Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

Atașez o altă diagnoză,nu-mi aduc aminte ce interfață, dar este un program cu licență.

20230121_200213-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După regenerare cât ai valoarea de jos dreapta, presiune diferentiala...? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minute în urmă, Moog a scris:

După regenerare cât ai valoarea de jos dreapta, presiune diferentiala...? 

27 înainte de răcirea completă...după iar după răcire sare la 46, 64, la doar 2-5km de la regenerare,iar cînd îl arată la 100%plin, 142, după 8km de la ultima regenerare. De la 4%, a sărit direct la 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă după regenerare ai valori la diferentiala așa mari ai filtrul înfundat... O curățare ar fi indicat. Vezi la Odorheiu Secuiesc... 

Sau senzorul indica valori aiurea...

La mine după regenerare e 6-7...

Cu motorul pornit bineînțeles... Mai auzeam pe unii ca opreau motorul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! E normal ca la  relanti sa afiseze o valoare de - 3 HPa la presiunea diferentiala ?  Este vorba despre un passat b8 . I-am curatat filtrul si i-am resetat valorile la ash mass. 

 

image.thumb.png.8630b130d146f2444f73e3a3b78df196.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 04.02.2023 at 22:51, florentiin a scris:

Salutare tuturor..sunt membru nou cu o problemă identică cu cea a colegului Nicu77...Passat 2017 2.0 crl 288mii km...regenerare continuă in mers..cu încheiere doar la relanti după cîteva minute..5circa. 

1675547294703.jpg

1675547303150.jpg

1675547299686.jpg

1675547289809.jpg

Salutare tuturor. Curățarea termică a filtrului de particule a rezolvat problema în cazul meu. La demontare, am descoperit că și răcitorul egr avea o mică pierdere. 

Drumuri bune fără evenimente tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dețin Passa b8 motor crlb, 244k km si indicația oil ash 61,5. Diferența de presiune 2h, dupa regenerare de 10km. Vreau sa demontez DPF-ul si sa il trimiti la Odorhei pentru curățare. Va rog sa îmi spuneti: dupa montare trebuie sa fac careva adaptări cu VCDS-ul? Daca da, atunci spuneti cum se face, in ce bloc sa intru si ce sa modific?

Modificat de Mistervova
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 61 e ok încă... Eu am 64 și peste 260k... Încă merge bine... 80% oraș face regenerări la 60-70km...m-am uitat la el de vreo citeva ori... Era regenerarea suspect de deasa... La chestiile astea noi procesul de regenerare este gândit altfel decât la B6 de ex... La B6 trebuia sa alternezi și ceva mers mai turat prin oraș și apuca să-și facă singur fără sa  îl simți ... La praștia asta când se apuca îl simți ca sta turat, ventilatoare pornite etc...

Diferenta de presiune ar trebui sa fie pana în 6-7 la relanti după regenerare... 

După curățare verifici parametrii și setezi oil ash la 0 ca și cum ar fi nou... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aceeași eroare și răspuns de la un meseriaș... Eu îl recomand cu încredere... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/3/2023 at 6:03 PM, Moog said:

La 61 e ok încă... Eu am 64 și peste 260k... Încă merge bine... 80% oraș face regenerări la 60-70km...m-am uitat la el de vreo citeva ori... Era regenerarea suspect de deasa... La chestiile astea noi procesul de regenerare este gândit altfel decât la B6 de ex... La B6 trebuia sa alternezi și ceva mers mai turat prin oraș și apuca să-și facă singur fără sa  îl simți ... La praștia asta când se apuca îl simți ca sta turat, ventilatoare pornite etc...

Diferenta de presiune ar trebui sa fie pana în 6-7 la relanti după regenerare... 

După curățare verifici parametrii și setezi oil ash la 0 ca și cum ar fi nou... 

mersi de răspuns.

la tigaia mea dupa regenerare diferența de presiune la relant e 8-9hPa. Își face regenerare la 100-150 km, depinde cum o forțez si ma stradui sa nu intrerup regenerarea chiar daca am ajuns la destinație. Mai stau si astept sa termine regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mistervova la Bitdi-ul meu, stand pe loc, nu face deloc regenerare. Fostul B7 facea si pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face, dar nu o simti. Cand o declanșează,  nu o opreste cand stai pe loc si o pornește când te pui in miscare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Raulbogdan said:

@Mistervova la Bitdi-ul meu, stand pe loc, nu face deloc regenerare. Fostul B7 facea si pe loc.

Al meu bitdi facea si pe loc, urmaream cu vagdpf. Am patit de vreo 3 4 ori sa faca regenerarea pe loc, nu era ideal, dar nu aveam incotro, decat sa opresc motorul. Nu e ca o regenerare in mers, dar din lipsa de altceva... :)

Ai urmarit cu vagdpf si nu face? Sau ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Dețin un model B8 variant 1.6 tdi DCXA 2015 manuala cu 175000 km, mașina fiind achiziționată sh pe la 156000 km. Fiind o mașină ce o folosesc preponderent în concediu,la ultimul drum efectaut mi s-a aprins check engine-ul. Între timp am reușit să fac rost de un obd11 pentru a vedea ce s-a întâmplat și din nefericire eroare pe filtru. Va atașez pozele cu valorile obținute și codul de eroare obținute. Menționez că schimburile se fac la 10.000 km totul pe original, iar regimul de mers este unul extra urban în proporție de 90%. Va rog să mă îndrumați ce am de făcut pe viitor.

