Jump to content

Benzina sau Motorina?


LiviuS
 Share

Benzina sau Motorina?  

932 voturi

  1. 1. Benzina sau Motorina?

    • Benzina
      442
    • Motorina
      563


Postare recomandată

O maninc pe paine si mai beau si-o cana dupa masa !!!!':)', 'smid_9'

:)

Tare, :) Problema este ca fiecare lauda ce are, chiar daca nu-i place.

E mai bine asa si una si alta, daca era decit, sa zicem benzina, era monotonie.

Daca nu-mi toarce motorasul la ureche nu ma simt bine, si de citva ani am numai diesel, dar as dori un Drive test cu un TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta ajungem la polemici (si 'certuri' intre unii)....pentru ce?....din moment ce energia este unul din cele mai cautate bunuri,combinata cu necesitatea omului legata de factorul mobilitate, din cauza epuizarii treptate a resurselor s-a ajuns si la nevoia dusa pana la disperare de a reduce drastic costurile cand vorbim de cele 2 elemente mentionate mai sus (energie-mobilitate); asa cum si reiese si din situatia voturilor, realitatea este ca motoarele diesel sint foarte populare datorita conceptiei generale ca din cauza consumului mic sint mai economice decat cele pe benzina. Au devenit mult mai atractive in ultimii ani datorita avansului tehnologiei care a permis sa reduca handicapul de performante fata de motoarele otto si a adancirii crizei energetice pe plan mondial. Este? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unu mi s-a luat de motorina...numai prin faptul ca aud tzaca paca dimineatza cand o porneste taicamio...scoala de soferi o fac pe Logan

Deci in afara de zgomotul pe care-l auzi, ce alta exprienta ai la condus benzina/diesel? :( Daca tu preferi motorul de pe logan (max 90CP) fata de 130cp dintr-un 1.9tdi..... inseamna ca te deraneajza FOARTE tare zgomotul pentur ca sunt din clase complet diferite motoarele alea doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 CP, mai exact.

Insa nu vad legatura intre Logan benzinar si motorul diesel in general. Unde sunt prioritatile? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice_2k : ai dreptate frate POCNITOARE :lol:.

OFF TOPIC : EU pana sa am masina din semnatura am avut un cielo din 1995 80 cp si 170000km facuti. Nu vreau sa exagerez dar la liniute cu logan 1.6mpi 8v ii dadeam cel putin 2 masini in fata pe 700m. Deci va rog eu este un forum dedicat grupului VW-AG nu bagati pocnitorile gen logan in calcul din simplul fapt ca nu sunt masini.

Acum nu vreau sa comentez o *** care a fsot intre masina actuala si un logan 1.6mpi 8v....cel putin 100m in spate a fost loganul.....

Cand veni vb de benzina vs diesel sa ne aducem aminte cine a castigat ultimul Le Mans , cumva Audi cu motorul lor de 40 biturbo - motorina care acum este instalat si pe A8?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis ca il prefer pe cel de pe logan...cat de pampalau sa fii sa dai motor de 130 de cai pe unu care are aproape jumate din putere. Am zis doar ca e mai silentios cel pe benzina si l am dat drept exemplu pe cel de pe logan deoarece in momentul de fata fac scoala cu unu :lol:. Acum daca ar fi sa schimb masina as lua un Golf NOU 1,6 FSi, sau daca totusi as dispune de bani mai multi tot un diesel 1,9 TDi de 105 cai :). Fac ce fac ca tot la motorina ajung...nus cum se face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau si ma holbez pe catalogul cu preturi de la Golf...pana vand Bora....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...raspunzi la modul golf 4, g5 gti, octavia rs...nu zici am volkswagen golf cinci gti sau skoda octavia cum raspunzi tu sincer mi se pare asa putin in suferinta la modul ca tocmai lumea sa te intrebe 1.9tdi? iar tu sa raspunzi de undeva de sus nu frate e RS :D :o :o ..

Deocamdata foarte putina lume stie ca mi-am luat RS asa ca, chestia cu "de sus" pica de sus de tot. Idea cu TDI era ca aceasta fiind preferinta majoritatii implicit presupun ca si tu ai luat asa ceva.

Reprizele violente sunt apanajul TDI (desi doar TDI-ul de 130CP+ depaseste ca si cuplu varianta RS) insa se pot rezolva senzatiile atit din stilul de condus cit si contra 350E :hainoroc: .

Dar pentru o imagine mai buna atasez 2 grafice

ramine ca fiecare sa traga concluziile sale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"(desi doar TDI-ul de 130CP+ depaseste ca si cuplu varianta RS)"

Corect, dar doar pentru Octavia. Alte 1.9 tdi depasesc usor cuplul octaviei rs. Cel de 100cp, si cel de 115cp sunt peste rs.

Eu am inteles perfect graficele :hainoroc:. Benzina+turbo sa traiasca.

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Nu vreau sa exagerez dar la liniute cu logan 1.6mpi 8v ii dadeam cel putin 2 masini in fata pe 700m.

(...)

Acum nu vreau sa comentez o *** care a fsot intre masina actuala si un logan 1.6mpi 8v....cel putin 100m in spate a fost loganul.....

Mai frate, dar ce masina lunga ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"(desi doar TDI-ul de 130CP+ depaseste ca si cuplu varianta RS)"

Corect, dar doar pentru Octavia. Alte 1.9 tdi depasesc usor cuplul octaviei rs. Cel de 100cp, si cel de 115cp sunt peste rs.

