Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Vezi ca este o siguranta care e arsa...

Eu mi am luat o cu asta... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am casetofonul original dar in vara cand mi-a sters eroarea la airbag nu a fost nevoie sa-l dea jos, si chiar si atunci mi-a verificat injectoarele si mai multe chestii, iar faza cu siguranta nu cred ca e pentru ca atata lucru i-a dus capul si pe cei de la service de au verificat. Oricum inca o verificare nu strica . O sa incerc. Dar verificarea sigurantei trebuie facuta cu mufa de la masina conectata la tester, sau daca e arsa o gasesc fara conectare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti un forumist priceput, la tine in Brasov...

 

Daca se arde o siguranta de la priza acasa, bagi televizorul in priza sa cauti siguranta arsa? Sau iei un bec, ap masura ,etc si verifici sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma fi inteles gresit. Eu m-am referit daca e aceeasi situatie ca si cand s-ar fi ars de exemplu siguranta de la pozitie. Doar atunci o gasesc daca aprind pozitia si incep sa verific sigurantele cu lampa de control. Acum ma intreb daca e aceeasi situatie si in cazul mufei. Cu lampa de control gasesc siguranta care ar avea legatura cu mufa de la masina doar daca este conectata la tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa conectezi testerul,le poti verifica cu lampa de control daca stii cum se face sau le scoti pur si simplu si te uiti la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am verificat toate sigurantele cu atentie si nici una nu e arsa. Deci deocamdata varianta cu siguranta arsa si cea cu casetofonul original pica. Ce altceva ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut! am si eu o problema cu masina din descriere(golf 4 1.6 16v AZD). totul a inceput cand intr'o dimineata a inceput sa vibreze foarte puternic masina, am fost cu ea la service si la diagnoza missfire la cilindrul 3 si am schimbat bobina de la buzia respectiva. dupa operatiunea asta motorul nu mai vibra in schimb nu mai statea la relanti. avea oscilatii destul de mari 800-1100, ceea ce nu facea pana acuma. mecanicul mi'a recomandat sa curat clapeta de accelatie, lucru care l'am facut a doua zi dimineata(adica azi dimineata) si rezultatul este tot acelasi, oscilatii la relanti dar motorul nu mai da sa moara la fel ca inainte, adica nu scade sub 800 rpm. tin sa mentionez ca aceste oscilatii sunt mai sesizabile cand motorul e cald, la prima cheie cand e rece nu se simte nimic, iar acest mecanic mi'a spus ca trebuie schimbata clapeta. cand a facut calibrarea pe tester dadea valorile 7% si 93%(nu stiu daca avea interfata vag-com sau un tester universal sau ce fel de soft folosea). cand am schimbat filtrul de aer mi s'a spus ca furtunul care intra in capacul de pe motor de scopt(furtunul care face un cot la 180 de grade) si chiar asa este. mentinez ca un am nici un alt cod de eroare nici la sonda lambda nici la nimic. pls help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul care intra in filtru de aer nu face problemele astea, iti baga miros de gaze in masina si eventual curge ulei pe el

 

ceva asemanator a patit un prieten, a schimbat prima data sonda si apoi supapele (nu stiu daca sonda a fost schimbata degeaba) ideea e ca un test de compresie e atat de ieftin incat s-ar putea sa-l faci pe gratis daca mecanicul vrea sa fie de treaba, s-ar putea sa ai o supapa defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi vreo supapa nu ar trebui sa faca asta tot timpul? dar simptomele incep cand motorul se incalzeste si incep, cum e normal, sa scada turatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se incalzeste amestecul devine mai sarac, daca compresia pe un cilindru e slaba e clar ca va merge mai prost, mai ales cum scade si turatia va fi tot mai greu ca ecu sa mentina motorul in viata, deasta cred ca fluctueaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ar fi trebuit sa apara vreo eroare undeva? daca merg mult cu masina se poate agrava situatia? trebuie sa ma intorc de la iasi la suceava(150km) si nu vreau sa raman cu masina in drum sau sa se buleasca si mai tare mai stiu eu ce.

