Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

Uzura fizica si morala au toate, conteaza mai putin. Bineinteles ca exista si exceptii! Important pana la urma e cat valoreaza masina aia "sufleteste" pentru proprietar. 

 

Un 7ar reconditionat de DYC, a avut si un Phaeton superb inainte pe care l-a vandut la scurt timp dupa ce a pus anuntul:

 

https://www.facebook.com/share/p/1CzTHNVtjy/

Modificat de corad0
Link către comentariu

Singurul Serie 7 care merita asta, preferabil cel cu facelift. Tin minte cand alergam un 740i E32 prin Bucurestiul liber de acum ceva ani, dar 320i E30 pe Magheru printre rablele de atunci a fost ceva memorabil.

Link către comentariu
marius1982.11

Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn.

Sigur a schimbat becuri de 300de europeni.

Link către comentariu

 @dercosMisto! Nu imi place sa ma repet, imi pare rau ca nu se citesc pagini din spate si revin la aceleasi subiecte dezbatute deja, dar revin cu completari, nu e problema! 

 

Am avut mai multe BMW, printre care acest E39 sedan 2.5 d manual, cumparat de nou din Olanda, al2-lea proprietar de la care l-am cumparat eu il tinea intr-un garaj incalzit, pe gresie, intr-o casa impunatoare pe langa Dortmund. 

Dupa vreo 10 ani de "forja", l-am reconditionat total, i-am achizitionat un set de jante BBS RC 090 din Germania (style 5, jantele veneau echipare OEM pe 540i V8) le-am reconditionat si pe astea, exista un istoric pe forumul e39.ro si bmwclub.ro,  masina inca e in familie, in momentul de fata a trecut de 400 000 km.

Am avut si e39 Touring FL, imi plac break-urile foarte tare, am postat si acel 530XD Touring LCI pe paginile anterioare desi am avut si 5 e60 LCI sedan si F10 sedan (3.0D X-drive):

 

AP1GczOY3yI2E5gmSV8wKfZQrDjNtCXlgQ4on6J-

AP1GczPEBknDfX4VH8fX05Q4a-QeegQ0AkGEa5a8

 

In 2009, aveam deja un X5 3.0 D M57 luat nou de zi cu zi si am hotarat sa iau o masina mai "de pasionat", "de weekend", un 630i manual facelift, ultimul motor cu 6 cilindri in linie aspirat facut de BMW, pe care l-am si tinut vreo 12 ani? 

Am dat X5-ul intre timp, o cunostinta mi-a pus o oferta pe masa pe care nu aveam cum sa o refuz, insa am luat pe comanda acel GTI DSG "tornado RED" prezentat si pe acest forum, 6-le nu era chiar o masina de mers zi de zi prin traficul nenorocit din Bucuresti.

Nu ca GTI ar fi fost, dar era automata, motor mai mic, mai usor de parcat, nu trebuia sa "nenorocesti" ambreiajul ala, pana la urma era un GOLF, fie el si de pasionat, 6-le avea 3 pedale, era misto pe curbe virajate montane sau de coasta, insa nu in Bucuresti bara la bara! 

 

Vorbeam mai devreme de masina asta comandata de cineva, cu avans de 20k platit, masina a venit si clientul a renuntat la ea. A ramas in stoc la Bavaria niste luni bune. Am prins "castana"! ❤️ 

AP1GczO6Z11dkwOohzeH_JUdkXU4dzvfqRBXaeEv 

AP1GczPZ7V9f0qYnMRcNwHI4_zAZ9Rh44LplMlDS

AP1GczOERjHUC-X9PRFetg2RBlW5Wd2dlZY5FEU4

AP1GczMHxsFnmJlwZ-jYIroq7ZKccXGF9k-uSGNZ

 

@marius1982.11Ai spus, te citez:

 

"Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn."

 

 "Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia.

de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun."

 

S-a mai dezbatut subiectul asta pe topic la pagina 7 si nu numai. V-am aratat grupuri de Phaeton de p-afara cu oameni pasionati care intretin aceste masini superbe. De ce e plin de "cazaturi" de Phaeton in RO? Am mai spus! 

 

Va trebui sa ma repet: Impozitul, asigurarea si consumul sunt ultimele probleme la masina asta!

 

E plin de "cazaturi" de orice fel de masina de lux, nu doar de Phaeton, de la S class la Cayenne si Panamere, ca sa nu zic ce "panarame" am vazut. Unii conationali vor sa mearga cu masina de lux "pe gratis". Mentenanta 0 si KM cat se poate! De aia!

Drumurile proaste, traficul infernal, modul de exploatare si "reparatiile" facute de "DOREL" contribuie si ele la degradarea unei masini.

