Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Revin cu impresii dupa curatare clapeta. Inainte de curatare la prima pornire dimineata pornea motorul in doua trepte cum s-ar zice...adica urca acul turometrului pana la vreo 500, facea o mica pauza acolo si pe urma urca pe la 1200. Dupa cateva zile de la curatare porneste normal...urca acul vitezometrului direct pana unde trebuie, fara acea pauza. Altfel ma simt cand dau cheie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miky_xXx, scuze ca n-am dat reply, dar am uitat sa vizitez topicul o perioada. In mod normal daca faci curatarea clapetei la un service serios ar trebui automat sa-ti faca si adaptarea cu vag-com. In cazul meu asa a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal va rog sa-mi spuneti daca cunoasteti pe cineva cu vag in craiova care poate sa-mi faca adaptarea clapetei

Vezi lista DE AICI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o intrebare...in seara asta am obseravt ca clapeta bazaie ( de fapt tiuie ) aprox 20 sec...e normal?pana acum nu am auzit sa sune atat de mult...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea si bine vam gasit.am golf 1,6 motor bad fsi din 2003 si cind o pornesc dimineata dar nu numai ,am fluctuatii de aceleratii pina la 1200 vreme de 1 minut dupa care revine usor acu la 800,,si apoi dupa ce se mai incalzeste ajunge la 650.as vrea sa curat si eu clapeta de acceleratie dar ca sa fiu sincer nu stiu unde se afla la acest tip de motor,..si as mai avea o problema....am martoru chek engine aprins cam de mult timp...poate fi clapeta murdara una din cauzele aprinderii acestui martor la bord? va multumesc si multa sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie e la pozitia 36 din poza alaturata.

Ar trebui sa faci o scanare cu vag-com-ul pentru acea eroare care apare in bord.Parerea mea e ca nu e de la clapeta.

post-17538-1238542863_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,steeve din suflet..as mai avea o intrebare...vreau sa verific si bujiile care cred ca nu au mai fost schimbate de mult,dar dupa ce am ridicat capacul la motor nu am vazut decit niste conectori acolo unde trebuia sa fie bujiile,poate sa-mi arate si mie cineva unde sint ,si cum se demonteaza bujiile la 1,6 fsi bad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai un search,gasesti orice vrei.Vezi sa nu se supere moderatorii ca postezi unde nu trebuie.Cand scoti capacul de plastic cu 1.6 FSI,gasesti patru bobine de inductie bagate in chiulasa pina in capul bujiilor.Tragi bobinele afara(o sa te chinui un pic ca ies cam greu) si cu o cheie de bujii dai si bujiile afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rica42, clapeta de acceleratie poti s-o cureti si poate scapi de fluctuatiile alea.

:offtopic: acel check aprins poate fi din mai multe cauze insa, la motoarele noastre cea mai des intalnita cauza este legata de sonda lambda care ori nu functioneaza in parametrii normali ori e bulita de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva...cand am fost la service...tipu ala i-a dat adaptare si pe ecran arata clepsida ca se incarca ,dar a stat asa aprox 10 minute apoi a spus ca nu merge....atata tot! are dreptate? sau habar n-avea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog daca poate sa imi spune cineva cum se face acea adaptare pentru motorul meu AXP ( pe care canal trebvuie sa ma duc ). Am cautat pe forum si am gasit foarte multe variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat de multe variante ai gasit? Cu vag-com, sunt doua...functie de actionarea clapetei (cu cablu sau DBW), in grup 98 respectiv 60. Exista si procedura fara vag-com. Daca vei citi paginile acestui topic, vei gasi ceea ce te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor....

Am facut si eu o adaptare la motor akl 1.6 benzina, cu vag-com 409.1...

problema sta cam asa: am intrat pe canalul 098, i-am dat switc to basic, primele 2 valori au inceput sa se modifice, apoi prima s-a stabilizat pe la 4.xx, iar a doua fluctua intre 3.63V-3.65V...

1. De ce nu mi-a aparut, cum scrie pe aici, ADP RUN?

2. Ce reprezinta cele 2 valori?

3. E normal sa fluctueze a 2-a valoare? Ma repet am amsteptat in switch to basic vreo 30-40 sec...dar nu mi-a aparut nimica de genul ADP RUN...

