Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

@Raulbogdan eu urmaream cu vagdpf, si si-a facut de fiecare data regenerare pe loc. Sa ne intelegem, era deja inceputam din mers, dar inainte sa opresc, imi sarea in ochi turatia la 1000rpm, porneam vagdpf si urmaream regenerarea, si 100% isi facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 si la mine era pornita, dar mai avea mai mult de jumatate de regenerat. Nu stiu ce alti parametrii trebuie indepliniti, poate era prea incinsa si nu a continuat. Eram si in garaj, spatiu inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile pe care le-am urmarit in regenerare, doar SMC scade la relanti, nu si SMM. Dupa un timp de stat la relanti (cateva minute), regenerarea se opreste. Cred ca depinde de soft-ul instalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 cayc oe loc scade câteva minute smc apoi se oprește. După pornire pleacă imediat, fără ca motorul să ajungă la temperatura potrivită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Va salut colegii..oare ce îmi puteți spune despre dpf..poza înainte de regenerare și poza după regenerare..motor dfca 190 cai 2018..km 225k...

Screenshot_20230512_160045_VAG DPF.jpg

Screenshot_20230512_161941_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa afli cat de incarcat e filtrul tau te uiti la oil ash.

Ai 59.6g, valoarea maxima fiind 80g.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, lukitza said:

Daca vrei sa afli cat de incarcat e filtrul tau te uiti la oil ash.

Ai 59.6g, valoarea maxima fiind 80g.

 

Ok.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Credeti ca tine o curatare de dpf? La mine se regenereaza la 85 de km in oras 200 in afara. Golf 7. L as curata la ordoiehiul secuiesc, dar sa ma trezesc ca dupa 6 luni se infunda iar... Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele da, la altele nu...din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrei.cristescu2019

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea valorilor generate de aplicatia VAGDFP cf pozei de mai jos. Mentionez ca masina este Passat B8, 2.0 TDI, 150cp , 180.000 km.

Captura a fost efectuata la turatia de 2000 rpm. Presiunea diferentiala la relanti era de 5hPa.

Va multumesc.1059343412_Screenshot_20230611-164907_VAGDPF.thumb.jpg.f7e0d6089e11b83a164e980df81cce53.jpg

Modificat de andrei.cristescu2019
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arată bine... La 265k am 65 oil ash...iar diferentiala 6-7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara .

 

Skoda fara erori dar crede rapid SOOT MEASURED...sa fie vina unuia dintre cei 2 senzori de presiune diferențiată sau poate prea plin DPFul ?

 

SOOT CALCULATED nu ajunge ldecat la 10/12 când MEASURED ajunge la valoarea de 22 și declanșează regen.

 

Atașez pose după regenerare MEASURED am văzut la colegi că e cu "-" ...la mine nu ajunge nici la valoarea de

0 ...mai puțin de 6-7 nu scade 

 

REGENERARI la 100 km extraurbani .

 

 

Screenshot_2023-06-09-13-51-54-198_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2023-06-09-13-49-46-097_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil ash e la 80%, deci filtrul tau e cam incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am un Passat B8 2016 2.0 TDI, 215k km. Am observat regenerari dese recent, urban la 50-70km, soot measured urca mai repede decat cel calculat, oil ash la 64g. M-am decis sa trimit filtrul la curatat, curatat si EGR si racitorul de gaze. Cei de la curatat filtre m-au anuntat ca operatia a fost reusita, acum masina e pe rampa, asteptam filtrul.

 

Intrebarea mea e urmatoarea - a mai facut cineva curatare, si daca da, e necesar sa modific valoarea oil ash dupa ce il montez? Am inteles ca e o valoare estimata, nu masurata, deci ar trebui modificata manual. Nu cred ca filtrul curatat e 100% gol, deci nu as pune 0g. Are cineva idee ce valoare ar trebui pusa, si daca sunt si alte valori care trebuie modificate cu VCDS-ul?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

      Unde ai facut curatarea si prin ce metoda ? 

 

      Cum aratau egr si racitor la km astia ? Eu ma apropii de 200k, ma gandeam sa le fac preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manole80 Incearca asa: Verifica daca ai valoarea de 0 la senzorul de presiune diferentiala cu motorul oprit. Dupe ce montezi DPF pe masina introduci parola de securitate pt VCDS, pui la cenusa valoarea 1 si bifezi "soft reset" din josul paginii. Mergi asa minim 3 regenerari . Imediat dupa ce s-a finalizat a 4-a sau a 5-a regenerare intri din nou, pui 0 la cenusa si bifezi din nou "soft reset". Urmaresti cum face regenerarile in continuare si revii aici cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n, am trimis filtrul la Odorheiul Seciuesc, la Gordius Impex Srl. https://filtreparticule.ro/servicii/ .  Curatare la temperatura mare, cu vibratii si presiune, din cate am inteles. Ii poti suna daca vrei mai multe detalii, sunt ok, iti explica. Nu le-a iesit din prima, a trebuit sa-l puna de doua ori in ciclul de curatare. Azi l-am primit, sitele par curate din cate se vede cu ochiul liber. Fagurii ceramici arata bine, nu vad niciun defect. Acum urmeaza sa mi-l puna pe masina, va anunt daca totul e OK. Am pus si cateva poze, din pacate nu se vede foarte bine.

