Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

canonpixmamp160

I-am facut..imi da actuatorul de la clapeta,basic setting not performed sau ceva de genu si inca o eroare pe clapeta..am incercat sa o adaptez da nu merge...adp run...si asa ramane..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demonteaza clapeta si curat-o bine pana la metal in parte inferioara, s-ar putea sa ai noroc sa fie de la mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

O sa incerc cu una buna...data trecuta era si calculatorul ars...si acum exact aceleasi simtopme in mers...sper sa nu fie si ECU de data asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
canonpixmamp160

Asta mi-a dat pe vag com..intr`un final am reusit sa o pornesc,dar cade truometrul pe 0 cand motorul este pornit,apare epc urmat de stop ulei si dupa nu mai reactioneaza de niciun fel masina..idei ceva? multumesc

post-102670-0-21670400-1395441044_thumb.

post-102670-0-30636900-1395441052_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata/verifica/inlocuieste contacte/circuite/senzor turatie motor (G28)Testare G28-engine speed sensor.pdf

Curata/verifica/adapteaza contacte/circuite/clapeta de acceleratie si potentiometre/circuite pedala de acceleratie

Dupa aceste operatii stergi erorile si vezi care mai apar.

P.S.

Banuiesc ca stii ca adaptarea clapetei se face cu motorul oprit si contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
canonpixmamp160

Va multumesc mult,n-am mai intrat sa vad postarile,dar am gasit care era buba...instalatia electrica,de aici toate erorile.... . Am schimbat toata instalatia de la ECU pe partea de motor.Nu mai am nicio problema. Doar un mic tremurat cand plec dupa looc si o smucitura intre 2000-3000 rpm dar nu mereu. Banuiesc ca ori sunt bujiile ori fisele. Le aveam si inainte . Multumesc frumos, Ps: instalatia a costat 200 ron completa pe partea de motor. Am luat`o dupa un seat ibitza cu acelasi cod motor insa nu a avut mufa de la senzorul de ulei de pe baie,dar am remediat problema,am urmarit cirucitele de pe instalatia veche si am pus mufa pe instalatia noua,TOTUL Este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

povestea mea incepe asa ... mi-am cumparat un golf 5 1.9 tdi cu martorul luminos aprins in bord cel de la motor :-?? ( emissions control) 

am fost sa fac o testare la vw si mi-au zis ca e de la clapeta de acceleratie! BUNNNN

dupa un timp m-am gandit sa o schimb m-am interesat si am aflat ca una noua e injur la 800 900 ron :| m-am dat batut si am ales sa cumpar una la dezmemrari,(un prieten bun se ocupa cu comenzi la un service ) mi-am comandat-o am montat-o si degeaba, a doua zi am primit o alta clapeta tot second dar degeaba ! nu se stingea marorul! EROAREA pe teste-rul ala de duzina era ceva de genul "senzor unghi 2 pentru clapeta acceleratie" ....nu mai stiam ce sa facem ....

Azi am fost la un meserias care are nu stiu ce tester profii si sa aflu ca lui nu ii citeste mufa care intra il clapeta deci nu este alimentat si ca se poate sa fie firele intrerupte de la mufa pana in calculatoru masinii ! sau siguranta 

Acum intrebarea mea este ....unde se afla calculatorul ala sa pot suna firele din mufa si cum ajung la el  , si daca aceasta clapeta de acceleratie   are o siguranta ceva ,unde o gasesc 

VA ROG AJUTATI-MA si pe mine orice informatie imi este de ajutor de 3 zile imi tot bat capu cu aceasta clapeta !!!!!

o schema electrica ceva !

Expicati-mi si treaba cu adaptarea aia 

Modificat de eduardvl90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canonpixmamp160

Din ce am inteles eu,la 1.9 tdi ar fi o problema din cablajul la un senzor. Nu stiu exact ce senzor,am inteles ca pozitia cablajului e incomoda si in timp se freaca de caroserie si se rupe intr`un filnal. Asta a m auzit`o la un prieten. Nu stiu exact despre ce senzor de vorba,doar ca avea cod de motor axr parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa mai fac .... unii zic ca trebuie adaptata clapeta unii zic ca nu ... 

Probabil din cablajul ala nu merge daca nu a vazut-o pe tester mufa ...oara unde se afla senzorul ala ?am urmarit firele din clapeta dar la un moment intra intr-un copex si nu-mi mai dau seama unde ies.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine să postezi pe aria de TDI

