Jump to content

Skoda Superb


maff
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult pentru raspunsuri!Am plecat de la ideea ca pot cumpara o masina buna la pret bun tocmai datorita taxelor mai mari pentru motoarele mari, impozitul mi-l asum cand cumpar masina dar cred ca si satisfactiile unui motor de 2,5 sunt pe masura(sunet,cum trage,etc), initial am vrut un passat de 2,5 dar nu am gasit unul cu km putini la pret foarte bun(am gasit dar nu aveam avantaj prea mare si pe timpurile astea vreau sa profit de treaba asta cu imozitul, totusi lumea fuge de motoare mari, e adevarat ca si proprietarii cu masini bune tin la pret) si astfel m-am orientat catre superb.

O sa merg sa vad masina saptamana asta, sincer ma gandesc ca nu sunt reali km aia si habar nu am daca am sa o cumpar, imi este teama de axele astea...in fine...o sa vad daca imi dau garantie ceva, daca are carte service etc.. Daca aveam convingerea ca sunt reali km cred ca o cumparam de cand am vazut anuntul....As mai avea o intrebare, banuiesc ca se poate duce din soft la 180 cp dar as vrea o confirmare ca dupa o resoftare nu apar probleme la motor, ambreiaj,volant etc.Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EmilianPop

    12

  • ovi_man

    7

  • voinea

    6

  • claudiu_gl

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

La km aia nu ar trebuii sa apara nici un fel de problema,eu am pus powerbox la 190k de km si pe urma si resoftare la 210k de km,e adevarat ca la 205k de km am schimbat ambreajul si volant si am pus cu masa simpla,pt ca era mai ieftina,chiar nu m-am indurat sa dau 600 de euro doar pe volant originala,cand am luat tot kitul volant+ambreiaj la 450 de euro cu masa simpla ,deci nu cred ca le-am schimbat din cauza powerbox-ului,e adevarat ca probabil mai faceam ceva km in plus pana sa o schimb,dar oricum cred ca cam asta e durata de viata la o volant cu masa dubla in jur de 200k de km,desigur conteaza si cum este exploata de unde poate sa tina mai mult sau mai putin.Eu asa zic ca poti sa ii faci resoftare linistit,dar du-te la o firma cunoscuta care ai auzit ca lucreaza bine,pt ca pot aparea probleme daca softul nu e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost saptamana trecuta la midocar dar masina s-a vandut ...!!Poate ar fi trebuit sa ma grabesc... :exclaim:

Multumesc pentru raspunsuri!!

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nici mie nu imi place restul.  Bara fata e de la Octavia 2 RS model facelift. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

  Buna ziua tuturor,

 

  Sunt si eu noul posesor al unei Skoda Superb din 2003 si sunt foarte mandru de ea.

  As avea o intrebare. Am observat ca acest model a suferit un facelift in August 2006. As dori sa stiu care sunt diferentele intre modelul fara facelift si cel cu facelift.

  Ma intereseaza in special daca as putea pune stopurile modelului cu facelift la cel fara facelift si cum, daca difera caroseriile.

  Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Diferentele consta in grila fata, oglinzi cu semnalizare, lumini albe in bord in locul celor verzi, alt computer de bord, alte tapiterii, si stopuri, mai multe motorizari etc. Mai sunt si alte modificari minore, pe care nu le mai stiu. Cat despre stopuri, se potrivesc.  :D  Eu vreau sa pun logo-ul nou pe fata/ spate. Doar ca nu gasesc momentan si la reprezentanta nu stiu daca isi are rostul sa incerc.. 

 

s1av1-1766445.jpgtacho-1.jpg

Modificat de emi_arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la embleme noi, are sens să încerci, chiar la reprezentanță, cu mențiunea să ceri pentru Citigo (cam 50 Lei/buc). Se potrivesc, doar trebuie scoase piciorușele de plastic de pe spate și se lipește în locul celei vechi (dublu - adeziv). Cam așa arată la mine:post-23121-14005341137567_thumb.jpg

post-23121-14005357862598_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine ! Recent mi-am vopsit si eu jantele daytona grey si emblemele noi ar fi ideale pentru look-ul masinii. Eu ma gandeam ca o sa imi arunce niste preturi bomba..  Daca imi poti da niste sfaturi cum sa dau jos emblemele actuale ar fi ideal  :D  Sau mi le pun ei la reprezentanta pe astea noi? 

Modificat de emi_arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, asta e partea mai complicată... În cazul meu, le-am schimbat pe rând, inițial cea din spate care s-a dezlipit singură a fost inițiatoarea. Din câte îmi aduc aminte, acolo e lejer, e prinsă doar cu autoadeziv, în schimb în față e mai complicat, acolo sunt niște nituri de centrare, care sunt mai dificil de scos. Eu am schimbat-o în service, odată cu revopsirea chenarului grilei și au scos-o ei, cu un pistol de lipit cumva din interior. Atenție la grila cromată, se deteriorează ușor. Cel mai bine aruncă un ochi pe briskoda.net (search cu badge la secțiunea Superb), explică îndeaproape tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A n d r e i

Posesor de Skoda Superb BPZ 2007 de vreo 6 luni... In general sunt multumit de masina. Am schimbat la achizitionare distributia, consumabilele si articulatia fata la 193k km... Insa, datorita nepriceperii mecanicilor (la schimbarea filtrului de motorina nu au prins suruburile de jos ale suportului, filtrul se misca si se dezamorsa... au zis ca trebuie schimbate oringurile de la injectoare), a trebuit sa umblu la motor. Reglarea injectoarelor a fost facuta superficial si aveam un consum prea mare... Am dus masina la un mester, a reglat injectoarele aproape de valorile normale. Umbland pe la motor, a gasit o bucata de tachet (cat o moneda de 50 bani) langa axul cu came... Cand am vazut m-au luat trepidatiile... S-a stabilit ulterior ca bucata provine de la un tachet spart, dar care a fost schimbat, iar bucata respectiva a fost "omisa" la recuperare... Mi-am revenit... A 3-a zi de Paste, intorcandu-ma in Bucuresti, pe drum ghinionul ma loveste iar... Se auzea un brrr-it de la motor in momentul in care acceleram... Dupa 10 km imi moare motorul in mers... Trag pe dreapta si incesc sa pornesc.., Fara succes.. O tractez acasa, reuseste un mecanic sa o porneasca si imi zice ca trebuie sa umble din nou la injectoare, mai precis la injectorul 3... Scoate injectorul, si gaseste oringul terminat... Posibil sa fi fost putin crestat din fabrica, sau s-a crestat in momentul montarii, iar acum era taiat de tot. Rezolv problema, fericire maxima... Acum, apare o noua problema... In momentul in care sunt pe loc si turez motorul, pe revenire se aude in partea stanga la roata un brrr-it... A mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!