 

Daca o mai tii si parcata pe marginea drumului, iarna in ploaie si ninsoare si ger de -15 grade si vara in soare si +45 de grade...se va transofrma foarte rapid intr-o "COAJA" sau "CAZATURA" sau "COTETZ", mai ales o masina care are deja 15 ani vechime, indiferent de cat a costa de noua! 

 

Bineinteles, nu generalizez, exista si oameni pasionati, v-am aratat ce a facut DYC cu 7-aru ala de 25 de ani si cu 850-ul, ambele V12. 

559809442_24770782175893714_735166654517

558935065_24784252454546686_216413409085

491982071_9698618836869961_2789188725872

559441286_24784252221213376_898031257193

 

BTW, asta e Phaetonul lui, mai exista oameni in Romania care stiu cu ce se mananca masina asta, eu ma raportez la ei 😉

470693864_8945495482182304_7725448805512

470215625_8945495318848987_3805608249698

470578456_8945495448848974_5460393633209

470177228_8945495315515654_7058069287850

470191964_8945495862182266_9153837144382

470197483_8945495798848939_1383609186881

470174636_8945495995515586_7831853537643

470214231_8945495855515600_9733398750955

470588667_8945495608848958_3833352208298

470225256_8945495502182302_2688086030876

470178762_8945495645515621_5756008250990

470189131_8945495935515592_1354569627633

470216165_8945496082182244_1717393292677

 

 

Ma consider si eu pasionat, de asta am postat si cele 2 "jucarii". Pe una dintre ele am reconditionat-o total, pe cealalta am cumparat-o la 0 km din vitrina. ❤️ 

 

Marius "draghe", ne aflam totusi pe un forum auto dedicat, cred ca majoritatea de aici sunt pasionati, nu cred ca trebuie sa-i mentionezi pe topicul asta pe cei care isi "repara" masina cu sarma, negrese si "surub de lemn" si/sau cei care au "ruginituri" parasite in balarii, nu poti baga pe toata lumea in aceasi oala. 

 

Am aratat grupuri de Phaeton de p-afara, oameni care au investit bani grei in aceste masini sa le mentina in stare ireprosabila, am prezentat si acel V10 facut cap/coada de Callum, visiniu cu interior bej, btw, am prezentat si excursia organizata de el, invitandu-ma si pe mine cu grupul din UK Phaeton la fabrica transparenta de la DRESDA! Am aratat si alti proprietari de Phaeton care le-au condus mai mult de 500 000 km. Am aratat si Phaetonul lui Sarbu' W12 cumparat de nou in RO si care acum este la vanzare! 

 

REPET: Eu ma raportez la oamenii astia si ii apreciez pe cei care isi iubesc masinile si au grija de ele, indiferent de brand! ❤️ Restu' nu conteaza!  😉 

 

Credeam ca lumea si-a facut deja o parere despre masina din acest topic! Unii tot nu pot sa "priceapa" sau nu vor....dar eu sunt aici ca sa le explic, nu e problema! 

 

O sa revin curand cu update din vacanta petrecuta de Baloo pe Coasta de Azur 2.0! N-am prea avut timp de editat. Masinoiul a mai halit 5000 km intre timp, zburand spre Riviera Franceza si inapoi, mananca autostrazile pe paine, sau pe "croissant", dupa caz! 🥐

 

Va multumesc inca o data pentru interesul acordat! :icon_thumright:

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Din 17 bucati Phaeton ce sunt acum la vanzare in Romania,  16 sunt V6 3.0 tdi, unul singur e V8 4.2 benzina, fiind si cel mai scump. normal. Cam cu acelasi kilometraj sunt si 2 V6 3.0 tdi. Preturile sunt accesibile, V8-u' e 26.100 de euro, cele 2 V6 se invart pe la 12-14.000 euro.

Celelate V6 se insira pe la 6-7-8.000 de euro, cel mai ieftin e 4.600 de euro.

M-as mira ca mai mult de 2-3 masini sa fie intretinute ca la carte sau pe aproape.

Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton  dintr-o tara unde exista o cultura auto, cu service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada.

Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare.

Impozitul e marisor dar ti-l asumi, parcarea e intre 500-1000 de euro/an si unde locuiesc acum, eu ma numar printre norocosii din partea inferioara a intervalului.

Cred ca la CASCO nici nu te iau in calcul, firmele de asigurari refuza  sa asigure masinile de peste 10 ani vechime, dar la Phaeton iti dau reject din prima, daca nu e nou.

Mai ramane si problema mecanicilor priceputi, daca trebuie sa strabati distante mari pana la un "meserias".

Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

Din punctul de vedere negativ din care il privesti tu asa este @halamadrid, este greu in Romania sa pastrezi o masina mai veche in stare foarte buna. Dar daca am privi si partea plina a paharului, iti poti cauta pe afara un phaeton in stare buna spre foarte buna, poate si in Romania ai sanse sa gasesti cum a fost cel al lui Dyc si din ce tin minte era sub 20000 euro. Iar privitor la mentenanta strict cum tu locuiesti la Iasi, ai avea un mecanic foarte atent cum este colegul Catalin la Bacau si ai rezolvat si mare parte din mentenanta cu conditia sa pornesti din start cu o baza buna, adica o masina corecta si intretinuta si in trecut. 
In rest ramane sa te bucuri de ea, nu este totul asa de negru. Indiferent de ce model ar fi, daca este un vis si vrei sa il indeplinesti faci niste sacrificii.

Link către comentariu

@halamadridE posibil sa nu fie nici una din cele care sunt la vanzare in Romania "masina buna" sau intretinuta. Sunt atatea "dauna totala" si "cazane", inundate, sudate, reparate in curte la "COSTEL", ca sa nu-l tot "invocam" pe "DOREL" incat n-as cumpara masina SH de pe autovit niciodata, toate masinile SH pe care le-am luat au fost cumparate de noi, de la cunostiinte, n-am luat nici una "la plezneala". Ma rog, asta tine de "pasarica mea de pe creier". Nu contest ca poate exista oameni de incredere care vand masini OK, insa eu n-as lua din Ro masina SH decat daca as cunoaste proprietarul si as stii ca e cel putin la fel de "bolnav" ca si mine cand vine vorba de intretinere, de preferat cu KM putini. 🙄

 

Pe mobile.de, in Germania sunt 350 de Phaeton la vanzare. Din punctul meu de vedere pretul de achizite este relativ si este reprezentat de vechime, motorizare, dotari, KM, stare tehnica/optica etc oricum este mai putin important, primesti MASINA MULTA de banii dati, indiferent, devalorizarea a fost suportata de primul/primii proprietari, desi vazusem 3 bucati W12 pe mobile care sareau de 40 000 euro, am vazut si un 3.0 V6 TDI din 2014 cu 42 000 euro, o versiune deosebita LANG EXCLUSIVE, bineinteles ca s-au vandut. Masinile faine se dau rapid! Din ce am "rasfoit" in ultima perioada, 80% dintre ele au peste 15 ani si 250 000 km. Acu, ce sa zic, marea majoritate si-a cam trait viata. Modelul se face din 2004 pana la urma...Ce pretentii sa mai ai? Pe mine ma surprinde ca exista modele care inca functioneaza desi au deja 20 de ani! Eu zic ca e o performanta! Un Audi A8 V6 TDI de generatie noua, dotat cu ad-blue va mai functiona si o sa-l mai vedem peste 20 de ani pe strada? 🤪

 

"Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton  dintr-o tara unde exista o cultura auto"

 

Clar, am mai dezbatut subiectul, am mai mai explicat unor useri care ziceau ca ei in RO n-au vazut modele intretinute. Daca vezi ce Phaetonuri au baietii pe grupurile din Germania, Polonia, UK, ca sa nu mai zic RUSIA, CHINA, piete unde modelul s-a vandut chiar si de nou, binisor...eu am ramas "MUT":

Culori exclusive, versiuni lungi, dotari SF...in fine, cum spuneam, masina asta este iubita de niste oameni cu o anumita cultura auto, multi dintre posesori au avut cel putin 10 masini inainte, altii au masini in garaj si pe langa PHAETON, chiar si eu am avut 16 masini pana acum, am mentionat si am prezentat unele modele care mi-au fost dragi. ❤️ Un "coleg" din UK are Phaeton, Cayenne si 911 in garaj, altul are un Phaeton si un A8. Pe grupul de Rusia este unul care are si Phaeton W12 si Bentley W12. Nah, alti oameni, alte "pasarici pe creier"! 🤪

 

Nu trebuie inteleasa de toata lumea, nu a fost creata pentru toti, la fel ca Passatul, care seamana cu Phaeton, nu e doar o masina care sa te duca din punctul A in punctul B, ieftin si practic, trebuie sa ai o doaga lipsa sa dai banu' pe o masina de genu' asta-i clar!

Asa cum am mai spus, nu pretul de achizitie, consumul si taxele sunt problema la masina asta, ci intretinerea! Este foarte complexa, asemenea varului aristocrat Bentley, masina are peste 70 de senzori, cel mai complicat sistem de climatizare montat pe vreo masina EVER, din ce ne spunea Jeremy si Doug DeMuro, 2 baterii, foarte multe calculatoare interconectate si 3 KM de cablu si ai nevoie de cineva care se pricepe sa "umble" la ea! Masina este TANC si inca face parte din categoria masinilor construite "pe vremea aia". N-am vazut nici un model la vanzare din 2016, ultimul an de productie.