http://vwforum.ro/forum/12-tdi-forum/

Nu de alta dar problemele se pun destul de diferit. Maşina ta nu are clapetă de acceleraţie ca la benzină, are o clapetă dar are alt rol.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor! Am citit topicul cap-coada pentru ca auzisem ca e un mit curatarea clapetei de acceleratie. Adaptarea ei insa, are logica, mai ales cand se modifica din diverse motive valorile debitului de aer sau cantitatea de benzina injectata. Am aplicat metoda hardcore de adaptare, cea cu ridicarea bornei + de la baterie fiindca statea turata in relanti la 920 rpm si avea consum cam mare (12l/100km) in oras. Am filtru de aer sport si m-am gandit ca am dat peste cap amestecul aer-benzina. Adaptarea am facut-o la temperatura ambientala (25*C) nu la 90*C, sper ca nu am gresit prea mult. Dupa cele 15 min fara curent si cele 5 min pe automat, am pornit motorul care s-a turat la 1300 rpm, dupa 1 min scade la 1100 rpm, apoi 850 rpm si la final a ajuns la aprox 780 rpm dupa 5 min de mers in relanti. Motorul mergea perfect si inainte, diferenta este ca acum accelereaza la o apasare mai mica a pedalei. Intrebare: e posibil ca modificarea debitului de aer(cresterea lui) sa dea un consum mai mare, si daca da, ce ar mai trebui sa fac in afara de adaptarea clapetei? O sa urmaresc si eu consumul si o sa va spun rezultatul (sper sa scada :)) Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, de cand am curatat clapeta am variatii la relanti de la 1200 la 800 turatii, mai ales cand e motorul cald iar cand activez consumatori mai puternici ( dezaburire luneta)  creste cu  200 turatii.  Recalibrarea am facut-o dupa pasii gasiti pe forum. La motorul meu este necesar cumva folosirea vag - comului? Am fost la cineva care are vag com si mi-a spus ca imi ia banii degeaba pentru ca recalibrarea se face numai cu tester de la reprezentanta vw.. lol !  Mentionez ca nu aveam aceste probleme inainte de curatare insa aveam niste intreruperi la relanti( vina o purta o bobina). Va rog lamuriti-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit calibrarea cu vag com, va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, oscilatiile au revenit, masina se tureaza singura in 1000-1200 turatii si scade pana pe la 800 cand vrea si cum vrea. O data turatiile scad in functie de consumatori, o data nu scad in functie de consumatori ci pur si simplu! Am schimbat termostatul pt ca era defect, am renuntat la filtru sport( crezand ca poate neetanseitatea ar fi problema) , alternatorul a fost verificat si este in parametrii normali, bujii schimbate, fise si bobine bune, alte erori in afara egr-ului nu am ( asta pentru ca e anulat)! Nu stiu ce sa mai fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Bogdanel2fast

Buna baieti scuze daca nu am postat bine da as avea o intrebare . Am un prieten are un seat leon 1.6 benzina si are o intarziere de 2 3 secunde la clapeta de acceleratie .

Imi poate zice cineva daca s-a mai intalnit cu problema asta ce e de facut ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat sa o demontati si sa o curatati in partea inferioara + adaptare VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

De curata a fost curatata si tot asa face . Relantiul nu oscileaza e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As vrea sa curat si eu clapeta de acceleratie la Leonul meu 1P 1.6 MPI (102 CP) Cod: BSE. Sunt ceva particularitati la codul asta de motor la care trebuie sa fiu atent ? E obligatoriu sa-i fac dupa adaptarea cu VCDS? Sau merge si metoda manuala cu borna bateriei ? Am vazut tutoriale si raspunsuri dar la alte coduri de benzinare si ma gandesc sa nu fie ceva diferit la al meu si dupa aia sa am surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poate sa mearga cu borna scoasa... poate sa nu. Daca nu o sa vrea cu borna scoasa, atunci trebuie cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa mearga cu borna scoasa ca VCDS nu am. Acum mai sper sa nu am probleme dupa, ca prea am vazut pe multi pe aici ca s-au trezit dupa operatiune cu fluctuatii de relantii, mers in suturi si alte chestii urate...I-as face operatiunea asta pt ca are 126 000 km si nu a curatat nimeni clapeta vreodata, si de multe ori am observat ca la relanti motorul "canta" pe doua tonuri, ca si cum s-ar tura cate un pic din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta de acceleratie astazi, am facut resetarea cu borna de la baterie scoasa. Nici o diferenta in comportamentul motorului sau alte lucruri, la relanti "canta" in continuare pe 2 octave. Partea surprinzatoarea a fost ca respectiva clapeta era foarte curata pt kilometrii astia, ori a mai fost curatata vreodata de fostul proprietar ori se pastreaza bine. Urmeaza sa schimb bujiile pe viitor sa vad daca aduce vreo schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
oleniciiasmin

sal am si eu un golf  4 1.4 16v tip motor parca AKQ,si nu mai pot sa ii fac adaptare nu ma lasa,si la daca o acelerez la rece imi ramane turata la 2000 si ceva de ture blocata,ma ajutati si pe mine va rog, ma chinui de 3 luni,am fost la trei mecanici si habar au.mulumesc

Modificat de oleniciiasmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai clapeta defecta... scoate-i mufa, dupa care incerci iar adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oleniciiasmin

am schimbat 2 clapete si tot asa face,pe una murea la pornire,una era de pe masina unui vecin buna,pe mine asta ma intereseaza de ce la 1100 si 2100 la rece si cald imi merge intrerupt,daca o calc dupa 2100 nu prea se mai simte,am fost la reprezentanta si miau cerut 400 lei constatarea si poate sa ajunga la 1000lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!