Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

@haro 

N-ai inteles, pozele sunt aceleasi, le-am pus "de atentie"  de la revizia de anu' trecut de la 100 000 km. Comparam cu preturile date de Tavi. N-am facut inca o alta revizie, nu a trecut un an si oricum, momentan am 112 000 km, urmeaza o noua revizie anul asta la 115 000 km. 

 

Automata necesita si ea atentie, servisare, intradevar, o bataie de cap in plus, insa confortul oferit este deosebit, mai ales pe o masina mare sau un suv, oricum vin din fabrica dotate standard cu transmisie automata, majoritatea. Nu te lua niciodata dupa parerile "specialistilor"!

 

Am condus S500 w221 facelift cand a aparut fiind si client de ML, dealerul Autoklass mi-a dat una nou nouta acasa pentru 2 zile. Este o masina deosebita, nivelul confortului si materialele folosite m-au impresionat. Phaetonul este similar din acest punct de vedere.

 

Am condus si seria 7 si Panamera tot facelift (tot asa, masini imprumutate acasa de dealeri, fiind client) aceeasi generatie, atat diesel cat si benzina. Am condus si A8, nasul meu are una V8 tdi. Toate au plusuri si minusuri, exceleaza la anumite capitole, fiind mai dinamice de exemplu, chiar sportive in anumite cazuri, mai fun to drive, dar in materie de confort cel putin, mi s-au parut inferioare. O data cu inaintarea in varsta cred ca incepi sa apreciezi alte lucruri la o masina.

As vrea totusi sa conduc la un moment dat si un Bentley, sa pot compara! 😁

 

Weekend linistit si tie! 👍

Modificat de corad0
Link către comentariu

Da, am citit printre randuri probabil si mi s-a aprins un beculet cand am vazut pozele (asta doar pt ca ti-am urmarit cu atentie topicul cu pozele aferente).

La nivel de dotari si “inovatii”, Phaeton este peste w221, asta din ce vad pe hartie. As fi insa tare curios cum e si in viata reala. Mie imi lauda toata lumea Mercedesul insa eu m-am obisnuit cu el si cu masini noi de la munca si acum mi se pare normal. 
Cand ma urc in A2 (asta de l-am prezentat aici) imi revin totusi la normal… :))

Link către comentariu

Nu stiu de ce la a mea cu 8L ulei se duce nivelul la maxim pe joja.Deschid busonul de jos si las sa curga tot, si filtru de ulei evident, am deschis si busonul de sus si fix 8L se face max.

Preturi mari oricum, la mine ultima revizie:

ulei, filtru ulei, aer, carburant, 2 filtre habitaclu, stergatoare BOSCH, si  manopera, cam 1100lei.

Dar stergatoare si filtre habitaclu le-am facut eu.

 

Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a.

Link către comentariu
marius1982.11

In ce sens varza? I-ai facut un blackstone?

Link către comentariu

@haroW221 a fost MAXIM din punctul meu de vedere la nivel de calitate a materialelor folosite la interior si confort, pielea, lemnul, metalul, inclusiv trimurile piano black si butoanele sunt la superlativ. Masaje cu incalzire/racire in scaune, dotare care e disponibila si pe Phaeton, ce sa zic, o RASFATARE maxima!

La modelul urmator, interiorul e mai "trendy" cu ecranele tactile aferente, lumini ambientale, briz-brizuri care impresioneaza pustani, insa materialele folosite sunt sub. Au bagat plastic la KG, da chiar si in S! Inclusiv in materie de confort, mi s-a parut un nivel sub modelul precedent.

Nu e rau, Doamne-fereste! Am mers si cu S W222, mi-a placut, nu vreau sa fiu carcotas, nu cred ca poti sa iti doresti mai mult daca esti "sanatos la cap", insa am apreciat intotdeauna calitatea dusa la extrem si luxul inaintea dotarilor/optionalelor, ecranelor si "luminitelor". In momentul cand pui mana oriunde sau cand apesi pe un buton, sa fie o experienta unica, sa se simta calitativ, ca de aia a costat de noua cat o casa! De fapt asta am apreciat si la Phaeton: atentia la detalii si calitatea. ❤️ 

 

Hai sa o luam asa, vom mai vedea un S nou care sa mearga si peste 20 de ani? Dar nu doar S, orice masina pana la urma, mai ales "diesel cu adblue" sau hibrid, e greu de crezut! Consumatorismul este la putere! Acu' platesti "cat o casa" pe o masina si o schimbi oricum la 4-5 ani, vrei nu vrei. 

