Jump to content

Audi RSQ3 - Nardo Grey - 2.5 TFSI


Catta83

Postare recomandată

@cris.gHmm, nu cred ca zici rau. Daca ma gandesc mai bine, usa nu se inchide smooth intotdeauna, cateodata ramane intre-deschisa si trebuie deschisa si inchisa mai tare. O sa dau o fuga la reprezentanta sa vad daca au ce sa regleze. Mersi de pont!

Link către comentariu

Pfailei ce masini au aparut pe aici, imi place zona in care se indreapta lumea (Audi sport:)) )

Efectiv singurul lucru care ma dezamageste la masina asta este maneta schimbatorului, m-am tot uitat si eu la review-uri si chestii despre ea, parca e ca nuca in perete acel schimbator pus acolo, zici ca e intentionat lasat sa nu fie perfecta la interior.

In rest.. e crima :D, e ce trebuie ! 

Sa o stapanesti sanatos. Cat despre folie, vorbeste cu @ShadoWzZ ca la el nu a fost atat de scumpa, si am vazut-o live, pare ok infoliata.

Link către comentariu
9 hours ago, Catta83 said:

@cris.gHmm, nu cred ca zici rau. Daca ma gandesc mai bine, usa nu se inchide smooth intotdeauna, cateodata ramane intre-deschisa si trebuie deschisa si inchisa mai tare. O sa dau o fuga la reprezentanta sa vad daca au ce sa regleze. Mersi de pont!

Vezi daca face asa si cu un geam semi deschis. 

A6 C7, Q7 4M, Q8....toate au problema asta la usi. Cu trapa sau geam deschis.....se trantesc chiar usile. Multe retrofituri facute la soft close, din acest motiv 

Link către comentariu

Am testat astazi, cu geamul usor deschis s-a inchis usa de 20 de ori la rand fara probleme. Deci pare ca e intr-adevar o problema de presiune la inchidere, nu are aerul pe unde sa iasa. O sa ma invat sa trag usa un pic mai tare, aia e. Ce ma intereseaza de fapt e daca se poate face ceva cu zgomotul ala de vant. Astept de ieri sa ma sune cineva de la reprezentanta, dar se pare ca nu se grabesc 😄.

Link către comentariu

Nu pare sa aiba nicio grila de genul, in partea din spate. M-au sunat in sfarsit de la reprezentanta, insa va trebui sa astept pana pe 25 iunie, cand era primul loc liber, sa vedem ce imi spun.

Link către comentariu

Grilele acelea oricum nu se vad, sunt sub bara pe caroserie.

Link către comentariu
1 hour ago, Muale said:

nu mai exista acele grile in bara spate, pe unde iese aerul?

Exista, dar se pare ca nu fac fata....

Link către comentariu
On 6/4/2021 at 12:02 PM, halamadrid said:

Folia pe faruri e mai mult decat necesara, la cati meteoriti zboara pe soselele noastre.

Din pacate, trebuie sa iei in calcul si infolierea capotei motor, vopseaua actuala rezista doar la contactul cu vreun burete/vreo pana.

E pacat, la cum arata masina, sa te trezesti cu capota ciobita.

 

Well, mult mai devreme decat mi-as fi dorit, am deja o ciupitura destul de urata pe bara, undeva sub far. O sa ma interesez luni de aplicare folie, la un pret mai decent, sper doar sa se mai poata pune acum..peste protectia ceramica.

Link către comentariu

Cu parere de rau o spun, cunosc senzatia.

Exista folie de calitate care duce costurile la ~100 de euro/element infoliat, nici de aproape nu iti poti da seama ca masina are folie.

Cred ca se exagereaza rau de tot cu preturi gen cel cerut tie, cu banii aia revopsesti masina la standard de fabrica.

Link către comentariu

Am inceput deja sa caut alte oferte de PPF. Desi ziceam ca nu o sa fac asta, probabil voi merge pe infoliat doar partea frontala (in prima faza) cu ceva de calitate.

 

In rest, masina a primit astazi un +5 CP, dupa cum se vede in poze. (nu le am cu fotografia, I did my best 😁). Mi se pare un detaliu care vine foarte bine in contrast cu negru si gri.

