Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Poate ne lumineaza cineva de ce nu afiseaza si la injectorul 4 . Eu am mai vazut postat pe forum un print screen de la un motor 1Z si nici acolo nu era afisat injectorul 4.

Eu folosesc o varianta ceva mai veche de vag com adica 311.2 , posibil sa fie asta cauza ??

Sincer am o interfata imprumutata de la cineva pentru ca a mea merge perfect la Lupo dar la Golf imi dadea erori la modulul de motor dar la ABS mergea . Mi-a parut ciudat si am zis sa nu ii dau vreo eroare cand adaptez ceva si sa o gafez.

Mai astept poate vine vreo idee de undeva ..

Nu inteleg fenomenul cum se poate sa isi revina si apoi sa mearga prost din nou.

Cand se mai incalzeste un pic o sa incep cu EGR sa vad in ce strare este si pe urma sa verific si injectoarele ( desi un injector defect sau uzat nu isi revine dupa ce merge la turatie mai mare). Astept ideea care sa ma lumineze ca e intuneric total .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am explicat în postul precedent de ce nu arată compensaţiile decât pentru 3 cilindri, de fapt cilindrul 3 nu este arătat el fiind reperul.

Nu are legătură cu interfaţa şi cu versiunea 11 tot aşa o să arate.

Eu zic să mai reglezi timing-ul, du-l pe linia albastră, şi foloseşte un timp aditiv pentru curăţat injectoare (eu am mai folosit STP şi Power Service, bidon gri - le găseşti la orice supermarket), poate îşi mai revine compensaţia aia de 1,20 că este cam măricică.

Problemele astea pot apărea şi de la mersul subturat, aşa că mai dă-i câte o forjă din când în când şi după ce ajunge apa la 90 nu te sfii să schimbi vitezele la 3000 sau peste.

Mai contează şi motorina, eu le-am cam încercat pe toate şi motorului meu îi place cel mai mult de la Rompetrol, cel puţin cu aia de 55 mănâncă asfaltul nu alta. Zilele trecute am drenat filtrul de motorină după 20 000 km şi nu a avut nici măcar o picătură de apă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci incep sa concluzionez ca ar fi exact ce credeam si eu adica injectoarele , desi stiu din experienta ca o duza uzata merge prost la rece si nu la cald ( la mine fenomenul se petrece pe dos adica merge prost la cald).

Aveti idee daca o curatare cu ultrasunete ajuta la ceva sau e frectie la injector de TDI.

Mai e o problema , eu merg mai  mult in oras , nu ma sfiesc sa schimb la 3000 chiar si la 3500 , dar cam cat de sportiv trebuie sa mergi cu 1z-ul ca sa mearga in parametrii ???Si mai e si alt aspect , daca schimbi la 3000 3500 nu cred ca Golf-ul este  mai economic decat Lupo pe benzina care consuma 10 /100  in oras dar la care am avantajul ca este mic si ma strecor pe unde imi place.Cat despre aditivi de injectoare am incercat vreo 3 pana acum si parca sa zic ca cel mai interesant mi-a parut a fi unul care se vinde la LUk oil care desi este foarte ieftin sa zic ca s-a simtit ceva schimbat dupa ce l-am bagat in rezervor. Am vazut pe aici ceva despre un aditiv liqui molly  dar nu am gasit asa ceva .ala chiar cred ca era si mai bun.Se puneau furtunele de tur si retur direct in aditiv si se lasa motorul sa mearga numai cu aditiv si motorina care ramanea in pompa .Ala chiar cred ca isi face treaba .Cele care pui 100 ml la 60 de litri nu cred ca au ce sa faca la un injector . O sa incerc sa ii ung putin instalatia cu cativa litri de ulei hidraulic la un plin si sa vad cum se comporta pe urma.

Va mai tin la curent si astept idei in continuare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce hidraulic si nu 2T in motorina eu spun ca este mai bun,dar fiecare face ce vrea,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu o problema si nu stiu ce ar putea fii. Motorul meu face foarte urat cand este turat. A inceput sa faca asa brusc. nu stiu de la ce se aude asa. ma poate ajuta cineva? zgomotul ar fi acesta

astept sugestiile si parerile voastre!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am descoperit ce avea masina mea! Am fost cu ea la service si am rezolvat sunetul acela al motorului. Era de la avans. Problema este ca trebuie sa schimb calculatorul motorului, deoarece nu imi vede nici un senzor, si nu imi regleaza avansul sub nici o forma, avand acum avansul reglat mecanic.Va tin la curent cu ce se va intampla mai departe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi mecanic se reglează (mă refer la avansul dinamic, sau începutul injecţiei cum vrei să-i zici). Ce să reglezi din calculator la o pompă rotativă dacă pui pinionul prost?

