Jump to content

Skoda Superb


maff
 Share

Postare recomandată

Eu am motorul 1.9 TDI 115 cp pe Superb. Masina se misca ok cu acest motor. Circul destul de des prin afara orasului si la depasiri nu am probleme de genul sa nu accelereze masina suficient. Cuplul este de 250 NM. Iar 0-100 in cca. 10-11 secunde. Motorul este acelasi cu cel de pe A4 B7. La 70K km si in 3 ani de cand am masina inafara de revizii nu am avut nici o problema.

Cat despre uzura, la mine cel putin scaunele arata ca noi ( cand sunt curate :D) si nu sunt din piele. Plasticul de pe bord,usi etc este destul de bun. Singurul lucru ce nu imi place este materialul folosit pe usi care este destul de sensibil. Masina este destul de silentioasa. Si la viteze mai mari zgomotul nu este un factor stresant. S-a mai discutat despre problema calitate romania vs calitate germania. Depinde unde e asamblata masina. Eu unul nu cred ca este diferenta de calitate. Doar o politica a preturilor iti da senzatia asta probabil.

Cand mi-am luat masina am observat ca au schimbat denumrile variantelor de echipare fata de modelul fara facelift. Variantele se numeau Extended, Ride si Avantgarde. Extended e varianta de baza. Am pe topicul din Masina Mea lista cu toate dotarile.

Sa stii ca si eu m-am intrebat de chestia despre diferente intre superb 2002-2004 vs 2007-2008. Nu am condus niciodata modelul fara facelift dar sincer nu cred ca e vreo diferenta. La facelift au schimbat grila fata , stopuri , ceasuri bord iluminate in alb, oglinzi cu semnalizari si led-uri de iluminat sub si tapiterii piele/material textil diferite si motorul de 115 cp in loc la cele de 101 si 131. In catalog mai scria si ceva de gen ca modelul nou are si suspensie independenta spate. Dar nu cred ca au mai schimbat si altele.. Se laudau ei prin catalog daca schimbau :D

Modificat de emi_arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EmilianPop

    12

  • ovi_man

    7

  • voinea

    6

  • claudiu_gl

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea e ca ce e facut pentru germania nu se compara in veci cu ce e la noi.

ca sa dau un exemplu...cand am schimbat kitul de brate pe lemforder in romania era intre 20 si 27 mil in functie de distribuitor. in germania costau 950e. se subintelege nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica te referi si la faptul ca o masina cumparata de noua de la o reprezentanta din germania ar fi mai ok decat acelasi model cumparat de nou de la o reprezentanta din Romania? Eventual depinde si de locul unde este asamblata masina cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emi_arad multumesc frumos pt promptitudine .. nici nu ma asteptam :P

unde pot gasi acel topic cu subiectul ss fabricat pentru romania vs ss fabricat pt ... ?

la ss-ul tau ai punte independenta pe spate ?

Modificat de shokaliptiku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pt ce :) Suspensia spate este tip compound cu bara stabilizatoare.. Oricum nu e o problema asta. Masina are o stabilitate pe drum destul de buna :) Cat despre topic sincer nu mai stiu, a deschis cineva subiectul parca la aria versus din forum dar chiar nu mai stiu care e :D oricum raman la parerea ca nu este diferenta de calitate dintre o masina noua din germania sau romania. Cel putin la Superb. Despre passat b6 am citit ca cele orientate spre europa de est sunt mai slabe decat cele din vest. Acum nu stiu daca e adevarat. De exemplu un passat configurat in germania este mai scump decact un passat cu aceeasi configuratie in romania. Dar poate tine doar de politica celor de la VW. Chiar ieri am vazut ca pretul de plecare de exemplu la un Seria 7 in Germania este mai mic cu vreo 5k Euro decat unul configurat in Romania.

