Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

da, a fost adaptata,dar asta e a3a clapeta ,celelalte 2 s-au dus,de asta cred ca e ecu.

eu nu ma pricep sa remediez nimic la masina ,de asta mai intreb pe forum.

dupa 3 clapete sunt consolat ca asta e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgaltaitul ala poate fi si din discul de ambreiaj, s-au inmuiat arcusoarele alea de pe el si te zdruncina la accelerare si decelerare, cel putin asa e la mine dar ceva mai amplu, adica ma scutura ceva mai serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar ar trebui sa se simta la plecarea de pe loc sau cind schimb vitezele, ori la mine se. simte doar cind sunt in viteza si iau piciorul de pe acceleratie fara sa ating pedala de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci ai cuplate rotile la motor nu........ Si cand apesi acceleratia sau iei piciorul de pe ea si decelerezi, din cauza acelor arculete decalibrate sau rupte transimsia la roti se face cu o mica intarziere si un mic soc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil ,am sa intreb  la service .

mai mult ma deranjeaza consumul mare si relanti-ul putin crescut,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se manifesta o clapeta neadaptata,eu o curat la 6 luni dar sunt schimbari doar in bine

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dr_junior1980

Sunt ok valorile astea la clapeta de acceleratie ?

 

Fara pedala de acceleratie apasata : image.jpg

 

 

Cu pedala de acceleratie apasata : cp1.jpg

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi tu faci setare de baza cu pedala apasata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutatima fratilor ca nu mai iteleg nimic......

 

 

eu am 1.6 SR si cod motor AKL .


va intreb deoarece de cateva zile in fluctueaza la relantiu ...undeva intre 1200 si 1400 turatii , turometru urca si coboara la relantiu si motorul se tureaza ca si cum
cineva il accelereaza in gol si ma gandesc ca clapeta de acceleratie ar fi problema .

-am curatat clapeta de acceratie de doua ori si am si desfacut motorasul pas cu pas ce-i capsat in clpeta de acceleratie si pare f bine intretinut , am uns rotilele am curatat bine clapeta si tot asa face .

-de fiecare data dupa curatare am calibrato cu Vag com si dupa ce am calibrat adika am resetat valoare 00 ....la prima cheie fara sa apas acceleratie turometru indica indica undeva la 800 de turatii iar in momentu cand apas pedala de acceleratie revine vechea problema oscileaza intre 1200 si 1400 .

-am verificat furtunele si furtunasele si par ok

-pe MAF l-am exclus ca la mine este undeva inmediat dupa filtru de aer si furtunu si clapeta , l0am exclus ca am dat jos furtunul de la clapeta si am vazut efectiv cum se misca clapeta (MAF -u e inainte de furtun)

 

am vazut ca in Engine am doua errori :

=00533-idle speed regulation 19-00 lower limit

=00557 -pressure swich , power steering (F88)  29-10 short to ground - intermitent .

 

am cautat pe net sa vad ce inseamna aceste errori dar nu m-am lamurit ...poate ma ajutati !

 

intrebarea urmatoare ma mananca cel mai tare : clapetele de acceleratie sunt la fel pe orice model de golf 4 ???? ca ma gandesc sa fac o incercare poate gasesc un tovaras sa-mi dea clapeta lui sa o pun la mine sa pot sa exclud clapeta !

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_junior1980

PAi tu faci setare de baza cu pedala apasata?

Nu nu.

Nu faceam adaptarea clapetei , doar am citit valorile si le-am pozat/copiat.

Acum ma intreb daca sunt normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA acolo faci adaptarea. Valorile le citesti in blocurile de masura nu in setari de baza.

 

 

@ the dog:

 

ai facut adaptarea clapetei de acceleratie in grupul 60 sau 66? Nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutatima fratilor ca nu mai iteleg nimic......

 

 

eu am 1.6 SR si cod motor AKL .

va intreb deoarece de cateva zile in fluctueaza la relantiu ...undeva intre 1200 si 1400 turatii , turometru urca si coboara la relantiu si motorul se tureaza ca si cum

cineva il accelereaza in gol si ma gandesc ca clapeta de acceleratie ar fi problema .

-am curatat clapeta de acceratie de doua ori si am si desfacut motorasul pas cu pas ce-i capsat in clpeta de acceleratie si pare f bine intretinut , am uns rotilele am curatat bine clapeta si tot asa face .

-de fiecare data dupa curatare am calibrato cu Vag com si dupa ce am calibrat adika am resetat valoare 00 ....la prima cheie fara sa apas acceleratie turometru indica indica undeva la 800 de turatii iar in momentu cand apas pedala de acceleratie revine vechea problema oscileaza intre 1200 si 1400 .

