Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Scoate turul din filtru şi bagă-l într-un borcan cu motorină, dacă porneşte este de unde ţi-am zis (nu degeaba unii producători pun în cutia filtrului şi cele două garnituri). Dacă nu porneşte atunci problema este în altă parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am sa fac asta. Stii cumva daca are si vreo supapa la alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat o supapa de sens si am scapat de aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai montat-o, pe furtunul de retur? Trebuie sa stiu ceva anume despre supapa asta sau merg la mag si cumpar o supapa de genu si o montez.....pur si simplu? E vreo marime ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalarea e usoara ,tai furtunul si instalezi supapa cu doua coliere (sa fii atent la sens) .masoara diametrul furtunului inainte de a o cumpara ,sa stii ce diametru sa aiba stuturile supapei .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am vazut intr-un magazin online, Supapa pompa combustibil, diametru 6 mm. Am sa va zic ce am rezolvat. Multumesc pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca diametrul e de 8 mm pentru ca luasem unul de 6 si m-am intors sa-l schimb.Supapa am montat-o pe tur ,pe tur trebuie sa tina presiune ,pe retur se intoarce in rezervor,ai grija la sens cand montezi supapa,sa sufli in ea sa vezi pe care parte trece aerul.

Modificat de Robert_rby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am impins shtul ala putin mai tare (cu toate ca nu am simtit sa mai intre vre-un pic) a pornit fara nici un fel de probleme :icon_confused:. O mai las putin sa vad cum "se comporta" si am sa ii schimb garniturile despre care a vorbit colegul Lupo_Bv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi...azi i-am facut un test si mi-a dat pe test valva de la pompa de injectie...pompa de injectie a mai fost rectificata o data de catre fostul proprietar. Iar avansul e la 4 .... am fost putin si cu mufa de la debitmetru de aer scoasa,dar tot la fel merge,deci nu e asta problema....

 

Fum nu scoate deloc,motorul e la fel de zgomotos si revenirea se face lin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e la fel de puturoasa.....sa schimb pompa de injectie ?? in shrot am observat ca e destul de scumpa...undeva la 100 de euro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca a inceput din nou,cateodata doar,cand o turez sa aiba intreruperi in mers...am mai patit asta,am schimbat filtru de motorina si vreo 2-3 luni nu am mai avut treaba,acum vad ca iar a inceput sa faca asta cateodata....

 

Cred ca o sa o pun la vanzare,pentru ca deja prea multe probleme fara rezolvare....am citit topicul acesta cap-coada,toti care au avut problemele astea,nu au mai revenit cu solutia de rezolvare.Sa inteleg ca nu e rezolvare pentru aceste probleme ?! Masina se accelereaza bine pe loc,dar cand dau sa plec cu ea...zici ca mai trag 2 masini dupa mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am luat debitmetru de aer de la un prieten de pe masina lui ( Audi A4,motor 1Z ) , l-am pus pe a mea si am dat o tura cu masina.Masina mergea mult mai bine,era clar ca debitmetru meu de aer era problema.OK...l-am montat inapoi pe al meu,cu gandul ca maine merg sa cumpar altul.Cand am plecat acuma seara de la lucru cu masina,cu debitmetru meu montat,SURPRIZA ! Debitmetru meu si-a revenit...trage la fel de bine cum tragea si cu celalalt debitmetru.

Tin sa precizez ca pe debitmetru meu , in partea care intra in cutia de la filtru de aer,pe sita era depus un strat destul de mare de mazga,praf negru...sau ce era.L-am curatat cu o carpa uscata si apoi l-am montat inapoi. Oare din cauza aceea sa nu imi fi tras bine masina ?? E cam ciudata treaba oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă o curăţare cu ceva de genul ăsta. Dacă sita aia era înfundată el cum să mai măsoare? ECU dozează motorina în funcţie de mai mulţi parametri printre care şi informaţiile date de debitmetru. El vedea aer puţin --->motorina putina---->masina puturoasa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...oricum l-am curatat din prostie,am zis ca sunt duse integratele de pe placa din debitmetru...dar spre surprinderea mea,a ajutat faptu k am curatat acea sita.Am mai dat cateva ture acuma 20 d minute cu masina sa vad cum se comporta si pot sa zic ca trage mult mult mai bine.

