Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Daca nu este o problema de contacte imperfecte, vreun fir cu probleme sau o problema la rotorul de pe volant, ramane o singura varianta...inlocuirea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am postat acu vreo 2 saptamani o problema referitoare la aprinderea martorului luminos de evacuare gaze, s-a stins singur fara nicio interventie dupa care s-a reaprins dar fara efecte asupra comportamentului masinii/(motorului) - sfatul lui xxnelu fiind sa-i fac o scanare - ceea ce am si facut -

Am gasit urmatoarele erori la scanarea cu Vag-com-ul:

Address 01: Engine

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Address 08: Auto HVAC

2 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

37-10 - Faulty - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Address 17: Instruments

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Martorul luminos s-a stins in momentul in care am sters eroarea din adresa 01 engine:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Ma puteti lumina si pe mine ce-ar putea sa insemne, cat de grav este, si cum se

poate remedia situatia ?

De asemenea celelalte erori ce semnifica si cat de grave sunt?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 - este senzorul de temperatura al lichidului de racire. Posibil sa fie senzorul defect. Turatia nu este mai mare la ralanti chiar si cu motorul cald?

G68 - verifica mai intai contactele acestuia; posibil sa fie contacte imperfecte...daca nu, atunci trebuie schimbat senzorul.

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - o problema la motorul clpaetei; se poate incerca in prima faza un "output test" (cu Vag-Com) sau setarea de baza.

Celelalte erori, sunt legate de reteaua CAN care functioneaza (cum spune si codul) pe un singur fir. Posibil sa ai vreun fir intrerupt sau un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de informatii . O schema cu pozitionarea acestori senzori respectiv contactele lor ar fi de mare folos :wub:

Referitor la prima intrebare - turatia la ralanti cu motorul rece este de 1000 rpm iar dupa cateva zeci de secunde de la pornire scade la ~800 rpm unde ramane constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolasnyck
Daca nu este o problema de contacte imperfecte, vreun fir cu probleme sau o problema la rotorul de pe volant, ramane o singura varianta...inlocuirea senzorului.

merci mult am sa incerc sa il schimb si am sa vad dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenire pe acest topic !!!

Salut prieteni,

Cine poate deslusi din tainele VAG-COM-ului cum sa utilizezi un fisier .lbl care corespunde motorului tau? Eu am un Vento cu motor de 1.8 ADZ 66Kw identificat prin codul de ECU 1H0-907-311 P, utilizez o interfata seriala de diagnoza cu MAX232 care "merge" numai cu versiunea 3.11.2 si care nu in carca nici un fisier .lbl. Am descoperit la ROSS-TECH un label 3A-01.LBL care este de redirectare (in paranteza fie spus mai cere si 051-907-311-ABS.LBL si 8A0-997-311.lbl si tot asa si pe care nu ai de unde le download-a) si merge de la versiunea VAG 4.05 (scrie in header). Cum pot rezolva problema? Versiunea 4.09 nu merge cu interfata (si am muncit o multime sa o fac). Cred ca exista o solutie (in afara sa dai zeci de milioane pe interfete ROSS) ca altfel degeaba inregistrezi parametri pe care nu-i poti verifica ca sint in limite corecte. Poate mai au si altii problema asta.Va multumesc anticipat poate are cineva idee,

8A_01.txt

Modificat de Rapier
Stergere "quote" inutil. Te rog foloseste ADDREPLY sau FASTREPLY. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai topic deschis cu problema care te framata. Ce rost are acest post? Ca sa nu mai vorbim de QUOTE la mesajul vechi de 2 ani si care nu are nicio legatura cu problema ta. Chiar si topic-ul, nu l-ai nimerit; sunt altele in care se discuta despre interfete Vag-Com.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10571

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9821&st=80

Chiar nu inteleg aceasta atitudine.

Ai deocamdata un avertisment verbal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare:

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Pentru codul de eroare de mai sus cum se interpreteaza, ce efecte are asupra masinii si unde e pozitionat pentru a se remedia?

Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - o problema la motorul clpaetei; se poate incerca in prima faza un "output test" (cu Vag-Com) sau setarea de baza.

cum se face operatiunea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor,

as dori sa aflu o parere avizata xxxxxxxxxxx

Ai mai intrebat si IN ACEST TOPIC, unde era si firesc sa intrebi avand in vedere motorizarea masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,

nu am vazut ca e vorba de motoare pe benzina.

