Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

@haro 

N-ai inteles, pozele sunt aceleasi, le-am pus "de atentie"  de la revizia de anu' trecut de la 100 000 km. Comparam cu preturile date de Tavi. N-am facut inca o alta revizie, nu a trecut un an si oricum, momentan am 112 000 km, urmeaza o noua revizie anul asta la 115 000 km. 

 

Automata necesita si ea atentie, servisare, intradevar, o bataie de cap in plus, insa confortul oferit este deosebit, mai ales pe o masina mare sau un suv, oricum vin din fabrica dotate standard cu transmisie automata, majoritatea. Nu te lua niciodata dupa parerile "specialistilor"!

 

Am condus S500 w221 facelift cand a aparut fiind si client de ML, dealerul Autoklass mi-a dat una nou nouta acasa pentru 2 zile. Este o masina deosebita, nivelul confortului si materialele folosite m-au impresionat. Phaetonul este similar din acest punct de vedere.

 

Am condus si seria 7 si Panamera tot facelift (tot asa, masini imprumutate acasa de dealeri, fiind client) aceeasi generatie, atat diesel cat si benzina. Am condus si A8, nasul meu are una V8 tdi. Toate au plusuri si minusuri, exceleaza la anumite capitole, fiind mai dinamice de exemplu, chiar sportive in anumite cazuri, mai fun to drive, dar in materie de confort cel putin, mi s-au parut inferioare. O data cu inaintarea in varsta cred ca incepi sa apreciezi alte lucruri la o masina.

As vrea totusi sa conduc la un moment dat si un Bentley, sa pot compara! 😁

 

Weekend linistit si tie! 👍

Modificat de corad0
Link către comentariu

Da, am citit printre randuri probabil si mi s-a aprins un beculet cand am vazut pozele (asta doar pt ca ti-am urmarit cu atentie topicul cu pozele aferente).

La nivel de dotari si “inovatii”, Phaeton este peste w221, asta din ce vad pe hartie. As fi insa tare curios cum e si in viata reala. Mie imi lauda toata lumea Mercedesul insa eu m-am obisnuit cu el si cu masini noi de la munca si acum mi se pare normal. 
Cand ma urc in A2 (asta de l-am prezentat aici) imi revin totusi la normal… :))

Link către comentariu

Nu stiu de ce la a mea cu 8L ulei se duce nivelul la maxim pe joja.Deschid busonul de jos si las sa curga tot, si filtru de ulei evident, am deschis si busonul de sus si fix 8L se face max.

Preturi mari oricum, la mine ultima revizie:

ulei, filtru ulei, aer, carburant, 2 filtre habitaclu, stergatoare BOSCH, si  manopera, cam 1100lei.

Dar stergatoare si filtre habitaclu le-am facut eu.

 

Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a.

Link către comentariu
marius1982.11

In ce sens varza? I-ai facut un blackstone?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@haroW221 a fost MAXIM din punctul meu de vedere la nivel de calitate a materialelor folosite la interior si confort, pielea, lemnul, metalul, inclusiv trimurile piano black si butoanele sunt la superlativ. Masaje cu incalzire/racire in scaune, dotare care e disponibila si pe Phaeton, ce sa zic, o RASFATARE maxima!

La modelul urmator, interiorul e mai "trendy" cu ecranele tactile aferente, lumini ambientale, briz-brizuri care impresioneaza pustani, insa materialele folosite sunt sub. Au bagat plastic la KG, da chiar si in S! Inclusiv in materie de confort, mi s-a parut un nivel sub modelul precedent.

Nu e rau, Doamne-fereste! Am mers si cu S W222, mi-a placut, nu vreau sa fiu carcotas, nu cred ca poti sa iti doresti mai mult daca esti "sanatos la cap", insa am apreciat intotdeauna calitatea dusa la extrem si luxul inaintea dotarilor/optionalelor, ecranelor si "luminitelor". In momentul cand pui mana oriunde sau cand apesi pe un buton, sa fie o experienta unica, sa se simta calitativ, ca de aia a costat de noua cat o casa! De fapt asta am apreciat si la Phaeton: atentia la detalii si calitatea. ❤️ 

 

Hai sa o luam asa, vom mai vedea un S nou care sa mearga si peste 20 de ani? Dar nu doar S, orice masina pana la urma, mai ales "diesel cu adblue" sau hibrid, e greu de crezut! Consumatorismul este la putere! Acu' platesti "cat o casa" pe o masina si o schimbi oricum la 4-5 ani, vrei nu vrei. 

