Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Fa un test in mers si posteaza fisierul .csv (.xls)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...

vin si eu cu o problema...

acum ceva timp am schimbat motorul la t4  meu si, in loc de 19.td-ul care era, am montat un motor 1z...

am preferat sa raman cu injectia mecanica, asadar pompa de injectie este cea de pe abl(1.9 td). mentionez ca am montat pe motor si turbina cu tot cu evacuare si galeria de admisie de pe fostul motor doar pentru a nu mai face schimbari la esapament... toate bune si frumoase, motorul merge, porneste bine, insa dupa ce se incalzeste ramane turat in jur de 2500 rpm. daca ridic piciorul de pe ambreiaj in viteza turatia revine la relanti si acolo ramane, dar imediat ce o turez din nou se plafoneaza la 2500...daca are cineva vreo idee despre aceasta problema sau daca a mai intampinat cineva asa ceva rog sa imi dea o idee...

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Țin sa precizez in legătura cu masina porneste si se opreste si porneste abia la a cincea a zecea cheie ca am scos cipul din cheie l-am lipit de inelul maro l-am băgat înapoi in cheie si acum funcționează perfect nu se mai opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiubeica

 

post-104305-0-04736300-1391029050_thumb.post-104305-0-56660000-1391029052_thumb.

cam astea sunt diferentele intre cele doua motoare .

schimba si injectoarele .

 

diferenta raportului de compresie nu ar trebui sa se manifeste in acest mod .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sa fie cauza? Injectoarele nu se potrivesc de pe un motor pe altul... totusi care ar fi cauza de ramane accelerata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa de injectie nu are probleme ,eu nu vad alta cauza decat injectoarele  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat si m.am gandit si la o alta varianta...nu se poate pune partea mecanica de pe pompa de TD in locul partii electrice de pe pompa de TDI??? Sunt identice atat la corp cat si la axul acela ce actioneaza pe capul hidraulic...pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate face modificarea asta,in cel mai bun caz se poate monta capul hidraulic din pompa de tdi in pompa de td.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca s.ar monta capul hidraulic din pompa de tdi ar avea presiunea necesara?

Pe mine nu m.ar deranja sa montez toata instalatia electrica aferenta pompei electrice, insa dupa ce am pornit motorul am observat ca pompa curgea. Am renuntat la ideea de a pune pompa de tdi si am montat.o pe cea de td. Insa au aparut si problemele...(ramane turata, nu trage) acum am schimbat garniturile la pompa tdi si am alimentat.o fara a fi montata pe masina. am observat ca nu mai face acel program al ei de inceput, adica nu se mai misca acceleratia. Din ecu primeste curent. Stiti ce ar putea avea?. Mentionez ca pompa e goala(fara motorina) . Daca ar functiona as monta.o imediat pe masina .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa pompei tale are 7 sau 10 pini ?

sa-ti dau niste date sa o controlezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa iei in considerare ca daca vrei sa montezi pompa de TDI iti trebuie pedala de acc "electronica" ,maf ,map ,senzor rpm ,senzor temp ,ecu ...

post-104305-0-69701300-1391543440_thumb.post-104305-0-63386300-1391543454_thumb.post-104305-0-99189400-1391543465_thumb.post-104305-0-76418800-1391543481_thumb.post-104305-0-03517200-1391543493_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am toate astea...motorul l.am pornit deja doar ca imi curgea pompa...am toti senzorii. Insa am schimbat garniturile la pompa si nu mai lucreaza...am verificat toate circuitele...acum am verificat si pompa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa e in parametri. Am verificat.o.... parca vazusem ca se mai confruntase cineva cu aceasta problema...s.a gasit vreo rezolvare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut  am si eu un golf 3 19 tdi  95  66 kw  nu stie nici un mecanic ce are turbo baga presiune (se intaresc furtunele)  dar masina nu are putere  nu reusesc sa ajung la 90 km   cineva ma sfatuit sa o turez sa se curete turbo  dupa ce ajunge la 3100 ture se cupleaza ceva si functioneaza normal  dar dupa ce opresc contactu  trebuie sa o acelerez dinou 3100 ture la fiecare ponire uni zic ca e  supapa egr  alti pompa de injectie eu cred ca e ceva electronic voi ce credeti multumesc     {nu trebuie sa mentin 3100 ture doar sa ating ating turatia}

Modificat de v@sy
Invata sa postezi folosind semnele de ortografie.Altfel colegii s-ar putea sa nu se oboseasca sa descifreze postul tau.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa faci un log in mers ca sa poti descoperi problema. Un test oarecum neortodox este sa scoti mufa de la debitmetru si sa vezi atunci cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am si o problema la masina (golf 3 1.9 tdi) becul de la bujii (codita de porc ) ramane aprins la jumatate din puterea care o au celelalte becuri si cand sta aprins asa masina numai porneste , problema este demult dar isi revenea in 5 min daca ramanea masina oprita fara contact pus . Acum din nou a aparut aceasta problema si numai isi revine are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie (bujiile sunt noi) . Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la bujii, este un contact imperfect la unul din circuitele care alimentează ECU:

  • releul 109: releu defect, contacte imperfecte sau lipituri reci pe placă
  • contacte imperfecte la mufa ECU
  • probleme de cablaj
  • contacte imperfecte la legăturile la masă (caroserie)
  • contact

Dacă ai un multimetru, răbdare şi ceva cunoştinţe de electricitate îţi pun aici o schemă şi cu ceva noroc îi dai de capăt, dacă nu la electrician auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
king_king1234

Salut ! am si eu o problema dramatica sa zic asa, in legatura cu alimentarea de combustibil diesel la vento , pe circuitul pana in filtru am pus, para de amorsare, apoi am schimbat filtrul cel cu supapa pe el cu unul fara supapa, adica intra doar tur in el , si returul lam unit cu o teava cupru, toate sunt prinse bine cu coliere , problema este ca pe furtunul tur cel transparent din filtru pana in pompa apar bule de aer, iar din para pana in filtru nu apar, filtrul este strans si nu are pierderi , in fine, circuitul sta alimentat cu motorina foarte slab insa, si bulele persista, am fost la 5 mecanici , asa ca am reglat avans, am schimbat buji , releul de buji, filtru de 3 ori, si tot persista, in fapt nu ma deranjeaza bulele de aer, ci faptul ca motorina tinda sa curga implicit pe tur inapoi in rezervor, daca cineva sa lovit de problema aceasta , as fi recunoscator ptr niste sfaturi, sau ideei, garnituri la pompa schimbate, nu sunt scurgeri nu este nimic de genul ,  multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva asemanator...era fisurata o conducta din aceea de pe filtru...aceea care duce motorina la pompa.. singura solutie a fost schimbarea filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic pe tur nu se poate reintoarce motorina din cauza ca acea para are doua supape in interior .cum a spus si colegul tiubeica ,mai sunt si filtre cu defecte din fabrica .eu unul as recomanda ,in locul acelei bucati de teava de cupru sa pui o supapa de sens ,care mentine si o oarecare presiune in instalatia pompa para-filtru-pompa injectie-supapa de sens .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_b25

te pot ajuta. dami PM

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

king_king1234

deci am para, am schimbat  furtunul de la filtru la pompa , filtru e deja al 3 lea si e chiar fara supapa de temperatura a combustibilului, am pus si supapa in locul tevei de cupru, si tot se duce motorina inapoi intro cantitate mai mica, ramane cei drept motorina in zona filtru -pompa, dar nu sta furtunul plin intre filtru si para, nu mai inteleg nimic ....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!