Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

Ptr octavia 2 se potrivesc bucsele posterioare de seat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

Am si eu o problema cu consola stanga fata(cea pe care se monteaza bucsa buclucasa),adica am inceput sa o dau jos,dar surpriza, cand am inceput sa desfac surubul de la bascula am mers cateva filete usor dupa care sa intarit si nu a mai vrut deloc! Am dat eu inainte-inapoi dar parca si mai greu mergea.Concluzia(trista!!!)este ca sa dus naibii filetul din consola si trebuie schimbata,dar nu stiu unde sa o gasesc sau ce cod are ca sa explic la un magazin de piese. Daca puteti sa ma ajutati cu un magazin pentru OAMENI NORMALI as fi recunoscator.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer NU cred ca gasesti decat la reprezentanta (in Brasov cel putin nu am gasit pe nimeni sa livreze asa ceva). Intreaba cat costa, vezi ca daca ai masina mai batrana de 2003-2004 beneficiezi de discount 20%.

OBLIGATORIU sa cumperi si suruburi noi tot din reprezentanta. Au pe ele o pasta verde. Probabil ca nu au fost schimbate ultima oara cand s-a umblat la console si de-aia s-au "sudat" de filetul din console.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema cu consola stanga fata(cea pe care se monteaza bucsa buclucasa),adica am inceput sa o dau jos,dar surpriza, cand am inceput sa desfac surubul de la bascula am mers cateva filete usor dupa care sa intarit si nu a mai vrut deloc! Am dat eu inainte-inapoi dar parca si mai greu mergea.Concluzia(trista!!!)este ca sa dus naibii filetul din consola si trebuie schimbata,dar nu stiu unde sa o gasesc sau ce cod are ca sa explic la un magazin de piese. Daca puteti sa ma ajutati cu un magazin pentru OAMENI NORMALI as fi recunoscator.

Multumesc mult.

Problema ca a ta....am rezolvat-o romaneste. Aceiasi problema fost si la mine! :( .

Adica bormasina cu burghiu de 10mm ( sau 12mm , nu mai stiu exact ) am strapuns acea gaura si am pus un surub mai lung cu piulita . Doar ca nu permite o lungime mare (pentru contrapiulita) chiar si piulita pusa am polizat-o usor sa se aseze pe configuratia consolei. Am ajutat-o cu un pic de loctite 243....si pana acum nu a facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva filete usor dupa care sa intarit si nu a mai vrut deloc!

Asa am patit si eu la ambele console. Cand am scos suruburile, le desfiletam cate putin apoi le strangeam iar si tot asa pana le-am scos de tot. Am mers la un strungar, i-am lasat 100 ron garantie si mi-a imprumutat un tarod de marimea si pasul exact ptr ce aveam nevoie. Am bagat tarodul pe partea opusa si am rectificat ambele filetele. La montaj am uns bine suruburile cu vaselina si le-am strans cat am putut. Am verificat de curand acele suruburi si sunt stranse la fel ca atunci cand le-am montat.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea-s cazuri fericite. Eu am patit de s-a intepenit de tot surubul in consola. N-a mai miscat nici stg nici dr. A trebuit sa fortez, disperat fiind, si bineinteles ca s-a rupt surubul inauntru. In cszul asta nici mama tarodurilor nu mi-a mai fost de folos :|.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care simtiti ca incepe sa mearga greu nu insistati cu forta ca se gripeaza, la doua ture desfacut, infiletati inapoi o tura, o sa mearga mult mai usor. de asemenea merge terapia cu soc, stilul smuls cum ii zic eu, prelungitor pe cheie si socuri , nu tras constant si cu putere de va iasa ochii, ca forfecati surubul. Chiar saptamana trecuta am executat un cap de bara de fabia asa, se gripase de nu mai vroia, eram la un prieten in vizita la garaj, ala deja zicea stai ca aduc flexu. Zic lasa tati flexu, adu inelara cu cot si wd40, si cu stilul smuls din sfert in sfert de tura, dupa care dat un pic inapoi, am desfacut piulita, binenteles ca ardea de nu puteai sa o tii in mana.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e lipsit de importanta sa se stie ca suruburile care intra in consola de aluminiu "prind" ca sa zic asa cam jumatate din portiunea filetata din consola. Deci cand se strica filetul si reusiti sa scoateti surubul, cea de-a doua parte a filetului ramane "virgina". Se potrivesc perfect acolo suruburile care prind puntea spate la caroserie, au aceeasi duritate si acelasi pas, doar ca sunt mai lungi cu vreo 3,5 centimetri. Exact cat trebuie ca sa nu aruncati cu banu' pe alte console.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opaaaa!