Prostii, pardon, "indoctrinatii" ar spune ca "asta se cere si asta e piata!":biggrin: 

Nasul meu are A8 V8 tdi luat nou si si-a luat si GLE nou, dupa un istoric foarte stufos de masini si cand s-a urcat la mine in Phaeton primul lucru pe care l-a zis a fost..."meem ce scaune are! (si eu am scaunele standard cu 12 pozitii, nu cele Exclusive cu 18!) :))cum se ridica trimurile de la ventilatie! ia, BAAA jnebuun? Transformers!" Cica "e mai confortabila, da bine, tu ai rotile astea "mici", ale mele sunt pe 20!" Nu i-am mai explicat cu platforma "frame-ul" de aluminiu de A8 si cel de otel de Phaeton/Bentley, oricum, omu' nu e chiar asa de pasionat, insa cand i-am aratat mecanismul de la portbagaj

(avea bagaje, trollere, am fost sa-l iau de la aeroport) n-a mai zis nimic, de fapt, a zis...."las ca vezi tu cand se strica!" 😆 I-am raspuns ca asta nu se strica, nu e haion cu actionare electrica, e d-ala "de saraki", "sare din buton" si are "decat" softclose! :cheers:

 

 

@dan_ionutSa o lasi sa se scurga pana nu mai picura deloc. Mi se pare ciudat sa fie joja la maxim cu doar 8 litri, daca producatorul a spus 8.7 litri. Fa un test, sa nu fie contaminat cu antigel. Ma rog, verifica si nivelul la antigel permanent. La ultima mea revizie, service-ul mi-a facturat 9 litri de ulei si mi-a dat 1 litru cadou sa am in portbagaj, sa completez in caz de nevoie. Legat de cat de "varza" e, nu stiu, la toate dieselurile, uleiul se innegreste, cel putin la toate masinile pe care le-am avut, uleiul avea o culoare galbena/maronie pentru 4-5 mii de km, apoi era negru. Ce sa faci, dieselul e mai complicat: turbina, DPF, EGR, filtre, racitor de gaze, etc.  Nu cred ca exista motiv de ingrijorare, e normal, schimba-l in fiecare an sau maxim 15 000 km si sigur nu o sa ai probleme.

La motoarele pe benzina uleiul isi pastra culoarea mult mai bine. Tin minte cand schimbam la motocicleta, avea "garantie" vreo 3000 km, mai ales la astea supersportive cu turatii de 15 000 RPM, bagam un ulei gros, vascos, rosu ca vinul Motul 10W40 din cate imi aduc aminte si la fiecare schimb era la fel, "rosu ca sangele", nu isi schimba culoarea, ziceai ca e Pinot Noir!🍷 😁

 

"Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a." Nu cred ca are relevanta in ce viteza mergi cel mai mult si nu cred ca influenteaza asta uleiul in vreun fel. Da, in cazul in care masina este exploatata mult in oras, cu multe ore de functionare, turatie variata, e normal ca uleiul sa fie mult mai solicitat si automat necesita o inlocuire mai rapida. Nu conteaza doar KM, conteaza si cate ore de functionare are motorul pana la urma, uleiul este solicitat si cand stai pe loc. Daca stai cu orele in trafic....CSF, NCSF! :Driver:

 

In manualul Phaetonului, producatorul recomanda schimbul la 2 ani sau 30 000 km, asa era si la BMW! Probabil este un program gandit pentru exploatarea "vestica" pe autostrazi! Ce sa zic, asa spune producatorul, care pana la urma ofera si garantie! 🙂 

 