Mulțumesc anticipat.

 

Screenshot_2023-04-03-11-46-46-917_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-04-03-11-46-39-163_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-04-03-11-46-35-425_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-04-03-11-45-51-824_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-04-03-11-45-45-198_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-04-07-23-46-29-399_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv al incarcarii cu cenusa filtrul tau e ok. Ai incarcare 50%.

De asemenea valoarea presiunii diferentiale e foarte buna la 340km de la ultima regenerare.

E ciudata totusi valoarea aia negativa a soot mass measured.

S-a aprins simbolul de DPF din bord sau cel de engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si la mine la passat, soot mass measured negativ, dupa regenerare cobora la -11,8 si urma pana spre valori cu +1/+2 cand incepea regenerarea.

Asa a fost de cand am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ce am facut? Nimic :lol: Am lasat-o in pace si a mers perfect ( bineinteles ca inca merge la fel ) de vreo 130k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbești la trecut... Ori ai vândut mașina ori i-ai făcut ceva... :)

Ziceai ca "asa a fost"... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat masina unui coleg, daca la asta te referi :) In rest nu i-am facut nimic, decat intretinere corespunzatoare si urmarit pe cat se poate regenerarile sa fie facute in conditii cat mai optime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lukitza a scris:

Dpdv al incarcarii cu cenusa filtrul tau e ok. Ai incarcare 50%.

De asemenea valoarea presiunii diferentiale e foarte buna la 340km de la ultima regenerare.

E ciudata totusi valoarea aia negativa a soot mass measured.

S-a aprins simbolul de DPF din bord sau cel de engine?

S-a aprins check engine-ul.

 

De cand am masina, inainte de fiecare drum imprumut obd11-ul de la cineva pentru verificari si au mai fost erori pe partea de filtru de particule, dar acum e prima data cand se aprinde martorul in bord si m-am speriat putin. 

 

De principiu e necesar sa intervin asupra lui sau raman in standby.

 

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca acel cod de eroare poate avea multe cauze.

E clar ca nu e de la incarcarea filtrului cu cenusa, al tau e la 50%.

Mai poate fi calitatea motorinei sau un senzor defect.

Poti incerca sa faci un plin cu motorina premium de la Mol sau Omv si sa o scoti la un drum de autostrada.

Daca nu se rezolva e nevoie sa apelezi la un mecanic.

Eu nu as lasa-o asa, as incerca sa gasesc cauza.

Modificat de lukitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. 

Posesor de VAG motorizare 150 cp CRMB euro 6 fara adblue. 

Regenerări la 130-150 km ...tot normal fara becuri dau erori la motor ....trage bine tot ok .

Sunt normale regenerările așa dese ? Anteriorul proprietar făcea drumuri scurte de 5-10 km ...de când o am fac drumuri de wekend 100-300 km la plimbari. 

Atașez și ceva valori .

Aștept sfaturi .

Sau ce sa și unde sa caut cu VCDS 

Mulțumesc 

IMG_20230422_175221.jpg

Chiar acum, sasalucy a scris:

Buna ziua. 

Posesor de VAG motorizare 150 cp CRMB euro 6 fara adblue. 

Regenerări la 130-150 km ...tot normal fara becuri dau erori la motor ....trage bine tot ok .

Sunt normale regenerările așa dese ? Anteriorul proprietar făcea drumuri scurte de 5-10 km ...de când o am fac drumuri de wekend 100-300 km la plimbari. 

Atașez și ceva valori .

Aștept sfaturi .

Sau ce sa și unde sa caut cu VCDS 

Mulțumesc 

IMG_20230422_175221.jpg

s

IMG_20230422_175109.jpg

IMG_20230422_175109.jpg

Buna ziua. 

Posesor de VAG motorizare 150 cp CRMB euro 6 fara adblue. 

Regenerări la 130-150 km ...tot normal fara becuri dau erori la motor ....trage bine tot ok .

Sunt normale regenerările așa dese ? Anteriorul proprietar făcea drumuri scurte de 5-10 km ...de când o am fac drumuri de wekend 100-300 km la plimbari. 

Atașez și ceva valori .

Aștept sfaturi .

Sau ce sa și unde sa caut cu VCDS 

Mulțumesc 

IMG_20230422_175146.jpg

IMG_20230422_174828.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/7/2023 at 9:25 PM, acidone77 said:

Al meu bitdi facea si pe loc, urmaream cu vagdpf. Am patit de vreo 3 4 ori sa faca regenerarea pe loc, nu era ideal, dar nu aveam incotro, decat sa opresc motorul. Nu e ca o regenerare in mers, dar din lipsa de altceva... :)

Ai urmarit cu vagdpf si nu face? Sau ce se intampla?

M-am uitat cu vagcom, nu scadea deloc cenusa din filtru cand stateam pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!