Cu acel spray daca dau pe sita,nu o sa intre mizeria in interiorul debitmetrului ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu ştiu ce să-ţi zic pt. că nu am făcut niciodată operaţiunea asta. eventual ţine-l cu sita în jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai sa-l cureti ,o sa trebuiasca sa-l demontezi de pe carcasa filtrului de aer . asa poti da cu spray din ambele directii si nu o sa ramana nimic "inauntru" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns.Dar probabil ca deocamdata il las asa ca l-am sters destul de bine inainte sa il pun sus si daca nu imi mai face figuri nu o sa-l mai dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! In legatura cu problema dezamorsarii pompei de motorina (dupa o perioada de timp), e pozibil ca toti colegii care mi-au oferit sfaturi sa fi avut dreptate. Problema s-a rezolvat prin montarea unei "pompitza"de amorsare pe tur (cost 50 lei). Se pare ca ar fi putut functiona si cu o supapa unisens sar schimbate garniturile,furtunasele si colierele de la filtrul de motorina. Multumesc si drumuri bune!!! Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema dezamorsării pompei de motorină se pune la maşinile care au aşa ceva. AAZ-ul nu are (ai scăpat de o grijă :10[1]: ) aşa că vezi cum este cu aerul fals :icon_thumleft: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,porneste foarte greu masina. De unde imi dau seama daca sunt in regula parametrii motorului? am luat un vagcom cu 50 lei. Iarasi o problema ciudata e faptul ca atunci cand merg cu ea si o accelerez puternic se aude un zgomot metalic si nu are putere, oare o fi dusa si turbina, injectorul 3? Eu zic ca masinile  astea ale noastre vor sa se pensioneze si noi nu le lasam.    Aveti idee de vre-un service bun in Iasi?

Modificat de Kingpin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
canonpixmamp160

Salut baieti,nu stiu daca postez unde trebuie,rog adminu sa stearga postu daca e cva. Am si eu o problema la un golf 3 1.9 tdi ahu motor, porneste foarte greu la rece,Nu`mi alimenteaza bujiile incandescente. Am schimbat senzorul de temperatura g62 dar nimic. Specific ca daca ii scot mufa de la senzorul g62, masina citeste ca are -60 grade temperatura si imi tine bujjile pe bord mai mult ca de obicei(acum vara se stingeau insant) . Daca tin bujjile 4 secunde,masina porneste sfert de sfert. A mai patit cineva asa? Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine. Multumesc, Costy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi aşa este vara se stinge foarte repede martorul de bujii, aproape nici nu-l observi. S-ar putea să nu fie asta problema pornirii grele şi faptul că porneşte bine când ai senzorul scos ar putea fi o remediere indirectă.

Pune un vagcom şi vezi cum este avansul, compensaţiile pe injectoare, cantitatea de motorină injectată, eventuale erori.

Dacă nu sunt alte probleme maşina trebuie să pornească bine, vara, şi fără bujii. Eu am păţit să le am arse şi am observat ceva pornire mai grea (nu foarte grea) numai când temperatura a scăzut sub 5 grade.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

lupo_bv 

pe vag com nu am nicio eroare la motor.Pana sa am problema asta mi se stigea instant martorul la bujii,dar imi pornea.Ma gandesc ca nu cumva sa fie releul de bujii de vina. Chestia e ca la mine nu`mi sunt alimentate absolut deloc bujiile la pornire.Practic porneste fara bujii. Doar in momentul cand ii scot mufa la senzor,abia atunci imi da curent pe ele,atunci mi le alimenteaza si imi porneste la sfert. Daca era ceva de injectie nu pornea nici atunci. NU se dezamorseaza sau altele

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă atunci când scoţi senzorul bujiile primesc curent, nu cred că este vreo problemă pe partea asta (senzor, cablaj, releu).

Ideea este că atunci când scoţi senzorul practic simulezi pornirea la cald (pornirea grea la cald şi pornirea grea la rece sunt nişte chestii destul de distincte, dar care pot avea sau nu cauze comune).

Pentru pornire grea la rece mai sunt şi alte cauze: avans (ai schimbat distribuţia de curând?), cantitatea de motorină injectată, EGR, pompa injecţii. De asta am zis să mai dai ceva informaţii cu privire la alţi parametri. Pune nişte printscreen-uri (imediat după ce porneşti cu motorul rece) cu grupul 000 (atât în Basic settings cât şi în Measuring block) şi grupurile 001, 003, 004, 007, 008, 013.

După aia dacă aici este ok, mai ne gândim şi la alte măsurători.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

ok. Multumesc frumos.Am sa fac print screenu`rile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!