-am verificat furtunele si furtunasele si par ok

-pe MAF l-am exclus ca la mine este undeva inmediat dupa filtru de aer si furtunu si clapeta , l0am exclus ca am dat jos furtunul de la clapeta si am vazut efectiv cum se misca clapeta (MAF -u e inainte de furtun)

 

am vazut ca in Engine am doua errori :

=00533-idle speed regulation 19-00 lower limit

=00557 -pressure swich , power steering (F88)  29-10 short to ground - intermitent .

 

am cautat pe net sa vad ce inseamna aceste errori dar nu m-am lamurit ...poate ma ajutati !

 

intrebarea urmatoare ma mananca cel mai tare : clapetele de acceleratie sunt la fel pe orice model de golf 4 ???? ca ma gandesc sa fac o incercare poate gasesc un tovaras sa-mi dea clapeta lui sa o pun la mine sa pot sa exclud clapeta !

 

multumesc

 

00533 - Idle Speed Regulation 00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms
  • Bad Fuel Economy
Possible Causes
  • Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
  • Injector(s) faulty
  • Fuel Pressure Regulator faulty
  • Throttle Body faulty
  • Intake Air Filter dirty
Possible Solutions
  • Perform Throttle Body Adaptation
  • Check Hoses and Pipes to/between Components
  • Check Intake Air Filter
  • Check Fuel Pressure Regulator
  • Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
  • Check Injector(s)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutatima fratilor ca nu mai iteleg nimic......

 

 

eu am 1.6 SR si cod motor AKL .

va intreb deoarece de cateva zile in fluctueaza la relantiu ...undeva intre 1200 si 1400 turatii , turometru urca si coboara la relantiu si motorul se tureaza ca si cum

cineva il accelereaza in gol si ma gandesc ca clapeta de acceleratie ar fi problema .

-am curatat clapeta de acceratie de doua ori si am si desfacut motorasul pas cu pas ce-i capsat in clpeta de acceleratie si pare f bine intretinut , am uns rotilele am curatat bine clapeta si tot asa face .

-de fiecare data dupa curatare am calibrato cu Vag com si dupa ce am calibrat adika am resetat valoare 00 ....la prima cheie fara sa apas acceleratie turometru indica indica undeva la 800 de turatii iar in momentu cand apas pedala de acceleratie revine vechea problema oscileaza intre 1200 si 1400 .

-am verificat furtunele si furtunasele si par ok

-pe MAF l-am exclus ca la mine este undeva inmediat dupa filtru de aer si furtunu si clapeta , l0am exclus ca am dat jos furtunul de la clapeta si am vazut efectiv cum se misca clapeta (MAF -u e inainte de furtun)

 

am vazut ca in Engine am doua errori :

=00533-idle speed regulation 19-00 lower limit

=00557 -pressure swich , power steering (F88) 29-10 short to ground - intermitent .

 

am cautat pe net sa vad ce inseamna aceste errori dar nu m-am lamurit ...poate ma ajutati !

 

intrebarea urmatoare ma mananca cel mai tare : clapetele de acceleratie sunt la fel pe orice model de golf 4 ???? ca ma gandesc sa fac o incercare poate gasesc un tovaras sa-mi dea clapeta lui sa o pun la mine sa pot sa exclud clapeta !

 

multumesc

 

00533 - Idle Speed Regulation 00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms

  • Bad Fuel Economy

Possible Causes

  • Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
  • Injector(s) faulty
  • Fuel Pressure Regulator faulty
  • Throttle Body faulty
  • Intake Air Filter dirty

Possible Solutions

  • Perform Throttle Body Adaptation
  • Check Hoses and Pipes to/between Components
  • Check Intake Air Filter
  • Check Fuel Pressure Regulator
  • Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
  • Check Injector(s)

 

 

mersi ...

 

si asta

00557 -pressure swich , power steering (F88) 29-10 short to ground - intermitent .

Modificat de the dog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA acolo faci adaptarea. Valorile le citesti in blocurile de masura nu in setari de baza.

 

 

@ the dog:

 

ai facut adaptarea clapetei de acceleratie in grupul 60 sau 66? Nu mai stiu exact.

 

am  VAG COM VCDS 11.11.3 si am calibrat in Engine - Adaptation - canal 00 - si am salvat valoarea 00 apoi am intrat in Engine - meas. block 098 - si am dat basic setings si am iesit afara !

 

nu am procedat corect ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai asteptat pana a zis ADP OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai asteptat pana a zis ADP OK?