Se pare totusi ca inca "se trage" de ele si masinile astea inca sunt apreciate! ❤️ 

 

4 amortizoare noi OEM costa cat un Phaeton pus la vanzare in RO, de asta spun ca pretul de achizite nu conteaza si de fapt nu reflecta ce inseamna de fapt masina asta! Trebuie luat in calcul ca a costat mult de nou, confortul oferit este de Bentley insa si mentenanta e pe masura. ❤️ 

 

 

"service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada."

 

Clar, p-afara sunt multe service-uri super mega puse la punct, nu este nevoie sa mergi 300 de km ca sa gasesti un SPECIALIST, acuma fie vorba intre noi, mai depinde si unde stai. De obicei daca esti IN sau pe langa un oras maricel n-ai cum sa nu gasesti pe cineva care sa iti ofere servicii de calitate, pe langa reprezentante

de care strainii nu fug, la fel ca si noi. Nu prea exista habarnisti, si "DOREI" pentru ca pe lucrarea de service se ofera garantie 6 luni. Nu isi permit sa faca lucrari "dupa ureche" pentru ca astora le e frica de "protectia consumatorului". Daca se dovedeste ca e vina lor intr-o lucrare, le poate ridica licenta de service.

De asta nu se dau nici ITP-uri pe "spaga". Nu isi risca "painea" pentru "jmekerasi". De asta nu prea vezi "cotetze". Se dau amenzi FOARTE MARI in caz ca te prinde ca mergi cu masina neconforma, astia nu stau la discutii. Oricum, mana de lucru pentru servisare se taxeaza in medie cam 100 de lire/ora. Nu e ieftin!

 

Exista lant de serviceuri VW SPECIALIST in UK, 3 am intr-o arie de 40 de km de exemplu, ca sa nu mai zic de Bentley, vorba aia, e patria lor, sunt similare tehnic, pe a mea la unu' din asta o duc, tot pentru "pasarica mea de pe creier" desi pretul este similar si la VAG specialist. 

 

"Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare."

 

Nu e nevoie! Pe grupuri baietii se ajuta intre ei, exista multe parcuri de dezmembrari, gasesti orice piesa te intereseaza, de la electrica la parti de caroserie, absolut orice! Probabil ca as apela si eu daca as avea nevoie de vreo parte de caroserie, vreo usa, vreo aripa, gasesti orice ai nevoie la preturi de nimic!

Si am observat ca se practica, indiferent de masina, am fost la un client care avea un parc de dezmembrari Audi, avea vreo 10x Audi Q7 si 6xAudi A8. Avea si 3 Audi R8, unul era Spider, absolut orice model. Se dezmemebreaza orice. Nu merita CASCO si vorba ta, la masini mai vechi de 10 ani nici nu iti fac.

Am vazut ca sunt multi cu parcuri de dezmembrari care trimit piese peste tot in lume, pe curier. Ce sa zic, TARE! Oricum, la piese consumabile, iti cumperi NOU si costa la fel ca la un Audi A8 (franele de exemplu sunt identice), sunt totosi accesibile zic eu. Nu "m-a rupt" inca nimic.

O sa vad, in timp, momentan masina se prezinta tehnic excelent! E adevarat ca abia am 120 000 km, Cayenne-ul diesel pe care l-am avut de nou, cu acelasi motor si cutie ZF6HP a tinut vreo 330 000 km doar cu revizii si mentenanta standard (model facelift 2009).

O sa vedem cat de fiabil este Phaetonul, pan acu' nu a "sughitat" desi are deja 14 ani si este folosit zilnic. Masina nu are nici macar un bec aprins in bord. Cand pui contactul "se aprinde tot bordul", chiar ma gandeam, poate o fi scos martorii! :))

 

"Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul."

 

Si eu! Ca sa repar cutia la Porsche Cayenne, (s-a defectat pentru ca reprezentanta zicea ca uleiul este garantat LIFETIME si nu este necesara servisarea) dupa ce am vizitat toti "specialistii" din Bucuresti si Timisoara si am cheltuit vreo 7000 euro pe la "baieti cu service specializat in cutii de viteze", am reusit sa o repar abia in Elvetia dupa inca 7 000 euro, masina trimisa pe slep, dureri de cap etc! Probabil ca acu' s-au mai "spalat" si romanasii nostri si au inceput sa mai stie una-alta, dar pe vremuri erau "panarame" inclusiv in reprezentanta!

 

Cunosc oameni din capitala, cu masini scumpe care isi fac servisarea, mentenanta si reparatiile pe la Budapesta, pe la Viena chiar si in prezent, ce sa zic, nu-i condamn!

 

Si Basescu se opereaza la Viena, eu stiam ca avem doctori buni, eh, probabil ca stie el ceva, vorba aia, a fost 8 ani presedinte! :ROflag: 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • haro
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!