Prostii, pardon, "indoctrinatii" ar spune ca "asta se cere si asta e piata!":biggrin: 

Nasul meu are A8 V8 tdi luat nou si si-a luat si GLE nou, dupa un istoric foarte stufos de masini si cand s-a urcat la mine in Phaeton primul lucru pe care l-a zis a fost..."meem ce scaune are! (si eu am scaunele standard cu 12 pozitii, nu cele Exclusive cu 18!) :))cum se ridica trimurile de la ventilatie! ia, BAAA jnebuun? Transformers!" Cica "e mai confortabila, da bine, tu ai rotile astea "mici", ale mele sunt pe 20!" Nu i-am mai explicat cu platforma "frame-ul" de aluminiu de A8 si cel de otel de Phaeton/Bentley, oricum, omu' nu e chiar asa de pasionat, insa cand i-am aratat mecanismul de la portbagaj

(avea bagaje, trollere, am fost sa-l iau de la aeroport) n-a mai zis nimic, de fapt, a zis...."las ca vezi tu cand se strica!" 😆 I-am raspuns ca asta nu se strica, nu e haion cu actionare electrica, e d-ala "de saraki", "sare din buton" si are "decat" softclose! :cheers:

 

 

@dan_ionutSa o lasi sa se scurga pana nu mai picura deloc. Mi se pare ciudat sa fie joja la maxim cu doar 8 litri, daca producatorul a spus 8.7 litri. Fa un test, sa nu fie contaminat cu antigel. Ma rog, verifica si nivelul la antigel permanent. La ultima mea revizie, service-ul mi-a facturat 9 litri de ulei si mi-a dat 1 litru cadou sa am in portbagaj, sa completez in caz de nevoie. Legat de cat de "varza" e, nu stiu, la toate dieselurile, uleiul se innegreste, cel putin la toate masinile pe care le-am avut, uleiul avea o culoare galbena/maronie pentru 4-5 mii de km, apoi era negru. Ce sa faci, dieselul e mai complicat: turbina, DPF, EGR, filtre, racitor de gaze, etc.  Nu cred ca exista motiv de ingrijorare, e normal, schimba-l in fiecare an sau maxim 15 000 km si sigur nu o sa ai probleme.

La motoarele pe benzina uleiul isi pastra culoarea mult mai bine. Tin minte cand schimbam la motocicleta, avea "garantie" vreo 3000 km, mai ales la astea supersportive cu turatii de 15 000 RPM, bagam un ulei gros, vascos, rosu ca vinul Motul 10W40 din cate imi aduc aminte si la fiecare schimb era la fel, "rosu ca sangele", nu isi schimba culoarea, ziceai ca e Pinot Noir!🍷 😁

 

"Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a." Nu cred ca are relevanta in ce viteza mergi cel mai mult si nu cred ca influenteaza asta uleiul in vreun fel. Da, in cazul in care masina este exploatata mult in oras, cu multe ore de functionare, turatie variata, e normal ca uleiul sa fie mult mai solicitat si automat necesita o inlocuire mai rapida. Nu conteaza doar KM, conteaza si cate ore de functionare are motorul pana la urma, uleiul este solicitat si cand stai pe loc. Daca stai cu orele in trafic....CSF, NCSF! :Driver:

 

In manualul Phaetonului, producatorul recomanda schimbul la 2 ani sau 30 000 km, asa era si la BMW! Probabil este un program gandit pentru exploatarea "vestica" pe autostrazi! Ce sa zic, asa spune producatorul, care pana la urma ofera si garantie! 🙂 

 

Eu merg cam 70% pe autostrada. Folosesc masina jumatate de ora dimineata cand merg in sens invers traficului care vine in oras, eu iesind din oras dupa ora 8:30, incep programul la 9, ora de varf e 7-8, oricum, dupa 2 semafoare de la blocul meu, am iesit pe bretea pe autostrada, masina se incalzeste rapid si constant la turatie liniara, apoi 30-50 min la ora 4-5 PM, invers, cand plec de la munca si intru in oras, in functie de trafic, desi e mult mai aglomerat, la ora de varf, cu toate autostrazile posibile, tot e aglomerat! Cand ies 3-4 milioane de oameni de la munca simultan, e aglomerat, stau si ma intreb ce s-ar intampla daca n-ar avea centura cu 4 benzi pe sens! :))

Sunt convins ca nici filtrele nu ar trebui sa le schimb, in afara de cel de ulei, chiar m-am uitat la cele de clima si arata ca noi si dupa aproape 10 luni si 13 000 km. Sunt convins ca si cel de aer e la fel.  Filtru de motorina l-am schimbat ultima data, cred ca in mod normal ar trebui sa inlocuiesc doar uleiul si filtru de ulei, desi, pentru 150 de lire extra, nu mai conteaza, o sa le schimb pe toate oricum. Tot stergatoare Bosch am pus si eu, am gasit greu, trebuie comandate separat, nu vin ca set. Am cautat in vreo 3 magazine de piese pana am gasit, pe comanda! 🙄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!