Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

salut passat b8 crlb 2015 227000km s-a incarcat filtrul de particule 82,5g ,intra in limp mode,,mers majoritar urban,2km dus 2 km intors ,periodic scoasa la drum extern 2-300 km am demontat filtru ,trimis la Odorhei ,curatat filtrul,egr,racitorul de gaze,montat totul la loc ,am facut un drum extern 60 km ,am fortat-o manual ,e DSG, si-a facut regenerare dupa cam 20 km,verificata pe VCDS,presiunes dif. licarea intre 2 si 3 in relanti dar valoarea de cenusa este tot 82,5g in ideea ca ei spun ca au resetat valorile este normal? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai trimis mașina sau dpf ul? 

Resetarea se face pe mașină... O faci tu cu diagnoza / vcds etc... 

E normal sa arate ca înainte... Daca tu nu ai modificat nimic după montarea dpf cum vrei sa ai altceva... Ala e un counter nu măsoară... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala intre 2 si 3 indica faptul ca filtrul s-a curatat bine. Reseteaza ash volume cu vcds si esti bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii au zis ca au făcut resetarea, de asta întreb dacă este normal să arate aceleași valori . Am demontat filtru , l-am trimis la Odorhei ,l-au montat la loc , resetat dar arată aceleași valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ajutați-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog! Detin un Tiguan 2.0 bi tdi de 240 cp, an fabricatie 2017 si am observat ca filtrul de particule se regenerează prea des, chiar si sub 100 km. Circul foarte mult pe oras cei drept pe distante scurte 5-10 km...mi-am cumpărat si eu o diagnoza si am instalat vag dpf pe telefon.  Am făcut un screen shot cu valorile. Ma puteti ajuta cu o interpretare si cu niste sfaturi? Am facut si o diagnoza la reprezentanta unde a reiesit ca senzorul de noxe nox 1 ar fi defect. Are vreo legatura? In bord nu am nici un martor aprins.  Multumesc

Screenshot_20231123_075620_VAG DPF.jpg

20231109_175441.jpg

Modificat de bisou89
Corectare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drumuri scurte prin oras, sunt moarte sigura pentru DPF.

BITDI am avut si eu pe passat, dar sub 150km chiar si 100% oras nu regenera. Asta la aproape 200k km.

Ceva nu e ok la tine la oil ash, n-are cum sa fie 3,5g la 178k km. A fost curatat filtru? S-a resetat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am văzut regenerări la 70km. Între-adevăr, mersesem pe distanțe foarte mici 1-2km, foarte foarte multe porniri la rece. Dar apoi am făcut un drum de Slovacia și am verificat regenerările, s-au făcut la aprox 450km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi amintesc am impresia ca mai de mult un baiat la care am mai facut diagnoza a dat o resetare la filtru de particule parca imi vine in minte imaginea aia cand pe diagnoza i-a aparut ceva de genul ca "aceasta se face doar daca ati curatat sau inlocuit filtru de particule si el a dat ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol. La km tai aveam oil ash aprox 60g, poate ar trebui setat la o valoare reala, normala, si inlocuit sezorii Nox, si facuta o adaptare si vezi dupaia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit de adaptare, dar nu am găsit nimic concret... Poți sa dezvolți puțin? Cum se face această adaptare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca din cauza senzorului de noxe masina sa consume mai mult combustibil si din cauza asta sa se regenereze si mai des? Cum as putea seta la valoarea reala oil ash? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa stii valoarea reala. Oil ash e o aproximare a cenusei nearse pe care masina o face in functie de nr de regenerari avute.

Singura valoare care mai conteaza acuma e presiunea diferentiala. La 20 km de la ultima regenerare tu ai 22. Mi se pare cam mare.

Urmareste dupa urmatoarea regenerare sa vezi la cat scade. Se ia valoarea cu masina la relanti. 3-5 ar fi o valoare ok. 8-10 e maricica.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Atasez un screen exact dupa regenerare. Totul e in parametrii ? Masina e achizitionata de curand, Passat 2.0 Tdi DDAA 190 hp 4motion,  93 000 kkm. Merg foarte mult extra urban, regenararile le face la aprox 330 km - 350 km parcursi.

 

Screenshot_20231212_101640_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil ash pare ok pt km din bord, iar regenerari de 300-350 medie, sunt iar ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Daniel1989-GL

Salutare! Cineva care ma poate ajuta sa-mi spuna daca sunt ok valorile masurate.

Multumesc anticipat!

WhatsApp Image 2024-04-26 at 09.29.01.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
marynel1888
Publicat (modificat)

Salut baieti !

 

Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, nu inteleg de ce sta turatia la 1000rpm aproximativ, daca nu isi face regenerare, am atasat poze, nu cred ca vad eu ce trebuie, dati-mi niste sfaturi ceva, de cateva zile sta numai asa turata, si pana acum, intre schimburile de ulei la 10k km imi creste nivelul de ulei in si cred ca este motorina, ca antigelul nu dispare din vas, si post injection 3 are fluctuatii

 

Multumesc

20240507_124609.jpg

Screenshot_20240507_124538_VAG DPF.jpg

Modificat de marynel1888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

Verifica bateria si alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio

Poate sa fie Load Management: fie ai bateria slaba (cand ai schimbat-o ultima data?), fie ai alternatorul slab si nu incarca suficient, fie ai prea multi consumatori.

 

Caz concret: masina a stat 4-5 zile parcata. Daca o pornesc si imediat pornesc si AC-ul, atunci imi urca si mie la 1100 ture ca sa ajute bateria sa se incarce mai repede.

 

Verifica asa: cand iti face ce ai descris tu, opreste toti consumatorii (inclusiv AC-ul si ventilatia) si accelereaza scurt de 2-3 ori. Daca scade turatia la 800-900 ture inseamna ca era in Load Management. Apoi verifici stare baterie/alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marynel1888

Mama, saru mana baietii, chiar am o eroare pe alternator de comunicare, si pana la eroare, nu incarca cum trebuie, o lasa sa scada sub 12v si dupa o ducea in 14.8v, acum de cand sta turata, voltajul sta constant la 14v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Am o situatie la care nui dau de capat: vw transporter t6 102cp e6 cu adblue cxgb . Am facut o regenerare fortata in urma erorii pe dpf si acum imi face regenerare continuu cand pun masina in miscare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi arata presiune diferentiala 40mbar in relanti si 0.000V pe senzor nu reusesc sa incarc poza de pe vcds

20240614_180623.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Recent am achizitionat un VW Passat B8, 2015, 2.0 CRLB, 300k km si din cate am observat isi face regenerari destul de des (sta in turatie de 1000rpm, etc)  - mers in oras.

Urmeaza sa merg la un drum mai lung ~800 km si ma gandeam sa ajut filtrul cu aditivul LIQUI MOLY DPF-Protector 21270 (pentru o curatare mai eficienta/buna)

Asadar ma intereseaza daca a mai folosit cineva aditiv si daca il recomandati din experienta.

https://www.emag.ro/aditiv-motorina-liqui-moly-protectie-filtru-de-particule-dpf-protector-21270/pd/DF12Z0YBM/

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!