Modificat de Ionut2790
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am curajul sa ma pronunt din fata calculatorului, asta e daca n-ai incotro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare. intre clapeta de acceleratie si motor, trebuie sa fie vreo garnitura sau ceva? ca la mine nu e nimic. e fier pe fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e una de tabla de aluminiu la mine

 

la mine se mai demonteaza o piesa de sub clapeta in care intra teava egr, aceea are o garnitura de cauciuc dar nu cred ca tu ai acea piesa detasabila (suruburile clapetei trec prin ea pana in galerie la mine)

 

incearca sa strangi uniform in x acele suruburi la clapeta, poti pune silicon pt. garnituri ce rezista la tempereturi (eu am gasit rosu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema. Valva EGR e blocata. am fost la un mecanic azi, a scos mufa si motorul s'a stabilizat. luni o sa'l rog sa'mi curete EGR-ul pentru ca el mi'a recomandat sa il schimb ca daca il curata se va infunda din nou. voi ce ziceti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea EGR la benzinate e frectie la picior de lemn. Mai bine il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca merg cu el anulat, sau ma rog. cu mufa scoasa are ceva? motorul se aude bine la relanti si se simtte bine in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde....la mine nu prea a fost frectie! Nu te costa nimic sa incerci sa il cureti. Aveam si eu o eroare la EGR si imi dadea eroare la adaptarea cu vagcomul. L am dat jos, curatat frumos cu spray pt carburatoare ( 2+2 Gum cleaner) , l am montat la loc, adaptat cu vagcomul ( ADP RUN>> ADP OK) si toate bune si frumoase. De 5000 km nici o eroare.

 

Succes

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce problema are EGR.  Daca este defecta bobina acestuia si deschide aiurea , curatarea nu il ajuta cu nimic.

Daca EGR este infundat, lucru mai rar intalnit la motoarele pe benzina, atunci merge si curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e bobina defecta nu se mai deschide egr, daca se deschide aiurea e de vina potentiometrul de pozitie de tip cursor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema (intrebare)

am desfacut clapeta de acceleratie la sharan am spalato si din curozitate am desfacut si cutiuta neagra 

cu motorasul si partea electronica.

pe pinionul cu acele patru peri de contacte doua dintre ele erau rasfirate si se vedea ca sa umblat la ele 

am incercat sa le indrept ca si celelante doua

Mentoinez ca masina mergea OK am desfacut doar pentru ca revenea din turatie mai greu si era pln de calamina

Este vreo problema sau trebuie sa ma gindesc la o piesa noua acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Caut si eu de ceva vreme prin dezmembrari o clapeta de acceleratie la golful meu, clapeta are codul 030 133 064F si deabia astazi am gasit una care arata identic cu a mea dar nu am luat-o pentru ca diferea foarte putin codul adica in loc de F la sfarsit era D. Ma poate ajuta cineva si pe mine sa aflu care e diferenta intre cele doua si daca asta care am gasit-o mi-ar putea-o inlocui??? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

Salut baieti,nu stiu daca postez unde trebuie,dar va rog ajutati`ma si pe mine..am un golf 4 1.6 16v 2001 105 cai...am intrat prin apa de vreo 5 cm cu ea..a aparut epc in bord urmat de stop (ulei) service manual si nu mai porneste deloc,e a doua ora cand patestc treaba asta...primda data a fost ECU motor ars si clapeta,iar acum am patit exact la fel...aceali simtome... se poate sa se fi ars iar ECu motor? sau doar clapeta?...de la ce ar putea sa se intample asta?...apa nu a ajuns nici la ECU motor nici la clapeta? va rog ajutati-ma si pe mine..Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i o scanare dupa erori aparute nu merge pe ghicite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!