Eu merg cam 70% pe autostrada. Folosesc masina jumatate de ora dimineata cand merg in sens invers traficului care vine in oras, eu iesind din oras dupa ora 8:30, incep programul la 9, ora de varf e 7-8, oricum, dupa 2 semafoare de la blocul meu, am iesit pe bretea pe autostrada, masina se incalzeste rapid si constant la turatie liniara, apoi 30-50 min la ora 4-5 PM, invers, cand plec de la munca si intru in oras, in functie de trafic, desi e mult mai aglomerat, la ora de varf, cu toate autostrazile posibile, tot e aglomerat! Cand ies 3-4 milioane de oameni de la munca simultan, e aglomerat, stau si ma intreb ce s-ar intampla daca n-ar avea centura cu 4 benzi pe sens! :))

Sunt convins ca nici filtrele nu ar trebui sa le schimb, in afara de cel de ulei, chiar m-am uitat la cele de clima si arata ca noi si dupa aproape 10 luni si 13 000 km. Sunt convins ca si cel de aer e la fel.  Filtru de motorina l-am schimbat ultima data, cred ca in mod normal ar trebui sa inlocuiesc doar uleiul si filtru de ulei, desi, pentru 150 de lire extra, nu mai conteaza, o sa le schimb pe toate oricum. Tot stergatoare Bosch am pus si eu, am gasit greu, trebuie comandate separat, nu vin ca set. Am cautat in vreo 3 magazine de piese pana am gasit, pe comanda! 🙄

Modificat de corad0
Link către comentariu
dan_ionut

Eu am nivelul pana la dunga rosie in atasamente, sper ca nu e nevoie de mai mult.

Iar ca uzura, la mine sunt si rampe, o cam forjez asa, dar nu in ture, o pornesc de multe ori pe zi, de multe ori nu trece apa de 70gr.

 

Legat de comparatia cu alte marci, am mers cu A8, Seria 7, ML-uri, GLE-uri, etc E-Class V6, BMW X6, X5, am mers cu toate, Volvo S60, cel  mai mult m-a impresionat X6 2020 dar Phaeton are ceva special, ca o liniste, cred ca e de la sasiu, efectiv nu se simt anumite categorii de vibratii.

 

I-am facut si cunostinta cu un elicopter, hi hi, era mai greu Phaetonu, chopper-ul avand 1.7t.

s-l400.jpg

IMG_5481.jpg

Link către comentariu
marius1982.11

Am postat eu un clip mai sus, util. Cred ca a fost sters pana la urma. Clar nu e ok sa faci drumuri scurte deoarece apa care condenseaza si se amesteca cu uleiul nu apuca se se evapore si in consecință asta nu e bine pt motor.

Si ma refer la tempatura uleiului, nu al antigelului.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@dan_ionutDa, ala e nivelul maxim de pe joja, are niste triunghiuri(sageti/indicatori) la ambele limite/extreme.

 

E cam nasol daca faci drumuri scurte si rare, antigelul nu apuca sa se incalzeasca, mai ales iarna, dauneaza DPF-ului, regenerarea porneste doar cand temperatura atinge 90 de grade. E adevarat si ce zice Marius legat de condensul din motor, mai ales cand afara sunt temperaturi negative, daca mergi pe o distanta scurta nu apuca nici uleiul sa se incalzeasca. De asemenea, daca mergi mult in oras, este recomandat sa mai faci din cand in cand niste drumuri mai lungi extraurban. EGR-ul si admisia au si ele de suferit din aceasta cauza, apar depuneri si ulterior probleme.

Cand iesi cu ea la drum intins, e bine sa pui cutia in modul manual si sa mergi constant cateva minute cu turometrul la 2500-3000 rpm sa se mai "curete" depunerile, ii face bine si DPF-ului, citeam ca ajuta si regerenarea.

 

Masina mea a avut schimbat EGR-ul din ce am vazut in istoricul de service, fostul proprietar mergea aproximativ 5000 km/an. Eu am facut 5000 km intr-o luna, vara trecuta in vacanta in Sudul Frantei. 😄

 

@dan: "Phaeton are ceva special, ca o liniste, cred ca e de la sasiu, efectiv nu se simt anumite categorii de vibratii." 