Apropo tu vrei sa iti iei un Superb? Daca da eu ti-as recomada modelul Laurin&Klement. E nivelul de echipare de top. Google it sa vezi daca iti place.. Arata foarte foarte bine :icon_cool:

Modificat de emi_arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta mai intai edition 100 si apoi dupa laurin&klement, doar ca sunt destule de rare. arata bestial ambele oricare ai gasi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ... va multumesc din nou ... imi face din ce in ce mai multa placere sa intru pe acest forum

da .. mi-as dori un superb .. si am gasit cateva pe romania ... 1000 11000 euro,

dar si pe germania ... din pacate putine ss1 in bugetul pe care mi-l permit,

momentan ma impiedica un singur lucru in achizitia unui ss ... prezenta masina

pentru a-mi permite ss ul ar trebui sa-mi vand opelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .. interesant si l&k, interesant si edition 100 ...

in ce tari se fabrica ss1 ?! :alien:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai ce am gasit un clip cu un Superb modificat. Desi nu sunt mare fan al tuning-ului Superb-ul respectiv chiar mi se pare interesant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos modificata.... interesant look-ul de A6 C6 - la bot, destul de reusit... de la distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

shokalipticu iti raspund si eu cam tarziu putin,dar iti recomand cu toata increderea skoda superb,modelul meu este din 2003,motorul 1.9tdi de 131cp ,am masina de aproximativ 4 ani, am cumparat-o uzata,avea 148k km pe vremea aia,acum are 212k km si iti spun ca in afara de piese de uzura nu a trebuit sa ii schimb absolut nimic,la interior se prezinta aproape ca si noua,calitatea materialelor e ridicata,scaunele nu prezinta uzura deloc fiind din material textil,nu piele,dar la toata astea conteaza foarte mult cum este facuta intretinerea si exploatarea,eu de ex ulei ii bag doar castrol edge 5w-40 si merg maxim 15k km sau daca se intampla sa nu parcurg 15k km intr-un an (pt ca am 2 masini) atunci dupa 1 an de zile schimb oricum uleiul chiar daca nu am parcurs acei 15k de km,ca si costuri de intretinere nu stiu ce sa zic,nu este foarte ieftina(parerea mea),dar nici nu se strica,daca e vb doar schimburi de ulei si filtre alea cu maxim 100 de euro le schimbi toate,deci eu spun ca merita,este o masina foarte spatioasa la interior,confort ridicat mai ales la drumuri pe distante lungi nu este obositoare deloc,consumul de combustibil mi se pare ok,undeva in jur de 7-7,5l la 100 de km,chiar si pe autostrada la viteze intre 150-180 km/h si asta e testat de mine pt ca fac des drumuri romania-italia si mai ar fi multe de spus dar ti-am prezentat ceea ce cred eu ca ti-ar fi de folos,daca mai si alte intrebari,nedumeriri iti raspund cu cea mai mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Discutam despre fiabilitate?

Am schimbat kit-ul de ambreiaj si volant pe la140k km, ax came cuzineti ax si tacheti hidraulici pe la 163k km si ma refer la chestii majore.

Au mai fost si alte probleme mai mici (elemente directie, electromotor, firul de masa de pe motor a luat foc, etc).

Mai dicutam despre fiabilitate?

E drept, este foarte confortabila si se mica destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt nou venit pe acest forum si vreau in primul rand sa salut pe toata lumea, indiferent de masina pe care o detine.

Sunt fericitul detinator al unei Skoda Superb 2006 1.9 TDI 131 cai.

Pot sa spun ca este o masina reusita (trecand peste binecunoscutele probleme ale modelului) si ce este cel mai important ma simt foarte bine in ea atat la volan cat si ca pasager.

Am achizitionat-o sh de la Weltauto in 2009, avea 29k si acum am 118k.

In toata aceasta perioada nu am avut probleme grave dar m-am lovit de necunoasterea unor mecanici auto care lucreaza la firme respectabile.

Am facut distributia acum 3000 km. In rest, in afara de niste scurgeri de ulei la EGR (minore) nici o problema.

