Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

@jerri.

Ia legatura cu, colegul @andrei_221 e din Tg. Jiu si poate te ajuta.

De multe ori timpul e mai pretios decat banii(bajbaiala prin motoare).

Bujiile la temp.asta nu functioneaza de aceea se stinge martorul repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa sondei de apa scoasa functioneaza bujiile...treaba este ca mie imi sare apa de 110 grade la mers normal(banuiesc ca arata sonda aiurea)...@romtaxy zici ca nu ar trebuii sa functioneze dimineata bujiile din cauza temperaturii? ( golf 1.9 td se aprind bujiile ; vectra b isuzu 1.7 se aprind bujiile)  teoria mea este ca valoarea primita de la sonda de apa nu e corecta si de aceea nu le activeaza...daca se pricepe cineva si stie daca sonda de apa la tdi are alte valori fata de benzinare si daca a masurat cineva rezistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa nu confundam aprinsul bujiilor(inrosirea lor)cu aprinderea martorului din bord.

Sonda de apa o poti verifica cu ajutorul vag com/vcds dimineata inainte de pornire(temp.afisata in vdcs nu trebuue sa fie mai mare/mica cu mai mult de 10º fata de temperatura de afara, acelasi lucru trebuue facut si cand motorul e la 90º.

O sonda de temp.(G62)nu este o avere asa ca...merita schimbata.

Unul din rolul lui G62 e de a"comanda"releul de bujii(sa alimenteze bujiile pt.a incalzi aerul din camera de ardere).

Deci...fa un test/verifica cum ti am spus sau cauta pe cineva care stie/are cu ce face toate masuratorile, pe "povesti" si nu pe ceva concret(test pe care tu NU l ai facut)nu cred ca o sa ti rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romtaxy....am scos mufa sondei de apa(acum martorul sta aprins si primesc si 12v la mufa bujiilor) cu mufa martorul sta o secunda si nu primesc curent la mufa bujiilor..tind sa cred ca este de vina sonda de apa pentru ca la mers exterior imi indica 110º-115º si sincer nu am caldura de temperatura aia si nici motorul nu se incinta asa de rau( sonda e luata de pe un passat 1.9 tdi din 2000...si am mai incercat cu una de pe un benzinar de 1.4 ...sonda (G62) este speciala pentru tdi sau merge orice sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda tdi e una/benzinar alta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati avut vreo data problema cu electrovalva de pe pompa? Eu cred ca la rece ( cand se raceste) nu se deschide complet si trebuie sa invarta de cateva ori pana o invinge si deschide motorina. Cand pun contactul se aude ca tacane dar ma gandesc ca in ea nu face cursa toata..... Am dat avans/debit, am umblat la taote furtunele de alimentare dar tot asa face. Chiar si acum la 15 grade daca o las vre-0 4-5 ore nepornrita, invate de 4-5 ori pana porneste. LA cald nici nnu apuca sa il dea peste cap si e pornita. Ma framanta ideea pt ca in iarna la -15 grade nu cred ca o mai ia.  A intalnit cineva aceasat problema la electrovalva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jerri_andrei@ Esti sigur ca ai 1.9 Tdi? Bujiile la tdi functioneaza doar de pe la 2 grade in jos deoarece are injectie directa. Vectra B care o dai tu exemplu are injectie indirecta si are nevoie de bujii tot timpul daca motorul este rece. Nu le poti compara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Revin iarasi cu problema mea :pornirea. Am pus distributia din nou la punct , am schimbat supapa aceea de pe filtrul de motorina, si tot degeaba. La rece,daca o las 5-6 ore nepornita invarte de 5_6 ori pana o ia. Am observat ca scoat

e si fum albastru asa cand sta la relanti iar cand o turez scoate odata un palc si dupa aceea vre.o 10 secunde nu mai scoate. Ulei nu consuma. Am verifivat si injectoarele si sunt bune. Masina trage ,nu scoate fum negru, nu intrerupe,merge bine. Am umblat si laavans,l.am miscat d ecolo colo dar nu are nici o simptoma . Scoate fum la fel si porneste tot la fel. Mi.a zis cineva ca ar putra sa fie valava aceea de avans de sub pompa. A avu tcineva problema cu valva aceea? Ce simptome ati avut? Ce mai poate fi?

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce spui tu...mie imi da de gandit ca ar fi supapa aia unisens.Motorina care vine pe TUR...dupa ce opresti motorul ar trebui sa ramana acolo.Daca e aia defecta...motorina se duce inapoi in rezervor.Si e normal sa invarta de cateva ori pana ii vine din nou motorina.