 

Asa este, sasiul este din otel construit de VW special pentru Phaeton/Bentley spre deosebire de A8 care il are din aluminiu. Aluminiu ofera o greutate mai scazuta si o dinamica superioara, otelul este mai greu, mai rigid insa ofera un confort ridicat si o siguranta crescuta. (avantaje si dezavantaje)

Majoritatea componentelor de suspensie/directie/articulatie/amortizare/diferentiale etc sunt montate pe un subframe, tot din otel iar acesta este "legat" atat pe axa din fata cat si pe axa din spate cu niste suporti din cauciuc de sasiul masinii, in asa fel incat sa nu se transmita vibratii in interior.

Amortizoarele din fata au niste sfere suplimentare metalice pentru a amortiza vibratiile motorului si "bazaitul" compresorului, tot un detaliu oferit suplimentar pentru confortul pasagerilor. Antifonarea superioara si geamurile duble aduc si ele un plus de "liniste".

 

 

Una din cele 10 conditii considerate imposibil de realizat de majoritatea inginerilor si pe care a dorito Piech cu orice pret sa o implementeze in acest model a fost sasiul de otel ranforsat la nivel extrem:

"The Volkswagen Phaeton boasts exceptionally high chassis rigidity, specifically a torsional rigidity of over 37,000 Nm/degree. This high value contributes to the Phaeton's exceptional body vibration suppression, passive safety, and overall high-quality feel."

 

Toate detaliile despre sasiu, axe, suspensii, directie, frane etc: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_277.pdf 

 

P.S.: Faina poza cu elicopterul! ❤️  Ai ridicat masina din perne la nivelul maxim acolo sau n-ai umblat la suspensie? Mi se pare ca vrea sa "decoleze" impreuna cu elicopterul!   🚁:P

Modificat de corad0
Link către comentariu
dan_ionut

Eh, stiam legat de sasiu, asta m-a si intrigat la masina asta.Aici ar fi de mentionat ca atunci cand treci peste anumite denivelari mai abrupte sau inclinari, nu trosnesc plasticele din interior, nu stiu daca ai observat.Fata de alte masini unde se aude acel crack/trosc.😄

Totusi, fata de GP1/2, asta are intre elementele de caroserie si sasiu, izolatie fonica, niste patratele de burete, unde la modelul GP1 erau pernite, oarecum mai buna solutia acolo, dar macar pielea miroase la fel, in special cand pornesti ventilatia in scaune, se simte mirosul specific de piele.In rest, nu cred ca sunt diferente intre GP1\2 si 3\4, poate doar cele de varsta/uzura.

 

Am saltat-o ca s-o bag pe campu ala dar nu-i place ei pe teren accidentat, suspensia simte orice denivelare, ea fiind pe asfalt drept in mediul ei.

Sper ca ai observat si tu ca atunci cand opresti la primul semafor, daca te uiti in oglinda retrovizoare, se vede cum se lasa fundu sau cand o incui in parcare dupa un drum, se aseaza putin suspensia, e mai funny cand se lasa cu sunetu specific, uneori nu-i convine si mai umfla putin fata, e de admirat...

 

Am inspectat-o si pe dedesubt la schimbul de ulei si nu are scurgeri motor, cutie sau bratele de directie/planetare.La 270.000, eu zic ca e ok.

 

Frumos elicopterul, cred ca era nou, avea interior cu scaune de piele de parca era Bentley Flying Spur.Nu lasa proprietarul pe nimeni sa se atinga de el, dar ce-i drept era plin de senzori si tot felul de antenute peste tot.

 

IMG_5480.jpg

IMG_5485.jpg

IMG_5570.jpg

IMG_5220.JPG

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@dan_ionutArata boboc Phaetonul tau la 270 000 km! ❤️ Cat mai multi km fara evenimente neplacute iti doresc! 😉

 

E adevarat ca depinde foarte mult si cum a fost exploatata masina, mai jos avem un exemplu german fabricat in 2005, care a "mancat" autostrada 30 000 km/an, revizia facuta la 2 ani si 60 000 km! :vaidecapulmeu:

Asa recomanda producatorul la mers exclusiv pe autostrada, am citit si eu in manualul masinii acest aspect :rules:,  desi eu as avea emotii SA NU schimb uleiul anual la maxim 15 000 km! :icon_cry:

 

In cartea service a Phaetonului din poze, ultima revizie este la 537 557 km in 2022, in prezent masina are 594 504 km si cica merge perfect, a schimbat franele in 2020, oare a cata oara? 😄 Oricum nu exista nici un martor aprins in bord, apreciez acest aspect, se poate observa ca motorul este pornit, vezi turometrul! :salut: 

Eu "ma laudam cu fiabilitatea" cand am facut 330 000 km cu un Cayenne luat nou in 2009 dotat cu acelasi motor 3.0 V6 TDI cu revizii facute anual! Sunt "copil mic", vorba aia, "pistol cu apa"! Altii au facut dublu si cu revizii la 2 ani/60 000 km! :eek:

 

Mai am sa il "alerg" si eu pe Baloo 🐻 vreo 480 000 km si vreo 20 de ani :))ca sa il prind din urma, nu depasesc in medie 20 000 km/an. :Driver: 

 

Verdictul celor de la TOP GEAR: "Without the Phaeton, we would never have had the Bentley Continental" iar Jeremy spunea ca "the car was meant to devour continents"! 🌎

 

 

 @dan: "Sper ca ai observat si tu ca atunci cand opresti la primul semafor, daca te uiti in oglinda retrovizoare, se vede cum se lasa fundu sau cand o incui in parcare dupa un drum, se aseaza putin suspensia, e mai funny cand se lasa cu sunetu specific, uneori nu-i convine si mai umfla putin fata, e de admirat..."

 

Da, se ajusteaza suspensia in functie de traseu, de denivelari si de viteza, am observat ca se coboara si ca isi schimba si duritatea daca depasesti o anumita viteza, sa fie mai "lipita de sosea" isi schimba comportamentul de condus instant ca sa fie mai stabila si mai usor de controlat la viteze ridicate!

Pernele se ajusteaza si in curbe pentru ca masina sa ramana pe plan orizontal, compresorul umfla mai tare pernele din exteriorul curbei! Senzorii de nivel isi fac treaba incredibil! Inca ma impresioneaza si ma surprinde masina asta, chiar si dupa 2 ani!

Cand o pun in modul sport devine rigida, sincer nu imi place, nu o caracterizeaza, suspensia se intareste, probabil modul asta este apreciat de cei care merg mai tare, chiar si cutia isi schimba modul de exploatare, schimba mult mai rapid, vitezele retrogradeaza pentru a avea cuplu disponibil insant, turatia e mai mare, LAG-ul turbinei dispare si te pregateste sa faci o "decolare", pardon, o depasire! 😄

 

Eu folosesc masina 90% in modul CONFORT mai ales ca nu am ce sa depasesc mergand in mare parte constant pe autostrada, poate doar cand schimb banda si depasesc o masina mai lenta folosesc un sfert/jumatate din cuplu disponibil si/sau cand intru de pe bretea pe o alta autostrada.😛 

E bine de stiut totusi ca Phaetonul poate sa fie si incisiv, daca vrei sa mergi tare, ELpoate, oricum nu pentru asta a fost creat, am impresia ca nu e in largul lui sa fie alergat cu schimburi de viteza in zona rosie! Masina are 5 metri si cantareste 2.5 tone! 🙄

 

Ideea e ca poate merge constant cu 240 km/h iar in interior sa fie liniste, varianta W12 merge cu 300 km/h la 50 de grade temperatura exterioara, cu aerul conditionat setat la 22.5 grade pentru 24 de ore, fara nici un fel de problema! Asta a fost una din conditiile lui Piech cand a creat Phaetonul!

 

Oricum, la viteze ridicate, nu ai zgomot de vant sau anvelope, vibratii 0 si sa poti sa vorbesti in soapta cu persoanele din spate! Mie asta mi se pare impresionant, cred ca este principala calitate pentru care am ales modelul asta!