ugly, foarte bun pontul, nu l-am stiut. O sa incerc si eu cu proxima ocazie desi de cand pun suruburi proaspete nu prea am mai avut neplaceri. Chiar si-asa, la a mea am uitat sa iau suruburile dar am dar frumusel pe filete cu spray cu pasta de cupru si tura urmatoare s-au desfacut foarte frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare: Am gasit pe un site strain ca bucsele cu codul asta sunt pentru puntea spate ibiza cupra (6LL 407 183). Dar si eu le-am montat pe fata acum 2 luni la bascula. Acum vreau sa-mi montez bucse de ibiza cupra la puntea spate. Care este codul pentru cele de pe spate? Sau sunt aceleasi?!? 6LL 501 541 sa fie codul pentru punte spate? Si-a pus cineva bucse de ibiza cupra si pe spate? Stiu ca pe fata au intrat extrem de greu.

Modificat de vw golf 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul cod pus de tine, 6LL 501 541, e cel corect pentru bucsele spate de la Ibiza Cupra/FR. Primul cod e de la bucsele de bascula, cele mari, din partea din spate a basculei. Nu stiu pe cineva sa le fi pus pe cele de pe spate.

Si la mine cele de pe fata au intrat extrem de greu, abia dupa ce le-am montat am aflat ca exista vaselina speciala, OEM, pentru montarea acestora. De ce vrei sa montezi bucsele de Cupra pe spate? Mie puntea spate mi se pare si asa extrem de rigida.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai as vrea sa le schimb pentru ca sunt uzate. Cand dau in spate imi bubuie la franare si e destul de zgomotoasa la denivelari. Dar am aflat un pret pentru manopera care m-a lasat masca.. 400 ron pret pentru "client fidel" . sa vad daca gasesc un mecanic care mi le poate schimba mai ieftin si apoi le cumpar. Nu cred ca merita sa dau 6-700 ron pentru niste bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pentru a schimba bucsele va trebui sa dai puntea spate jos, cel putin asa mi-au zis mecanicii de la un service autorizat Seat, probabil din aceasta cauza manopera e atat de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat bucsele in urma cu vreo luna dar aseara am auzit un fel de pocnitura in caz ca vreau sa trec din treapta 1 in marsarier sau invers si banuiesc ca e ceva pe la directie/amortizoare ... sau naiba stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Fekete Zoltan

Salutare...

A mai schimbat cineva bucsele mari de la bratul de VW POLO 9N 1.2 AZQ 2003 47KW, cele originale cu cele de Seat Ibitza Cupra(dupa cum s-a discutat cod 6LL407183)sau la POLO nu se potrivesc?

Ceva impresii?

Cei de la magazine habar nu au daca se potrivesc....

Atasez o poza de pe net cu cele doua bucse.

post-60613-0-09890400-1299168868_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ibitza cupra????????? IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 07.08 - la asta te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc sigur, daca se potrivesc la Ibiza si Fabia, se potrivesc si la Polo. Dupa 50.000 km de mers cu bucsele de Cupra am un zgomot ca un scartait puternic care se manifesta la trecerea peste limitatoarele de viteza sau la denivelari in asfalt. Ma indoiesc ca e de la bucsele de la bascula, suspectez mai degraba bucsele de la bara stabilizatoare, insa nu sunt 100% sigur. Zgomotul e destul de puternic, ca si cum se misca ceva de metal pe cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Mai baieti e complicata tare de tot treaba asta cu bucsele de la bascule.

Eu acum 2 luni am schimbat pe partea stanga toata bascula si cu suport cu tot , cel din aluminiu, iar acum o saptamana am schimbat si bucsa din dreapta.

Mecanicul la care am fost s-a chinuit 4 ore sa faca treaba treaba asta, de lene, sau nu stiu de ce , nu a vrut sa imi dea puntea fata jos, desi stia ca asta este operatiunea ca sa schimbi bucsa, a zis ca daca tot nu le schimb pe ambele parti, sa nu mai dea puntea jos, si s-a chnuit asa cu o presa din aia mobila.

M-a luat 150 ron pt treaba asta.

Am mai intrebat la cineva de pret pt schimbat bucse si mi-a spus 250 ron.

Este chiar asa de complicat si chiar asa de schumpa manopera pentru schimbat 2 chestii care costa impreuna maxim 80 ron?

Toti mi-au spus ca se sperie cand aud ca e vorba de schimbat bucse la fabie si la golf 4 / polo , ca am auzit ca au acelasi sistem.

Problema acum este si mai mare, ca astazi am observat ca deja scartaie din nou in stanga, parte pe care am schimbat bucsa acum 2 luni...

Am tot citit ptin diferse locuri ca sunt facute dintr-un material naspa, un fel de carton presat, si ca atunci cand ele sunt ude sunt tacute, iar ca problema apare cand sunt uscate.