 

In timp ce eram la atelier, a venit vorba de un Tiguan, care s-a dovedit a fi cel al lui @lambda_dryver. Se pare ca mai pregateste ceva frumos. Dar o sa pastrez secretul momentan. 😇

Str1e.jpg

Str3e.jpg

Str4e.jpg

Str6e.jpg

Modificat de Catta83
Typo
Link către comentariu

Revin si cu cateva impresii, odata cu terminarea rodajului, masina a ajuns in prezent la 21xx Km.

 

Pe cat de cuminte si cruiser e in modul confort, condusă sub 3000 ture, pe atat de brutala e in modul RS, in accelerari. Sincer, ma sperie un pic, cand calc pedala la fund.

 

Ce mi se pare misto in schimb, e rev matching-ul la franari/downshifts. Pana la test drive-ul cu RSQ3 nu mai condusesem o masina care sa faca asta si recunosc ca m-am panicat un pic, nu înțelegeam de ce masina se tureaza in timp ce eu calc frana 🤣🤣.

 

Pe partea de sunet, nu stiu exact cum se aude afara la accelerari puternice, dar in masina e simfonia a cincea. Stau si ma intreb de ce am pus Bang & Olufsen din moment ce o conduc cu volumul media la minim 😅.

 

Ramane sa ajung si undeva pe un drum mai virajat, sa vad cum se simte, pentru ca in linie dreapta m-am convins. Nu stiu cand, pentru ca sunt destul de reticent in a o scoate extraurban pana la sfarsitul lunii, cand am programarea la aplicare PPF.

 

Link către comentariu

Stai linistit, aceeasi dilema o am si eu cu H&K la sunet, o data ce ajung spre mediu, deja is trist ca nu mai pot auzi atata din evacuare :))

Te vei invata cu puterea in timp, pana una alta, te felicit pentru placerea condusului, aceasta doar va creste in timp ;)

Rabdare usoara pana la PPF :beer:

Link către comentariu

Pe langa Sibiu sunt niste drumuri foarte dragute :), unele sunt folosite pentru probele de CNR. Spor la joaca!

Link către comentariu
lambda_dryver
On 6/14/2021 at 1:49 PM, Catta83 said:

In timp ce eram la atelier, a venit vorba de un Tiguan, care s-a dovedit a fi cel al lui @lambda_dryver. Se pare ca mai pregateste ceva frumos. Dar o sa pastrez secretul momentan. 😇

 

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente, iti doresc! Este o trecere extrem de interesanta si, in opinia mea, cat se poate de naturala, de la la Tiguan la Q3. De RS, nu are sens sa mai vorbim. Unul dintre cele mai misto motoare, pus pe o masina "buna la toate". Sa va plimbe cu zambetul pe buze oriunde va cheama cheful de roadtrip!

 

Cat despre PPF, nu cred ca ai facut alegerea gresita deloc! :)). Nici ca solutie de protectie, nici ca locatie unde sa fie aplicata si, nu in ultimul rand, nici ca decizie sa "nu dai din casa" :)). Nu mai poate omu' sa faca nimic la masina fara sa se afle :D... O sa incerc sa revin si eu cu update-uri curand, dar sa vedem in ce masura ne da voie timpul sa ne ocupam de tot si de toate.

 

In orice caz, masinuta este clar WOW si este un vis pentru majoritatea dintre noi. Bucura-te de posibilitatea de a trai visul multora si nu scapa nicio ocazie de WOT si pentru noi! :beer:

Link către comentariu

@lambda_dryver Mersi frumos de urari si impresii! Esti un pic mai mult modest, R-ul tau e si el de vis, la nivelul la care l-ai dus. E unicat si urmeaza sa devina si mai si. (Abia astept sa vad rezultatul, dar pana atunci 🤫).

:beer:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi masina a fost programata in service pentru vajaitul din zona geamului sofer.

Am lasat masina la reprezentanta aproximativ 6 ore, timp in care s-au facut doua teste de drum pe autostrada, cu doi mecanici diferiti si s-a constatat intr-adevar un zgomot pronuntat in mers, la viteze de peste 100 km/h, doar pe partea soferului, nu si la pasager.

Tot in urma testelor, se pare ca zgomotul vine totusi de la oglinda soferului, pentru ca daca se merge cu ea inchisa, zgomotul dispare. 

A ramas sa testez si eu in mers, cu oglinda inchisa, sa ma conving ca intr-adevar zgomotul dispare si apoi sa revin catre consilierul de service pentru a comanda un alt suport de oglinda. Revin cu detalii, cand va fi cazul. Sper sa se rezolve 😒.