Da, stiu trebuia sa fiu politician/diplomat, desi mie imi place la volan, nu pe locurile din spate! 😄

 

Mie totusi imi place suspensia sa fie setata pe cele 2 moduri CONFORT, Phaetonul este un TANC, un YACHT la propriu, care pluteste pe "valurile" autostrazii in liniste suprema! ❤️  

 

De mentionat, atunci cand o parchezi, daca parcarea este putin inclinata sau daca de exemplu o urci cu 2 roti pe trotuar, pe strada, in momentul in care inchizi masina, senzorii de nivel ajusteaza suspensia instant din compresor, ca sa o tina pe plan orizontal,

o urca/coboara cat este nevoie pentru a ramane "dreapta/plana". Se "fasaie" in sus si in jos pentru 2-3 secunde si se poate observa cum isi schimba nivelul caroseria atat fata/spate cat si lateral stanga/dreapta. Mi se pare SF! 😄

 

 

 

 

 

 

 

AP1GczMyPFbrGrCc9eOkH1ih3YlTPWD5e_tZwWrx 

 

 

AP1GczNE9eGgTdnkTjk9-QqxB91j_CsJRtzsLvaE

 

Masina este sigura si ofera confort maxim, chiar si PAPA a avut masina de protocol un Phaeton, Dumnezeu sa-l ierte:

 

AP1GczP9MYm3SWCHuzKfLBHIubYS620OkMo_GP43

AP1GczNGTiE3FrHuI6DC6kNgCsYaqlrGq9V5LbQo

AP1GczOXrBN0p7s-iiPbYxzTnn7s5AIHOjhTJRvt

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Trebuia sa fiu prezent la cel mai tare show auto din UK, daca nu si din Europa! Baloo 🐻 a plutit 500 de km pe autostrada, fara sa fie impresionat, bineinteles, se plictiseste saracu' sa mearga cu 130 km/h legal, la 2000 rpm, fara efort, parca cere sa ii fie invartita turbina mai tare, dar legislatia din UK nu ne permite. Aia e!

Speram sa ii intindem picioarele la urmatoarea vacanta in Sudul Frantei! 😄

 

Boon! Am ajuns la SUPERCARFEST editia a3-a, am facut in jur de 1000 de poze, o sa selectez cateva masinute care mi-au atras atentia, incepand din parcare, pe langa care am trecut, intr-o mare de masini, evenimentul se intinde pe 6 HECTARE, atasez doar pozele pe care le-am facut in 5 minute din locul in care am parcat masina pana la intrare, spotterii erau dotati cu camere profesionale si dadeau "tarcoale" parcarii, pe randuri, pentru ca aveau ce sa fotografieze, se multumeau doar cu masinile vizitatorilor. Oricum puteai sta afara si vedeai tot ce intra/iese la show.

 

Nebuneala, ce sa mai spun, cultura auto la un alt nivel! S-au inscris in jur de 1200 de masini ca sa va faceti o idee! :eek:

 

Parcarea publica a vizitatorilor "expunea" masini de vis, incepem frumos cu niste break-uri de familie , o sa va plictisesc cu mai multe "cotete" cu volan pe dreapta, numai sa imi fac timp sa le uploadez, prima ar fi un RS6 GT 1 of 660 in lume, 1 of 60 in UK: 

AP1GczPFtkHtq6E0QjVF_zzDeP_pyO7DfIgXbuB5

AP1GczOcaiAu3SMBZfFUJAmPte4qrzeOTVJi2uwL

AP1GczPZcjUDUdbaYHVh8tgpo6NDa15AHumq49y9

AP1GczOKb_VkCSgP9Z-cuHiPvLKCCBqTfQJqQt4S

AP1GczMn_xl06gHKzYOo4lmQcbmorsSVsV5QIXEr

AP1GczNyPgiw5mURRTA7RboqKOnKjRawSX9lGXZW

AP1GczPSFiARhBfxLsM-OZ0CH2tarrO3oyMa2Rjt

AP1GczMBC-oM049KHu18Ze8PMDqRIBV2FHM_yDqO

AP1GczPhakHfmmTf2JozFqV9xLAMKcbvXwdc68BA

 