Am vorbit cu cei din service de EGR, nu am apucat sa vad piesa, dar mi-au zis ca era "ca filtrul", destul de murdara. Nu am intrebat de racitor, dar a fost si acela curatat, la recomandarea celor din Ohorhei, conditie pentru garantia de 18 luni pe care o dau pt. filtrul curatat. 

Preventiv am actionat si eu, citind mai mult inclin sa cred ca am facut ce trebuie. Poate e bine sa iei si o citire de oil ash mass, sa vezi pe unde stai (eu aveam 64g, max e 80g).

 

@florilar1, mersi pentru sfaturi, incerc asa.

thumbnail (2).jpeg

thumbnail (3).jpeg

thumbnail.jpeg

thumbnail (1).jpeg

Modificat de manole80
atasat poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si presiunea diferentiala la relanti cu motorul cald imediat dupa montaj. Sper sa nu fie curatat doar pe unde se vede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit lucruri bune despre cei de la Odorhei. Sunt foarte curios cum se va comporta masina, ce intervale vei avea intre regenerari.

Eu am oil ash la 52 acuma, probabil la 60 il voi curata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Aproape 52 grame si la mine. Valoarea aia de oil ash e orientativa pana la urma, tot presiunea diferentiala cred ca spune mai multe despre filtru.

 

          Interesant e faptul ca nu le-a iesit din prima, oare de ce? 

 

         Asemeni colegilor, si eu astept feed-back dupa ce mai parcurgi ceva km : presiune diferentiala, distanta regenerari, durata regenerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune diferentiala 0 cu motorul oprit, 7 la relanti (initial ma speriasem, ca statea la 0, dar am observat ca citeam valoarea gresita, ma uitam la offsetul presiunii diferentiale). Asta cu valoarea de soot masurata aproape de 0 - am observat ca initial era negativa, banuiesc ca poate fi din cauza ca inca am valoarea mare de ash.

 

Nu am apucat inca sa ajung la amicul cu vcds sa resetez ash-ul, dar mai am 2 intrebari :)

- Am vazut ca-s doi registri de oil ash, unul in g, altul in l. Pe care il resetez?

- Am mai auzit pareri ca aceasta curatare nu are cum sa dea rezultat 100%, mai ramane totusi ceva inauntru, deci ar trebui setat oil ash pe la un 5-6g, nu 0. Ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să îmi zică și mie cineva de ce a făcut mașina mea Regenerare.....valori bune  după 100 km de la precedenta regen  și nici o valoare nu a ajuns la gramaj de regenerare .

De menționat ca, cu 500 m înainte de asta am alimentat...nu eram pe roșu..adică mai aveam cam jumate de rezervor și am mai pus de 150 Ron sa fie.(fac alimentari la un singur peco) 

Screenshot_2023-09-28-15-07-35-111_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2023-09-28-15-09-32-658_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

252k filtru curata de 4000 km la Odorhei ...de obicei face când ajunge soot la 22-24 Gr la un 280-3xx km depinde de condițiile de condus. 

Presiune relanti 5-6 după cca 300 km sta pe la 7-8. Regen fara sa îmi dau seama că le face ( vad cu Vag-dpf ) undeva la 13-15 min dureaza. ....asta de care am arătat mai sus e anormala și a durat 5 min .

Modificat de sasalucy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin si eu cu cateva detalii. Am resetat valoarea de ash, am pus-o la 5g, considerand ca filtrul nu e curatat perfect. La recalibrare am facut si o regenerare de service, pe loc - a durat cam 10 min. Dupa ce am plecat din service, a intrat imediat o regenerare in mers, 10-15 min. Urmatoarea regenerare a venit la 150km, mersi majoritatea in traficul din Bucuresti - soot masurat a ajuns la 24g, cel calculat era pe la 15-16. Am fost acum pana la Craiova si inapoi la Buc, am ~250km de la ultima regenerare, soot masurat pe la 16g. Presiunea diferentiala la relanti dupa regenerare 5-6, cand soot e sus urca pe la 10-12. Dpmdv pare ca operatiunea a fost un succes, inainte de curatare regeneram la 50-70km in conditii de trafic de Bucuresti. Nu am observat inca nicio regenerare anormala, cum mentioneaza colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!