Link către comentariu

Sper ca nu a fost nevoie de prea multi km ca sa constate inginerii..nu de alta, dar de regula cand au o masina deosebita pe mana unii mai simt nevoia sa testeze mai indelung.

Nu au incercat ei sa verifice prinderea oglinzii?

 

 

Link către comentariu

@ShadoWzZ Totul pare corect montat, nu stiu exact cum arata oglinda in interior si pe unde ar putea intra aer.  Ce e ciudat e ca face doar stanga, desi la exterior arata absolut identic, nu vad diferente la imbinari, etc. Nu sunt sigur ca vor sa schimbe doar suportul ci si prin interiorul oglinzii cate ceva. Ramane de vazut.

 

@The_Ego Legat de testul de drum, nu o sa stiu niciodata cum au facut testul, dar am cat de cat incredere pentru ca programarea s-a facut la un consilier recomandat de Sabrina.

Plus ca erau un Bentley, un R8 si un RS6 prin service astazi, nu cred ca era asa interesanta trotineta mea 😂. Si pana la urma masina are rodajul facut plus ca le-am lasat-o cu motorul cald.

Mai degraba am fost un pic suspicios la cei 37km cu care a venit masina de noua, dar cica asa e moda, nu mai vine nicio masina cu 0 km.

Incerc sa nu ma consum prea tare la astfel de detalii, desi mi-e greu pentru ca nu imi place sa las masinile nesupravegheate prin service, dar nici nu pot sa o tin doar in garaj.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Cu ceva intarzieri, cauzate de concediu si altele, am reusit vineri sa ajung la Porsche Pipera pentru schimbarea unor elemente de la oglinda sofer, ca urmare a problemei cu vajaitul in mers la viteze peste 100km/h. Dupa ce m-ati panicat ultima oara :lol:, ca le-am lasat masina sa faca ei teste de drum, de data asta am ramas in reprezentanta si am insistat sa merg si eu cu ei, dupa ce s-au schimbat elementele necesare.

 

In urma testelor, din pacate, zgomotul este tot acolo desi s-a inlocuit aproape toata oglinda + suportul, mai putin sticla si carcasa superioara vopsita in negru. Din ce am discutat cu mecanicul in timpul testelor, prima oara cand le-am lasat masina, au testat, masurat si comparat mai toate detaliile intre partea stanga si partea dreapta a masinii (luft-uri la oglinzi, adancimea geamului in cheder, etc.) si totul este perfect simetric. Au pus chiar si banda adeziva pe la imbinarile geamului, suportului de oglinda in incercarea de a gasi sursa problemei, insa nu au gasit nimic concret.

 

In concluzie, pentru moment nu au ce sa ii mai faca, deoarece nu exista nicio sursa evidenta a zgomotului. Mecanicul chiar mi-a zis ca desi lucreaza la Porsche de peste 20 ani, din care ultimii cativa strict pe partea de zgomote oglinzi/usi/trape etc., nu a mai intalnit o situatie ca asta la care sa nu stie de unde se aude vajatul. Nu ramane astfel decat varianta ca e o problema de aerodinamica in zona oglinzii...insa de ce e doar pe partea stanga?..ca doar masina e simetrica si pe dreapta se aude doar zgomot normal de vant, nu si vajait.

 

Anyway, a ramas ca ne mai auzim peste cateva luni, poate intre timp mai reclama si alti posesori zgomote similare la nivel global, investigheaza Audi si revine cu un TPI ceva. Ceea ce ma indoiesc sincer ca se va intampla. E probabil ceva ce va trebui sa accept si sa invat sa traiesc cu el (gen muzica mai tare la drum lung sau un dop de-ala de dormit in urechea stanga 😆).

Link către comentariu

Mersi de URL George, am citit cu atentie toate posturile de acolo. E trist ca dupa mai mult de 2 ani de cand au fost reclamate primele cazuri, nu exista inca o rezolvare general valabila. Dintre toti care s-au plans acolo, doar cativa pare ca au rezolvat problema, fie prin inlocuirea triungiului de plastic de la baza geamului de langa oglinda, fie inlocuind/repozitionand ornamente de pe exteriorul geamului, fie inlocuind/repozitionand chedere.

Partea si mai ciudata e ca sunt foarte multi care zic ca nu au niciun fel de zgomot, deci nu pare sa fie totusi o problema de design.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!