 3 este rupt. Este vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate sa piarda din presiunea de admisie pe acolo. Daca nu iti pierde fi fericit si da-i pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Da, poate sa piarda din presiunea de admisie pe acolo. Daca nu iti pierde fi fericit si da-i pace.

Salutare tuturor!Am citit posturile legate de EGR si am zis sa trag si eu un ochi la EGR-ul meu,nu am vazut mare lucru(clapeta era fixata pe dechis,la celalalt capat care e leaga de admisie nu am putut observa nimic).Am desfacut colierul,am tras furtunul..ce am observat,pe furtun se afla o pelicula fina de ulei dar si particule de nisip,uleiul am inteles ca este cat de cat ok,dar de nisip nu cred ca e atat de ok.De unde provine,are efecte nocove pt motor?Ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut tutror...am si eu ulei la EGR , l-am curatat cu o carpa si dupa 200km a aparut din nou , nu imi dau seama daca e membrana sau vreo garnitura ,am pus sageti cu zona pe unde se scurge uleiul si zona unde e imbacsita cu ulei in "ciuperca" help me :)) masina audi a4 b5 1.9tdi tip 1z 90cp an 1995

image012bj.jpg

image013b.jpg

image015ev.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la EGR-urile mecanice nu reuseste de fiecare daca treaba cu curatatul, fiind membrana din ea sparta ca fi necesara inlocuirea.La cele electronice merge sa le cureti, ele necesitand schimbarea doar daca se sparge capsula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si la mine o problema : La pornirea motorului(la rece) fara sa ating acceleratia, turatia se duce la 1500, dupa care scade in 10-15 sec. la 1100 ,si revine la turatia normala de relanti(820) abia dupa 5-7 min. De cand au aparut acestea ,

in bord am permanent aprins martorul motor cu indicatia"emmision workshop". Parca si motorul nu mai trage ca inainte

si parca are o usoara trepidatie cind accelerez cu cutia cuplata.

Eu banuiesc EGR-ul care e murdar de cand am luat masina (Germania 2006) .

Este vorba de Passat Var. 2004, 1,9AVB.101cp. Multumesc anticinat !

Modificat de Nichiforescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!

Am un VW passat 2001, 1.9 TDI, si imi da ulei pe la supapa EGR, admisie, presupun ca de la gazele iesite din motor. care este cauza?

MODERATOR: Ai voie doar un singur subiect intr-un topic!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

liciamihaela, eu de cand am curatat toata admisia si am scos furtulul de gaze de la capacul de la tacheti care intra in admisia de aer dinaintea turbinei (am scos vechiul furtun si l-am tras sub masina ca la vechiile dacii :))) nu mai am nici o picatura de ulei pe la egr... in 7000km. Mi se pare inutil ceea ce au facut cu gazele de la capacul culbutorilor .. stiu ca sunt niste norme internationale de poluare,... dar mai mut nu cred,.. puteti incerca solutia asta daca nu va deranjeaza sa va iasa fumul de la motor...alte probleme nu cred ca provoaca.. rog un coleg cu experienta sa ma corecteze daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele de carter sunt recirculate in admisie ca sa nu polueze si ca sa faca o pseudo ungere de sus a pistoanelor. Daca pe voi va deranjeaza ca pierde putin ulei pe la orificiile de la supapa EGR (cred ca la 90% pierde) mai bine anulati EGR-ul (daca nu functioneza deobicei nu mai pierde ulei) sau schimbatil. Metoda descrisa de kazu este aplicabila la motoare foarte uzate pe care il ineaca gazele de carter, nu da bine la un Passat.

Se poate monta si un decantor pe conducta respectiva.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-a mai discutat pe tema asta, dar iata ce am facut eu ca sa scap de murdaria de ulei(metoda preluata de la altii): la cele doua orificii de sus ale EGR am introdus doua stuturi si furtun de perfuzii, astfel tot uleiul care murdarea capacul motorului se scurge jos. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu era mai simplu sa-i scoti furtunul care comanda egr-ul?Poate mai iei si foc daca se duc furtunele alea pe galerie sau catalizator!Sa vezi atunci ce bucuros o sa fii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o cadere de putere dupa 130km/h, lucru care il pot rezolva doar oprind si pornind din nou motorul. Problema bineanteles ca persista. Ca si eroare pe Vag am CHARGE PRESSURE POSITIVE DEVIATION daca am scris corect. Am inteles ca aceasta eroare o poate da si de la EGR. Totodata am si o vibratie mai accentuata la relanti care e si mai persistenta daca pornesc clima. Sper sa imi dea cineva niste sfaturi de unde sa pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caderea de putere se numeste limp mode si este cauzata de blocarea geometriei variabile din turbina.Ca sfat iti recomand sa dai turbina jos si sa schimbi sau sa cureti geometria.Preferabil sa o schimbi ptr ca merita daca tot dai turbina jos.Eu cel putin asa am facut si nu am mai avut niciun fel de problema.Trepidatiile pot avea multe cauze, tampoane motor,cutie,injectoare,volant etc.Trebuie eliminate trepata din ecuatie ptr a putea sa-ti dai seama de ce trepideaza la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tdi man

colegul mishulake are drepate in privinta limp mode, schimba geometria variabila si nu o sa mai ai probleme

Modificat de geotd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate se pare ca nu e de la geometrie ci de la EGR care e ff murdar si nu isi mai face treaba la turatii mari de acolo si eroarea charge presure positive deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grgrcharge presure positive deviation ce zici tu acolo sigur este devina geomatrai turbinei, nu are nicio legatura egr

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era mai simplu sa-i scoti furtunul care comanda egr-ul?Poate mai iei si foc daca se duc furtunele alea pe galerie sau catalizator!Sa vezi atunci ce bucuros o sa fii!

Cred ca am deja 1 an de cand am facut modificarea asta si pot spune ca este un succes. capacul de la motor este curat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce sa mai zic... :)

Si ce frumos e cand scoti capacul de pe motor si nu vezi decat... eventual praf. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tdi man

colegul mishulake are drepate in privinta limp mode, schimba geometria variabila si nu o sa mai ai probleme

salut,

cum, unde si cat costa sa fac treaba asta cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-a sugerat si Cosmin,cauta-l pe the best in town, adica pe Cipos.Nu stiu daca mai sunt 2 ca el.Mie mi-a dat jos turbina si mi-a schimbat geometria variabila,apoi a pus turbina la loc in exact 65 de minute.Pe ceas!Fara sa dea galerie jos sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu il recomand cu caldura pe Cipos. Aceiasi operatiune ca la colegul Misulake a durat 60 de minute. Dupa, adio limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!