Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

conectori, mufe.... nu.

 

desfa maneta si intareste contactele la lamele - montezi la loc si o sa fie ok. Daca nu este, verifica banda din maneta - e posibil sa fie rupta, se uzeaza in locul in care se uneste levierul manetei cu corpul de pe coloana volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conectori, mufe.... nu.

 

desfa maneta si intareste contactele la lamele - montezi la loc si o sa fie ok. Daca nu este, verifica banda din maneta - e posibil sa fie rupta, se uzeaza in locul in care se uneste levierul manetei cu corpul de pe coloana volan.

 

am verificat in maneta sunt fire litate si nu sunt intrerupte singurul simptom e ca la apasare pe + dupa 3 secunde se stinde martorul de pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si colegul Hremus...verifica in blocurile de masura.Fa cate un printscreen cu fiecare buton apasat,cu pedalele si posteaza-le .A functionat tempomatul..sau acum functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un fir care nu ajunge la ecu, in toate pozele tale, ultimul camp cu CCS on trebuie sa ai xx11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, verific imediat ce gasesc un extractor pt stergatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele 4+7 trebuie sa fie legate impreuna - fa punte intre ele si vezi daca functioneaza - daca se face 0011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 benzina 2001, AUS.

 

Cablu maneta ------------------- mufa T10e ---------------------- ECU

 

albastru ---------------------------- pin 1 ------------------------------- 75 

rosu galben------------------------ pin 2 ------------------------------- 57

negru galben --------------------- pin 3 ------------------------------- 38

alb ------------------------------------ pin 9 ------------------------------- 76

negru albastru - - - - - - - - - se face T cu firul de la siguranta 5 din tablou.

 

Corect?

Modificat de tango1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa culorile in pace...daca oricum prelungesti firele,nu vei gasi fire la culoarea originala.
Ai asa:
Conector T10s maneta--------------------------Conector ECU T121
Pin 4+7(se leaga impreuna) ---------------------pin 38
Pin 5--------------------------------------------------pin 76
Pin 2--------------------------------------------------pin 75
Pin 3----------'-----'----------------------------------pin 57

Pin 6 maneta ----------siguranta nr. 5 panoul de sigurante.

In conectorul T121 al ECU gasesti pinii metalici acolo..grija cum ai scoti,firul se sertizeaza pe pini.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culorile alea sunt deja (pana la mufa intermediara T10e), am firele trase de la maneta si astea sunt, asa a fost cablul care a venit la kit. Nu ma intereseaza pinii de pe maneta, ci corespondenta intre firele care ar veni in mufa intermediara, adica astea colorate de care am zis, si pinii din ecu. Practic eu trebuie sa prelungesc T10e - ECU, atat.

Modificat de tango1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, dar sa presupunem ca tu ai bagat un pin gresit, in t10 intermediara.... dupa aia ne chinuim sa vedem unde si cum.

 

de accea cand te verifici, iti faci verificarea din mufa de la maneta, in intermediara si mai departe.

 

da, tu trebuie sa tragi cablajul de la mufa intermediara la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum... puteam sa gresesc si mufa si sa bag firele in alta, daca e sa o luam asa :D . Sa presupunem ca totul e asa cum am descris. Oricum, ca firele care vin din maneta sunt bagate in mufa in pinii care trebuie ar fi usor de verificat.

 

De altfel oricum intentionez sa sar mufa intermediara si sa prelungesc firele de la maneta direct in ecu. Da, scuze, am uitat sa mentionez firul albastru/negru din maneta (cel fara pin in varf) care se leaga la firul din siguranta 5. O sa editez postul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi ,am gasit cablu  interupt inainte de ECU a fost pus din doua bucati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta a fost ?

 

firele 4+7 trebuie sa fie legate impreuna - fa punte intre ele si vezi daca functioneaza - daca se face 0011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un update, am reusit ieri sa termin lucrarea si am prelungit cablurile de la maneta pana in pinii de la ECU. Totul merge ok, pilotul este functional  :beer: .

Intr-adevar, pinii in care se sertizeaza cablurile se gaseau deja acolo in mufa de la ECU, doar am impins cablurile in ei si le-am apasat cu o surubelnita pana s-au strapuns. Golf 4 2001, cod motor AUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o intrebare. E normal ca atunci cand cobor o panta mai lunga cu pilotul pus, masina sa depaseasca viteza setata? Si nu vorbesc de 2-3 km/h, ci diferente chiar de 10 km/h - ex. am setat viteza 50 km/h si in coborare imi ajunge la 60, ba chiar cred ca a depasit putin. E la mine o problema pe undeva sau e ceva obisnuit la masini din generatia asta? Am mers cu pilot cu o alta masina (un Citroen C4) si din ce imi amintesc eu mentinea exact viteza, chiar si in coborari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - Golf 4 are tempomat nu ACC - nu lucreaza cu frana, nu are cum sa-ti mentina exact viteza setata in panta - incearca reducand turatia, cat poate.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic la coborare intra frana de motor, dar la benzinare nu e prea puternica cum e la diesel.

Eu in blocurile de masura am vazut ca in frana de motor, la benzinar, timpii de injectie sunt 0 deci ECU practic taie benzina in frana de motor, dar nu m-am uitat cand sunt pe tempomat la ce diferenta de viteza taie benzina, probabil are o plaja de lucru si taie mai tarziu... oricum e un lucru de care sunt curios si il voi verifica cand am ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de ce zice SergiuD, treaba asta e influentata si de compresia pistoanelor...

Dupa segmentare eu am observat o frana de motor mult mai accentuata (dupa rodare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat - dar ideea este ca daca tu fixezi 60kmh... si ai panta mare, nu e garantat ca poate sa tina viteza, deoarece nu lucreaza cu frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am ceva intrebari pt cei mai priceputi. acum am tempomat (modelul vechi cu un buton in capat), daca iau modelul cu 2 butoane, inlocuirea este plug-n-play? 

scot volan, scot maneta si pun pe cealalta? mufa este la fel la ambele?

 

si...cum imi dau seama de o maneta daca este originala sau china?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

si...cum imi dau seama de o maneta daca este originala sau china?

 

dupa codul de piesa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea din china nu au cod pe ele?

tempomat se poate pune pe orice golf cu acceleratie drive by wire?

1.6 SR, cutie automata, merge? se pot pune ambele modele de maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!