Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

@Constantin

Eu stiu ca echiparea originala este Pierburg, eu mi-am pus asa ceva si sunt multumit.

Singura diferenta fata de cel original este ca are polizata seria de VW de deasupra capsulei, ca altfel era chiar original :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa inteleg, ca la mine e posibil sa il fi schimbat neamtul pana la 117.000km(ultima revizie din Germania), cu wahler in loc de pierburg ? Oare sa am egr asa nou masina are 150.000 km acum? Nu cred pentru ca la curatare era destul de negru la exterior si asa era si cand am luat masina. Deci cred ca e pus Wahler din fabrica. Sau or fi pus Pierburg, dar s-a stricat mult mai devreme? :icon_thumright: Ceea ce nu cred la cum merg ei in Germania ....peste 2000 de rotatii ;) . Raman la ideea ca am wahler din fabrica.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, cred ca il voi cumpara pe cel mai ieftin dintre Wahler si Pierburg. Parerea mea este ca ambele echipeaza masinile noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i o intrebare lui Volksman, el stie sigur cu ce vine echipat din fabrica. Si poate iti face si un pret bun, eu de la el l-am cumparat.

Bafta multa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toti

sper sa nu fiu off topic

am masina din semnatura de cand am luat-o acom 2 ani jumate si acum 65000 km zona egr e plina de ulei, la un moment dat imi era frica sa nu ajunga prin buretele de sub capac la cureaua de distributie.

cand opresc motorul tremura, nu se opreste brusc ca si aroul acela vechi

mai am si probleme cu puterea la motor

cand eccelerez mi se pare ca se comporta ca si un benzinar adica acceleratie liniara nu se intimpla nimic pe la 2000-2500 rpm doar putere efectiva a motorului, sunetul acela ascutit al turbinei il aud foarte slab dar si cand mergea masina bine tot cam asa se auzea

tre sa specific faptul ca fum nu scoate doar alb o perioada la - grade

am nevoie de masina si nu prea am avut timp sa merg la doctor cu ea

pana la urma egr merita curatat sau nu, ca tot nu inteleg poate ar trebui sa fac o statistica si sa vad in procente cati sunt pentru si cati sunt impotriva :D

iar daca merita curatat atunci ma poate indruma ca pe un copil sa nu stric ceva

cam multe solicitari...

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merita sau nu curatat nu prea are mare efect asupra uleiului din tubulatura de admisie, e bine sa-l cureti daca e imbacsit, dupa ce il cureti bine verifica daca mai ai membrana buna punei un furtunas si trage cu gura si daca se deschide supapa e ok daca nu schimba EGR-ul. Uleiul din admisie provine de la turbosuflanta si/sau din epurator capac ax cu came, cu cat e motorul mai uzat compresia care scapa pe linga cilidri mareste volumul de gaze care iese din capac si implicit vapori de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit, EGR-ul difera ca model si ca asezare, in functie de tipul motorului.

Daca a demontat si a curatat cineva un EGR de pe un motor AXR il rog sa-mi explice si mie.

Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine desenul, dar nu s-ar putea sa dau EGR jos fara galerie ?

E cam inghesuiala in spatele motorului. Ceva sfaturi practice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate demonta numai EGR. Tre sa desfaci conducta de recirculare, primadata, ca sa ai acces la surubul cu imbus din partea de jos al EGR.

Ce vad nou la aceste motoare e ca au un radiator de racire a gazelor, ALH-ul nu are, oare de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Constantin

Eu stiu ca echiparea originala este Pierburg, eu mi-am pus asa ceva si sunt multumit.

Singura diferenta fata de cel original este ca are polizata seria de VW de deasupra capsulei, ca altfel era chiar original :D

confirm informatia... si la mine a fost la fel. marca Pierburg stearsa cu freza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sa inteleg ca problema asta cu egr e ,,big problem"" la vw...? deci pina la urma se schimba sau se curata?am si eu problema asta si de aceia intreb. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are membrana sparta si supapa se deschide la vacum nu e nici o problema, de curatat e bine sa-l cureti daca e prea imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca se depune calamina e posibil sa ramana egr blocat pe deschis si sa pierzi putere la turatii mai mari. Prima incercare e curatarea, urmatoarea > schimbarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scapa ulei la EGR il sterg frumos cu carpa o data la 2 luni si in acest fel rezolv problema estetica. Am mai intrebat pe forum care este sursa problemei dar nimeni nu mi-a raspuns.

De ce iese acolo ulei?

- se defecteza ceva in EGR?

- din cauza uzurii motorului este prea mare presiunea de carter ?

Raspunsul este daca scapa il inlocuiesti dar am citit ca in unele cazuri dupa 10.000 km scapa si cel nou. Am mai citi ca la cineva scapa dupa 70.000 km. L-am demontat pt curatare dar nu am vazut nici un sistem ingenios pe el pentru blocare scurgerilor.

