Jump to content

Benzina sau Motorina?


LiviuS
 Share

Benzina sau Motorina?  

932 voturi

  1. 1. Benzina sau Motorina?

    • Benzina
      442
    • Motorina
      563


Postare recomandată

La motorul meu turbina creste presiunea aerului in motor de pe la 1900rpm , dar modificand softul masinii aceasta poate intra si de la 1500rpm sau chiar mai jos. Desigur daca turatia la care turbina intra in functiune este foarte joasa atunci sunt probeme cu "the clutch" deoarece crest foarte mult momentul fortei .

amice poti sa faci prea usor treaba asta...si te tine turbina maxim 3000km (TREI mii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca puterea/forta motorului nu poate fi discutata doar pe baza cailor, chiar dimpotriva consider ca este mai important momentul de rotatie, adica Newton metri= Nm... Tot respectu' p.s. este cineva pe forum cu semnatura "Real man drive torque, not horsepower" si sunt de acord

Mai documenteaza-te despre motoare si o sa afli ca toti barbatii (si femeile) conduc in primul rand cai putere nu cuplu.

Barbatii adevarati (care in general au diesel) isi pun asemenea semnaturi pt ca nu prea au idee cu ce se mananca cuplul sau puterea dpdv matematic si fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender care are semnatura aia este fizician de profesie si nu cred ca esti tu in masura sa vii cu afirmatii de genul asta. Este o rusine pentru forum o asemenea afirmatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia a degenerat. Oricum, topicul nu poate da un verdict clar. Macar sa pastram un ton civilizat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

otto vs. diesel sau cuplu vs. putere sunt pareri pe aceiasi tema. Cu toate ca motorul diesel are un randament mai bun, transpus in final prin consumul mai mic, nu inteleg de ce este el mai "vanjos" atunci cand se face comparatie intre motoare otto vs. diesel de puteri similare. Tot ce conteaza este transpunerea puterii motorului in forta de la punctul de contact dintre anvelopa si drum. Aceasta se face diferit, respectiv cel diesel avand momentul motor mai mare+ o cutie de viteze cu o demultiplicare mai mica trage "vanjos" pana la 4000 rot/min si acolo moare, iar otto cu momentul motor mai mic+ o cutie de viteze cu o demultiplicare mai mare tocmai de la 4000 la 6500 rot/min isi arata muschii.

Daca se elimina turbinele si compresoarele de pe motoare, un diesel aspirat de 2000 cc are 75 CP si unul otto are 120 CP. Atunci dispare si senzatia de putere pe care o da TDI-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se elimina turbinele si compresoarele de pe motoare, un diesel aspirat de 2000 cc are 75 CP si unul otto are 120 CP. Atunci dispare si senzatia de putere pe care o da TDI-ul.

O observatie f. pertinenta !

Cred ca SAL a pus punctul pe "i"...fata turbine sau compresoare, comparatia este inegala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si un diesel aspirat de 2000 si 75 CP consuma 5 litri si ala otto de 120 cai consuma 10-12l ....... Alta comparatie, na, sa va potoliti :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un diesel aspirat de 120 CP ar consuma 9-11%. Asa de amorul artei si pentru ca ma bucur ca te-am reintalnit. :hainoroc:

Ai dreptate sa ma potolesc. Am terminat tigarea si ma apuc de treaba serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o sansa sa se termine acest topic...Discutiile au intrat intr-o bucla atemporara :hainoroc:

Mai bag si eu batul prin gard. Pt masini fara pretentii sportive (70-140 CP) cred ca dieselul e mai potrivit. Deplasat de colo-colo cu costuri mici.

Pt motoare puternice 140-2?? as prefera benzina. (pt. sunet nu pt. ca dieselul nu se infige bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender care are semnatura aia este fizician de profesie si nu cred ca esti tu in masura sa vii cu afirmatii de genul asta. Este o rusine pentru forum o asemenea afirmatie.

Nu am idee cine are semnatura aia pe forum, eu am vazut-o in general prin mai multe locuri si oricum ai privi-o nu are nici o legatura cu realitatea. Pe mine ma deranjeaza faptul ca sunt preluate si transmise pe forumuri informatii eronate fara a fi analizate macar putin pt a vedea cat sunt de corecte.

In legatura cu formulele care demonstreaza utilitatea puterii s-a mai discutat pe forum din cate imi amintesc si sunt de clasa a 9-a, nu trebuie sa fii profesor pt a le intelege. Inainte sa arunci cu jigniri ai putea sa te documentezi mai ales ca esti moderator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Inainte sa arunci cu jigniri ai putea sa te documentezi mai ales ca esti moderator.

Tu ai zis

Barbatii adevarati (care in general au diesel) isi pun asemenea semnaturi pt ca nu prea au idee cu ce se mananca cuplul sau puterea dpdv matematic si fizic.
iar eu am zis
Este o rusine pentru forum o asemenea afirmatie.