Eu am inteles perfect graficele :P. Benzina+turbo sa traiasca.

nu stiu daca e asa de sfant si chiar trebuie sa traiasca ( :somnmare: ) motorul : benzina+turbo.

Adica eu compar motorul unui prienten de al meu care are passat cu 1,8T 150 cai si motorul meu 1,9TDI cu 130.

Deci e o dif de 20 cai ..care dupa parerea mea nu e asa de mare si poate fi surmontata printr-un tuning. Care daca e facut light la ambele motoare.. cel diesel ajunge pe la 165 cai iar benzina ... din cate stiu creste doar cu vreo 10-15 cai (poate gresesc ..nu sunt sigur 100%).

Si daca mai tinem cont ca masinile cantaresc aproximativ la fel ..diferenta fiind doar de vreo 20-30 de kg.... nu mai traieste benzina+turbina. :P

De cuplu sa mai zic ceva ? :(

Parerea mea :P

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprizele violente sunt apanajul TDI (desi doar TDI-ul de 130CP+ depaseste ca si cuplu varianta RS) insa se pot rezolva senzatiile atit din stilul de condus cit si contra 350E :P .

Poti si contra a 300 euro sa obtii acelasi rezultat. Oricum, 212 CP este arhisuficient sa dovedesti pe cei mai incapatanati. :somnmare: Desi cred ca ai un stil mai mult decat elegant de a conduce, chiar si cand te grabesti...gresesc? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel diesel ajunge pe la 165 cai iar benzina ... din cate stiu creste doar cu vreo 10-15 cai (poate gresesc ..nu sunt sigur 100%).

Benzina (de fapt si diesel) aspirata creste cu doar 10%... 1.8T de 150CP ajunge pe la 185-190.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T AGU: de la 150 la 193CP (Upsolute, ABT), dar poate cocheta si cu 200CP

1.8T AUQ/ARX/AUM: de la 150 sau 180 la 212CP pt toate si chiar 215CP pt modelele care nu sunt 4x4 (ABT)

Aceste limite sunt impuse de tipul turbinei si de marimea injectoarelor.

Asadar, acestea sunt cresterile de putere posibile numai din chip / flash tuning, fara alte modificari hard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

212 CP este arhisuficient sa dovedesti pe cei mai incapatanati. :)

eu sunt extrem de incapatanat stii doar (doar cand e vorba de masini asa) si e nevoie de mai mult sa ma dovedeasca pe mine :P :P B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi cred ca ai un stil mai mult decat elegant de a conduce, chiar si cand te grabesti...gresesc? :blush:

Incerc sa-i respect pe cei din trafic - cred ca asta e cel mai important pt o circulatie fluida si fara evenimente (mai ales nervi). :blush:

Sunt curios de diferentele aduse de un chip de 210CP si ~300Nm ... dar o las pe mai tirziu ca nu prea mai am 'timp' :lol: .

@zGb De la cit ai dus motorul la 200+? Cam ce cuplu ai acum? Consumul?

Modificat de wwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb cat duce (adica, cat rezista) un motor atat diesel cat si benzina la un astfel de tuning??? Eu nu cred ca poti parcurge foarte multi km daca turbina cat si injectoarele lucreaza la capacitate maxima. Iar in cazul in care vrei sa-ti tipi niste cai in plus pe o masina noua, presupun ca-ti pierzi toate garantiile.

Eu am 101 cai la masina din care habar nu am cat ajung la roti(???) dar cred ca este suficient pentru a calatori comod si pentru a nu avea neplaceri la depasiri...

Toti care au motoare de 130-150cai sau peste si mai vreau sa puna pe ei, cred (parerea mea) ca simplul motiv e lauda de dupa, adica povestile si barfele ca: ex. uau e am 200 cai, nu ma eu am 212, etc. Imi cer scuze fata de cei ce s-au simtit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu simplul motiv de lauda de dupa a fost cea mai tare care am auzit-o in ultima luna cred :blush: :blush: :lol:

turbina e departe de a functiona la capacitate maxima iar faza cu injectoarele nu vad problema...in fine...masina merge mai lejer decat cum era ea stock la 130cp

@wwww : nu stiu exact cati cai am...estimez 210-215, cuplu 400-410 greutate 1226kg + sofer bun care-si cunoaste masina

0-100 in conditiile actuale 6.6 (suspensie praf) dupa ce voi pune suspensia o sa scad lejer 0.2secunde

masina nu se mai plafoneaza ca pe vremuri dupa 120 asa...adica tragea f bine pana acolo dupa mai incet si recuperau masinile putin mai puternice...

pana in 210 se duce cam constant...fara sa-mi dau seama ma trezesc la 180-200 cand ma alerg cu cineva :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre o skoda octavia rs benzinara si o octavia rs tdi care ati alege-o? sau niciuna? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt genul de om care se uita la bani, mai ales cand stiu pe ce-i stric, in acest sens as alege probabil rs tdi-ul, iar in varianta in care ma doare-n p**a de bani as alege un benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre o skoda octavia rs benzinara si o octavia rs tdi care ati alege-o? sau niciuna? :o

Cu Octi II RS TFSI am mers ~50km, A1 si pe serpentine. Cu Octi II RS TDI voi merge sapt. viitoare.

Pana la alte impresii, personal as alege benzinarul. Adica daca as avea o singura masina, ar fi TFSI. Daca mi-as permite doua, atunci una ar fi diesel dar ceva max 130CP (gen Fabia RS), cealalta tot TFSI, pt senzatii si feeling :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!