Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

E Drive by cable? nu?...atunci...inainte sa-i faci adaptarea..slabeste cablul de acceleratie.E prea intins si de aceea sta accelerata..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar tot nu vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetarea adaptarilor: in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00.Apoi fa-i adaptare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat toate posibilitatile de adaptari cu tester si fara. Nu merge nici cum. 17967-throttle body(je338)
          P1559-35-00-fault in basic settings
 01165-throttle body control module (j338)
           08-00-control limit surpassed

 

Asta imi da eroare pe VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj clapeta-ECU, conectori ,si daca tot nu vrea...posibil peoble Ecu.Cu clapeta veche tot asa facea? ca banuiesc ca de aceea ai schimbat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia veche era dusa de tot. Am verificat tot cablaju si toti senzorii. Am luat in calcul si Ecu dar nu am altu sa incerc. Am gasit unu pe net cu acelasi cod difera doar ultima litera si nu stiu daca ar merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si Ecu. Nu e de la el. Mai ramane sa comand alta clapeta sa incerc cu alta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci adaptarea si cu alta interfata? In repaos este inchisa clapeta?

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, Literaunu said:

Am verificat si Ecu. Nu e de la el. Mai ramane sa comand alta clapeta sa incerc cu alta. 

cablaj verificat, ECU ok - atunci schimba clapeta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu alta interfata. Azi am incercat si cu alta clapeta si la fel. Nu accepta adaptarea deloc. Isi face cursa de inchis deschis si cand ii sa zic 99% se opreste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu se potriveste - daca ai clapeta buna, cablaj ok, ECU ok - trebuie sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge. Am sa incerc si cu alt Ecu ca cine stie.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Era de la Ecu. L-am schimbat si merge totul ok. La verificarea Ecu vechi nu avea nici o eroare pe soft, nici la inspectia vizuala nu avea nimic. Dar se pare ca are o problema mai interna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In legatura cu resetarea clapetei de acceleratie cu testerul.am o intrebare.daca motorul a functionat la parametrii din fabrica ,fara erori,de ce nu i-si pastreaza parametrii normali? Cred ca testerul este o optiune,nu o necesitate.resetarea clapetei de acceleratie se poate face mult mai simplu,cum s-a mai scris,prin luarea bornei + a bateriei.daca calculatorul masinii a memorat valoarea ,,00",cum de retine o alta valoare a inchiderii clapetei de acceleratie? Oare nu se adapteaza singura ,in functie de calamina depusa in timp,odata ce masina este parcata o noapte in parcare si repornita a doua zi? Cred ca am fost destul de explicit pentru cei mai multi si cred ca am pus punctul pe ,,i" pentru cei care spun ca trebuie sa pui testerul pentru reglarea clapetei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum se manifesta o clapeta care trebuie calibrata cu testerul? A mea se tureza singura intre 1500 si 2000 rpm.sa fie nevoie de cabrare cu testerul sau sa aibe altceva.am dat-o jos am curatat-o si acum face asa.

Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare!am vazut atatea comentarii legate de clapeta de acceleratie incat mi e greu sa ma decid daca o dau jos sau nu..la o privire atenta se vede destula calamina.eu am curatat doar partea de sus..se vad imbunatatiri dupa curatare?mentionez ca am un golf 4 1.6 16v AZD care are turatia la relanti 850...fara fluctuatii.teoretic, colegul de mai sus,STRESSS pare sa aiba dreptate,dar am vazut destul de multi planganduse,dupa ce au curatat o..este necesara si demontarea egr ului?nu am tester s o resetez,vreau sa stiu daca merge luand borna.va multumesc !si astept parerile voastre!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu ai ce sa resetezi pe tester(clapeta). daca vrei sa cureti si egr-ul e foarte bine.se curata foarte usor cu carborol si se usuca si foarte repede.nu uita sa cureti si furtunele care intra in egr si toate orificiile.succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general nu e nevoie de tester ptr calibrare...si-o face singura.Insa...sunt exceptii in care nu reuseste (posibil un bug software in ecu) si fara tester nu veti putea readapta clapeta.In unele cazuri e nevoie de resetarea valorilor invatate de Ecu in adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma puteti ajuta va rog frumos cu o informatie legata de masina mea Skoda 1.6.AVU, an de fabricatie 2000?