Cine a jignit de fapt? Eu combateam o idee tu combati oameni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unu mi s-a luat de motorina...numai prin faptul ca aud tzaca paca dimineatza cand o porneste taicamio...scoala de soferi o fac pe Logan...nu zic ca are un motor exceptional dar nu auzi cine stie ce in habitaclu. Nu zic ca nu e bun si dieselul, are cuplu mare la turatii mici, te ajuta extrem de mult in depasiri,are si un consum mai mic dar nu prea faci nici o afacere cu dieselul - parerea mea, daca nu faci multi kilometrii iesi chiar in paguba deoarece motorina a ajuns aproape cat benzina, iar singura economie pe care o faci din consum se duce pe intretinere. Asta e parerea mea. Cei care nu sunt de acord cu ea ii invit sa-mi aduca alte argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma totul se reduce la o chestiune de gusturi....sincer mi-ar palce sa am 2 masini: un diesel de putere medie sa ma plimb prin oras(pt ca si fara sa vrei kilometri se aduna) si un benzinar de putere mare pt drumurile extraurbane (pt ca se poate scoate consum decent)....na c-am zis-o si pe asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca benzina e mai economica pt. cei care fac km. putini, dar e valabil cand cumperi masina noua, cand o cumperi sh e bine sa ai diesel pt. ca un motor diesel e mai fiabil ca un motor pe benzina. parerea mea. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... este cineva pe forum cu semnatura "Real man drive torque, not horsepower" si sunt de acord

:D ... si mai era o varianta:

"Wise men drive torque, not horsepower"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahhh...

poate am gresit cu faptul, ca nu am idee despre ce se vorbeste defapt in acest topic!!! Benzina vs. Motorina... Bun, dar despre ce se vorbeste??? Vorbim despre forta motorului, cuplu, sau costuri???? Cel mai bun gand in acest sens este sa vorbim despre propriile placeri in acest sens. Eu am votat diesel, pentru consumul redus si fiabilitatea sporita fata de benzinar. Insa !!!!! iubesc benzina, da, poti s-o forjalesti so calci si pana'n rosu, benzina iti da adevaratul sentiment cand conduci.

Am avut o Dacia Nova 1.6 (cu carburator), putin umblat la motor. Mergea de te baga in scaun(fara gluma), dar aveam consum si de 17-18 litri(chiar fara gluma). Am acum un golf 19 TDI manca 5.5-6.5Litri, si nu ma plang ca ar fi lenesa deloc. Si ultima intrebare la care doresc sa raspunda toti de pe topic. Ce ati alege cand este vorba sa conduceti un drum de 1000-1500 Km??? Benzina sau Motorina

Eu personal as alege motorina (cred ca-i mai comod la un drum lung)

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ati alege cand este vorba sa conduceti un drum de 1000-1500 Km??? Benzina sau Motorina

Benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un turbo pe benzina, daca asa avea bani. Cum n-am, ma multumesc si cu un turbo diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ani conduc motoare turbo diesel inainte de asta am avut numai benzinare , parca as reveni la benzina. Motorul otto este mai silentios si mult mai ieftin de intretinut, iar daca mai este si turbo deja este o placere sa il conduci avantajul diesel-ului ramane poate doar la consum pentru ca puterea la otto turbo la aceeasi cilindree cu diesel este muuult mai marevezi 2.0TDI si 2.0TFSI. Cel putin TDI de la VAG este mult prea zgomotos daca mai adaugam si uleiul consumat si fumul pe care il scoate in talpa, intretinerea scumpa, pretul mare la achizitie ... hmm.... nu mi s-ar mai parea cea mai buna alegere. Trebuie sa faci mult pre multi KM/an ca sa acoperi toate aceste diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma intreba cineva ce masina am spun Skoda Octavia ...

si ca un automatism vine presupunerea respectivei persoane ... 1,9TDI nu?!?!?!

NU!

Si deja ma apuca risul! (pentru raspunsul repetitiv si instictiv iar nu pentru altceva!)

Sunt o seama de oameni atit de concentrati pe Diesel ca uita ca mai exista si alte posibilitati.

Adevarul e ca pentru unii, daca nu e diesel masina are un MARE defect. Clienti/adepti vor fi in permanenta pentru ambele tabere.

Singurul avataj pe care il gasesc momentan la diesel este de factura psihologica - daca mergi sa alimentezi te vei simti mai bine insa pe termen lung cred ca se reduce considerabil diferenta - comparind motorizari apropiate ca putere.

Si totusi ... dupa 1,6i am ales 1,8T si nu imi pare rau deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei...cand te intreaba lumea ce masina ai (din ce mi s-a-ntamplat si mie din ce-am auzit la altii etc)...raspunzi la modul golf 4, g5 gti, octavia rs...nu zici am volkswagen golf cinci gti sau skoda octavia cum raspunzi tu sincer mi se pare asa putin in suferinta la modul ca tocmai lumea sa te intrebe 1.9tdi? iar tu sa raspunzi de undeva de sus nu frate e RS :) :) :) ...iar ca diferenta intre 1.6i si 1.8T cum ai trecut este enorma ... si ca senzatie la volan iti garantez ca oricand un tdi va fii mult mai violent la aceeasi putere din cauza cuplului...si mai e o chestie ce nu mi-a placut niciodata la 1.8T....e un turbolag imens fata de tdi...

apropo sa nu mi-o iei in nume de rau...probabil n-ai vazut ce-am scris pe aici dar si eu sunt fan benzina si mai ales 1.8T si am vrut de nenumarate ori sa trec pe acest motor sa-l imping destul de mult!

Modificat de zGb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ... si mai era o varianta:

"Wise men drive torque, not horsepower"

Luati-va tractoare!!! :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Luati-va masini cu motoare electrice (motorul electric are un cuplu fenomenal - nu se compara nici cu diesel daramite otto). (A nu se confunda cu hibridele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez Motorina !!!!!

O maninc pe paine si mai beau si-o cana dupa masa !!!!':)', 'smid_9'

E boala veche si n-am ce-i face, e mai rea ca reumatismul !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm... tractoare??? nu se spune si la dragstere tractoare? mno bine indiferent. Trebuie sa recunoasteti ca cei ce au benzinar acum o sa aleaga si sustina benzinarele in acest topic si vice-versa. bye bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!