Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

Va salut, de putina vreme am observat la al meu BiTdi ca si-ar face regenerare mult prea des. Cand verificasem cu vcds acum un an, vara, mers urban si extra, facea regenerarea la aproximativ 400-500km insa acum in acelasi regim de condus, face la 170-200km maxim. Oil ash e la 64g din 80g teoretic maxim, dupa regenerare shoot mass calculated scade pana pe la 7g. In regim urban, face regenerare la 60-100km maxim, in functie de aglomeratie. Consumul pare sa fie acelasi, nu-l monitorizez constant, dar nu am observat nimic anormal. Ar trebui sa incep sa verific ceva ? (injectoare...etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand e o rezultanta a filtrului destul de incarcat.

Verifica care este valoarea afisata de senzorul de presiune diferentiala, contact pus, nu pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Raulbogdan cati km ai? Eu am incarcare 54g la 157k km.

Cam 400km mixt imi face si mie regenerare. Strict urban n am prea umblat in ultima vreme. Dar regenera cam la 200 250km maxim...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 masina are 184k, la mine oricum, mers in oras e undeva la 3-4km. Deci multe porniri la rece si distanta scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Raulbogdan said:

@F l o r i n 7 hPa e valoarea.

Da o calibrare la senzorul de presiune diferentiala. Dacă tot asa indica, inlocuieste-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ii dau. Ce valoare ar trebui sa indice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala nu e valoare fixa. Ea variaza si in functie de incarcarea temporara a filtrului (soot mass).

Una va fi presiunea la 2km dupa regenerare si alta la 100km.

Verifica presiunea imediat dupa regenerare cu motorul pornit la relanti.

Daca valoarea e 3-5 atunci totul e in regula.

In traficul din Cluj de multe ori am regenerari si la 50km la drumuri scurte.

Daca ies din oras isi face la 4-500km.

Eu zic ca nu ai nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Raulbogdan said:

O sa ii dau. Ce valoare ar trebui sa indice?

Contact pus, motor oprit...0 sau cat mai aproape de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi arata 5 hPa. Regenerarea a fost in urma cu vreo 120km. Acum e la 14g. O sa il verific fix dupa ce face o regenerare. Are vreo influenta daca motorul este cald sau trebuie dimineata inainte de prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hPa la 120km dupa regenerare e foarte ok.

Eu as sta linistit in locul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru km si rutina ta, eu zic ca e ok.

Incearca sa faci un drum mai lung extern, autostrada pana la alba/sibiu si urmareste parametrii pe DPF cu VAGDPF, sau VCDS, daca si extern regenereaza tot la 100-150km atunci poate este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 6/6/2022 at 12:32 PM, F l o r i n said:

Contact pus, motor oprit...0 sau cat mai aproape de 0

Salut am cumparat de vreo 2 saptamani un B8 2015 cu motor 2.0 150 cai, DSG 6 trepte si tot imi apare martorul DPF foarte des cam la 80-100 sau maxim 240 km parcurși,mașina stă turată in fiecare zi la 1000 cu ventilatoarele pornite si imi consumă mai mult isi face regenerare la fiecare drum indiferent că merg 2 km,20 sau 100 km.Florin sau Al Bundy sau altcineva aveți idee ce ar putea fi?La cateva zile de la cumparare cand am verificat avea 50 grame de cenușă,iar dupa vreo saptamana avea 30 grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul DPF se aprinde in bord din cauza regenerarilor intrerupte.

Iesi la un drum pe autostrada si se va stinge.

Apoi mare atentie la regenerari. Daca masina sta turata cu ventilatoarele pornita inseamna ca isi face regenerare.

Las-o sa termine de fiecare data.

Cantitatea de cenusa (ash) nu are cum sa scada. Doar soot mass scade dupa regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Lavinia 82 said:

Salut am cumparat de vreo 2 saptamani un B8 2015 cu motor 2.0 150 cai, DSG 6 trepte si tot imi apare martorul DPF foarte des cam la 80-100 sau maxim 240 km parcurși,mașina stă turată in fiecare zi la 1000 cu ventilatoarele pornite si imi consumă mai mult isi face regenerare la fiecare drum indiferent că merg 2 km,20 sau 100 km.Florin sau Al Bundy sau altcineva aveți idee ce ar putea fi?La cateva zile de la cumparare cand am verificat avea 50 grame de cenușă,iar dupa vreo saptamana avea 30 grame.