Eu cred ca atuurile acestei masini sunt:

- consum incredibil avand in vedere tipul motorului;

- spatiu mai mare decat intr-un A6

- tinuta de drum excelenta

- pozitie la volan ce da o senzatie de siguranta

De asemenea, lucrurile care m-au deranjat au fost:

- caroseria prea lunga avand in vedere ranforsarile pe care le are (se simte la condus pe drumuri cu denivelari in asfalt)

- comportament subvirator (poate partial de asteptat avand in vedere lungimea)

- faruri de toata jena (aveam halogen pe lupe; acum am fost nevoit sa montez xenon si tot sunt probleme noaptea)

- ornamentele interioare - usi si bord - se exfoliaza cred si daca nu le atingi;

- deschiderea portbagajului foarte prost gandita avand in vedere dimensiunile impresionante (aceeasi problema ca si la Passat);

Acestea fiind zise, concluzii:

- Masina merita banii (am dat pe ea 9500 EUR TVA inclus cu garantie din bara in bara 6 luni)

- Puteau sa dea mai multa atentie detaliilor la interior - se vrea totusi o masina din clasa premium

- Motor extraordinar, cutie de viteze putin neadaptata orasului pe motorizarea 131 cai (putin prea lunga)

- Suspensii foarte confortabile desi masina ramane relativ stabila pentru marimea ei (multilink-ul pe fata isi face treaba)

- Frane bune pentru dimensiunile masinii (discuri fata/spate)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Cezar CJ, cred ca esti singurul de pe forum care ai avut problemele astea. Daca ai achizitionat-o sh, problemele s-ar putea explica( ce a tras masina sau ce ulei a folosit). Eu am 210.000 si in afara de bratele pe fata care mi-au mancat sanatatea, nu am schimbat absolut nimic, nici macar discurile de frana iar placutele pe spate nici ele nu sunt schimbate, nu s-a ars nici un xenon si as putea continua. Altceva voiam sa-i intreb pe colegii care au 130 cp- consumul. Stateam ieri de vorba cu un coleg de servici-passat 2003 130 cp si mi-a enumerat urmatoarele consumuri-8 in oras cu clima, pâna in 7 fara clima iar afara pana in 6, tot fara clima. Comparand cu masina mea, m-am ingrijorat. Eu am,pe caldurile astea, undeva la 10 in oras cu clima si 8 fara clima iar afara, mers cu 120-150 km/h cu clima 7%. Tin sa precizez ca passatul are 6 trepte, eu 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consum,nu cred ca ai motive sa te sperii,cel din oras cu clima pornita mi se pare intradevar cam mult 10%,dar celelalte corespund in mare parte cu ale mele,tin sa precizez ca,consumul de carburant poate fi influentat de foarte multi factori,de la stil de condus,trafic,jante,dimensiuni cauciucuri,spun asta pt ca stiu,cand am schimbat jantele pe 16 cauciucuri 205/55/16 cu jante pe 17 cauciucuri 225/45/17 mi-a crescut consumul cu 1l%,cat era originala cu 130cp consumurile erau cam asa la mine 8-8,5l oras cu clima,7-7,5l in afara orasului cu clima,fara clima consumul scadea cu 0.5l pana la 1l,toate astea cu jantele pe 17.In schimb de cand e modificata la 180cp(soft +power box,volant cu masa simpla) consumul a scazut destul de bine si merge mult mai bine,in oras acolo nu prea se poate vedea diferenta pt ca iti vine sa o calci mai des ca sa te inscri mai bine prin trafic si acolo se poate spune ca consumul poate sa fie si mai mare decat inainte,dar eu spun ca e relativ,pt ca nu fac multi km in oras,dar diferenta foarte mare de consum am observat-o in afara orasului si pe autostrada,unde acum nu am vazut in consum mai mare de 6,3l% cu clima pornita si mergand cu viteze cuprinse intre 150-180km/h,a fost cand am mers cu 120km/h si mi-a aratat un consum de 5l% cu clima pornita,deci pot sa spun ca dupa toate modificarile consumul a scazut cu 1,5l% ceea ce eu spun ca nu e deloc de neglijat si masina merge mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merg sportiv, tocmai asta e. Puțin turat intre trepte si cam atat. Am anvelope 235 45 17. Oricum, felicitari pt putere si consum, sunt demne de invidiat.

