Jump to content
Sign in to follow this  
andrein

Castrol Long Life 3 504.00/507.00 5W-30

Recommended Posts

andrein

Acest tip de ulei pentru ce motoare este indicat ?

La motorul meu merge ?

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si filtre si vreau sa vad daca merg in continuare pe 0W-30 cu 506.00 sau sa ma bag pe acesta nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
saboteur
Acest tip de ulei pentru ce motoare este indicat ?

La motorul meu merge ?

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si filtre si vreau sa vad daca merg in continuare pe 0W-30 cu 506.00 sau sa ma bag pe acesta nou.

Se pare ca 504.00 si 507.00 sunt ultimele norme VW de ulei pentru motoarele EU4 pe benzina respectiv diesel cu filtru de particole. Sunt uleiuri de generatie longlife 3, SAE 5W30 (interval de schimb pana la 50.000 km) si sunt compatibile dupa cum urmeaza, pe urmatoarele grupe:

VW 500.00 |

VW 501.00 |

VW 502.00 | <=> VW 504.00

VW 503.00 |

VW 503.01 |

VW 505.00 |

VW 505.01 |

VW 506.00 | <=> VW 507.00

VW 506.01 |

Exceptie fac motarele R5 TDI (2,5L) si V10 TDI (5,0L) pentru care se va folosi VW 506.01 in continuare.

Se pare ca se recomanda "regruparea" vechilor specificatii pe acestea doua noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein

Deci eu care pana acuma foloseam 506.00 pot folosi uleiul cu norma 507.00 fara nici o contraindicatie inafara de pret ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

vw507.00 este mai bun decit vw506.00 si decit orice alta norma anterioara, cu o singura exceptie pe care o voi explica mai jos. Ca atare, inlocuieste cu succes aceaste norme.

Nu inlocuieste la fel de bine 506.01, vezi cazul TDI V10 si R5 unde rege ramine vw506.01. Parerea mea este ca aceasta norma, vw506.01, ramine cea mai "tare" specificatie a grupului VAG pentru motoare TDI, PD sau non PD

Acest tip de ulei pentru ce motoare este indicat ?

La motorul meu merge ?

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si filtre si vreau sa vad daca merg in continuare pe 0W-30 cu 506.00 sau sa ma bag pe acesta nou.

Sa-ti dau o veste foarte proasta? :)

Nu folosesti ulei compatibil cu motorul tau! Trebuie sa bagi vw505.01 sau vw506.01

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
driver_tdi

Ma tem ca ender are dreptate. :)

Schimba-l repede!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein

Ma bucur sa va anunt ca eu am gresit! Momentan am Castrol SLX II LongLife 506.01 0W-30 !!!

Imi cer scuze pt eroarea facuta in graba.

Deci in aceste conditii merita sa schimb norma, de la 506.01 la 507.00 tinand caont ca am acum 152.000 km ?

Edited by andrein

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

Tot ce trebuia spus, s-a spus. Cine are ochi sa vada, a vazut tot ce trebuia ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MateiSL

Salut,

Am cumparat un ulei Mobile 1 ESP 504 507 .

Merge la 1,9 TDI PD?

Multumesc,

Matei

Share this post


Link to post
Share on other sites
GeoB

Salutari :)

Eu am pus pe masina mea Golf 4, 1.4, 16V Benzina, ulei Mobil 1 - 5W-30 - ESP Formula si vreau sa trec pe ulei Castrol. Nu am gasit Castrol atunci cand am skimbat distributia si am cumparat din acesta.

Am facut pana acum cu el aproximativ 5000 Km.

Nu-mi reamintesc ce norma scrie in cartea ei, dar ma gandesc ca acesta este foarte bun.

av0f4i.png

Masina are 130.500 km rulati... :D

LATER EDIT:

Acum am gasit altul care cred ca e bun pentru masina mea: Castrol SLX™ Longlife III Professional Powerflow 5W-30 :)

Specificatii : VW 504 00 / 507 00 , VW 500 00/502 00/505 00/503 01/503 00/506 00 si VW 505 01*/506 01*

*) cu exceptia motoarelor V10- and R5 - pompe/duze pentru Phaeton si Touareg , cat si motoarele pompe/duze de VW fara interval lung de schimb (LongLife)

im5h1d.png

PRET: 46,50 RON :D

.... Voi ce spuneti ? :)

Edited by GeoB

Share this post


Link to post
Share on other sites
remus_airm

Poate sa imi spuna cineva daca exista vreo diferenta intre uleiul Castrol SlX Professional Powerflow 5W30, 504/507 00 si uleiul Castrol Edge 5W30, 504/507 00. Din specificatii vad ca respecta aceleasi norme si au aceeasi vascozitate, so care este treaba cu denumirea? Este doar marketing si de fapt este acelasi ului? Adica long life III? Mersi, respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dann778
Poate sa imi spuna cineva daca exista vreo diferenta intre uleiul Castrol SlX Professional Powerflow 5W30, 504/507 00 si uleiul Castrol Edge 5W30, 504/507 00. Din specificatii vad ca respecta aceleasi norme si au aceeasi vascozitate, so care este treaba cu denumirea? Este doar marketing si de fapt este acelasi ului? Adica long life III? Mersi, respect!

