Jump to content

Consum Golf II & motoare


cristian.caz
 Share

Postare recomandată

Eu am scos un consum mediu de 4.8l/100 km pe ruta Pitesti-Campulung-Brasov-Bucuresti(plin pe plin) ,si m-am mirat ,pt ca drumul nu-i tocmai bun,urci mult cu a 2-a si a 3-a...in rest o singura data i-am dat 130 ,intr-o depasire ...oricum am observat ca nu trebuie sa urci mult in turatie(turbina mea -varza),cel mai bine merge pe la 90-95 km /h cu a 5-a!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • armando

    14

  • cristip

    11

  • iZOTOPE

    11

  • Dasher

    7

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa insinuez nimic, doar sa atrag atentia unui aspect:

Calcularea consumului dupa metoda plinului trebuie facuta cu grija, altfel putem introduce erori mari.

Recomadare:

1. cand faci plinul, trebuie facut plinul complet:

- inclusiv pe compartimentul de rezerva

- dupa ce s-a umplut rezervorul mai baga carburant apasand pe acel butonas (mai intra aprox 5 L)

- nu soate pompa dupa ce s-a oprit automat prima oara - se mai opreste de la spuma, rezervorul nefiind plin inca

- cu rabdare, pana cand carburantul ajunge la marginea de sus a canalului catre rezervor.

2. mergi cat mai mult inainte de a face calculele, daca e posibil pana cand rezervorul e aproape gol si la umplere respecta aceleasi proceduri de la pct. 1. Asta va minimiza eroarea introdusa de diferenta de cantitate intre 2 plinuri.

3. fa ceteva calcule consecutive ale consumului (sa zicem 3) si publica media lor

Primele dati cand am calculat consumul dupa metoda plinului am obtinut rezultate eronate deviate chiar si cu 2L / 100 Km fata de consumul real pentru ca nu am respectat cele de mai sus.

Fapt divers: am auzit ca e mai bine sa alimentezi dimineata, benzina (motorina) fiin de obicei mai rece deci mai "densa". :P

Am auzit povesti (si calcule) cum ca poti castiga pana la 1.5L la un rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu numa cu rezervoru plin umbli ??? vezi ca manca mai mult asa.... is 40 kile in plus :Driver: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pentru GPL este adevarat ca temperatura exterioara determina volumul si implicit consumul.Adica alimentezi cind e rece afara si la aceeasi cantitate alimentata ca atunci cind e cald afara, ai o cantitate mai mare in rezervor.Stiu asta din sursa sigura. Pentru Motorina si benzina nu stiu dar voi intreba.Oricum gindestete ca temperatura la care cumperi motorina nu difera cu mult deoarece ea sta in rezervoare subterane deci influentele climatice sunt mici.

Referitor la cantitatea care se introduce in rezervor pot spune ca este adevarat sunt situatii cind trebuie sa astepti pina iese aerul din rezervor ca sa fie plinul complet.Poti misca un pic masina si vei vedea cum iese aerul. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu numa cu rezervoru plin umbli ??? vezi ca manca mai mult asa.... is 40 kile in plus :Driver: :Driver:

Anul asta am mers numai din plin in plin. Sunt de acord ca plimb benzina multa dupa mine. Asta e un dezavantaj. Dar ma scuteste de drumuri mai dese la benzinarie (drumuri care consuma benzina si timp).

Dar nu militez pentru strategia asta "din plin in plin". Vreau sa spun doar ca atunci cand vrei sa calculezi consumul dupa metoda plinului, sa ai grija de cateva aspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
eu am cutia in 4 trepte, 1 este f scurta si 2 e luuunga(trece de 100).La faza cu consumul m-a ajutat totusi si greutatea, avand in vedere ca e un golf 1, fara bancheta spate, roata de rezerva, boxe etc.Si mai e un element e ''mai aproape de strazi'' deci coeficientul aerodinamic este mai bun , fapt ce ajuta destul de mult consumul.

probabil ca sant pa pentru ca patineaza ambreajul wink.gif.a propos, se schimba greu discul?

u am cutia in 4 trepte, 1 este f scurta si 2 e luuunga(trece de 100).La faza cu consumul m-a ajutat totusi si greutatea, avand in vedere ca e un golf 1, fara bancheta spate, roata de rezerva, boxe etc.Si mai e un element e ''mai aproape de strazi'' deci coeficientul aerodinamic este mai bun , fapt ce ajuta destul de mult consumul.

probabil ca sant pa pentru ca patineaza ambreajul wink.gif.a propos, se schimba greu discul?

u am cutia in 4 trepte, 1 este f scurta si 2 e luuunga(trece de 100).La faza cu consumul m-a ajutat totusi si greutatea, avand in vedere ca e un golf 1, fara bancheta spate, roata de rezerva, boxe etc.Si mai e un element e ''mai aproape de strazi'' deci coeficientul aerodinamic este mai bun , fapt ce ajuta destul de mult consumul.

probabil ca sant pa pentru ca patineaza ambreajul wink.gif.a propos, se schimba greu discul?

zi asa, ai golf 1 cu motor gx :lol:, atunci da poate esti mai rapid ca mine avand in vedere raportul putere/greutate :(

apropo de treapta a 2-a :(

http://www.youtube.com/watch?v=MrjOR1sbjHg

plecare de pe loc, din a 2-a , da din a 2-a de la 0 la 100 km/h :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, si a mea face isprava asta, dar parca nu asa de repede :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage bine masina, dar nu atat de bine cat ar trebui :blink:

acus acus v-a veni si surpriza pe care o pregatesc, numa sa adun ceva banutzi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va trebui sa mai ai insomnii o perioada de timp :D cam cat sa-mi strang banii necesari investitiei pe care o voi face :D

surpriza ramane surpriza, iar la momentul potrivit voi bombarda forumul cu poze :P sa vada toti ca ceea ce imi pun in cap, mai devreme sau mai tarziu, devine realitate :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bucuresti-Ploiesti si retur + Bucuresti-Constanta-Saturn si retur....8,6%...mers de la 50km/h la 200km/h...drumul pana la Ct (cat tzine autostrada) sub 140 nu am mers...eu zic ca e rezonabil...astept sa-mi vina regulatorul de presiune si sa vedem cu cat o sa-mi scada consumul

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum Timisoara-Bucuresti, mers 120-130 fara localitati si 150 autostrada cu 4 oameni in masina. Total ~1250km consum 10.8l/100km de GPL.

Modificat de ksi_id
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mai merge ;) ... hahaha, de nu ar fi gazu asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este echiv cu ~ 5,5% benzina ;). Numa diesel-aru se da cu consum din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Golf2 motor KR

7.41 L / 100 Km - Consum calculat dupa 528 km parcursi:

- Timisoara - Szeged (110 Km)

- autostrada

- traversare Budapesta

Benzina Eco Premium (95) de la statiile MOL (romania).

Regim de utilizare a masinii = viteza de croaziera pe autostrada: 130 km/h.

Metoda de calcul = "metoda plinului"

7.12 L / 100 Km - Consum calculat dupa 372 km parcursi:

- Timisoara - Szeged (110 Km)

- autostrada

Benzina de 98 de la statie de benzina Esso (ungaria).

Regim de utilizare a masinii = viteza de croaziera pe autostrada: 130 km/h.

Metoda de calcul = "metoda plinului"

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede clar ca benzina de afara este de calitate mai buna si din acea cauza masina consuma mai putin in acelasi regim de utilizare.acelasi experiment l-am facut si eu mai demult pe o distanta de 2600km ,iar calculul a fost facut tot dupa metoda plinului.diferenta dintre benz romaneasca si cea de afara: 0,3-0,4L mai putin cu benz de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!