Modificat de claudiu_gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la anvelope ai consumul asa mare,daca ai cumva si jante pe 16 cu cauciucuri 205/55/16 ca din cate stiu eu aia e dimensiunea standard,ai sa vezi ca o sa iti consume cu cel putin 0,5l% mai putin decat inainte,tu ai 235/45/17 in acte? te intreb pt ca eu am incercat sa omologhez jante pe dimensiune mai mare de 17 si mi-a scos de la reprezentanta Skoda toate dimensiunile disponibile pt modelul meu si cea mai mare posibila care o da fabrica pt modelul meu e 225/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am in acte. Alea de iarna sunt 205 55 16 iar masina, pe langa dimensiunea asta, mai are in certificat si 225 45 17. Totusi, nu cred sa fie diferentele astea de consum doar de la 1 cm in plus la latimea cauciucului. La 90 km/h, fara clima, consumul este de 5,5 si este minimul pe care m-i l-a indicat masina de cand o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor, aceeasi masina, jante pe 17 cu cauciucuri de 225, consum in oras intre 9 si 10 litri la suta, in afara papa 6-6.5. Si mie mi se pare mult 9-10% dar nu am reusit sa gasesc vreo problema la masina....din fericire...:)

Probleme cu injectoarele ati avut careva? Momentan a mea tremura foarte putin la relanti (in general numai cand e foarte cald afara), mi s-a recomandat sa schimb oringurile de la injectoare, dar nu stiu daca merita sa le deranjez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut probleme deocamdata cu injectoarele,parerea mea e ca daca inca functioneaza, mai bine lasa-le asa ca poate te trezesti ca iti faci de lucru degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremura un pic si la mine, mai tare daca am clima pornita. Stati linistiti, avem masini fiabile. Aveam de gand s-o vand si sa mai pun bani pt un passat b6, dar ce am citit pe forum despre ele, m-am linistit. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de masina asta http://www.autovit.r...-C25391855.html

Am citit ca ar fi probleme la axele cu came la motorul acesta, este adevarat?Credeti ca ar putea fi reali km astia?Cam ce probleme ar putea prezenta la nr asta de km daca ar fi reali?Prezinta garantie cei de la Midocar?(adica sa am sansa sa fie lonjeroane intacte etc..sau sunt si ei ca si ceilalti dealeri ....)Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!!!

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi reali km, si numai daca, primul lucru de schimbat este distributia, alaturi de ulei si filtre. Posibil si placute sau discuri de frana, dar nu neaparat. Probleme la superb 1 nu am auzit si aici ma refer din proprietarii ce-i cunosc eu. Pe forum e un coleg care a postat mai sus cu o problema, dar in afara de el, nu am mai citit. Masina e ieftenuță pt ca e 2,5, deci intervine impozitu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,arata foarte bine masina din anunt si are si multe optionale,pretul eu zic ca e foarte bun daca km sunt reali,dar eu nu cred ca sunt reali,pt ca masinile tinute bine ma refer la superb si la 200k de km se prezinta ca si noi,verifica cartea service si urmareste fiecare revizie,pt ca la km aia trebuie sa se vada toate,practic masina are garantie pana 100k de km din fabrica,vezi cati proprietari a avut masina si la ce interval de timp au fost facute reviziile,daca faci un calcul simplu ar fi facut 10k de km pe an si reviziile ar trebuie sa fie facute cam la un an jumate,dar uleiul de obicei e bine sa il schimbi la cel mult 1 an,eu unul asa procedez,daca nu am facut 15k de km.Referitor la motorul de 2,5 asa am auzit si eu ca ar fi probleme la axele cu came se zicea la cele de pe audi A6,dar iti spun ceea ce am auzit si eu de la un prieten care are service,daca km aia ar fi reali merita sa cumperi masina,pt ca daca schimburile de ulei au fost facute la timp si a folosit ulei bun si o vei intretine si tu cu grija de acum incolo nu vei avea probleme cu axele cu came,cam asa cred eu,pt ca de la schimburile de ulei ne efectuate la timp apare acea uzura prematura,daca sunt efectuate la timp poate aparea foarte tarziu acea problema la cateva sute de mii de km,peste 300-400k de km si pana ajungi sa faci tu km aia masina si-a scos bani deja.Eu mi-am spus parerea mea,daca km aia ar fi reali eu as cumpara-o.Multa bafta in alegerea pe care o vei face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!