Ati gasit vreo alternativa la asta, exista altele mai bune???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze am gasit..Latime [mm] 41

Diametru exterior 62

Partea de montare Axa fata ambele parti

Partea de montare spate

Tip montare suport cauciuc-metal

AUDI 8Z0 407 183 A

SEAT 6LL 407 183

AUDI - A2 (8Z0) - 1.4 TDI 02.00-08.05 55 kw-75cp 1422cm

AUDI - A2 (8Z0) - 1.4 TDI 11.03-08.05 66 kw-90cp 1422cm

SEAT - IBIZA IV (6L1) - 1.9 TDI Cupra R 03.04-02.08 118kw-160cp 1896cm

poate te ajuta datele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Salutare

Am dat eu inainte-inapoi dar parca si mai greu mergea.Concluzia(trista!!!)este ca sa dus naibii filetul din consola si trebuie schimbata,dar nu stiu unde sa o gasesc sau ce cod are ca sa explic la un magazin de piese. Daca puteti sa ma ajutati cu un magazin pentru OAMENI NORMALI as fi recunoscator.

Multumesc mult.

Aceeasi chestie am patit-o si eu acum 2 luni, cum am scris mai sus, dar nu am mai deliat.

O sa scriu acum. Initiam am luat bucsele de la piese auto si am mers la un service sa le schimb.

Mecanicul s-a apucat sa desfaca prima data in stanga si s-a intamplat exact cum spui tu, ma rog , eu l-am numit "suport bascula". A inceput sa desfaca surubul mare care intra in suportul basculei, cea de aluminiu, insa s-a blocat, a incercat cu spray WD40, cu vaselina, inainte, inapoi , a fortat putin si pana la urma mi-a dat verdictul. Mi-a spus ce se intampla, si anume ca daca il forteaza se va rupe sigur in acel suport si ma grav, va strica filetul si imi va trebui alt suport; a zis ca asta provine de la o lovitura mai mare sau de la o groapa mare luata pe partea aia, iar suportul fiind de aluminiu, s-a indoit. am decis sa o las balta pana in momentul in care faceam rost de suport, ca in caz de nevoie, sa il am la indemana. Am sunat la Brady , pretul era 650 ron la ei, pana la urma am gasit la dezmembrari cu 100 ron si am cumparat si m-am intors la service, unde , intr-adevar sububul a cedat.

Mecanicul la care am fost ultima data sa imi schimbe bucsa si in dreapta, mi-a spus altceva. I-am povestit despre ce a fost vorba atunci si mi-a spus ca stie asta, ca asa se intampla la toate , numai ca trebuie sa ai grija si sa stii cum sa scoti acel surub, si ca defapt nu era nici o problema la mine ca era normal asa ceva.

A mai patit cineva treaba asta? Aveti idee daca asa este, ca sa stiu data viitoare sa nu mai las pacalit sa iau piese aiurea sau sa platesc manopera pt chestii care nu sunt necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zoli, iti recomand sa pui bucsa bascula tot de ww, parerea mea ca n-are rost sa pui de seat, masina va fi mult mai rigida cu bucsele alea pline, diferenta de pret intre bucsa bascula seat si ww, e foarte mica, cea mai scumpa ar fi pana in 50 roni, nu stiu de ce te complici pe degeaba, trebuie sa masori doar diametrul exterior al bucsei, eventual interiorul (sunt 2 dimensiuni 62 si 62,5, iar interiorul e 19)ar trebui ca dupa nr. sasiu sa-ti dea exact bucsa cu care este prevazuta masina, da-i ww-ului ce este al ei, lasa seaturile, ww este mamuca lor, nu inseamna ca sunt si la fel, fiecare firma a mai adaugat ceva nu inseamna ca poate fi si mai bun..... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrei de la masina. Mai rigid nu inseamna neaparat mai prost, asa cum nici mai moale nu inseamna neaparat mai bun. Cele originale, cu 2 brate, se rup mai repede, in schimb sunt mai confortabile. Cele de Ibiza Cupra sunt pline, mai rezistente, insa sunt mult mai rigide..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat ca exista acum varianta cu 4 aripioare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o fi.... dar tot ma gandesc la auto emocion... o masina facuta cu emotii, si pentru a scapa de emotii, au pus acele bucse pline sa te scuture la drumuri grele ca sa scapi de emotii.....glumesc cristiane...acum decizia este in jebucu fiecaruia.... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Cristi.Si ca o paranteza,sunt aceleasi bucse si pe Seat si pe Skoda si pe Vw si pe Audi .Au codul 1K0407183E numai ca in consola de aluminiu de la Octavia 2 sau Vw Golf sa zicem nu se pot monta decat in conditii speciale.Dar bucsa este aceeasi.La Ibiza Cupra in schimb bucsa este plina si este mult mai rezistenta.Si mai ieftina ca sa zic asa dar se monteaza mult mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!