Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

La km aia filtrul e cam plin, de acolo si regenerarile dese. Cu o interfata poti afla valoarea de Ash Load.

Aditiv nu am folosit deci nu stiu daca ajuta. Din descriere zice ca ajuta la o ardere mai buna a motorinei.

Deci se depune mai putina cenusa dar nu o curata pe cea existenta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,detin un passat b8 ,2017 ,Crlb 150cp, si i-am facut prima curatare al dpf-ului la 353k km,dar am o intrebare (am rasfoit paginile si nu am gasit nimic concret) cum pot reseta sau rescrie valorile senzorilor dpf sau Ecu,in vcds sau diagnoza deoarece dupa curatare ,am aceleasi valori ,respectiv: oil ash mass :88.2, oil ash vol 0.22l ,shoot mass :12.96,pas cu pas? Nu as vrea sa fac vreo nefacuta. Multumesc! 🫡

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti aici toate explicatiile

 

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am un Passat 2.0 TDI, 110kw, 150hp, dsg, 6 trepe, motor CRLB, 318k Km. 260K facuti pe autostrazile din Germania, iar restul in Romania. Isi face regenerari la cca 70-80 de km si merg cu ea doar drum intins(2-3km in oras cand ajung la destinatie).In prima poza si-a facut regenerare  cand am ajuns in Cta, la relanti... iar in a doua, pe drum inainte sa ajung acasa, distanta din Cta pana acasa fiind de 100 km.
Am fost sa fac o curatare a filtrului prin primavara iar cei de acolo mi-au spus ca filtrul este ok si nu este necesar. In schimb mi-au spus sa schimb senzorii de presiune diferentiala deoarece aratau o valoare de 10015 hpa, ce i-am schimbat/adaptat.
Luni mai tarziu si tot am regenerari extrem de dese, la fiecare drum de 70-100 km, fie in mers, fie in stationare daca distanta este de doar 60-70 km.
Multumesc anticipat de sfaturi/solutionari.

WhatsApp Image 2024-11-18 at 16.14.10.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-18 at 16.07.14.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oil ash volume e valoarea care iti spune cat de incarcat e filtrul. La tine e zero, deci a fost resetata.

As incerca sa curat filtrul la o alta firma, imi vine greu sa cred ca la peste 300k km filtrul tau nu e incarcat.

As fi curios ce au verificat ei de ti-au zis ca filtrul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ametitii aia de ti-au curatat filtrul au fost habarnisti. Nu se punea la 0 valoarea de oil ash. Nu ai de la ei info despre cum "aratau" valorile inainte de curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul zice ca respectivii nu au facut curatare, ca filtrul era ok si nu era cazul.

Nu inteleg atunci de ce i-au resetat valoarea de oil ash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 29.11.2024 at 11:45, lukitza a scris:

Omul zice ca respectivii nu au facut curatare, ca filtrul era ok si nu era cazul.

Nu inteleg atunci de ce i-au resetat valoarea de oil ash.

Expand  

Au resetat valorile cand au facut adaptarea senzorului de presiune diferentiala deoarece acela arata valori extrem de mari ( cu miile) si au dedus ca este defect. 
Cantitate cenusa ulei sau oil ash era 0.20L inainte de resetare.
Am mai fost la un service diferit sa schimb Volantul si am cerut sa se verifice si valorile DPF sa mi se dea un sfat. Acestia mi-au cerut sa schimb si celalalt senzor care era de fapt de la DPF, primul schimbat fiind de la EGR.
Cu toate ca aceasta masina are 300k de km, este de luat in considerare faptul ca pana sa vina in Romania(270k) a mers strict doar autostrada in Germania si a venit in Romania cu un 0.19L oil ash volume.

302468637_954B5774-3C4F-4FFE-BA5C-E8F880D8598D.png.6b3e3af091ce2000be578805870a225c.png

Modificat de Lazco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci modifica oil ash mass astfel incat sa obtii un oil ash volume de 0.20 sau putin mai mica, un 0.17-0.18

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 02.12.2024 at 17:01, Al Bundy a scris:

...modifica oil ash mass ...

Expand  

Desi am un VCDS, nu stiu cum pot face asta. Ar ajuta cu ceva tough la problema mea de regenerare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 02.12.2024 at 16:40, Lazco a scris:

Cu toate ca aceasta masina are 300k de km, este de luat in considerare faptul ca pana sa vina in Romania(270k) a mers strict doar autostrada in Germania si a venit in Romania cu un 0.19L oil ash volume.

 

Expand  

0.18l oil ash volume e valoarea la care un filtru e considerat plin si se recomanda inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 05.12.2024 at 12:20, lukitza a scris:

0.18l oil ash volume e valoarea la care un filtru e considerat plin si se recomanda inlocuirea.

Expand  

 Am trecut astazi pe la un service  specializat in DPF. Au verificat valorile si mi-au spus sa il las in pace ca e bun filtrul si ca este irelevant ca regenereaza des. Daca vreau mi-l curata si imi ia banii pe proces, insa nu o sa fie nici o diferenta.  Nu stiu ce sa mai inteleg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune diferentiala ai la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 06.12.2024 at 19:54, F l o r i n a scris:

Ce presiune diferentiala ai la relanti ?