Mersi pentru raspuns xxnelu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

Am facut o scanare,sper sa poata interpreta cineva erorile:

Nu am reusit cu copi si paste de pe pagina programului VAG ,asa ca le-am scris,,la mana,,apoi salvate.:)

Chasis type 8D-Audi A4 5

Scan .01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01

Controller 8D0 907 557C

Coding:04 001

Component: 1,8 L R4/5 V MOTR HS DO6

Shop # WSC 00000

5 Faults Found

17978-Engine Start Blocked by Immobilizer

P15710-35-10---Intermittent

17733-Knock-Control :Cylinter 1:Regulation Limit Exceeded ce sa fie? :icon_thumright:

P1325-35-10---Intermittent

17735- Knock-Control :Cylinter3:Regulation Limit Exceeded

P1325-35-10---Intermittent

17734-Knock-Control :Cylinter2:Regulation Limit Exceeded

P1325-35-10---Intermittent

16500-Engine Coolant Temp Sensor (G62):Implausible Signal....... am termostatul defect o fi senzorul? :huh:

P 0116-35-10--- Intermittent

Readiness:N/A Adress 03

Controller:4D0 907 379 D

Component: ABS BOSH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop# BB37402

No fault code found

Adress 08

Controller 08-----8-------

Note:Excesive Comm Errors .....Nu reusesc ca scanez modului HVAC : de ce? ...Nici din meniul select nu merge ,, to Many comunications ,, ceva de genul,, spune,,

Skiping Address 15 Airbags

Address 17

Controller:8D0919033 C

Component: B5 Combiinstrument D03

Coding: 00142

Shop#:WSC03075

No fault code foundAddress 25

Controller:4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0V9248176 D77

Coding:00000

Shop#:WSC00804

1 Fault Found: 01176 KEY Signal to low-Intermittent ...inainte sa pornesc masina mai face cand si cand figuri imobilizatorul :)

End

Cum as putea scana modulul HVAC ?

Dati-mi o idee? :rolleyes:

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16500-Engine Coolant Temp Sensor (G62):Implausible Signal....... am termostatul defect o fi senzorul?

am avut o eroare asemanatoare, am schimbar senzorul si totul a fost ok, nu mi-a mai aparut eroarea! 60ron reparatia.

la restul nu ma prea pricep.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17733-Knock-Control :Cylinter 1/2/3/4:Regulation Limit Exceeded ce sa fie? Senzorul defect, o problema la aprindere/distributie sau benzina proasta...parerea mea.

Adresa 08 nu o poti scana din cauza interfetei/variantei de Vag-Com...tot parerea mea :)

16500 - contacte imperfecte pe circuitul senzorului sau (cum spune si dem3ntor) de inlocuit senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Colescu

I-mi apare o eroare pe care tot o sterg si la cateva zile revine. Am cautat pe search si nimica.

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 CB

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4831

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: TMBNC26Y723554160 SKZ7Z0B1472278

1 Fault Found:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0101

---------------------------------------------------------------------------

Stie cineva despre ce e vorba, si unde e postat acel senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre unul din senzorii clapetei de acceleratie. Verifica conectorul clapetepei...contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

Am observa ca multi alti colegi ci KKL OBD2 3.112 si cu 409.1 cu masini mai noi scaneaza modulul HVAC

nu stiu de ce nu as putea eu :vaidecapulmeu: .

Multumesc ptr interpretarea diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare aparuta la masina care nu stiu de unde este,poate puteti sa ma ajutati :

17700 Map controlled engine cooling thermostat (F265) Open circuit.

Modificat de SapsuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este iesita mufa sau vreun contact imperfect, este posibil sa fie arsa rezistenta termostatului (nu stiu daca exista si vreo siguranta aferenta). Vezi poza.

PS: banuiesc ca ai acest sistem pe masina :))

post-3949-1210647087_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati daca sunt OFF-TOpic, dar la motoarele 1.8T cum se face log-ul la turbo? Pe aceleasi grupuri ca si la TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru boost, vezi de la 110 la 119.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Colescu

Multumesc mult pentru ajutor. Se pare ca era de la mufa. Am curatat-o cu spray de contacte si vad ca nu mai apare eroarea.

Concluzie: Daca apar erori in primul rind verificati mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog daca se poate sa mai postati o poza cu localizarea senzorului G62 (ECT) in compartimentul motor

Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care ar putea fi diferentele intre motorul tau, care cred ca este BAD si BLF. La cel din urma, G62 il gasesti la pozitia 4 din poza. Daca nu este identic cu cel din poza, il cauti pe circuitul lichidului de racire, mai putin la radiator - acela este G83.

post-3949-1210819544_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am reusit in sfarsit sa-l gasesc (este localizat in partea dreapta pe traseul furtunului care vine de la radiator spre motor) si conform sfaturilor lui xxnelu (multumesc inca odata) am verificat legaturile electrice, am decuplat si mufa care-l conecteaza (totul pare OK), am pornit motorul cu el deconectat => indicatie temp. la ceasul din bord=0 grade chiar daca motorul era pe la vreo 50 de grade. Am sters din nou eroarea 16502-Engine Coolant Temp Sensor (G62): Signal too high cu Vag-com, moment in care s-a stins si martorul luminos din bord de evacuare gaze, si acum astept.......daca se aprinde din nou martorul luminos e clar ii fac din nou o scanare a motorului si probabil va avea aceeasi eroare 16502 deci G62 e busit si trebuie schimbat (nu-s de vina legaturile electrice). Am intrebat la dealer Cardinal Motors si costa 100 RON, n-am vrut sa-l schimb din prima ca poate o fi vreun contact electric imperfect si economisesc 100 RON. Va tin la curent cu desfasurarea in continuare a reparatiilor.

Multumesc lui XXNELU pentru sfaturi si suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!