....intr-adevar nu este nici o diferenta intre cele doua produse,ambele avand aceleasi specificatii si totusi de ce sunt 2 produse.!!!!!

dupa o discutie cu unul dintre angajatii primului importator de castrol pe romania(nu pomenesc numele lui deoarece este reclama,constantenii stiu despre cine este vb.)am primit urmatorul raspuns; SLX PROF. POWER FLOW 5w30 este destinat servisurilor auto,reprezentantilor auto iar edge 5w30 este destinat magazinelor(din fisa tehnica si din specificatiile de pe amblaj se vede clar ca au aceleasi specificatii)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lxl

Este doar marketing, exact ca la TXT 505 01 SI EDGE 5W40,importatorii spun ca difera doar ambalajul si cum spune colegul ,unul este pt. service iar celalalt pt. magazin , un singur lucru nu il inteleg, daca este la fel de ce difera pretul?post-37663-1238853766_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndyG
....intr-adevar nu este nici o diferenta intre cele doua produse,ambele avand aceleasi specificatii si totusi de ce sunt 2 produse.!!!!!

dupa o discutie cu unul dintre angajatii primului importator de castrol pe romania(nu pomenesc numele lui deoarece este reclama,constantenii stiu despre cine este vb.)am primit urmatorul raspuns; SLX PROF. POWER FLOW 5w30 este destinat servisurilor auto,reprezentantilor auto iar edge 5w30 este destinat magazinelor(din fisa tehnica si din specificatiile de pe amblaj se vede clar ca au aceleasi specificatii)

Imi pare rau ca te contrazic, SLX PROFESSIONAL POWER FLOW 5w30 este un ulei long life III pentru VAG, pe cand Edge 5w30 e un ulei ce se schimba la maxim 15k km la masinile din VAG.

Sa-ti mai spun ca SLX PROFESSIONAL POWER FLOW 5w30 l-am cumparat dintr-un magazin oarecare?

Edge 5w30 respecta LL04 pentru BMW.

Oare nu scrie clar pe ambalaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
remus_airm

Imi pare rau ca te contrazic, SLX PROFESSIONAL POWER FLOW 5w30 este un ulei long life III pentru VAG, pe cand Edge 5w30 e un ulei ce se schimba la maxim 15k km la masinile din VAG.

Sa-ti mai spun ca SLX PROFESSIONAL POWER FLOW 5w30 l-am cumparat dintr-un magazin oarecare?

Edge 5w30 respecta LL04 pentru BMW.

Oare nu scrie clar pe ambalaj?

[/qu

Asa precum zice motto-ul tau

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

Intre uleiuri diferenta se face dupa aprobarile care le are.Dar si aici trebuie facuta o distinctie intre aprobari generale gen API si aprobari specifice, gen VAG, BMW.Deci daca un ulei are aprobari generale la fel, diferenta se face dupa specifice, daca si acestea sunt la fel, dupa fisa tehnica iar daca si acolo sunt identice dupa compozitie, dar aici este mai greu ca un cumparator sa aibe acces la aceste date.In practica cumparatorul mai face diferenta intre produse similare si dupa marketing sau pretul de vinzare.

Castrol long life 3 este un produs premiu de la grupul castrol -BP, dar asta nu inseamna neaparat ca este cel mai bun produs de piata.Dar e pe podium.

Share this post


Link to post
Share on other sites
r&d

un 5W30 va proteja mai prost motorul fata de un 5W40 la un interval normal de schimb (10-15k km)

Folositi w30 doar daca faceti service Long Life, altfel nu aveti nici un avantaj, dimpotriva..

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Care ar fi de preferat intre un 5W30 semi'sintetic si un 5W30 full sintetic? Facem abstractie de diferenta de pret, ma intereseaza doar beneficiile pentru motor, la un schimb la 10k km, pentru un motor benzinar, din 2001, de ex

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

frisca sintetica sau naturala ?

personal iti recomand ce e mai bun, adica uleiul full sintetic.proprietatile lui il fac sa fie bun pentru ungerea motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Pai vezi tu, eu prefer frisca naturala, ca e mai buna la gust ...

Uleiurile inca nu le'am incercat :)

Multumesc de raspuns, o sa ma orientez catre cele full'sintetice

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein

intr-adevar cele FULL sintetice sunt mai "performante"

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

andrei ti-am explicat in postul 16 exact in ce consta diferenta, intre uleiuri aproximativ similare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
golf1.8gti

Vreau a stiu si eu cas-ar putea sa fiu mai greu de cap daca:

1.uleiul pe care il folosesc acum castol slx profesional longtec 0w-30 pe care mi l-au pus cei de la porche este uleiul potrivit pentru masina din semnatura (in carte la mine scrie 503.00 si daca am citit eu bine asta are norma 503.01

2.este bine(pentru motor, financiar vad ca e mai ieftin cel ll3) sa inlocuiesc acest ulei 0w-30 cu slx prof powerflow ll3 5w-30.

Cu stima,

Andrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

Engine Capacity 4,5 liter

Filter 0,5 liter

Use: Normal

Service intervals:

Change 15000 km / 12 months

SynPower XL-III 5W-30

SynPower MXL 0W-30

SynPower 0W-40

Use: Extended Drain (max)

Service intervals:

Change 30000 km / 24 months

SynPower XL-III 5W-30

da deci la tine merge exclusiv cu un ulei subtire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
golf1.8gti

Ms mult pentru promptitudine. Sa inteleg ca cei de la service daca mi-au bagat doar 4.5 litri de ulei fac cumva o greseala si de aici apar cei 500 de ml de ulei pe care trebuie sa ii completez eu in jur de 5000 de km? Vad in ceea ce mi-ai scris tu ca 0.5 l trebuie sa intre in filtrul de ulei. Va intreb pentru ca schimbul l-am facut a reprezentanta si la 4000 si ceva mi s-a aprins in bord uleiul si sa stiu ce sa la comunic pe viitor. O zi minunata si mult noroc.

Cu deosebit respect,

Andrei.

P.S. De unde ati luat informatiile respective ca sunt si eu interesat sa citesc mai multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri