Jump to content

Castrol Long Life 3 504.00/507.00 5W-30


andrein
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Eu am un Golf 1.6 FSI iar norma de ulei stiu ca este 502.00 sau 501.01 pentru modelul acesta. Este in regula daca la urmatoarea revizie ii pun castrol edge 5w30 504.00?

Din mesajele anterioare am inteles ca norma 504.00 inlocuieste vechiul 502.00, dar totusi as vrea sa fiu sigur ca este in regula.

Va multumesc anticipat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, Am un passat 2.0 TDI Common rail 110 CP, este bun uleiul Castrol EDGE 5W30 pentru masina asta ?

Si inca ceva, cati litri de ulei trebuie sa cumpar ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,

S-a facut timpul sa schimb consumabilele din nou (15.000km) si am luat la recitit posturile si sapat internetul.

Acum 9 luni la ultima revizie, mi-au pus uleiul CASTROL SLX Professional Powerflow 5W30 - 507.00; aproape de atunci, am observat (nu pot spune ca nu avea simptomul dinainte dar atunci am observat) dimineata, sau dupa 8-10 ore nepornita, chiar si vara, deci la motor rece, ca scoate un fum albastrui la pornire iar 2-5 secunde merge neregulat ralantiul, apoi totul este normal, simptom mai pronuntat iarna de care am tocmai scapat dar la -200. (acum a facut destul de rau, fum mult albastru si pornire la a 4-a, 5-a incalzire a bujiei).

Intreb si eu, este posibil ca de la un ulei ce nu respecta cerintele producatorului motorului sa apara simptomele descrise?

Acum cautand pe la magazine de consumabile aproape toti mi-au recomandat CASTROL EDGE 5W30-507.00 iar la filtre MANN sau KNECHT.

Voi ce ziceti de ulei? numai din asta sa aiba prin stocuri sau chiar este cel mai bun si recomandat ptr.toate motoarele PD?

Am gasit, pe net uleiul Rheinol Primus LDI SAE 0W-30, ACEA A5/B5, VW503.00 / 506.00 / 506.01; ce ziceti de el?

Iar de producatorii de filtre, ceva pareri?

Multam si drumuri bune!

...am observat inca ceva: toate uleiurile cu specificatia 503 / 506.00 / 506.01 sunt 0W30!!!

sau nu am cautat eu bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru cu touaregul meu.Vechiul proprietar i-a pus Castrol Edge 5w30 cu norma 504-50700,ceea ce nu corespunde cu cartea masinii,unde se specifica clar:pt LL 50601,iar fara LL 50501.Cert e ca aveam aceleasi simtome la pornire dimineata ca si cele descrise de sandadi.Dupa ce am schimbat uleiul,punand Vapsoil 50501,5w30,pornirea se face mult mai usor si aproape au disparut acele trepidatii si fluctuatii ale turatiei la relanti care se manifestau in primele secunde de la pornire,asa ca eu cred ca si uleiul poate avea o influenta,sau sa aiba o contributie si vremea mai calda din ultimele zile,nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !Vad ca cel mai recomandat ulei ar fi Castrolul 5W30,cu 504/507,pt ca este specific pt motoarele cu filtru de particule (DPF),dar oare cati kilometri are masina nu mai conteaza,nu o fi prea subtirel pt un motor cum este al meu cu 209.000 Km.precizez ca pana acum fostul proprietar german a folosit doar ulei Castrol mia aratat o eticheta cu Castrol 5W40 lipita sub capota,spunandu-mi sa nu folosesc alt ulei decat de ala.Eu am luat masina la 192.000Km acum are 209.000 KM,si nu am complectat nici macar 50 gr de ulei,e negru e urat dar este exact la nivelul la care am luat-o.Saptamana asta vreau sal schimb si as vrea ceva sfaturi din partea Dvs,in privinta uleiului tinand cont de Nr de Km si de faptul ca motorul are DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valvoline de exemplu iti recomanda si peste 100k km tot 5w-30 (SynPower XL-III 5W-30). iti trebuie norma vw 507 00 .

dar nu-l mai tine 30k km schimbul fiindca nu-i face pe autostrazile din germania( si cu motorina lor etc). schimba-l normal la 12k km sau mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

FF tare... la ultima revizie ma duc la Porsche cu A3-ul din semnatura 2.0 TDI BKD (fara DPF) si cu ulei in portbagaj Castrol Long Life 3 5W30 norma 507.00 luat din Germania (am luat o cutie de12 litri sa am pentru ambele masini si sa ies mai bine la pret) + bineinteles filtre.

Eu fac reviziile la ei mai mult pt faptul ca vreau sa am masinile trecute in baza lor de date cu kilometri, etc.. si in momentul in care le vand sa poata fi verificate masinile cu usurinta de eventualii cumparatori.

Asadar, ma duc la Service Rapid, scot uleiul si filtrele din portbagaj si le zic "Poftim, schimbati-le!!"

Ei imi zic "Nu Dom-le, asta e doar pt masini cu DPF". Eu eram 99% convins ca uleiul pe care l-am luat e ok pt ambele masini (am DPF la Passatul din semnatura) si include toate normele si nu are cum sa nu fie ok. Ei imi zic ca daca il pun pe ala il pun pe raspunderea mea si eventual o sa consemneze ca nu am pus ce trebuie la masina si ca o fac pe raspunderea mea!!