Am facut o diagnoza cu VagCom si am urmatoarele erori la motor:

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
   Part No: 06A 906 033 K
   Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3553  
   Coding: 00231
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 27562B22C53CD70610-515A
   TMBHX21U812450674     SKZ7Z0Y0644666

2 Faults Found:
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1116 - 35-00 - Open Circuit
17953 - Throttle Valve Controller 
            P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
Readiness: 0010 1101

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 31480 000 00000
   VCID: 2C5CD40E8CDAF45EFD-5178

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Address 17: Instruments        Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1U0 920 810 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04  
   Coding: 03113
   Shop #: WSC 00006  
   VCID: 2C5CD40EDCDAF45EFD-513C
   TMBHX21U812450674     SKZ7Z0Y0644666

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus
 

Tin sa va mentionez ca de ultima am scapat prin inlocuirea acelui senzor de pe baia de ulei. Masina se manifesta astfel:

- apare in bord ABS, ESP , EPC si acul de pe turometru fluctueaza undeva pe la 1200rot si pot merge cu ea in viteza 1-a sau 2-a . Chestia asta o face din senin.

Faza e ca teoretic (spun doar teoretic pentru ca nu am stat langa mecanici, eram la servici) acum doi ani, sonda lambda a fost inlocuita si nu am avut eroare pe ea cam jumatate de an (de cand e la mine ca ideie masina daca are vreo 3000Km) dupa care a returnat pe sonda ceea ce este mai sus. Clapeta de acceleratie este curata imaculat. Am ceva cunostinte de electronica si mecanica si ceea ce nu stiu pana acuma este daca acea clapeta la mine este cu motor DC sau cu stepper, conectorul ei avand sase fire, insa de exemplu eu am vizualizat-o in interior si nu vad nici urma de potentiometru acolo. Adica nu stiu mai exact ce fel de senzori am sau daca am in clapeta ca nu am gasit documentatie despre ea si nici ce fel de senzori sunt in pedala de acceleratie , potentiometru sau hall. Practic incerc sa ma prind daca e clapeta dusa (ma indoiesc totusi ca daca e cu stepper se duce) sau o fi sonda lambda. Bujii are de asemenea noi si nu cred sa fie de pe la aprindere ceva ca are momente pana incep sa ma deplasez cand motorul merge foarte ok chiar la relanti. Ca ideiea eroare din bord dispare daca opresc motorul insa ea reapare de cele mai multe ori in sarcina usoara cand incep sa ma deplasez.

In Vagcom daca misc pedala de acceleratie (cu motorul oprit) cei doi senzori ai clapetei par sa lucreze bine pentru ca isi modifica parametrii si clapeta scrie ca se adapteaza OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mariusmarius1989

Va salut.am si eu o problema cu un passat 1.6 fsi anu 2006.nu mai trage,trepideaza la relanti.si porneste putin mai greu la rece.pe tester a fost o singura eroare cu trottle control P3078-002-airflow at idle too low.aveti idee sau care a mai avut aceasta eroare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai curatat/adaptat clapeta ? daca nu, fa asta intai.

verifica si sa nu ai probleme pe linia de admisie aer - pierderi, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusmarius1989

Ce ar trebui sa cumpar pentru curatare?si procedura pentru adaptarea clapetei care ar fi?si manuala si cu VCDS.in caz ca nu merge manual incerc cu VCDS.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal. Pentru adaptatea clapetei la un golf 4 1.6 azd , ce temperatura trebuie sa aiba apa din motor. Am gasit ceva ca ar trebui intre 5 si 90 grade. Sunteti de alta parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-o cu motorul cald si oprit.Nu cu motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ceva pe acest topic legat de stergerea setarilor din engine grupul 00  (01-Engine]>[10-Adaptation]>[canal-00]>[save val. 00]).

ce anume se intampla cand se da aceasta comanda. se sterge setarea la clapeta de acceleratie sau si alte setari?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!