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema care nu ii dau de cap motorul nu merge in parametrii lui se aprinde EPC si abgas werkstatt, simptome: cateodata motorul se opreste, turometrul sta blocat la 1200 rpm, intra in limp mode nu se mai accelereaza decat pana in aproximativ 3200 rpm, cateodata turometrul o ia razna intre 800-1200 rpm.

Am masurat cu vag com si a iesit urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 DR

Component and/or Version: MARELLI 4MV 5957

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 49140

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W440732 VWZ7Z0B6637094

4 Faults Found:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

De curand am schimbat sonda lambda deoarece cealalta "decedase" dupa mai putin de 1 an de cand am cumparat-o, scotea fum negru, consum enorm 30%

Va rog poate aveti idee sa imi spuneti cam de la ce ar fi.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima eroare se trage de la sistemul de alimentare. Pot fi mai multe cauze: o alimentare excesiva cu carburant, probleme la injectoare(incearca o curatare). Mai poate sa-ti fie blocata valva EGR sau compresia cilindrilor sa nu fie ok(fa-ti si un test de compresie.

restu erorirlor sunt legate de clapeta de acceleratie. Poate fi murdara sau contactele sa fie bulite. Fa neaparat o curatare a clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun aceasta intrebare mai pentru avansati in ale motoarelor aici pentru ca nu stiu unde s-ar putea incadra mai bine. Domnilor, ar putea exista o legatura intre curatarea clapetei de acceleratie si cresterea consumului de ulei? Inainte sa curat clapeta n-am observat sa consume deloc. Nu stiu daca este coincidenta sau exista o legatura, insa acum, la doua luni (2000 km) dupa curatare consumul de ulei este vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are vreo legatura

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cela mai bine citesti topicul de uleiuriu si carburanti si vezi poate gasesti acolo ceva care sa te ajute, sau cel putin sa te adresezi cuiva care stie mai multe despre uleiuri si cauzele consumului acestora, sau daca poate exista vreo legatura intre clapeta si consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun aceasta intrebare mai pentru avansati in ale motoarelor aici pentru ca nu stiu unde s-ar putea incadra mai bine. Domnilor, ar putea exista o legatura intre curatarea clapetei de acceleratie si cresterea consumului de ulei? Inainte sa curat clapeta n-am observat sa consume deloc. Nu stiu daca este coincidenta sau exista o legatura, insa acum, la doua luni (2000 km) dupa curatare consumul de ulei este vizibil.

Nu are nicio legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

maurice2001 - post mutat AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am un golf IV din 2000, 1.6. motor APF. A inceput de vreo cateva saptamani sa se tureze singura la relanti pana la 1200 si scade pana la 800. uneori se stabilizeaza dupa cateva secunde sau minute, alteori nimik. De cand a inceput sa-mi faca asa mi s-a aprins in bord martorul de la ESP. Am fost la cateva service-uri in constanta si n-au fost 2 rezultate la fel.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, la plecarea de pe loc, masina "da in nas" indiferent daca motorul e cald sau rece. Nu am nici o eroare stocata. E posibil sa aiba legatura cu clapeta de acceleratie (curatare) ?

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si mie imi da un pic in nas la plecare.Am scos filtrul de aer sa curat clapeta,insa nu am putut sa o curat decat pe partea ei vizibila fara sa demontez ceva.

Am incercat sa misc de clapeta propriu-zisa pentru a o curata si pe spate insa nu am putut si nici nu am fortat de frica sa nu rup ceva.

Spuneti-mi va rog voi cum ati facut mai exact curatarea fara a demonta clapeta.

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@copanu, cel mai bine o dai jos si nu e greu deloc. Sigur te poti descurca si singur. Iti trebuie doar un imbus de 5mm ca sa scoti cele 4 suruburi care o tine prinsa, scoti mufa din ea si gata. Poti apasa linistit pe clapeta caci nu vei rupe nimic. Trebuie apasat mai tare deoarece o tine un resort destul de dur. Apoi bineinteles trebuie readaptata cu Vag-Com-ul. Bafta.

PS. Curatarea fara a fi data jos clapeta e treaba de mantuiala

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!