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti ceva cu cititul voi :angry: . Uleiul de la egr are doua posibile cauze "normale" de aparitie : turbina uzata, imbacsita sau filtru epurator de gaze. A treia si anormala si chiar dintre cele mai probabile > talpa de cioban. Uleiul din admisie ajunge si trece afara spre egr pentru ca in admisie aerul trece cu presiune. Axul supapei egr are un semering care se uzeaza in timp si nu mai face fata la presiuni cum ai tu in motor, chiar si de 2400 milibari(2,4 bari), astfel ca pe langa ax si pe langa semering se pierde o mica presiune de aer de admisie ce contine si ulei. Eu cand am curatat egr nu am avut ulei la el 2500km. Dar m-am intrecut cu un golf si mi-a vomitat ulei la el. Deh, a vazut masina 5000rpm, deci... talpa de cioban :angry: . In rest, in regim de mers normal am consum de ulei de 30-35ml la 1000km tocmai pentru ca am talpa usoara cat e motorul sub 90 de grade. Turbina lucreaza perfect, geometria la mine e brici, dar sa stii ca verific periodic si orificiul din capacul de culbutori sa nu fie infundat. Odata ce se infunda ala fii sigur ca vei cunoaste un consum de ulei pentru ca turbina va trage mai multe gaze de carter decat produce motorul(ipotetic) si de fapt va aspira mai multi vapori de ulei in admisie care tot pe egr va iesi :huh:

Apropo de egr-uri noi care scapa ulei, Atat timp cat vei pierde ulei de la turbina sau prin filtrul epurator de gaze vei avea ulei la egr indiferent daca e nou sau vechi, curatat proaspat sau nu. Tu trebuie sa elimini cauza nu efectul. Succes :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumim, bun topicul...dar am si eu o rugaminte: unde este acest filtru epurator la motorul asat AWX (am acelasi motor ca si al tau) si cum il pot curata inlocui sau verifica dac e infundat sau nu? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am o problema cu cititul mai precis cu timpul. La fel ii mai dau si eu cate o talpa de cioban cateodata mai ales cand insista cate un Logan la depasire.

Unde anume se afla gaura aceea pe capacul de le culbutori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Super topic, mai ales pentru cineva care e pasionat de domeniu. Am ajuns aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am apucat si eu de curatarea EGR, care era plin de ulei si murdarea tot ce era dedesubt. Am inceput treaba cu stangul reusind sa rup parghia ciupercii care antreneaza clapeta EGR si am mai gasit furtunul de vacuum care actioneaza ciuperca sectionat. Am desfacut si capacul de la culbutori si am gasit in el un ansamblu format din piese de plastic care incorporau doua grupuri de site. Acesta sa fie filtrul epurator? Azi am terminat curatarea pieselor si vreau sa le montez. Pot pune silicon rosu si la garniturile subtiri din tabla sau doar la cele de cauciuc?

Oare toata mizeria din EGR si galeria de admisie sa aiba legatura cu faptul ca s-a mers cu masina cu probleme de limp mode perioada indelungata? Eu am masina din iunie 2008, dar cei care au condus-o anterior mi-au spus ca problema asta o avea masina de cel putin un an inainte s-o cumpar.

post-35420-1235636184_thumb.jpg

post-35420-1235636198_thumb.jpg

post-35420-1235636339_thumb.jpg

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput treaba cu stangul reusind sa rup parghia ciupercii care antreneaza clapeta EGR
Nu-i nimic, prinzi in capatul parghiei o fasie de tabla cu 2 surubele si ai rezolvat problema. Daca te deranjeaza, cauti pe la dezmembrari alta, fara EGR (daca vor sa-ti dea).
Am desfacut si capacul de la culbutori si am gasit in el un ansamblu format din piese de plastic care incorporau doua grupuri de site. Acesta sa fie filtrul epurator?
Foarte interesant. Pune mai multe poze. Incearca sa marchezi pe capac unde anume sant situate sitele alea.
Pot pune silicon rosu si la garniturile subtiri din tabla sau doar la cele de cauciuc?
Nu. Doar la cele de cauciuc. La sitele de tabla e temperatura prea mare pentru silicon.
Oare toata mizeria din EGR si galeria de admisie sa aiba legatura cu faptul ca s-a mers cu masina cu probleme de limp mode perioada indelungata?
Nu chiar. Din cauza mersului subturat s-a imbacsit si EGR-ul si turbina (care a degenerat in limp). Adica ambele defecte au aceeasi cauza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. lamuriri cosmin. Iata si pozele

Vreau sa mai adaug urmatoarele:

1. caseta care contine sitele este fixata cu 4 suruburi torx de 25

2. dupa desfacerea suruburilor se detaseaza capacul care este prins cu niste clipsuri (vezi imaginea a 2-a) care sunt destul de coapte si trebuie manevrate cu atentie

3. in imaginea 3 se vede capacul 3 care vine peste suportul 2 care acopera sitele 4

4. in partea din stangadin imaginea 4 , cea incercuita, exista o fanta prin care intra gazele, in traseul lor intalnind acele site.

Eu vroiam sa pun un filtru pe traseu (filtrul mann provent de care se vorbea mai de mult), dar vazand filtrul de sub capac presupun ca nu mai are sens sa o fac. Ce ziceti?

post-35420-1235643544_thumb.jpg

post-35420-1235643581_thumb.jpg

post-35420-1235643596_thumb.jpg

post-35420-1235644714_thumb.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. La Passat e altfel capacul. Mult mai lat. Ca si aici.

Eu zic sa cureti sitele alea cu diluant sau ceva asemanator si sa le pui inapoi. Ar trebui sa-si faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038 131 501 AA pentru AVF, AWX

038 131 501 G pentru AVB

Care este diferenta intre cele doua egr-uri si ce se poate intampla daca montez pe un AVF unul de AVB ?Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!