AP1GczMfWRyvMJ4XjLfUaPuK3nK2MJlNZHEM6Xvf

AP1GczOuUNbjMKQnje4AhKgyrmxpG_kgQRdhfGcU

AP1GczNfbHeuWkiPJv5rFgposF3koan3v-GT8oaa

AP1GczN_l_MAML5lvCUOwpTyygs2LecpHSEk14Fx

AP1GczPyaqlOW6r3cOs1ICmSDaY0L4e_OCTq_MxG

AP1GczMyVQqg_tuH4vz4l9MivA1fAFo13iWCAn0V

AP1GczMz6isN0y-BxB34rO1gSp7oiJFpnsBPCUuv

AP1GczOPHLdd_E6JGNLUpq0nfdcTGq8xBoFioXZB

 

Bad Boys, Bad Boys, "uaciugonnaduuuuu"???? 

AP1GczN2dP01CArlRjwJE8nnFf1NQwub5w4Y8g73

AP1GczN_k1dMuW14eAans0igmkw8DqmRBbxF65YY

AP1GczPubp0ZQyvKpqQHTVYm3dunxTzdDEr1wYZ7

AP1GczMOraHIjcedgCuWwBxMFGE_PRKlkpSBQHHy

AP1GczM57f8XQU6d1qUzh7a5Z98b3e4E_5fnJkNF

 

Tiriac are un 458 Aperta galben expus in galerie, am surprins si eu una in parcare, masina asta costa la ora actuala in jur de 1 000 000 euro! Nu e suficient doar sa ti-o permiti, Ferrari selecteaza clientela, trebuie sa ai cel putin 8 modele cumparate de noi din reprezentanta Ferrari, pe comanda, astfel va trebui sa fii acceptat sa poti comanda un asemenea model. Te inscrii pe o lista si ei te vor "cauta" sa iti propuna sa cumperi un asemenea model. In prezent nu se mai produce, a fost ultimul Ferrari cu motor V8 aspirat. 

 

"To own a Ferrari 458 Speciale Aperta, a collector needs to demonstrate significant engagement with the brand and a strong track record of Ferrari ownership. This typically includes owning other Ferrari models, particularly those with similar engine configurations and having a diverse and recent collection. The Aperta variants, being limited production and highly sought-after, are often reserved for long-term, active customers. "

 

1 din 499 in lume: 

AP1GczOMvN8iwsOyxdFmQ1cSWmWFpOZkC6S2MAiH

AP1GczMFUW_qLlkMgkEIttfbWzqKgjCAuhrtBj3h

AP1GczPJVrNZ_yGeBzGKItDSbozDHTW2idQrzd3G

 

458 Speciale, si asta e in jur de 500 000 euro: 

AP1GczOz-s-uxW0Jv6GY1q_NeIeTr7Rn22CPymkR

AP1GczMtUhrcSKvmNSVMFMVI6Lr9Y1drgYvC-NTs

 

Va urma! :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Uauuu...numai ozn-uri. Asteptam cu interes poze.

Link către comentariu

Cam asa arata o parcare la subsol in blocurile din nordul Bucurestiului :)

Link către comentariu

@dercosAm locuit si eu vreo 15 ani pe Erou Iancu Nicolae, intradevar, masini de masini p-acolo, totusi Aperta n-am vazut decat la muzeu la Maranello si la Galeria Tiriac. 🤗

Stai ca urmeaza si masinile alea "grele", le luam in ordine cu astea mai "de saraki". 😄

 

@pronet Vine baiatoooo! 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Naspa .. toate au volan pe dreapta 🤣

Link către comentariu

Aia cu Aperta nu stau la bloc :)

Oricum, 458 e o bijuterie, in toate formele ei.

Link către comentariu

@dercos Depinde unde e blocu'. La Monaco stau la bloc si au F40. 😄

Asa e, superb 458, am condus unul la Maranello, nu Speciale, d-ala simplu de saraki. Oricum,  extaz maxim! 🥰

 

@tavitara Tigai! 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Mda, probabil zici de testul ala al lui Nico Rosberg...mi s-a părut wtf. Clar un apartament acolo e mult peste un conac in Timișoara, but still. Era o dugheana de aia in gen "storage wars". Aperta lui Țiri, anul trecut.

 

IMG-20240420-WA0021.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!