Verifica si posteaza valoarea oil ash

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu valorile din DPF cand le voi avea.Ca idee dacă filtrul este dus sau pe ducă, nu trebuia sa am eșapamentul negru si mașina să nu mai tragă gen să intre in limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa fie mai multe probleme in cazul tau.

Eu cu bitdi-ul meu am reusit sa facem un drum mai lung de autostrada, iar in regim de autostrada regenerarea se face la aprox 5-600km. In oras, intre 100-150km. Deci ma gandesc ca asa e ea in oras, mai ales la drumuri scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Lavinia 82 said:

filtrul este dus sau pe ducă, nu trebuia sa am eșapamentul negru si mașina să nu mai tragă gen să intre in limp mode?

Esapament negru doar daca nu mai ai filtru pe masina sau e gaurit.

Limp mode doar daca nu isi mai face regenerare si daca se colmateaza filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lavinia 82 regenerari la 100 150km pot fi normale pt o utilizare strict urbana. Incearca sa ti descarci aplicatia vagdpf si sa urmaresti parametrii si regenerarile. Fa un drum pe autostrada si vezi cum si daca regenereaza si posteaza niste screenshot uri din aplicatie, sau urmareste cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pres diferentiala inainte si dupa reg, la relanti, motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/23/2022 at 11:06 PM, acidone77 said:

@Lavinia 82 regenerari la 100 150km pot fi normale pt o utilizare strict urbana. Incearca sa ti descarci aplicatia vagdpf si sa urmaresti parametrii si regenerarile. Fa un drum pe autostrada si vezi cum si daca regenereaza si posteaza niste screenshot uri din aplicatie, sau urmareste cu vcds.

Nu cred că ai inteles ce am zis eu sau nu ai fost atent,masina mea face regenerare la fiecare drum nu la 100 sau 150 km.Are 192 mii km

De fiecare dată când merg cu ea isi face regenerare,am iesit si pe autostradă si tot degeaba.Mâine sunt programată la reprezentanța sa vada care sunt valorile de pe filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit filtrul de particule acum un an sau doi. Nu mai am probleme. L-am luat nou si la pret bun de la o firma din Odorhei, parca. Trebuie trimis filtrul vechi la schimb. Am ajuns la solutia asta dupa nu stiu cate feluri de regenerari, pe loc, in mers, cu un mecanic in masina, curatiri chimice si spalari. Mai ales dupa ultima spalare nu a mai mers deloc.

https://binedestiutgoodtoknow.blogspot.com/2019/12/inlocuire-cartus-ceramic-filtru.html

sau cu totul

https://binedestiutgoodtoknow.blogspot.com/2019/12/inlocuire-filtru-de-particule-dpf.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Lavinia 82 said:

Nu cred că ai inteles ce am zis eu sau nu ai fost atent,masina mea face regenerare la fiecare drum nu la 100 sau 150 km.Are 192 mii km

De fiecare dată când merg cu ea isi face regenerare,am iesit si pe autostradă si tot degeaba.Mâine sunt programată la reprezentanța sa vada care sunt valorile de pe filtru

Am avut o problema identica ca tine acum ceva timp la un Passat CC 2.0 TDi, CBAB, la mine a fost problema "Senzor temperatura gaze evacuare", a costat undeva la 550 de lei, dar eu aveam eroarea asta pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/29/2022 at 11:05 AM, Lavinia 82 said:

Nu cred că ai inteles ce am zis eu sau nu ai fost atent,masina mea face regenerare la fiecare drum nu la 100 sau 150 km.Are 192 mii km

 

On 8/23/2022 at 10:29 AM, F l o r i n said:

Verifica si posteaza valoarea oil ash

Revin cu valoarea oil ash mass si tin să precizez că mănâncă si ulei mașina,o am de o lună de zile si deja am completat in jur de 1L iar azi după ce am venit de la service s-a aprins iar uleiul.20220830_151434.thumb.jpg.96e25c052a3bbd8ed2130edbcc0a7f38.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!