Expand  

4-5 Hpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  On 05.12.2024 at 12:20, lukitza a scris:

0.18l oil ash volume e valoarea la care un filtru e considerat plin si se recomanda inlocuirea.

Expand  

aveam acea valoare din cauza senzorului defect ce dadea valori extrem de mari. am 3.4g acum cu senzorul nou insa cred ca nu mi-au facut adaptarea corecta a senzorilor sau ceva. am schimbat si bateria(Exide 70Ah) si bujiile iar acum incerc sa vad si de codarea corecta ca nu gasesc in VCDS parametrii pentru a face asta dupa care o sa urmaresc cateva drumuri lungi sa vad daca isi revine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai 3.4g pentru ca a fost resetat contorul. La 300k km e imposibil sa ai 3.4g.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  On 03.02.2023 at 14:51, Nicu77 a scris:

Cam la 20 km imi spune mereu : functionarea motorului este necesară si tureaza la 1000-1100. 

Expand  

Salutare. Și eu mă lovesc de problema asta. Regenerare la 20-30 de km . Adică îmi stă turata și îmi scrie in bord . Ai reușit să rezolvi problema? Era ceva defect? Cum ai rezolvat?

 

  On 21.12.2024 at 8:34, Lazco a scris:

aveam acea valoare din cauza senzorului defect ce dadea valori extrem de mari. am 3.4g acum cu senzorul nou insa cred ca nu mi-au facut adaptarea corecta a senzorilor sau ceva. am schimbat si bateria(Exide 70Ah) si bujiile iar acum incerc sa vad si de codarea corecta ca nu gasesc in VCDS parametrii pentru a face asta dupa care o sa urmaresc cateva drumuri lungi sa vad daca isi revine. 

Expand  

Salutare. Ai reușit să rezolvi problema? Daca da, care a fost soluția? Ți-a mai făcut regenerări dese? Mie îmi face la 30-40 de km in oras. Ce senzor ai schimbat? Aștept un mesaj. Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza competenta ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cumpărat un Passat B8 din 2016 de 3 zile cu motorizare CRLB fara adblue 271 000km. Și problema mea e cu regenerare foarte dese, in 5 km incepe din nou. Am pus VAG DPF azi pe el și am facut cam 50 km in timpul regenerari pe extraurba expres. Nu sa oprit regenerarea nici cum până nu am oprit pe loc cu ea, statea 2% cum arată si poza da nu trmina in mers. In drum spre casă am facut 5 km si a inceput din nou în fața porții am lasat sa facă regenerarea, a si terminat la 20%.Am vazut Oil Ash e foarte mare, da la celalte valori nu pricep. Cand a început a doua regenerare de la 3% a sărit dintr-o dată la 100%. 

Screenshot_2025-02-05-16-18-46-287_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.d79da4f9ccd118a68624e2a99bfceefa.jpgScreenshot_2025-02-05-17-46-21-181_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.e3a154106a6e88e9613b25bc52b45ddc.jpg

Modificat de MTiberiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai limita la oil ash este 80g cand DPF e kaput. La tine e 91.9g. Ce vrei sa se mai regenereze cand probabil e mort.

 

Nu ai verificat masina inainte de achizitie? Probabil are 271k km pe o axa; real vreo 4-500k km 😞

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 06.02.2025 at 7:56, Xman_ghio a scris:

limita la oil ash este 80g

Expand  

In functie de intretinere si starea motorului, dpf-ul depaseste de 3 ori acea valoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 06.02.2025 at 7:56, Xman_ghio a scris:

Pai limita la oil ash este 80g cand DPF e kaput. La tine e 91.9g. Ce vrei sa se mai regenereze cand probabil e mort.

 

Nu ai verificat masina inainte de achizitie? Probabil are 271k km pe o axa; real vreo 4-500k km 😞

Expand  

Kilometri sunt reali, da ce a avut parte mașina săracă nu știu. 5 duminci la rand sigur a stat cu motorul pornit fără să iasă cu el la drum. Nu avea asigurare de anul trecut luna a 9-a.

In rest tot e in parametri fără erroare stocate. Singura era bateria, care a înlocuit cu una normală noua. Navea săracul inca câtva sute de lei sa pune AGR pe el... No comment. 

Am să trimit la Odorhei pentru curăța, sper că se mai poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Salutare.

Am un Passat 2.0TDI SCR 190 cp cu 240 mii km. Il am de cativa ani buni, de cand avea 140 mii km.

Totul merge perfect, nu am probleme cu filtrul insa pe diagnoza apare ca am 90g de oil ash si 10 hpa presiune diferentiata la relanti imediat dupa regenerare.

Imi fac griji ca sa nu se infunde sau ceva grav.

Momentan regenerarile le face foarte bine, la 200 km in oras sau undeva pe la 600 km la drum lung.

Oare sa ma leg daca nu ma doare si sa fac o curatare la filtru care costa cam 2500 lei sau sa merg linistit daca masina merge bine si sa nu-mi bat capul cu acea valoare la oil ash si la presiunea diferentiata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Poti detalia? E prima oara cand aud asa ceva.

Am cativa prieteni cu masini din gama VW dar toti au avut probleme cu dpf in zona 250-300k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!