 

da am asteptat , azi am trecut pe la mecanic si mi-a tras si el o diagnoza poate mai profesionala ca scula era profesionala si mia zis clar ca ca am trei erori de la clapeta ..... acum o desface si o face

 

cine ma ajuta cu o clapeta second cod 06A133064J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut respectuos  pe toti  am curatat si eu clapeta de acceleratie si acummerge super bine mie mi se oprea cand veneam cu ea la relanti din sarcina

 la fel am dat borna jos am curatato  era super mizerie exac cum viscoleste zabada in jurul la un obiect si apoi am pus borna am pus contactu am asteptat cateva secunde am scos cheia iar am repetat operatiune si a fost ok mege bine sta la relanti nu mai oscileaza e ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat clapeta de acceleratie dupa cum mi-a zis super mecanicul ....a schimbat-o si si dupa ce ma pus sa dau o tura ....la fel face ca si cu cea veche !!! mari sunt mecanicii nostri . noroc ca intre timp ma sunat shugarik@ de aici de pe forum care are aceasi problema ca si a mea , la fel are si acelasi motor AKL si mia zis ca nu-i de la acceleratie .... daca scot mufa la senzorul de prsiune de pe servo nu mai face . asa am si facut si are dreptate ... am dat senzorul jos curatat si de atunci merge brici ..... dar na ca trebuia sa cumpat o clapeta :)))

 

 

aradeni sa stiti ca dormnul Livada e mester mecanic mare de tot !!!! futu-i mecanica lui .....

 

 

post-80431-0-53446400-1365896256_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna.

 

Am si eu o problema cu un Golf 4 1.6 16v AUS.Clapeta de acceleratie nu a mai fost curatata din anul 2006 asa ca m-am hotarat sa o curat.Am demontat-o curatat-o,era foarte murdara in special in partea de jos, am adaptat-o cu Vag-Com.Totul a fost facut conform tutorialului de pe forum.Toate bune si frumoase timp de 2 zile cand dintr-o data stand bara la bara in trafic mi se aprinde martorul de motor si EPC-ul, motorul de la ~750-800 de ture a crescut brusc la 1200(ca si cand ar fi intrat socul) si nu se mai accelera indiferent cat apasam pedala de acceleratie.Dupa repornirea motorului dispare EPC ramane doar martorul de motor.In mers masina functioneaza foarte bine...am senzatia ca accelereaza ceva mai bine decat inainte.Am facut ceva teste cu ea in parcare la relanti si am observat ca la scurt timp dupa ce lichidul de racire ajunge la 90 grade(pe indicator),turatia scade sub 700 si  intra EPC si acel martor.Am facut adaptari in toate felurile gasite pe forum si la fel face.Eroarea de pe ENGINE este:

 

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
        P1545 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...la motorul 2.0 AQY procedura este aceeasi?

[select] 
[01 - Engine] 
[Measuring Blocks - 08] 
Enter Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines) 

[Go!] 
[switch to basic settings] 
Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the dog, cum ai desfacut clapeta? Partea cu motorasul pas cu pas cum ai decapsulat acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu-ti recomand sa desfaci partea cu mecanismul de angrenare, acolo nu se strica... si chiar daca sunt bulite angrenajele sau motorasul nu ai ce sa le mai faci sigur, decapsuland acea parte risti sa introduci mizerie, acolo e o vazelina cred siliconica pentru pinioane de plastic, si nu cred ca mai reusesti sa etansezi cum trebuie acel capac inapoi, concluzie desfacerea acelui capac ce protejeaza angrenajele nu face decat sa-i scurteze viatza corpului clapeta si nici nu o poate resuscita daca are cumva printr-o minune o buba acolo

 

spor la reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

The SIMOS ECU ....Complete garbage, I have heard of these problems before but heard it was a problem with the ECU anyone having this problem in Timisoara? I would love to take a look at what is happening.

Try and pull the number 17 fuse with the key in acc, turn the key off and back to ACC reset the error code with vag com without starting the engine. and see if it returns by itself. If it doesnt, start the engine and see if the code returns. If the code returns without starting the engine it may be an ECU problem. ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
alinradita88

salutare.mi sa intamplat o chestie ieri,pe la 17:00.am pornit masina a pornit a inceput sa aiba o trepidatie usoara si am incercat sa o accelerez si nu imi dadea voie dupa cateva incercari si-a dat drumu si a mers cum trebuie.ce parere aveti sa fie de la clapeta ?????sa caut sa o curat cat mai repede??Ma gandesc ca este clapeta prea murdara si sa nu se mai deschida bine??Adica sia revenit nu mai a facut figuri.sa zic cam 30 de secunde a durat chestia asta.a pornit a trepidat putin dupa care sia revenit.asta a foat chestia ca nu mi-a dat voie sa o accelerez dabea dupa 3 incercari sa turat.sa fie clapeta aia din interior muradara rau si din cauza ca nu are cablu de de acceleratie se deschide greu din cauza mizeriei....??



tin sa spun ca martori la bord nu am aprinsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!