Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

O diagnoza ar elucida misterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alica1wanted

Salut baieti! Am citit tot threadul de la inceput pana aici si se pare ca asa ceva tre sa fac si eu la masina mea. 

Detin o Skoda octavia 1.6. Ideea e ca la masina mea a fost schimbat motorul, ea avea original un BFQ, si acum din ce am intels are pus pe ea un AKL.

Acum am tot citit aici si am vazut ca trebuie curatat clapeta de acceleratie, acum intrebarea mea este daca pot face la acest tip de motor adaptarea fara VAG Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara vag com o poti face, dar trebuie sa fie un tester mai profesional, fara un aparat de testare, mai erau cativa colegi care descriau niste metode mai neprofesioniste...de genul ca merg cu masina la o anumita turatie un anumit interval de timp si se adapteaza automat, sau ca o lasa pe contact nu stiu cat si la fel (da un search pe forum cagasesti) ceea ce nu recomand, dar cel mai sigur e cea cu testerul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti si fete!

am si eu o problema cu al meu a4 2.0 ALT 2001

cateva informatii: l-am luat in 2005 la 38000km acum are 100000, eu zic ca e origi cu exceptia la ploacute , discuri, senzor temp, termostat, bujii si bobine.

nu il calaresc decat in concedii, in rest merg cu masina de la munca si am o mare problema cu audica in ultima perioada.....

O pornesc de cateva ori pe an 2-3-4 ori si la ultima pornire am vazt ca da in nas, porneste greu, rateuri, mers neregulat, balbaie....etc... nu mai face servici ca de obicei..

sa nu vorbesc cu pacat dar am fost cu ea ;la PBV anul trecut, cred, la o actiune de service cu schgimbatul bobinelor, mi-au pus negre in locul celor rosii origi si parca de atunci face figuri.....m-am intors la pbv si au zis ca nu e de la bobinrlr noi, dar acum nu stiu ce sa cred... m

 ma ajuta si pe mine cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce apare ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

pai asta e problema ca nu i-am facut diagnoza inca pt ca am o mare problema.....daca umblu doar o data pe an cu ea nu am platit rca-ul si nu pot iesi cu ea.

mi-ar fi de folos cineva care ar putea sa dea o fuga pana la mine....sa ma ajute........

e vreun amator? sau astept pana platesc RCA-ul la anu' ca anu' asta o tin la conservat.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
pufypufuletz

salut.am avut probleme cu bateria in iarna care cerea schimbata,ii ajunsese 4 ani.dar innaite sa o sch mi-au mai dat vecinii curent.dar intr-o zi cand am pornito tot prin cabluri a ramas aprins in bord EPC si nu o puteam accelera statea la relanti si daca apasam acc nik.am lasato 10-15 sa se incarce bateria si am oprito si pornito si s-a stins,dar nu am bagat de seama ca are relantiu mai mic si la rece dim sta undeva la 1000-1100 ture cu tot cu soc.la prima pornire la rece dupa 5 sec are o intrerupere ca si cum da sa moara si in mers cand reduc viteza si sunt pe liber mai moare dar cand e A/C pornit atat.va multumesc mult si ast pareri.o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufypufuletz

nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o readaptare a clapetei, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut colegi am si eu o problema la relanti imi tremura masina uitati aici video facut de mine http://www.youtube.com/watch?v=2P9Qn6dG7AY  si pun si o poza cu un furtun crapat care iese de sub corpu clapetei de acceleratie si intra in pompa de abs sa fie si din asta problema cu mersu neregulat la relanti turatia nu fluctueaza in bord decat motoru se aude ca nu merge bn si te zgaltaie in masina fisele sunt noii bujiile sunt bune .

34852ps.jpg2emoirl.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este furtunul de vacuum care intră în servopompa de frână. Ar putea fi o cauză deoarece pe acolo trage aer fals. Şi s-ar putea să ai şi pedala de frână cam tare. Acoperă provizoriu cu nişte bandă izolatoare şi vezi dacă se ameliorează situaţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat cu banda izolatoare si nu sa ameliorat la fel face cat e rece motoru merge bn cand merge cu zgaltaiala cand se incalzeste adic in 3 min face intruna zgataiala la relanti :(  Sa fie si de la egr lam curatat si nu lam adaptat dar masina facea de cand am luato asa si egru daia lam dat jos sal curat am zis cai din el si facea ca inainte si clapeta am curatato si adaptato la cineva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu o diagnoza, ar trebui sa fie un cod de eroare si totul ar fi mult mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa rezolvi si furtunul crapat, ca sa  il cumperi de costa ceva (parca 90 de lei);

 

Eu i-am scos capatul din servofrana, din acea supapa a iesit usor fiind crapat tare, am taiat din el parte distrusa, l-am tinut ceva timp deasupra argazului sa se inmoaie fiind dintr-un plastic tare, am luat o carpa in mana sa nu ma friga si l-am indesat rapid in supapa unisens, cand s-a racit s-a strans frumos pe ea.

 

Pierderile de vacum afecteaza relantiul si nu numai.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cam inteles cum sa fac o adaptare la clapeta de accelaratie dar la modelul meu folosesc grupul 060 sau 098?? multumesc colegi dragi :winter:

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cu VCDS si vezi care grup este disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a lasat clapeta la vreo 10 km de Bucuresti. Cu greu am ajuns acasa , 15 km/h si multe injuraturi primite de la ceilalti participanti la trafic.ma rog nu asta e important.

Vroiam sa intreb pe cine stie daca pot repara clapeta de acceleratie sau trebuie sa o cumpar cu totul ?

Multumesc , zi buna

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e defecta, ai incercat sa o demontezi si sa o cureti in partea inferioara dinspre galerie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai actioneaza cand accelerez , ce sa mai curat ... Nu se mai misca clapa din interior , iar cand isi face ea self testul la inceput , cand bagi cheia in contact "caraie" zici ca e cioara.

Daca era numai de curatat nu cred ca trebuia sa ma lase in drum - martorii EPC si check engine aprinsi , adica masina e down ...

PS : eu eroare am demult stocata pe ea , dar am zis ca nu e grav pentru ca masina nu dadea semne ... Uite acum a cedat

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa caraie ele mai ales pe fsi, deci totusi nu e "down" de tot, si da de la mizerie se poate bloca, si sa se aprinda in bord martori.

 

Scaneaza si posteaza erorile, sterge-le porneste si vezi ce ramane, posteaza rezultatul.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu foarte bine cum facea inainte si cum face acum,dar apreciez ca m-ai ajutat si iti multumesc.

 

 

LE : S-au uzat dintii de la acea roata si practic clapeta nu mai e actionata ... Da in gol
Solutia sa ii fac la strung , pot sa fac rotitele alea si din fier plus ca trebuie sa transfer si banda magnetica de pe suprafata acelei roti si raman cu eroarea pe partea electrica ,practic nu va functiona in parametrii ... ar trebui sa schimb si acel cip/circuit din interior ...

 

LE1 : Teoretic se poate sa o refac , practic nu prea ...

post-103983-0-81351500-1380795623_thumb.

post-103983-0-85897400-1380795656_thumb.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema des intalnita cu rotita aia care nu mai functioneaza cum trebuie, singura solutie e alta clapeta.

Ce erori aveai inainte de asta?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intake manifold tuning valve , daca te uiti la posturile mele o sa gasesti destule povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. La un golf 3, motor de 1,4, an 94, cumse mai poate face adaptarea clapetei de acceleratie? Cea cu deconectarea bateriei am efectuat-o si degeaba. Merge si din vag? Ca erori da ca nu sunt efectuaue setarile de baza.   ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!