Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Ca sa nu te chinui cu printscreen poţi face log-uri, este chiar mai indicat pt. că acolo se pot vedea şi eventuale fluctuaţii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

Salut baieti. am revenit cu pozele.

post-102670-0-56048900-1377275063_thumb.

post-102670-0-46752300-1377275073_thumb.

post-102670-0-28579300-1377275080_thumb.

post-102670-0-94520500-1377275085_thumb.

post-102670-0-13265500-1377275093_thumb.

post-102670-0-64190900-1377275113_thumb.

post-102670-0-94607200-1377275221_thumb.

post-102670-0-49243000-1377275227_thumb.

post-102670-0-33559200-1377275235_thumb.

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

am utiat sa postez si logul.Jur  ca nu stiu ce sa ii mai fac,am schimbat senzorul g62,am schimbat releul de bujii,nimic. Daca scot mufa l g62 si ii tin 4 secunde bujiile incandescente porneste la sfert masina, La cald nu am nici cea mia mica pb.  Lupo_bv distributia nu am schimbat`o recent,are ceva vreme si nu am avut nicio pb, in schimb cand am intrat la basic setting pe grupul 0,a inceput sa tremure masina din toate incheieturile,parca mergea in 2 pistoane si un fum puternic in spate.cum am iesit de acolo si-a revenit la mersul normal. NU stiu ce sa ii mai fac. Bujiile incandescente sunt noi noute, Beru

028-906-021-AHU.lbl.txt

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am pus si eu masina pe tester. Mi-au iesit doua erori. Prima si cea mai importanta a fost injectorul cu senzor sau injectorul 3, e posibil ca dupa schimbarea lui masina sa trag mult mai bine, iar becul de la bujiile incandescente sa nu mai limineze intermitent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

fa o poza si la avans .

in "basic settings" grup "000" in coltul din dreapta jos ai "tdi timing" .dupa ce i-l accesezi mai ai o fereastra in dreapta jos din care alegi tipul tau de motor .motorul trebuie sa fie in temperatura de exercitiu cand faci testul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

uite ce imi arata,daca am nimerit unde trebuie

post-102670-0-19617100-1377333405_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai nimerit bine...avansul nu prea nimereşte bine. La ce temperatură era lichidul de răcire când ai făcut graficul?


Uite am făcut un grafic cu avansul în cele două situaţii:

  • Basic settings: ăsta este avansul mecanic cu care porneşte practic motorul
  • Measuring blocks: ăsta este avansul corectat de calculator

Nu ştiu cât este de concludent ce am făcut eu acolo, dar se vede că avansul cu care porneşte motorul este dereglat foarte tare.

 

Este normal ca atunci când treci pe Basic settings să se schimbe mersul motorului având în vedere că funcţionează fără să aibe corecţii făcute de calc. Numai că nu este normal să se manifeste ca la tine (la mine uneori nici nu se simte când trec de pe una pe alta, deşi am şi eu avansul cam dereglat dar în partea cealaltă)

Din ce se vede în Basic settings în afara avansului foarte mult în afara graficului ai şi cantitatea de motorină injectată mare (de aia scoate şi fum)

 

Acum ca să fie concludentă treaba fă cele două printscreen-uri cu motorul cu apa la 90 (de fapt peste 80). Am o presimţire că nu o să arate chiar bine, dar trebuie să vedem întâi.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum nu se poate sti cum era avansul tau imediat dupa ce a fost schimbata distributia iar acum fiind dereglat ,iti recomand sa verifici intinzatorul de la cureaua de distributie sa nu aiba un "inceput de sfarsit" si pinionul de pe arborele motor sa nu aiba joc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

Revin cu print screenurile la temperatura de 93 grade. Celelalte erau facute undeca la 50 grade. 


si asta cu tdi timming

 

post-102670-0-63874500-1377350566_thumb.

post-102670-0-09188400-1377350578_thumb.

post-102670-0-92564800-1377350718_thumb.

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, exact cum bănuiam. Problema la tine este că avansul este mult prea mare, adică momentul injectării motorinei este mult prea devreme. În condiţiile astea, la pornire,  injecţia se face în condiţii de temperatură şi presiune prea scăzute. Când scoţi senzorul de temperatură intră bujiile în funcţiune ca pentru temperaturi la Polul Nord şi astfel se remediază problema temperaturii, de asta porneşte uşor cu bujiile puse.

Prin urmare primul pas este să mergi la un service, în cazul în care nu vrei să-ţi bagi tu urechile, să remedieze această problemă.

Mai este ceva ce nu-mi place: valoarea dată de MAF (debitmetru) mi se pare prea mare la ralanti faţă de valoarea specificată şi cam depăşeşte şi valoarea maximă. Dar asta nu este aşa urgentă, rezolvă problema avansului şi după aia mai vedem.

 

PS

Când mai foloseşti TDI Timming să selectezi din colţul dreapta jos tipul motorului (asta în cazul când faci măsurători de precizie, acum nu a contat la cât este de dereglat)

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

mersi lupo_bv, am observat tarziu ca era 1,7... avansul cum il reglez?din distributie? la pompa? daca poti lasa-mi intr`un msg privat numarul tau,si iti multumesc pentru informatiile oferite pana acum. Intradevar,acum cu motorul la 90 grade nu a mai facut asa rau cand am intrat la basic settings,dar daca incercam sa o accelerez,parca mergea in 3 si tot cu fum,dar la relanti isi mai revenise. PS uite si un print cu tdi timming facut la 89 grade parca cu 1,9 tdi , am facut mai multe printruri,dar la ultimu mi-am dat seama tarziu ca era 1,7

post-102670-0-66984000-1377375774_thumb.

