Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Nu de egr imi e mie. Ci de ce ajunge la el, in speta ulei. Urmeaza Capacul de culbutori sa vad care e miscarea cu el ca am ulei in admisie. Nu chiar mult ,dar este. Consumul de ulei e foarte redus la mine. Cam 100ml/6000km.

Eu din prima poza, cu el necuratat, il vad destul de curat fata de ce aveam eu in el. Eu nu prea vad ulei asa mult in el. Poate e poza de vina

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e destul de curat pentru 150.000km din care 25.000 doar in tara si din care vreo 17.000 doar in oras. Nu este intr-adevar ulei mult. Am uitat sa fotografiez si egr dedesubt unde se mufeaza teava pe el. acolo era cam 2mm de calamina, de fapt niste funingine intarita. Ulei in admisie cred ca e de la gazele de carter. Am verificat istoria service la mine si s-a mai facut curatarea acelui capac de culbutori in germania pe la 117.000. Dupa ce il mai curat si eu odata poate nu mai da ulei aproape de loc, asta daca nu e de la turbina. Oricum am zis, consumul de ulei este minor. Pe admisie e o pelicula de ulei. Dar nu am fum albastru sau rauri de ulei. La joja nivelul se mentine bine. Toate bune sarbatori fericite :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super EGR, nici nu trebuia curatat. Nu am vaz niciodata un EGR asa de uscat, la PD.La unele se formeaza acolo "stalactite" din funingine amestecata cu ulei. Cand l-am curatat pe al meu, am gasit mult mai multa funingine, ce ma bucura e ca era uscata, nu cu ulei. Deci turbo e OK. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vaz niciodata un EGR asa de uscat, la PD.

Trebuia sa-l fi vazut pe-al meu. :D Nici n-am avut ce curata la el...

Sant multi factori care influenteaza starea EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este cineva cu EGR, curat ? Evident, inainte de curatare :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e vorba de garnitura dintre admisie si EGR. O sa pun si eu silicon la el.

e 3,5 lei o garnitura noua

dupa ce o schimbi nu va mai curge nimic

renunta la silicon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fabian ai dreptate, daca e de gasit acea garnitura separat. Siliconul e o solutie provizorie oricum pana la o garnitura noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos capacul , asa ai acces mai facil si poti sa sufli, speli, in draga voie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut acolo o mizerie horror de la garnitura dusa

era plin de ulei pe unitatea ESP

am crezut ca e EGRul mort

am schimbat garnitura si e luna si bec; daca nu ar fi praful romanesc ar fi ca nou

problema mai mare e cu dintii metalici ai racordului de cauciuc care intra in EGR

stiu bine producatorii de intercoolere aftermarket de ce folosesc coliere la racorduri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 3,5 lei o garnitura noua

Daca-mi mai si spui unde, esti tare. ;)

Asta e inculpatul: img0039lw5.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se referea la garnitura de cauciuc de pe interior, in interiorul cercului verde desenat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis cosmin clar despre care garnitură e vorba. Cea dintre egr admisie. Se vede şi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea subtire din cercul verde desenat de catre tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ziceam de garnitura care se monteaza pe furtunul de intrare in EGR, cel cu dintii metalici care se tocesc

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fabian gresit ce spui. Pe furtunul de admisie e o garnitură numită şi o-ring(şi care intră odată cu furtunul de admisie pe o parte a egr), iar

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:coffee_lol: azi la -7 grade celsius aveam(asta şi după curăţarea egr) consum la relanti 0,5 fără consumatori la motorul din semnătura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti dau un sfat ca mecanic,niciodata sa nu mai folosesti teflon,ala e o mare tampenie inventata de italieni,singurul loc unde ar avea utilizare e pe filetele unor nipluri de la instalatii de apa.In cazul tau era mai indicat sa folosesti silicon de temperatura inalta,are culoarea rosie,ii zice Form A Gasket parca.Oricum,ideal cand ai vreo garnitura sau un o-ring care nu etanseaza,sa le inlocuiesti cu unele noi.Scuze de off-topic.

Modificat de Luci G.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare că nu ai citit ce am făcut cu teflonul. Teflonul a fost pus sub o-ring

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te superi pe mine,pur si simplu ti-am dat o parere,pe care o sustin:nu are ce cauta banda de teflon la motoare auto.Ti-am spus-o din experienta,chiar folosesc toate draciile astea foarte des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am supărat, dar orice opinie poate crea dezinformare pentru ceilalţi şi m-am simţit dator să specific unde l-am folosit teflonul şi cum pentru că e o soluţie viabilă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic asa: - Teoria... ca teoria..., dar o solutie verificata e cat se poate de credibila. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De luni am sa ma ocup si eu de egr si tubulatura caci pe la toate imbinarile este putina umezeala si vad ca lui vicius i-a scazut si consumul la 0.5 la relanti dupa curatare si etansare.Eu nu obtin decat maxim 0.6 consum la relanti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile se vand separat. Eu le-am cumparat de la Seat Metrotehnica. Si sincer nu inteleg de ce pana la urma s-au facut 15 pag. pt un EGR. Nu exista alta solutie decat sa il schimbati, nu se curata si nici nu poti improviza cine stie ce mizerii de prindere a furtunurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nou , costa undeva pe la 600 ron la PBN.Garantie 2 ani.Eu l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!