In final, sa o scurtez, nu am mai vrut sa ma mai contrez cu ei, ma si grabeam f tare si m-am lasat la mana lor cumparand ulei de la ei cu vreo 90 lei litrul (dublu fata de cat dadusem eu) si mi-au pus Castrol 5W40 cu norma 505.01 strict pt masini fara DPF !!!!!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un fel au si ei drepate dar nu ca nu este uleiul bun pentru masina sau ca nu ar respecta normele, BKD consuma destul de mult ulei, iar pe cel 5w30 504/507 il papa rau de tot

eu doi ani am mers cu un astfel de ulei, cei drept de la Aral si manca muult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au nicio dreptate, astea vw 504/507 sunt bune pt orice vw. ori sunt prosti ori hoti.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un fel au si ei drepate dar nu ca nu este uleiul bun pentru masina sau ca nu ar respecta normele, BKD consuma destul de mult ulei, iar pe cel 5w30 504/507 il papa rau de tot

eu doi ani am mers cu un astfel de ulei, cei drept de la Aral si manca muult.

Nu au dreptate deloc... puteau sa imi zica ca uleiul meu e ok dar ca e recomandabil sa pun 5W40 cu norma 505.01 din motiv ca... si sa imi aduca argumentele!!

Ei mi-au zis ca noroc ca s-au uitat ce ulei le-am adus pt ca altfel imi puneau ulei de care nu trebuie in masina!! La discutie au participat mecanicul plus inca un angajat Porsche... deci doua persoane!!!

Acum ca sunt 100% convins cum stau lucrurile (eram aproape convins si inainte, numai ca am vrut sa mai verific o data in plus) ...ar trebui sa le fie jena ori ca nu stiu lucruri elementare ori ca m-au pacalit doar pt a vinde 4 litri de ulei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dan,

Te inteleg perfect, dar ai putin mai jos niste date care trebuiescc respectate, astfel:

Ulei de motor cu filtru 3,80 litri

Specificare ulei de motor cu filtru de particule VW 507 00; Specificare ulei de motor Longlife VW 506 01/507 00 ; Specificare ulei de motor Fara Longlife: VW 505 01.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca nu are motor cu intretinere long life, poate sa puna ulei long life si sa-l tina normal. cel long life are toate normele incluse deci e bun la orice motor, inclusiv cele cu interval normal folosit normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. eu oricum tin uleiul aprox 10 000 km ...deci mergea f bine Long Life 3 cu norma 507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar eu pot? nu ami zice nimeni?vapsoil 50700

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba poti pune linistit, dar nu merita diferenta de pret fata de 502.00 cat e suficient pt masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k mersi mult .vapsoil50700 o sa pun ca mie ami place sa bag in masina lucruri calitative si de origine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapsoil nu e original de VAG. Pe cel original nu scrie producatorul. E doar un alt ulei care indeplineste norma 504.00/507.00, si chiar unul ieftin.

Castrol 507.00 costa aprox 45 lei/l

Mobil 507.00 - aprox 50 lei/l

Asa arata uleiul original :

post-17228-0-74742600-1334397771_thumb.j

post-17228-0-93377000-1334397830_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vapsoil este un ulei special creat pt gamma vw din ce am citit acum.eu credeam ca este original daca arata sigla vw.dar este foarte bun,cred ca mai bun decit mobil,daca este conceput pt gama vw.voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, unde gasim uleiul ala si cine il face? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jag - uleiul ala nu se stie cine il face, doar VAG stie de unde il cumpara. Il poti gasi la reprezentante vw, skoda, audi, seat, dar are niste preturi astronomice.

1 l ulei OE = aprox 90 lei

trend-ul la nivel global este ca producatorii de uleiuri sa faca un ulei "bun la toate" marcile de masini. Nu exista uleiuri bune doar la o singura marca auto sau la un singur motor.

Deci nici Vapsoil ala nu e special creat pentru o marca, este doar brand-uit pentru VW, audi, skoda. Uleiul este unul care printre altele, indeplineste si normele de VAG.

Exemple :

Rheinol Primus DPF 5W30- ACEA: A3, B3, C3. Aprobari dupa VW 504.00 / 507.00, MB 229.3,

Castrol Edge 5w-30 - SAE 5W-30, ACEA C3, VW 504 00/ 507 00, BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/ 229.51, Porsche C30.

etc

Nici uleiul original VAG nu este exclusiv pentru VAG, el putand fi folosit fara probleme la multe alte marci auto.

Premisele pentru un ulei de calitate sunt sa aiba provenienta cunoscuta si sa respecte un minim de standarde (ACEA sau SAE).

ACEA A- norma uleiurilor pt motoare pe benzina

ACEA B - norma uleiurilor pt motoare pe motorina

ACEA C - norma uleiurilor pt motoare diesel sau benzina cu catalizatoare si filtre de particule de ultima generatie, maresc durata de viata a acestora.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cer parerea cunoscatorilor si celor cu experinta in problema uleiurilor: daca se elimina fizic DPF-ul[filtrul de particule] se poate trece la un ulei m-ai vascos de exeplu 5w-40 care are norma 505.01 s-au trebuie respectata in continuare norma 507 si un ulei 5w-30...?

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da se poate dar crezi ca este un plus aceasta trecere de la 5w30 la5w40.Merge mai bine cu 5w30 pe orice sezon,este full sintetic,porniri mai usoare pe timp de iarna fara zgomot la tacheti,se incalzeste mai repede motorul,calitativ este mai bun, mai scump este mai stabil si poate fi tinut doi ani fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-106190-0-18314800-1337104642_thumb. ma refer la acest ulei care este full sintetic de asemenea...are norma 505.01 PD... Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!