Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Nu le am deloc cu engleza. Merci oricum. Si am incercat chestia aia cu engine, etc. Dar la acele canale imi da eroare. Plus ca acolo la setari, nici nu imi apare ON/OFF Next. Ai alta idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de simplu, cu contactul pus (motorul nepornit) intri pe Engine de aici pe Measuring Blocks,apoi dai click şi scrii în prima căsuţă de la  Group numărul 098 şi apoi apeşi pe butonul GO de alături, iar după asta apeşi pe butonul Switch to Basic Settings (colţul stânga jos). Ar trebui să apară în a patra căsuţă ADP RUN. O să auzi vreo câteva secunde cum se mişcă clapeta (vezi să nu atingi acceleraţia), după ce tace (la un moment dat apare ADP OK) o mai laşi vreo 30 secunde, apoi apeşi pe butonul switch to Measuring Blocks. Dacă nu merge pe grupul 098, încearcă 001. 

Atenţie, am impresia că pentru a merge adaptarea trebuie să fie activată interfaţa, adică s-ar putea să nu meargă cu varianta shareware a programului. Aici nu ştiu sigur.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si prima data mi-a scris A.D.P. OK. Dupa ce am dat pe setari de baza, scrie orror. Sa fie clapeta de vina? Simtomele sunt: atunci cand o accelerez se inneaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa iti zic, cam aceeasi problema aveam si eu! Cand acceleram dadea sa se inece si se accelera cu intarziere.....am dat clapeta jos, am curatat bine cu 2+2 Carb cleaner! A iesit ca noua!!! Am adaptat-o cu VCDS.....ADP RUN.....ADP OK. SI acum e alta masina!! La fel am facut si cu EGR-ul , nu vroia sa se calibreze, imi dadea ADP ERROR. DUpa ce l am dat jos, la fel curatat frumos, s-a adaptat si nu mai am probleme nici cu EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta e curatata. Acum la erori da sonda lambda. Sa fie ea de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai am o eroare legata tot de sonda lambda , cea dupa catalizator. Trebuie schimbata dar mai merg cu ea asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si nu are simtomele care le are si a mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi cer scuze ca scriu asta aici. Am un polo, din 2000, 1,4, 9n, Si are inchidere centralizata normala; cu cheie simpla. Si am cumparat un modul cu 2 chei briceag. Schema modulului o am. Dar la masina nu am nici o idee cum sa o leg si sa incep. Adica nu stiu la ce fire sa o leg. Sau unde sa il pun. In portiera sau unde? Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza unde trebuie.... macar pe viitor.

 

modulul il montezi sub bord - te legi la firele de la inchiderea centralizata de pe usa soferului - plus, masa... si ce mai ai pe acolo - vezi in schema modulului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe aici si ma confrunt si eu cu o problema. Am un golf din '99, motor AHW. Cu motorul rece nu isi tine socul automat deloc, trebuie sa o ajut eu din acceleratie, iar cu motorul cald oscileaza relantiul intre 400 si 500 rpm uneori chiar se opreste. Chiar si in mers cand o scot pe liber coboara turometrul la 400 rpm si apoi se ridica pe la 500- 550. Asta in cazul in care nu se opreste motorul. I-am curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul dupa cum am mai citit pe aici. E posibil sa-mi faca asa pentru ca nu i-am adaptat clapeta de acceleratie? Sau alta ar fi problema? Sper sa ma poata lamuri cineva. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi trebuie adaptată clapeta. Este obligatoriu dacă ai umblat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este obligatoriu cu VAG-com, sau se poate si fara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi, sper sa-i dau de cap. Deaia am intrebat pentru ca am citit pe aici ca se poate si fara vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu clapeta. Am avut probleme cu cea origininala... i-am facut adaptatea de vro 3 ori o facea pana la 99.9% dar tot nu am scapat de problema si am decis sa iau clapeta noua. Dupa ce am montat clapeta noua supriza nu isi facea adaptarea se oprea la 80% am zis ca e de la clapeta noua si am pus-o din nou pe cea vechea acum nici asta numai vrea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca s-ar putea sa-mi iau ban sau warn..... Am curatat galeria de admisie si supapele acum, am montat totul la loc si am incercat o noua adaptare acum ajunge la 93% si se opreste. Nu are nimeni idee care ar putea fii cauza?

 

08196/p2004 intake manifold runner control bank1 0 stuck open

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta cu probleme. Ai verificat sa nu o blocheze ceva din galerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am patit si eu. Dupa cateva incercari, am cumparat si alte clapete. Vreo 3. Si nici una nu vroia adaptata. Tot asa; asungea undeva pe la 80%, alta pe la 90.. Pana la urma am luat o clapeta cu tot cu calculator de pe alta masina, cu tot cu o cutiuta neagra, si a mers simerge si acum masina. Sincer, nu stiu care a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy Ce anume ar putea sa o blocheze de la admisie? Admisia am curatat-o

 

@vasile Costica nu stiu despre ce clapeta vb tu... la mine vine cu tot cu acel modul de comanda (e capsulat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema la golful meu si nu stiu cat e de grava. Mi-am curatat clapeta de acceleratie de ceva vreme ca am probleme cu relantiu si cu socul automat. O mare modificare nu am obtinut. Am mai discutat cu un domn cu cateva postari mai in urma despre aceeasi problema si el m-a sfatuit sa o adaprez cu vagcom pentru ca altfel nu are nici un efect ce i-am facut eu acolo. Deabia ieri m-am intalnit cu un prieten care are asa ceva si l-am rugat sa-mi faca adaptarea. A conectat totul ca la carte sa se apuce de treaba si surpriza, nu comunica cu masina in nici un fel, ca si cand nu ar fi mufa conectata. Mentionez ca in vara tot acest prieten, de pe acelasi program respectiv VCDS mi-a sters eroarea la airbag. Ma puteti ajuta si pe mine sa inteleg ce se intampla? Am fost si pe la 2 service-uri de prin zona sa o testeze si ei si acelasi rezultat. I-am intrebat de ce se intampla asta si au inceput "sa dea din umeri". Nu mai inteleg nimic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai casetofon original da-l jos pana faci scanarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!