Incearca dupa ce o lasi cateva ore nepornita...sa ii pui contactul de cateva ori(fara sa pornesti)..sa se amorseze pompa...si apoi sa incerci sa pornesti...si vezi daca face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După printscreenul de pe pagină precedentă, valva de avans este bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia,porneste mult mai bine acum,am pus-o dupa semnele de fabrica sa zic asa...axul cu came blocat,semnul de pe volant si pompa blocata in gaura cea mica.

Modificat de jerri_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori o parere......La pornire daca e rece martorul de la ulei clipeste cateva secunde bune timp in care bat tachetii, dupa 10 secunde maxim toate bune. Daca stationeaza maxim o ora cand o pornesc la fel bat tachetii foarte scurt si martorul de la ulei clipeste de 2 ori (inainte de stationare motorul era la temperatura optima de lucru). Problema este doar la pornire dupa care totul e ca la carte. Uleiul este Liqui Moly 5w40 care are 9600km, filtrul de ulei mahle (nu din alea ieftine). M-am gandit sa verific sorbul pompei de ulei poate este putin obturat. Alte pareri?

 

 

 

Ps: asa pornea iarna trecuta la 500km dupa schimbul de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un ulei mai gros/un test de presiune ulei.

5W40 nu prea se "impaca" cu generatia motoarelor cum ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte a avut 10w si l-am schimbat pe acest motiv. Ungere proasta la pornire. Consumul de ulei a fost de 100ml intre schimburi la 10000km cu ambele. Verificat sorbul si baia, sunt curate. Ma gandesc la pompa de ulei poate are o supapa de sens ceva si nu functioneaza. Problema apare dupa minim 10 min de stationare, daca o repornesc mai repede totul este ok. Mai am in familie un AHU din acelasi an, la pornirea rece de dimineata dispare imediat martorul cu acelasi ulei si motorul are 340k km.

Modificat de Askamp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am pus distributia din nou la punct, am marit iq, avansul este in grafic, motorina nu scapa inapoi. Masina porneste greu la rece si scoat emereu fum alb dupa ea. Turbo nu consuma ulei , deci de la el nu cred ca e fumul. astept sa imi spuneti unde sa ma mai uit. Sa fie paryea electrica de la pompa? La cald o ia sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt valorile la injectoare? sau la ce se refera?

post-89681-0-46041500-1447342039_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt valorile pentru injectoare. Le găseşti în Measuring blocks grupul 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La grupul 13 nu imi arata dect 3 cilindrii. Care injector nu  il arata cat scoate? Ala cu fir? Mie imi scoate fuum alb si ma gandesc ca unul din ele o fi uzat. Pe celelalte 3 le arata intre -0.09 si 0.40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aseara am pornit masina dupa o saptamana,a pornit bine.de dimineata am dat la automat de vreo 10 ori cate 15 secunde nici gand de pornire. A inceput sa curga motorina sub ea( de la pompa) prin zona indicata in poza( am strans cele 4 suruburi care o tin)...toate ca toate.am desfacut conducta injectorului cu fir si nu este deloc presiune,am obturat cu degetul ( este vorba de motor 1.9 tdi , pe un vento din '93).am pus electrovalva pe direct (12v+ de pe baterie) , am incercat si cu spray de pornire ( tot nimic ).Are cineva vreo sugestie ? poate ajuta la formarea unei idei,masina are momente cand galopeaza la relanti

post-105009-0-44341600-1448482963_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ancearca sa duci pompa la un pompagiu. Daca a ajuns sa curga motorina din pompa inseamna ca ai vreo garnitura impuscata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

s-a rezolvat :) . Am vandut masina  ( releul 109 era problema,nu alimenta ecu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

va salutt baieti. am cautat de cateva zile pe forum si nu am gasit nimic legat de problema mea. are fratemiu un golf 3 1.9 tdi.problema ar cam fii urmatoarea..masina porneste ok. insa galopeaza intr un stil groaznic si la relanti si in mers(pe la 1800 rot/min). am dus pompa de injectie la un pompagiu. a schimbat garniturile , a zis ca e ok .insa problema asta tot nu s a remediat. debitul este in jur de 3.6 (+ - 0,1) avansul este in grafic . injectoarele sunt se prezinta ok. nu stiu ce sa ii mai fac.. dati mi si mie o ideie ce sa i mai fac va rog. codul motorului este 1z 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!