Eu zic să te mai gândeşti cu schimbatul ECU, s-ar putea să fie o problemă de interfaţă de nu vede ce trebuie (dacă ECU nu ar vedea nici un senzor nici motorul nu ar merge...deloc). Când accelerezi nu se modifică deloc valoarea din grupul 000 câmpul 2, de zici că nu controlează ECU avansul?.

Pentru documentare citeşte şi topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/

Şi ar fi interesant şi de ce s-a dereglat aşa brusc avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot spune de ce s-a dereglat avansul brusc. Iti pot spune ca masina mea pe diagnoza imi arata temperatura apei -36 de grade constant, si nu imi vede nici senzorii de la ulei pe care i-am cumparat noi recent. Am incercat sa le dau si minus direct pe fir si degeaba.tot nu se opresc senzorii. Cat despre cei de la service, ei au spus ca nu stiu sigur, dar ei imi recomanda sa merg cu ecu la un electronist sa il verifice sau sa imi iau altul din schrot sa il incerc. Dar electricianul crede cel mai tare ca e ecu. Mecanicul a facut diagnoza computerizata si a spus ca masina mea functioneaza ca o masina veche fara sa isi regleze sub absolut nici o forma avansul. Pe diagnoza computerizata nu apare nici o modificare nici la accelerare nici la relanti. Va tin la curent!

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ştiu dacă temperatura apei apare aşa este dus senzorul, întrerupt circuitul sau nu face contact undeva.

Mă cam îndoiesc că la maşina ta senzorii de ulei sunt legaţi la ECU. Mecanicii de acolo sunt cam depăşiţi dar ţi-au dat un sfat bun: să mergi în altă parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel stiu si eu, adica sondele de presiune ulei nu au nici o treaba cu calculatorul motorului iar temperatura apei sta neschimbata sonda apa defecta sau traseul electric ,fire sau mufe ,intrerupt.teoretic de acolo pleaca si zgomotul de injectie si nici nu lucreaza avansul corespunzator.schimba meseriasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. De ceva vreme am o problema cu golfu. 1.9tdi 1z. Motorul a fost ramapat, si tragea f bine, se simtea diferenta fata de unul stock. Acum nu mai trage nici cat unul stock. parca ar avea 70CP. Motorul scoate ceva fum negru, la ture mai mari, si nu se simte o diferenta majora cand intra turbina.Consumul mediu e undeva 6,8% mers 70% in oras 30% extern. Am vazut ca in forja in viteza 4 sau 5 acolo pe la 3500 de ture, mai are intreruperi, si atunci scoate fum inecacios. Daca merg constant cu ea 160-180 km/h, in 15  km se cam incalzeste motorul undeva pe la 100-105 grade si incepe sa scada antigelu din borcan...Nu am sesizat apa in ulei nici ulei in apa, si nici alte scurgeri... turbina functioneaza bine, consumul de ulei este ok aproximativ 300ml la 10000 km.

Filtrul de motorina a fost schimbat, la fel si cel de aer. Injectorul 3 cel cu fir a fost si el inlocuit cu un an in urma ca a cedat, iar debitmetrul functioneaza ok. EGR-ul a fost desfacut si era curat, nu am avut ce curata la el. Masina are 270k Km.

A si inca un simtom...da merg lejer in localitate cu a 4-a tremura masina, parca ar fi subturata, si asta face si la 1500 de ture si la 2000 de ture si la 2500 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi de la amestec incorect. Cauze pot fi destul de multe la ce spui tu, aşa că fără aportul unui vagcom (coduri de eroare, vizualizare parametri, loguri în mers) este destul de greu de determinat cauza . Ar merge şi pe ghicite, dar discuţia va mai dura vreo 5 pagini de aici înainte.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. la ultima diagnoza nu a dat nici o erroare desi motorul mergea la fel. Am vazut ca nu e asa scump un vag com(120 ron) o sa achizitionez unu si am sa ma apuc de teste sa vedem ce e de facut). Nu imi permit sa ma duc in service cu masina ca ma stoarce de bani si nu o repara, M-am ars si nu mai am incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
basaraba florin

buna sera

am o problema cu motoru la inceput nu sa ridicat turatia peste 3000 in sarcina ca apoi sa se opreasca defintiv.

nu a mai pornit sub nici o forma.dupa verificari am constatat ca nu iese motorina din capul hidraulic .am scos totul din electrovalva si tot nu vine motorina.am inlocuit pompa cu alta si aceiasi problema.

ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceeasi problema si am dus masina la electrician.era din instalatia electrica. si mi-a tras un fir la electrovalva care vine dinainte de mufa groasa. maine pot sa ma uit sa iti spun culoarea firului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o nelamurire in legatura cu sunetul la relantiu la Golf 3 1.9 tdi. Masina este din 1998 si am investit o gramada de bani in ea. Dupa ce pornesc masina are un "Chitait" ca sa ii spun asa care lam urmarit de multe ori si imi pare ca se aude din zona electromotorului. Nu ma pricep la mecanica, nu stiu care poate sa fie problema?

 

 

 

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie bucsele alea de la electromotor. (imi dau cu parerea). Dar daca e de la electromotor nu cred ca ar putea fi altceva. Dar daca se aude doar o perioada scurta dupa ce pornesti motorul si dupa nu mai face ai o problema la alternator.trebuie schimbat rulmentul de acolo.

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce porneste masina se aude sunetul si apoi se opreste in cateva secunde? Daca da, atunci sunt bucsele de la electromotor, le-am schimbat si eu.

 

LE: Sunetul seamana cumva cu asta?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ubiGqfL3TEM

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mie imi suna dupa ce pornesc motoru continuu,cand il las la relantiu. Nu are perioade de intrerupere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa calci ambreiajul sa vezi daca se mai aude ( zic si eu o parere ) asa facea a mea cand s-a dus rulmentul de presiune ! daca poti pune un video cu sunet , poate reusim sa te ajutam ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, e primul topic pe care il deschid pe acest forum, deci e posibil sa nu respecte toate regulile de pe site. Problema mea e urmatoarea:

Am un golf 3 (1995, cod motor 1Z, 1.9tdi, 66kw/90 cp, versiunea CL) sper ca sunt suficiente detaliile despre masina. De ceva timp mi.a aparut o eroare in bord. Si anume martorul de bujii incandescente care se aprinde intermitent, chiar si cand pun contactul, bineinteles se aprinde pt cateva secunde (acum vara pt o fractiune de secunda) dar daca las contactul pus 30 de secunde aproximativ pe langa martorii de de baterie si ulei care stau aprinsi isi face aparitia si martorul bujiilor incandescente care licareste. De cand a aparut aceasta eroare masina parca nu mai are vlaga. In vitezele 4 si 5 urca destul de greu. N-am gasit pe nimeni pana acum cu aceasta problema, poate n,am cautat destul, am vazut problema cu martorul de bujii care se aprinde intermitent dar la golf 4 si majoritatea ziceau ca ar fi swich-ul pedalei de frana, ori eu la masina mea nu am asa ceva si luminile pe spate se aprind cand actionez frana. S.a confruntat cineva cu problema asta. Eu pana acum imi fac o gramada de scenarii (turbina, injectoare etc) Problema cu fumul si consumul de ulei n.am avut niciodata si sper sa nu am. Un "mecanic" mi.a recomandat sa merg cu senzorul de temperatura al apei scos, dar mi se pare o prostie mai ales ca acum e foarte cald afara si dupa 5 minute masina deja ajunge la 80Celsius. Astept orice parere, sfart. In final doresc sa imi cer scuze daca mai este un topic asemator deschis sau daca am incalcat vreo regula. O seara placuta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă o scanare ca să fii sigur.

Uite pe aici s-a mai discutat problema

http://vwforum.ro/topic/23025-martor-bujii-incandescente-aprins/page-6

Ai switch la pedala de frână şi încă unul cu dublu circuit: unul pentru becuri şi unul pentru ECU (scuze dacă mâ înşel, dar parcă aşa ştiam). Probabil numai circuitul către ECU este bulit.

N-are treabă senzorul de temperatură în situaţia ta, dacă-l scoţi va sta mai mult martorul aprins, dar tot trebuie să se stingă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link. Daca ar fi de vina turbina sau un injector ce simptome vizibile ar trebui sa aibe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca ar fi de la injector(de obicei cel cu fir),masina trage mai prost si se aprinde becul de la bujii la fugareala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!