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că în pdf mai spre sfârşit zice cum se reglează. Se reglează prin slăbirea fuliei şi rotirea pompei. Mai multe nu ştiu să-ţi zic pt. că nu prea m-am băgat la chestii mecanice. Când am avut probleme cu a mea (crescuse consumul după schimbarea distribuţiei) tot la mecanic am ajuns. A făcut-o să meargă bine, dar tot dereglat este avansul.

În basic settings nu se accelerează motorul pentru că nu este monitorizat de ECU

Pentru stadiul ăsta nu are prea mare importanţă graficul, ţi-am zis să ştii numai în cazul în care vrei să o reglezi la fix (în funcţie de tipul motorului zona aia haşurată este translatată mai sus sau mai jos)

Îţi recomand să citeşti şi topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off topic . unde  pot gasit manual golf 3 instructiuni :)

Modificat de as_yoh9999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

Revin la problema mea. S-a rezolvat datorita ajutoruluii si informatiilor oferite de lupo_bv . Multumesc inca odata pentru ajutor lupo. Intradevar a fost din avansul pompei de injectie(sarise un dinte de la punct). Multumesc, multa bafta si drumuri bune!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe google "_docauto.ro__manual_service_golf3.rar" si pe primul rezultat al cautari dai click si de acolo cred ca te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

cureaua sau pinioanele nu sar ele asa de la punct pentru ca s-au plictisit in pozitia aia .cauta si cauza .ai controlat ce ti-am scris mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

floro_st205 am comandat deja tot kitul de distributie. oricum intinzatorul si rolele sunt cele din fabrica,nu au fost schimbate niciodata,a fost schimbata decat cureaua.

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva zile am schimbat injectorul cu senzor, iar problema martorului de bujii care lumina intermitent a disparut sa nu mai zic de puterea motorului care a crescut considerabil, probabil ca am mers ceva timp cu ea puturoasa, iar trecerea asta mi s.a parut fenomenala. Ce e curios e ca am mers cu cineva tot cu un golf 3 1.9tdi care ii licarea in bord martorul de bujii, iar masina ii tragea foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate licărea din alt motiv :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta avea alt motiv, el a zis ceva legat de releul de bujii. Eu ma bucur ca mi-am rezolvat problema si masina merge bine si chiar sper sa mearga asa si in viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti..Am un golf 3 1.9 tdi an 95  si o mare problema...masina scoate enorm de mult fum negru...masina trage de rupe, nu am probleme cu ea, dar cand o calc cel din spatele meu nu mai vede nimic.. care ar putea fi cauza?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi multe cauze pentru fum: pierderi de ulei pe la turbină, ceva senzori temperatură defecţi, MAF, injectoare, avans, cantitate de motorină injectată, EGR, restricţii pe admisie sau evacuare (în funcţie de culoarea fumului  se mai pot face ceva diferenţieri între cauze).

Având în vedere că nu ai pierderi de putere, unele cauze pot fi tăiate de pe listă, dar ar fi bine să pui prima dată un vagcom să vezi dacă sunt coduri de eroare, avansul, injectoarele, cantitatea de motorină injectată, log în mers pe 3,10,11.

De asemeni să verifici dacă ai pierderi de ulei pe la turbo (cam ce consum de ulei ai?) şi să încerci să faci un consum de combustibil de la plin la plin (sau să spui dacă ai sesizat vreo creştere de consum)

Chestiunea a apărut din senin sau a coincis cu vreo intervenţie la maşină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul este negru si a aparut din senin, consumul nu este mai mare de 7.5 in oras si 5.5 afara la viteze normale, ulei imi consuma doar iarna deoarece bag mai subtire, problema e ca nu tot timpul imi scoate. Am avut o problema cu teava de plastic din poza (era sarita din motor) atunci nu imi scotea deloc fum dar nici putere nu aveam   di-Y8E0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin ţeava aia se recirculă vaporii de ulei. Când a fost sărită practic îţi lua aer fals (necontorizat de MAF). Prin urmare ECU vedea aer puţin (în realitate era mult) şi comanda o cantitate prea mică de motorină. De aici lipsă putere şi bineînţeles şi lipsă fum.

Fă mai întâi testele pe care ţi le-am zis mai sus cu vagcom-ul. În plus vezi dacă arată ceva pe grupul 3 în Basic Settings (ştiu că la golf 4 merge nu ştiu dacă şi la golf 3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am si eu o problema cu motorul ..merge cu intreruperi ...nu se opreste insa da senzatia ca moare , chiar si intensitatea farurilor se schimba atunci cand da un fel de rateu ceva...nu imi dau seama ....se intampla la relanti , pe esapament se aude ca si cum as tura-o, iese aer mai mult si in fata are intreruperi , ca si cum ar da sa se opreasca, nu stiu ce o avea ....... si am mai observat ca bujia sta mai mult aprinsa si uneori cand pornesc sta pe la 1000-1200 asa in relanti , apoi isi revine .......dupa aia sta apa numai pe 90 de grade atat , nu se misca nicaieri , ajuge la 90 de grade si la relanti ...

nu stiu ce sa ii fac ....ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!